Please wait
سه شنبه 04 آبان 1400 امداد باطری 10790 42

خرید باتری خودرو هیوندای ix55 + قیمت باتری ix55 | ارسال و نصب رایگان باتری هیوندای ix55

امداد باتری فروشگاه تخصصی باتری هیوندای ix55 به قیمت کارخانه - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما - تلفن درخواست امداد باتری 1601 بدون کد . بهترین و ارزانترین باتری هیوندای ix55- امداد باتری نمایندگی صباباتری و سپاهان باتری - فروش انواع باتری سوزوکی - واریان و کاسپین و اوربیتال ، برنا و شارک .

 

 باتری هیوندای وراکروز  + قیمت باتری هیوندای ix55

 

هیوندای iX 55 مانند توسان ix35 در سال 2006 معرفی شد. این خودرو که با نام وراکروز نیز شناخته می شود، در سال 2010 به خیابان های ایران قدم گذاشت. هیوندای iX 55 خیلی زود توانست در بازار خودرو ایران به فروش خوبی دست پیدا کند. محدوده جریان باتری خودرو هیوندای آی ایکس 55 یا وراکروز ، 70 آمپر ساعت به صورت فابریک و نصب شده توسط کارخانه سازنده است. باطری هیوندای ix55 مدل اتمی (mf) یا بدون نیاز به اضافه کردن آب مقطر است. باطری های فابریک و استاندارد کارخانه هیوندای از کیفیت و قدرت بالایی برخوردارند. برخی رانندگان خودرو به گمان اینکه باطری ها با یکدیگر تفاوتی ندارند و عمر یکسانی نیز دارند. ارزان ترین و ضعیف ترین باتری ها عرضه شده را تهیه و بر روی خودرو نصب می نمایند. با باطری ارزان هم ماشین شما را روشن می شود، اما به ریسک آسیب به قطعات برقی و خرابی و دردسرهای بعدی آن نمی ارزد. پیشنهاد می شود در صورت انتخاب باطری های ایرانی به دنبال خرید بهترین باتری و با کیفیت ترین برای هیوندای ix55 باشید.در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوره ی رایگان کارشناسان امداد باتری بهره مند باشید. 

 

 

مشخصات باتری هیوندای ix55 

 

ظرفیت باتری اصلی: ۷۰ آمپر ساعت – ۷۰AH

ولتاژ باتری: ۱۲ ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه بلند قطب چپ

 

قیمت باتری هیوندای ix55 / قیمت ix55 2017

 
 
  
باتری
قیمت (تومان)
باتری 70 آمپر صبا کاسپین
1800000
2370000
باتری 70 آمپر سوزوکی
2640000
1800000

 

   

 

ثبت سفارش به 2 صورت امکان پذیر میباشد:

- تماس با مرکز تلفن امداد باتری با شماره 1601 ( بدون کد)

- ثبت سفارش در وب سایت www.emdadebattery.com

امداد باتری

 امداد باتری به عنوان یک استارت آپ تخصصی در زمینه فروش باتری ماشین و یو پی اس و ارائه انواع باتری خودرویی و صنعتی به  فعالیت می پردازد. امداد باتری به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال، حتى تعطيلات رسمی باز بوده و به ارائه خدمات میپردازد. حمل، نصب و سیستم برق خودرو وراکروز کاملا رایگان بوده و به جز هزينه باتری، شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری رنو ساندرو هستید اینجا کلیک کنید.

 

مزایای نصب باطری توسط امداد باتری :

 

– نصب باطری فابریک : اگرچه ممکن است خودروی شما با یک باطری غیرفابریک هم روشن شود اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باتری وراکروز ( ix55 ) با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باطری فابریک خودروی خود را نصب نمایید؛ از سوی دیگر استفاده از باطری غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باطری های عرضه شده توسط امداد باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

– گارانتی تعویض باطری نصب شده: باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض در سراسر کشور هستند. در هر نقطه از کشور و در ۲۴ ساعت شبانه روز، در محل شما، باطری نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد؛ تعویض خواهد شد.

– نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی: کیفیت و کارایی یک باطری تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باتری وراکروز ( ix55 ) تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری وراکروز ( ix55 ) برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری‌هایی را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باتری وراکروز ( ix55 ) تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باطری های عرضه شده در امدادباتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

– تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز: تعویض باتری وراکروز ( ix55 ) توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان امدادباتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باتری وراکروز ( ix55 ) مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند.

 

 

در ایران عمدتا 2 مدل باتری برای ix 55 وجود دارد :

 

1- باتری ایرانی مناسب وراکروز : در جدول زیر به تعدادی از معروف ترین کارخانه های تولید باتری وراکروز ( ix55 ) به همراه برندهای معروف آنها اشاره شده است. باتری تولید داخل دارای مدت زمان ضمانت بالاتر و خدمات پس از فروش بهتری نسبت به نمونه های خارجی میباشند.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری جک اس 3 هستید اینجا کلیک کنید.

 

کارخانه تولیدی

برندهای باتری وراکروز

سپاهان باتری

اوربیتال(قرمز و سیلور)

سوزوکی

پرمیوم و EFB

صبا باتری

واریان

نیو آرمو

سهند

نیرو گستران

ولتا

شارک

سین

برنا باتری

زیتکس

گلوبال

ایاس

آکو باتری

تینو

کارپیل

کاما

وایا باتری

دوون

ریبال

شادن

پاسارگاد صنعت

هندل

پروتن

لیدر

آذر باتری

ویگور

آپادانا

سولیفان

دورنا باتری

ارس

نوبل

پوشیتا

ویستا الکتریک

آرارات

پولو

اتم

 

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 207 هستید اینجا کلیک کنید.

 

2 - باتری کره ای مناسب وراکروز: محصولات چهار کارخانه مطرح کره جنوبی، عمده باتری های وارداتی به ایران را تشکیل میدهند. در جدول زیر به برندهای معروف آنها اشاره شده است:

 

کارخانه تولیدی

برندهای باتری وراکروز

دلکور

دلکور

پوما

رویال

هگزا

شارک

هیوندای

سولایت

ایندیگو

انرسل

تارگت

اوراستارت

گلوبال

گلوبال

نوا

چیتا

فالکون

راکت

اتلس بی ایکس

اتلس

تایگر

جگوار

هانکوک

کوبا

 

در حال حاضر به دلیل شرایط کنونی کشور به دلیل ممنوعیت واردات باتری ، هیچ باتری خارجی از مبانی قانونی وارد کشور نمیشود. لذا توجه داشته باشید تمام باتری های خارجی ( کره ای ) از مبانی قاچاق وارد گردیده است.( لازم به توضیح است طول عمر مفید باتری نو 4 ماه است، پس باترهای خارجی بیشتر از 4 ماه خوابیده اند و روبه فرسودگی رفته اند.) تیم امداد باتری ، تمام تلاش خود را کرده تا از تولید کننده داخلی حمایت کند و محصولات داخلی را که دست کمی از نمونه خارجی ندارد به مصرف کننده عرضه نماید.

گارانتی باتری ماشین هیوندای IX55

در مورد باطریهای ایرانی تمام گارانتیها شرکتی میباشند. یعنی شما از هر کجا این باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی باتری مراجعه کنید.

مدت گارانتی هر محصول بستگی به عوامل مختلفی دارد که کارخانه تولید کننده با در نظر گرفتن آنها مدت زمان گارانتی را تعیین می کنند. از جمله عوامل تاثیر گذار در مدت گارانتی برند باتری،نوع خودرو و باتری  می باشد.

در هنگام خرید باتری وراکروز ( ix55 ) ایرانی یک عدد کارت گارانتی به شما داده خواهد شد.

باتری های خارجی نیز مانند باتری وراکروز ( ix55 ) ایرانی دارای کارت گارانتی میباشند و یکی از نشانه های باتری های قاچاق نداشتن کارت گارانتی است که کاملا غیر معتبر و غیر قانونی میباشد.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 206 هستید اینجا کلیک کنید.

