Please wait
دوشنبه 29 شهریور 1400 امداد باطری 11078 13

خرید باتری خودرو پژو 2008 + قیمت باتری پژو 2008| ارسال و نصب رایگان باتری پژو 2008

امداد باتری فروشگاه تخصصی باتری پژو 2008 به قیمت کارخانه - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما - تلفن درخواست امداد باتری 1601 بدون کد . بهترین و ارزانترین باتری پژو 2008- امداد باتری نمایندگی صباباتری و سپاهان باتری - فروش انواع باتری سوزوکی - واریان و کاسپین و اوربیتال ، برنا و شارک .

باتری پژو 2008 + قیمت باتری پژو 2008

 

پژو ۲۰۰۸ یک کراس اوور جمع و جور شهری است که از سال ۲۰۱۳ میلادی وارد سبد تولیدات شرکت خودروسازی پژو سیتروئن فرانسه شد و تاکنون دو نسل از آن به بازارهای جهانی راه پیدا کرده است.شرکت ایران خودرو پس از به نتیجه رسیدن توافق برجام و لغو تحریم‌ها موفق به انعقاد یک قرارداد همکاری مشترک با شریک فرانسوی خود یعنی کمپانی پژو سیتروئن شد که بر اساس آن قرار بود تولید محصولاتی همچون پژو ۲۰۰۸ ، پژو ۲۰۸ و پژو ۳۰۱ در ایران آغاز شود.

پژو ۲۰۰۸ از تابستان ۱۳۹۶ روی خطوط تولید شرکت ایران خودرو قرار گرفت و با توجه به توان فنی مناسب و بهره‌مندی از آپشن‌های رفاهی ایمنی شایسته، با استقبال گسترده مشتریان ایرانی مواجه شد؛ با این حال پس از اعمال مجدد تحریم‌ها تولید پژو ۲۰۰۸ در کشورمان به حالت تعلیق درآمد.

 زیر کاپوت خودرو پژو 2008 در سمت راننده یک باتری فیام (fiamm) با کیفیت قرار دارد که 60 آمپر است و به صورت فابریک کارخانه قرار گرفته است. البته این مارک باتری در بازار یافت نمی شود. اما اگر به دنبال خرید باتری مناسب و استاندارد برای پژو 2008 هستید، با مراجعه به سایت  امداد باتری  یک خرید راحت و آسان همراه با تحویل در محل و استفاده از نصب رایگان باتری توسط متخصصان ماهر و باتجربه از خدمات تست برق خودرو و دینام بهره مند شوید؛ در ادام با این مقاله از امداد باتری همراه باشید.

باتری پژو 2008 چند آمپر است ؟

 

ظرفیت باتری اصلی: ۶۰ آمپر ساعت – ۶۰AH

ولتاژ باتری: ۱۲ ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

 

قیمت باتری پژو 2008

لیست قیمت باتری 60 آمپر پژو 2008

 

 

برند باتری

قیمت (تومان )

باتری 60 آمپر کاسپین

1630000

باتری 60 آمپر صبا باتری

1630000

باتری 60 آمپر اوربیتال

2100000

باتری 60 آمپر سوزوکی

2330000

 

 

 

درخواست تعویض باتری پژو 2008

 

بهترین برند باتری پژو 2008 موجود در بازار

در حال حاضر باتری های برند صبا باتری و اوربیتال وان سیلور در بازار، با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می شوند؛ در صورت استفاده از تجهیزات پر مصرف برقی در ماشین می توانید باتری تا 66 آمپر هم بر روی آن نصب کنید؛ اما توجه داشته باشید که بایستی با توجه به میزان مصرف برق، از یک تکنسین برق کمک گرفته و باطری پژو ۲۰۰۸ مناسب را انتخاب کنید، تا با یک انتخاب نامناسب باعث کاهش طول عمر باطری پژو ۲۰۰۸ کمتر از حد استاندارد نشوید.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری مزدا 3 هستید اینجا کلیک کنید

 

باتری اتمی مناسب تر است یا اسیدی؟

  باتریهای اتمی به دلیل طول عمر بالاتر، عدم نوسان برق، ایجاد آلودگی کمتر و نیاز نداشتن به نگهداری، قطعا گزینه مناسب تری نسبت به نوع اسیدی آن است.