 

  • چرا از خدمات  امداد باتری استفاده نماییم؟

- شرکت امداد باتری تنها امداد باتری با برند رسمی و ثبت شده در سطح کشور میباشد که دارای نماد اعتماد اکترونیک است.

– ارسال و نصب رایگان باتری وراکروز به صورت شبانه روزی در کمتر از یک ساعت میباشد.

– قیمت مناسب و پایین تر از عموم فروشگاه های سنتی سطح شهر
– کنترل سلامت سیستم برق خودرو ix55 توسط کارشناسان امداد باتری به صورت رایگان

– امکان پرداخت هزینه باتری وراکروز در محل پس از نصب باتری توسط کارت خوان سیار
– خرید باتری اصلی با تاریخ تولید جدید به همراه گارانتی معتبر و ضمانت نامه کتبی
– امکان انتخاب باتری از بین برندهای مختلف ایرانی و خارجی
– امکان خرید در تمام  روز سال حتی تعطیلات رسمی کشور و ایام نوروز
– نصب باتری مناسب برای وراکروز و رعایت استاندارد کارخانه سازنده و باطل نشدن گارانتی خودرو

 

قیمت باتری وراکروز ( ix55 ) / قیمت ix55 2017

قیمت باتری وراکروز به چندین عامل بستگی دارد:

- کیفیت ساخت باتری وراکروز ( ix55 )

- شرکت و برند سازنده باتری وراکروز 

- کشور سازنده باتری ix55 

- اتمی(خشک) یا اسیدی بودن باتری وراکروز ( ix55 )

-  سال ساخت باتری ix55 2017

-  اعتبار گارانتی باتری وراکروز 

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری برلیانس H230 هستید اینجا کلیک کنید.

 

  • آیا بابت حمل و نصب باتری وراکروز ( ix55 ) میبایست هزینه ای پرداخت نمایم؟

خیر، هزینه حمل، نصب و تست باتری وراکروز ( ix55 ) در محل کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه دیگری از شما دریافت نخواهد گردید.

  • آیا تحویل داغی باتری فرسوده وراکروز ( ix55 ) ضروری است؟

بله، قیمت های محاسبه شده در وبسایت با احتساب دریافت داغی باتری هم آمپر میباشد و قیمت داغی باتری از آن کسر گردیده است. در صورت نبود داغی باتری کهنه بابت هر آمپر کسری،  مبلغی به قیمت باتری وراکروز ( ix55 ) اضافه میگردد.

  • آیا میتوانم باتری با ظرفیت بالاتر در وراکروز ( ix55 ) استفاده نمایم؟

بله، باتری با ظرفیت بالاتر قدرت آمپردهی بیشتر و عمر طولانی تری دارد و در زمان استفاده از لوازم برقی، فشار کمتری به سیستم برق خودرو وارد میشود. اما این نکته را فراموش نکنید که بالاتر از توان دینام این خودرو کره ای نباید باشد. چراکه باتری زودتر از موعد روبه فرسودگی میرود. برای این منظور میتوانید با شماره 1601  تماس حاص نمایید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

 

  • آیا باتری شرکت امداد باتری اتمی است یا از نوع آبی ؟

باتری های عرضه شده برای خودرو وراکروز ( ix55 ) در شرکت امداد باتری از نوع بدون نیاز به نگهداری (Maintenance Free) و به اصطلاح اتمی و خشک میباشند.

  • عمر مفید باتری وراکروز ( ix55 ) چه قدر است؟

به طور متوسط باتری عمری حدود ۲ سال یا ۴۰،۰۰۰ کیلومتر دارد. البته هر کدام از این موارد که زودتر فرا برسد باتری نیاز به تعویض خواهد داشت. اما از آنجاییکه عموم افراد در سال حدود ۲۰،۰۰۰ کیلومتر با خودرو رانندگی میکنند، بعد از ۲ سال باتری نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد.

  • باتری قبلی من بعد از ۲ سال هنوز استارت میخورد، آیا نیاز به تعویض دارد؟

خیر ، تا زمانی که باتری وراکروز ( ix55 ) شما توان استارت زدن و روشن کردن خودرو را دارد نیاز به تهیه باتری جدید نمیباشد. فراموش نشود اعداد ذکر شده به صورت حدودی بوده و همه چیز مربوط به نوع نگهداری شما از باتری ماشین خود میباشد.

  • من باتری وراکروز ( ix55 ) را ۶ ماه پیش عوض کرده ام، چرا الان دوباره خراب شده است؟

دلایل مختلفی ممکن است وجود داشته باشد که مرسوم ترین آنها خرابی دینام میباشد . لازم به ذکر است ملاک ۲ سال یا ۴۰،۰۰۰ کیلومتر در صورت نو بودن باتری و تاریخ تولید جدید معتبر می باشد. از آنجاییکه باتری وراکروز با تاریخ تولید قدیمی ارزان تر بوده، تعدادی افراد سودجو اقدام به فروش باتری با سال تولید قدیمی می نمایند. مهم نیست شما ۶ ماه پیش باتری را خریداری نموده اید، مهم این است باتری خریداری شده چه زمانی تولید شده است. برای جلوگیری از سوء استفاده ضروری است حتما فاکتور یا کارت گارانتی مهردار به همراه درج تاریخ تولید از فروشنده دریافت نمایید. همچنین با خرید از امداد باتری ، باتری شما بسنده به نوع و برند انتخابی دارای گارانتی معتبر بوده و هر زمان که باتری دیگنیتی در مدت گارانتی دچار مشکل شد شرکت متعهد میباشد باتری را طبق گارانتی تعویض نماید.

  • سال تولید باتری هیوندای وراکروز ( ix55 )  از کجا قابل شناسایی است؟

هر باتری بر روی بدنه خود دارای یک سریال یکتا جهت شناسایی سال و ماه تولید میباشد.شماره سریال باتری وراکروز ( ix55 ) هم در عکس زیر مشخص شده است.

 

  • از کجا بفهمم باتری وراکروز ( ix55 ) خراب شده است؟

بهترین راه تست باتری وراکروز ( ix55 ) استفاده از دستگاه تستر کنترل سلامت باتری می باشد و همکاران ما قبل از نصب باتری با دستگاه تستر، سلامت باتری شما را کنترل می نمایند. اگر به موارد زیر برخوردید احتمال خرابی باتری وجود دارد:

  • خودرو استارت نمی خورد و روشن نمی شود.
  • از عمر باتری ۲ سال یا حدود۴۰،۰۰۰ کیلومتر گذشته است.
  • صدای استارت تغییر پیدا کرده است و خودرو اصطلاحا به زور روشن میشود.
  • هنگام استارت زدن، خودرو صدای “تق تق” و یا “یک تیک کوچک” می دهد.
  • برق پشت آمپر وراکروز ( ix55 ) وجود دارد ولی خودرو روشن نمی شود.
  • درب خودرو با ریموت باز نمی شود و یا سیستم صوتی کار نمی کند.
  • با توجه با راهنمای روی باتری، نشانگر سلامت باتری تغییر رنگ داده است.
  • در حالت خاموش بودن خودرو چراغ های خودرو کم نور شده است.
  • شکل ظاهری باتری تغییر پیدا کرده است مثلا باتری باد کرده، از آن اسید نشت کرده و یا قطب های باتری ذوب شده است.

نگهداری از باتری ماشین هیوندای iX 55

اصول نگهداری از باتری هیوندای iX 55 برای هر نوع باتری اعم از ایرانی و کره ای با هر برند و ظرفیتی یکسان است. تنها کافی است تا با رعایت نکاتی که در زیر به آنها اشاره می شود، عمر باتری خودرو خود را افزایش دهید.

  • از شارژ کردن بیش از حد باتری هیوندای iX 55 خودداری کنید زیرا باعث آسیب به باتری و کاهش عمر آن می شود.
  • استفاده از روش باتری به باتری برای شارژ کرد باتری خودرو باعث کاهش عمر باتری هیوندای iX 55 و افت عملکرد آن خواهد شد.