تست دینام و باتری در ماشین پژو 2008

بعد از تعویض باطری پژو ۲۰۰۸ جدید و جایگزینی آن با باتری کهنه، خودرو باید به راحتی استارت زده و روشن شود. اما قبل و بعد ازین کار باید ولتاژ دینام اندازه گیری شود. دینام خودرو باید در دورهای آرام و سریع موتور بررسی گردد. با استفاده از دستگاه دیجیتال و اتصال آن به باطری ماشین و مشاهده عدد نمایش داده شده روی نمایشگر می توان، متوجه شد که باتری خودرو سالم است یا باید تعویض شود. در صورت تست دینام ، دینام خودرو باید بین 13.5 تا 14.5 ولت را نشان دهد. اگر این میزان از شارژ ولتاژ نوسان زیادی دارد و از مقدار معین کمتر یا بیشتر است. دینام خودرو باید تعمیر یا تعویض گردد.

ابعاد باتری پژو 2008

230 * 230 * 180 میلی متر

باتری چند آمپر برای پژو 2008 توصیه می شود؟

با توجه به این نکته که باطری پژو ۲۰۰۸ فابریک این خودرو 60 آمپر است، پیشنهاد میشود جهت عملکرد بهتر باتری، در زمان تعویض بر روی خودروی خود باطری 60 آمپر نصب کنند تا به برق و کامپیوتر این خودرو آسیبی وارد نگردد.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری ال نود هستید اینجا کلیک کنید.

 

طول عمر باتری پژو 2008 چقدر است؟

ماشین پژو 2008 دارای آپشن های پیشرفته ای است که نیاز برقی بسیار بالایی دارند و نیاز به یک منبع تغذیه تمام نشدنی دارند، زیرا در صورت قطع انرژی الکتریکی، آن قطعات هم نمی توانند به خوبی کار کنند و یا به طور کل فعالیتشان قطع می شود، بنابراین به یک باتری و دینام قوی نیاز دارد. عملکرد باتری و دینام نیز به همین شکل است که همزمان که باتری انرژی الکتری را به قطعات می رساند، دینام باتری را شارژ می کند و نمیگذارد این چرخه قطع شود. بنابراین باید زمان تعویض باتری پژو ۲۰۰۸ را در نظر داشته باشید تا به موقع اقدام به تعویض نمایید و چرخه تولید و مصرف برق در این خودرو قطع نشود.

برای این که از زمان تعویض باتری پژو ۲۰۰۸ خود غافل نشوید لازم است تاریخ تعویض باتری فعلی که بر روی ماشین است بدانید تا بتوانید زمان پایان طول عمر باتری را تخمین بزنید، معمولا طول عمر مفید باتری خودرو ها 2 الی 3 سال است.

نکات مهم هنگام شارژ و تعویض باتری ماشین پژو 2008

   برای انجام هر کاری ضروری ترین امر، رعایت نکات ایمنی است. خصوصا در زمان تعویض باطری پژو ۲۰۰۸ ماشین و شارژ کردن آن باید با رعایت استاندارد ها اقدام کرد تا از بروز هر حادثه ای جلوگیری شود. توجه به نکات زیر در زمان شارژ یا تعویض باتری لازم و حیاتی است:

  • برای شارژ کردن باتری پژو ۲۰۰۸ با شارژر حتما ابتدا قطب منفی باتری را از جای خود باز کنید.
  • برای باز کردن سر باتری ها حتما از ابزار مناسب استفاده کنید.
  • برای شارژ باتری به باتری، تجهیزات برقی خودرو را خاموش کنید.
  • برای تعویض باتری پژو 2008 از تعمیرکاران با تجربه کمک بخواهید.