 

  • از پارک کردن خودرو خارج از پارکینگ در روزهای خیلی گرم و خیلی سرد اجتناب کنید زیرا سرما و گرمای زیاد بر عملکرد باتری هیوندای iX 55 تاثیر منفی دارد و باعث دشارژ شدن آن خواهد شد.
  • سر باتری های سولفاته بسته را شستشو دهید.
  • باتری را در زمان نصب، در جایگاه خود محکم کنید.
  • برای جدا کردن باتری ابتدا قطب منفی را باز کنید.
  • اگر مطمئن هستید که خودرو را چندین روز روشن نمی کنید، حتما باتری را از کاپوت خارج کنید.
  • قبل از تخلیه کامل شارژ باتری آن را شارژ نمایید ( قبل از رسیدن ولتاژ آن به عدد 12)

نحوه تست باتری ماشین هیوندای iX 55

چرا باید باتری را تست کنیم؟ تست باتری روشی است مطمئن برای اطمینان از اینکه باتری هیوندای iX 55 سالم است. یک روش آن  توسط تعمیرکار انجام می شود. البته خود شما هم می توانید با یک روش معمول و آسان باتری را تست نمایید. در زیر به دو روش متداول برای تست باتری  هیوندای iX 55 اشاره می شود.

  • روش سنتی: این روش را می توان به راحتی با روشن کردن چراغ های خودرو و بررسی دقیق میزان نور چراغ های خودرو امتحان کرد. اگر شدت نور چراغ ها مانند همیشه نرمال است، می توانید از سالم بودن باتری هیوندای iX 55 خود مطمئن باشید.
  • دستگاه تست باتری دیجیتال: در این روش دستگاه تست را با کابل به باتری وصل می کنند و از روی اعدادی که بر روی صفحه نمایش دستگاه خوانده می شود، مشخص شود که باتری خودرو سالم است یا باید تعویض شود.

تعویض باتری ماشین هیوندای iX 55

باتری هیوندای iX 55 شما نیاز به تعویض باتری دارد؟ ما به شما راههایی را خواهیم گفت تا خودتان به راحتی زمان تعویض باتری خودرو را تشخیص دهید.

  • با نگاهی به تاریخ تولید باتری، متوجه شده اید که دو سال از زمان تولید آن گذشته است. در این زمان نیاز است تا باتری هیوندای وراکروز را تست نمایید تا از سالم بودن آن اطمینان پیدا کنید ( روش های تست سلامت باتری در همین مقاله می باشد)
  • هیوندای iX 55 استارت نمی خورد.
  • بدنه باتری هیوندای iX 55 دارای ظاهری دفرمه شده است.
  • شارژ باطری ماشین به دفعات خالی می شود و نیاز به شارژ مجدد است.
  • در روزهای سرد هیوندای iX 55 با استارت سنگین روشن می شود.
  • در ماه چندین مرتبه شاهد سولفاته بستن سر باتری ها هستید.
  • ریموت، درب خودرو را باز نمی کند.
  • سیستم صوتی و کولر خودرو روشن نمی شود.
در هنگام تعویض باتری باید به دقت به قطب های منفی و مثبت توجه کرد تا سرباطری ها به اشتباه متصل نشود.

روش شارژ باطری ماشین هیوندای iX 55

هیوندای iX 55 توقف کرده و روشن می شود. احتمال دارد که باتری خودرو نیاز به شارژ شدن داشته باشد. در این زمان می توانید با کمک سه روش باتری هیوندای iX 55 خود را شارژ کنید.

  • از یک خودرو سالم بخواهید تا به کمک باتری به باتری کردن، باتری شما را شارژ کند. دو باتری را با کمک کابل بهم متصل کرده و منتظر بمانید تا باتری مجددا شارژ شده و بتوانید خودرو را روشن کنید.
  • بهترین راه این است که نگذارید تا شارژ باتری به عدد 12 برسد و قبل از آن با کمک شارژر و برق خانگی، باتری هیوندای iX 55 را شارژ کنید.
  • هیوندای iX 55 را برای مدتی روشن بگذارید تا باتری خود به خود شارژ شود. این روش زمانی امکان پذیر است که شارژ باتری به طور کامل تخلیه نشده باشد.