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 206 هستید اینجا کلیک کنید.

 

برای افزایش عمر باتری خودرو چه کاری انجام دهیم

نگهداری از باتری پژو 2008 لزوما تنها مربوط به باتری های اسیدی نیست. رعایت اصول نگهداری صحیح از باتری شامل هر دو نوع باتری اسیدی و اتمی می باشد که باعث خواهد شد تا باتری عمر و دوام بیشتری داشته باشد.

  • از باتری هایی با ظرفیت مناسب برای پژو 2008 استفاده نمایید. اگر ادوات برقی به خودرو اضافه کرده اید از ظرفیتی بیش از ظرفیت فابریک خریداری کنید یا از باتری با همان ظرفیت اما با کیفیت بالاتر بهره ببرید.
  • مطابق با حجم و ظرفیت محفظه داخل کاپوت، باتری با ابعاد مناسب خریداری کنید.
  • برای محافظت از باتری پژو ۲۰۰۸ در برابر هوای خیلی سرد و خیلی گرم از عایق استفاده کنید.
  • شارژ شدن بی از حد باتری ۲۰۰۸ سبب افت عملکرد آن می شود.
  • قبل از اینکه ولتاژ باتری کمتر از عدد 12 را نشان دهد، اقدام به شارژ آن نمایید.
  • سفت بودن بست های نگهدارنده باتری پژو ۲۰۰۸ برای لق نخوردن و لرزش کمتر.
  • تمیز کردن سر باتری ها و محکم بودن و همچنین استفاده از سرباتری های استاندارد.
  • نصب کاور و یا عایق باتری ۲۰۰۸
  • بلا استفاده نماندن خودرو که موجب شارژ ماندن باتری شود.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 207 هستید اینجا کلیک کنید.

 

مزیت باتری اتمی نسبت به اسیدی برای ماشین پژو 2008

بهترین بودن اتفاقی نیست. اگر می خواهید عملکرد خودرو پژو 2008 شما مطلوب و رضایت بخش بوده و باتری دارای عمر و دوام طولانی باشد باید بهترین باتری را خریداری کنید.

باتری های اسیدی اولین نوع باتری هایی بودند که برای کلیه خودروها در گذشته تولید و روانه بازار می شد.

باتری های اتمی بروز تر، دارای کیفیت بالا و طول عمر بیشتری هستند.

این باتری ها با ظرفیت های مختلف برای انواع خودروهای سبک و سنگین طراحی شده بود. این باتری ها هم اکنون نیز در حال تولید هستند. ساختار این باتری ها طوری طراحی شده است که نیاز است تا به صورت دوره ای و منظم مورد بازرسی قرار گیرند تا در صورت مشاهده کاهش سطح اسید باتری با اضافه کردن آب مقطر به چرخه عملکرد صحیح خود ادامه دهد. باتری های اسیدی در مناطق گرمسیر دوام و طول عمر کوتاه تری داشته و پس از فرسوده شدن نیز برای محیط زیست خطر آفرین هستند. قیمت این نوع باتری در بازار ارزانتر است.

باتری های اتمی که چند سالی است به مدد تکنولوژی و فناوری مدرن در خط تولید شرکت های تولید باتری قرار گرفته است، توانسته طرفداران زیادی را به سوی خود جذب نماید. علت آن هم داشتن ویژگی های منحصر به فردی است که در طراحی آن به کار رفته است. از کیفیت بالای ساخت آن گرفته تا عمر و دوام طولانی، عدم نیاز به نگهداری و مراقبت و همچنین سازگاری با محیط زیست. این باتری ها برای استفاده در مناطق گرمسیر هم مناسب هستند.

گارانتی باتری ماشین پژو 2008

تولید کنندگان باتری شرایط استفاده از گارانتی را برای محصولات خود فراهم آورده اند تا در صورت بروز اشکال در محصول پس از فروش، مشتریان بتوانند از خدمات رایگان گارانتی برای تعویض آن استفاده نمایند. مدت زمان گارانتی هر باتری پژو ۲۰۰۸ با توجه به ظرفیت، برند و نوع خودرو متفاوت است. مدت زمان گارانتی باتری  برای خودروهای سبک 12 ماه و برای خودروهای سنگین 6 ماه می باشد که البته ابن میزان با توجه به برند باتری پژو ۲۰۰۸ ممکن است، متغیر باشد. مثلا مدت زمان گارانتی باتری های برند سپاهان باتری بین 12 تا 21 ماه می باشد. همچنین میزان گارانتی باتری خودروهای شخصی و عمومی با یکدیگر متفاوت است.

مواردی که شامل گارانتی باتری پژو 2008 نمی شود به شرح زیر است:

دفرمه شدن باتری پژو ۲۰۰۸، زیرا ممکن است باتری با ولتاژ بالا شارژ شده باشد. ممکن است اشکال در دینام خودرو سبب این اتفاق شود. آسیب دیدگی بدنه باتری و قطب. خشک شدن الکترولیت که به دلیل کم یا ازدیاد شارژ باتری ۲۰۰۸.

برای اطلاع یافتن از مواردی که شامل گارانتی نمی شود، حتما دفترچه راهنما را مطالعه کنید.

طول عمر باتری پژو 2008

باتری پژو ۲۰۰۸ در صورت نگهداری صحیح از باتری حدود 2 تا 3 سال کار میکند و این مقدار استاندارد است . کارکرد زیاد بالاتر از 40000 کیلومتر و همچنین خوابیدن و استفاده نکردن از خودرو می تواند این اعداد را تغییر دهد . دیده شده که عمر باطری پژو ۲۰۰۸ فابریک این خودرو به یکسال هم کاهش داشته است .

مزایای نصب باطری توسط امداد باتری :

– نصب باطری فابریک : اگرچه ممکن است خودروی شما با یک باطری غیرفابریک هم روشن شود اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باتری پژو ۲۰۰۸ با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باطری فابریک خودروی خود را نصب نمایید؛ از سوی دیگر استفاده از باطری پژو ۲۰۰۸ غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باطری های عرضه شده توسط امداد باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

– گارانتی تعویض باطری نصب شده: باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض در سراسر کشور هستند. در هر نقطه از کشور و در ۲۴ ساعت شبانه روز، در محل شما، باتری پژو ۲۰۰۸ نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد؛ تعویض خواهد شد.

– نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی: کیفیت و کارایی یک باتری ۲۰۰۸ تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باطری تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری ماشین برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری‌هایی را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باطری های تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باتری پژو ۲۰۰۸ های عرضه شده در امدادباتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

– تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز: تعویض باطری پژو ۲۰۰۸ خودرو توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان امداد باتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باتری پژو ۲۰۰۸ مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند.

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری رنو ساندرو هستید اینجا کلیک کنید.

 

نشانه های خراب شدن باتری پژو 2008

  •  اگر ماشین پژو ۲۰۰۸ پس از مدتی خوابیدن استارت نزند باتری ضعیف شده و نیاز به تعویض دارد. (باتری شارژ نگه نمیدارد)
  • اگر چراغهای ماشین در زمان خاموش بودن ماشین کم نور شده باتری ضعیف است و باید چک شود.
  • اگر ماشین پژو ۲۰۰۸ با استارت سنگین روشن میشود باتری باید تست شود اگر ولتاژ باتری زیر ۱۲ بود باتری را تعویض کنید.
  • اگر برق پشت آمپر ماشین پژو ۲۰۰۸ ضعیف شده و یا قطع شده است ابتدا سرباتریها را چک کنید اگر مشکلی نداشت باتری پژو ۲۰۰۸ را تعویض نمائید.
  • اگر سر باتری های ماشین سولفاته شده این هم یکی از نشانه های خراب شدن باتری است.

با مشاهده علایم فوق بر روی ماشین پژو ۲۰۰۸ فورا باتری را چک و در صورت نیاز تعویض نمائید.