نکات مهم هنگام شارژ و تعویض باتری ماشین هیوندای iX 55

شما با رعایت نکاتی که در زیر به آن اشاره می شود، در زمان تعویض و شارژ کردن باتری ،می توانید به سلامت سرنشینان و خودرو کمک نمایید. رعایت اصول ایمنی و استاندارد به عمر بیشتر باتری و قطعات خودرو کمک شایان می کند.

  • تعویض باتری هیوندای iX 55 را به افراد متخصص و ماهر بسپارید تا با رعایت ایمنی و استانداردها انجام دهند.
  • برای تعویض باطری ماشین را خاموش کنید.
  • برای بیرون آوردن باتری فرسوده ابتدا قطب چپ باتری را جدا کنید.
  • برای شارژ باتری از سالم بودن شارژر و اتصالات آن مطمئن باشید.
  • در زمان شارژ باتری به باتری، همه تجهیزات برقی هر دو خودرو خاموش باشد.
  • برای شارژ باتری به باتری از باتری خودروی هم آمپر استفاده نمایید.
  • استفاده از ابزار کار مناسب
  • تشخیص درست عیب خودرو
  • تشخیص درست قطب مثبت و منفی
  • تمیز و محکم بودن به اندازه سر باطری ها و همچنین قطب ها
  • جلوگیری از دشارژ شدن بیش از حد باطری در اثر خاموش بودن طولانی مدت خودرو که باعث خرابی خواهد شد
  • استفاده از مصرف کننده هایی مثل سیستم صوتی و تصویری، هنگام خاموش بودن خودرو

استارت نزدن ماشین هیوندای iX 55

تلاش شما برای استارت زدن بی فایده است و هیوندای iX 55 استارت نمی خورد. علت آن چیست؟ علت های مختلفی باعث می شود تا هیوندای iX 55 استارت نخورد که به بررسی هر یک می پردازیم.

  • بهتر است نگاهی به باتری هیوندای iX 55 بیندازید. زیرا ممکن است علت استارت نخوردن به دلیل فرسوده شدن باتری خودرو باشد.
  • احتمال اینکه استارت نخوردن به خاطر پریدن یکی از فیوزهای داخلی باشد هم وجود دارد.
  • ممکن است یکی از قطعات سوئیچ فرسوده یا خراب شده باشد.
  • احتمال اشکال در اتومات استارت نیز هست.
  • بروز ایراد در دینام خودرو نیز منجر به استارت نخوردن هیوندای iX 55 می شود.

این موارد را تعمیرکار با تجربه پس از بررسی مشخص می کند که علت اصلی استارت نخوردن خودرو کدام یک از موارد بوده است.

همچنین میتوانید در صورت داشتن هرگونه سوال یا نظری در زمینه باتری وراکروز ( ix55 ) و یا نوشته فوق میتوانید در فرم نظرات انتهای صفحه با ما به اشتراک بگذارید. همکاران فنی امداد باتری در کمترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

 

 

 

 

باتری مناسب برای خودرو #باتری هیوندای ix55- تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما -باتری فابریک هیوندای ix55 - باتری کاسپین و واریان برای ix55 - نمایندگی صباباتری-نمایندگی باتری سوزوکی- نمایندگی باتری اوربیتال-قیمت باتری هیوندای ix55 - تعویض باتری هیوندای ix55 
  • - 1400/07/01 , 11:10

    من باتری وراکروز ix55 رو 3 سال است عوض نکردم و هنوز کار میکنه ایا باید تعویض کنم؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:01

      سلام دوست عزیز، خیر تا موقعی که کار میکنه و مشکلی نداره نیاز به تعویض نیست.
      0 | 0
  • - 1400/07/14 , 11:09

    من برای وراکروز خودم باتری مناسب پیدا نکردم .ایا شما میدونید دقیقا باتری ix55چندآمپر هستش؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:02

      سلام دوست عزیز، باتری مناسب خودروی شما باتری 70 امپر است.
      0 | 0
  • - 1400/07/15 , 11:04

    سلام امداد باتری . من سمت نازی آباد هستم تا اینجا چقدر طول میکشه که تکنسین شما تا اینجا بیاد؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:02

      سلام دوست عزیز، زمان تقریبی رسیدن تکنسین های امداد خودرو به شما کمتر از 1 ساعت میباشد.
      7 | 0
  • - 1400/07/16 , 11:05

    سلام .شما باتری اوربیتال سیلور رو برای وراکروز پیشنهاد میدید؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:04

      سلام دوست عزیز، بله باتری اوربیتال سیلور از بهترین باتری های کارخانه سپاهان باتری هست که دارای ضمانت و گارانتی معتبر میباشد.
      0 | 0
  • - 1400/07/17 , 11:06

    اگر شیشه بالابر ماشین ضعیف شده باشه ایا اشکال از باتری هستش؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:05

      سلام دوست عزیز بله متاسفانه باتری ماشین شما ضعیف شده و پس از تست سلامت در صورت نیاز باید تعویض گردد.
      0 | 0
  • - 1400/07/18 , 11:06

    ایا شما باتری خارجی برای وراکروز پیشنهاد میدید؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:06

      سلام دوست عزیز، خیر باتری های خارجی به علت ممنوعیت ورود ممکن است فرسوده باشند و از طرفی باتری های ایرانی که بسیار با کیفیت هستند دارای ضمانت و گارانتی معتبر نیز می باشند.
      0 | 0
  • - 1400/07/19 , 11:07

    من روی ماشینم سیستم صوتی و تصویری و دزدگیر دارم ایا گذاشتن باتری 74 امپر برای باتری وراکروز مشکلی برای دینام ایجاد نمیکنه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:07

      سلام دوست عزیز، خیر شما دقیقا باتری مناسبی رو برای وراکروز ix55 انتخاب کردید.
      -1 | 0
  • - 1400/07/20 , 11:08

    شما قبل از نصب باتری را امتحان میکنید که شاید مشکل از سر باتری ماشین من باشه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:11

      سلام دوست عزیز، بله تکنسین های امداد باتری ابتدا سر باتری را تست کرده و سپس باتری را تست میکنند و اگر نیاز بود آن را تعویض می کنند.
      0 | 0
  • - 1400/07/21 , 11:08

    سلام امداد باتری .اگر برای وراکروز ix55 باتری سوزوکی بزاریم چقدر عمر میکنه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:12

      سلام دوست عزیز، حدودا تا 2 سال عمر میکنه اما بستگی به نگهداری و کارایی باتری هم دارد.
      0 | 0
  • - 1400/07/23 , 11:09

    من روی ماشینم پروژکتور و زنون بستم ایا باتری 80 برای مناسبه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:13

      سلام دوست عزیز، بله به علت مصرف برق بیشتر میتونید از باتری 80 آمپر استفاده کنید.
      0 | 0
  • - 1400/07/30 , 11:11

    برای وراکروز باتری اسیدی میشه گذاشت؟ اگر نه چه باتری بهتره استفاده بشه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:15

      سلام دوست عزیز باتری مناسب خودروی وراکروز ix55 باتری اتمی میباشد.
      0 | 0
  • - 1400/07/30 , 16:12

    من روی ماشین خودم سیستم صوتی و دزدگیر دارم ایا گذاشتن باتری 74 امپر برای باتری وراکروز ix55 مشکلی برای دینام ایجاد نمیکنه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 01:31

      سلام دوست عزیز، خیر مشکلی نداره با توجه به اینکه مصرف برق بیشتری دارین باید آمپر بیشتری برای باتری خودروتون تهیه کنید.
      0 | 0
  • - 1400/08/01 , 12:54

    برای ماشین وراکروز ix55 باتری صبا باتری بهتره یا کاسپین؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 01:33

      سلام دوست عزیز، صبا باتری کارخانه تولید باتری های واریان و کاسپین میباشد که باتری کاسپین در بین انها بهترین هست.
      0 | 0
  • - 1400/08/03 , 12:52