  • هر گاه ماشین پژو ۲۰۰۸ خاموش است هرگز ضبط و سیستم صوتی ماشین را روشن نگنید این کار باعث کاهش شدید عمر باتری میشود.
  • هر گاه قصد روشن کردن ماشین برای مدت بیش از دو هفته را ندارید سرباتری منفی را از قطب باتری پژو ۲۰۰۸ جدا کتید تا باعث تخلیه باتری نشود.
  • هر گاه ماشین پژو ۲۰۰۸ به علت ضعیف شدن باتری استارت نمیزند جهت روشن کردن ماشین فقط از روش باتری کمکی هم آمپر استفاده شود.
  • چراغ کنترل وضعیت باطری پژو ۲۰۰۸ را چک کنید رنگ سبز نشانه سلامت باتری ۲۰۰۸ است . رنگ مشکی نشانه ضعیف شدن باتری است و رنگ سفید نشانه خرابی باتری ماشین میباشد.
  • سر باتری های ماشین پژو ۲۰۰۸ را هر ماه تمیز کنید تا از سولفاته شدن سرباتریها و در نهایت خراب شدن باتری جلوگیری کنید.

نکته: هر نشانه ای از خرابی باطری پژو ۲۰۰۸، به معنی خراب بودن خود باتری نیست؛ بنابراین قبل از اقدام به تعویض باتری، حتماً از متخصص برق برای تست باتری پژو ۲۰۰۸ کمک بگیرید.لازم به ذکر است تکنسین های تیم امداد باتری تست باتری را در محل شما در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت رایگان انجام خواهند داد.

 

باتری مناسب برای خودرو #باتری پژو 2008- تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما -باتری فابریک پژو 2008- باتری کاسپین و واریان برای پژو 2008 - نمایندگی صباباتری-نمایندگی باتری سوزوکی- نمایندگی باتری اوربیتال-قیمت باتری پژو 2008- تعویض باتری پژو 2008 
  • - 1400/07/08 , 08:10

    اگر شیشه بالابر ماشین ضعیف شده باشه ایا اشکال از باتری هستش؟
    0 | 0
  • - 1400/07/12 , 08:30

    من رو خودرو ام مصرف کننده اضافه برقی گذاشتم مثل زنون و باندهای خیلی قوی چه باتری برای من مناسب است؟
    0 | 0
  • - 1400/07/27 , 08:41

    سلام.باتری پژو2008 صباباتری باشه بهتره یا سوزوکی؟
    0 | 0
باتری 90 آمپر سوزوکی

3,320,000 تومان

باتری 100 آمپر سوزوکی

3,460,000 تومان

باتری 150 آمپر سوزوکی

5,710,000 تومان

باتری 200 آمپر سوزوکی

0 تومان

باتری 35 آمپر سوزوکی

1,830,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - واریان

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - واریان

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - واریان

6,475,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - کاسپین

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال وان سیلور

1,860,000 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال EFB

996,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال EFB

876,000 تومان

باتری 66 آمپر سوزوکی

2,530,000 تومان

باتری 70 آمپر سوزوکی

2,640,000 تومان

باتری 74 آمپر سوزوکی

2,680,000 تومان

باتری 60 آمپر سوزوکی

2,330,000 تومان

باتری 45 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 50 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 55 آمپر سوزوکی

2,200,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,000,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,100,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,286,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,370,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,346,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,160,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال وان سیلور

5,220,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,760,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتالEFB

980,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتالEFB

1,023,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال EFB

1,083,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال EFB

1,157,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال EFB

1,231,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال EFB

1,260,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال EFB

1,353,000 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال EFB

1,569,000 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال EFB

1,690,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال EFB

1,946,000 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال EFB

2,309,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال EFB

2,928,000 تومان

اشتراک در خبرنامه امداد باطری

برای اشتراک در خبرنامه پست الکترونیک خود را وارد کنید.