    سلام.ایا شما خدمات امدادباتری به جنوب تهران هم ارائه میکنید؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 01:34

      سلام دوست عزیز، بله خدمات امداد باتری شامل تمامی مناطق 22 گانه تهران میشود.
      0 | 0
  • - 1400/08/05 , 12:54

    ایا کارشناسان امداد باتری خدمات تست دینام انجام میدهند؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:07

      سلام دوست عزیز، بله تکنسین های امداد باتری تمامی خدمات خودرو را انجام میدهند.
      -1 | 0
  • - 1400/08/12 , 12:56

    شما قبل از نصب باتری را امتحان میکنید که شاید مشکل از سر باتری ماشین من باشه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:08

      سلام دوست عزیز، بله تکنسین های امداد باتری ابتدا سر باتری را تست کرده و سپس باتری را تست میکنند.
      0 | 0
  • - 1400/08/14 , 12:51

    بیشترین امپری که بعنوان باتری وراکروز ix55 میشه استفاده کرد چند است؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:10

      سلام دوست عزیز، باتری فابریک وراکروز ix55 باتری 70 آمپر است و در صورت مصرف برق بیشتر میتوانید باتری 74 آمپر نصب کنید.
      0 | 0
  • - 1400/08/15 , 12:50

    شما خدمات تست دینام وراکروز ix55 هم دارید؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:12

      سلام دوست عزیز، امداد خودرو تمامی خدمات از جمله تست دینام وراکروز ix55 را انجام میدهد.
      0 | 0
  • - 1400/08/16 , 12:55

    سلام امداد باتری وراکروز ix55 اگر روی ماشینم سیستم نصب نکرده باشم ولی بخوام باتری ۷۴ آمپر نصب کنم به ماشین فشار میاد؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:14

      سلام دوست عزیز، بله باتری بیش از حد مجاز به دینام خودرو فشار وارد میکند.
      0 | 0
  • - 1400/08/16 , 12:55

    من فکر میکنم باتری ماشینم ضعیف شده ایا تکنسین های امداد باتری قبل از تعویض سلامت باتری ماشین رو بررسی میکنند؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:15

      سلام دوست عزیز، بله تکنسین های امداد باتری ابتدا تست سلامت از باتری گرفته و در صورت نیاز انرا تعویض می کنند.
      9 | 0
  • - 1400/08/16 , 12:56

    سلام درود ماشین من وراکروز ix55 2017 هست آیا باتریش همین 70 آمپره؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:16

      سلام دوست عزیز، بله باتری فابریک وراکروز ix55 باتری 70 آمپر میباشد.
      0 | 0
باتری 90 آمپر سوزوکی

3,320,000 تومان

باتری 100 آمپر سوزوکی

3,460,000 تومان

باتری 150 آمپر سوزوکی

5,710,000 تومان

باتری 200 آمپر سوزوکی

0 تومان

باتری 35 آمپر سوزوکی

1,830,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - واریان

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - واریان

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - واریان

6,475,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - کاسپین

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال وان سیلور

1,860,000 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال EFB

996,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال EFB

876,000 تومان

باتری 66 آمپر سوزوکی

2,530,000 تومان

باتری 70 آمپر سوزوکی

2,640,000 تومان

باتری 74 آمپر سوزوکی

2,680,000 تومان

باتری 60 آمپر سوزوکی

2,330,000 تومان

باتری 45 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 50 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 55 آمپر سوزوکی

2,200,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,000,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,100,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,286,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,370,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,346,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,160,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال وان سیلور

5,220,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,760,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتالEFB

980,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتالEFB

1,023,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال EFB

1,083,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال EFB

1,157,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال EFB

1,231,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال EFB

1,260,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال EFB

1,353,000 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال EFB

1,569,000 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال EFB

1,690,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال EFB

1,946,000 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال EFB

2,309,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال EFB

2,928,000 تومان

اشتراک در خبرنامه امداد باطری

برای اشتراک در خبرنامه پست الکترونیک خود را وارد کنید.