Please wait
جمعه 06 فروردین 1400 امداد باطری 11047 39

خرید باتری دیگنیتی + قیمت باتری دیگنیتی | ارسال و نصب رایگان باتری دیگنیتی

امداد باتری فروشگاه تخصصی باتری دیگنیتی به قیمت کارخانه - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما - تلفن درخواست امداد باتری 1601 بدون کد . بهترین و ارزانترین باتری دیگنیتی - امداد باتری نمایندگی صباباتری و سپاهان باتری - فروش انواع باتری سوزوکی - واریان و کاسپین و اوربیتال ، برنا و شارک .

 

قیمت و مشخصات باتری دیگنیتی

 

دیگنیتی، یک خودروی چینی با طراحی بسیار زیبا و محصول بهمن خودرو است که به صورت فابریک از یک باتری اتمی ۱۲ ولتی با ظرفیت ۶۰ آمپر استفاده می‌کند. این باتری که از نوع پایه بلند است، ۲۶ سانتیمتر طول، ۱۸ سانتیمتر عرض و ۲۳ سانتیمتر ارتفاع دارد. برای داشتن عملکرد بهتر روی خودروی دیگنیتی و یا در صورت تمایل به استفاده از سیستم صوتی یا نورافکن پرقدرت بهتر است از باتری‌های با ظرفیت بالاتر استفاده کنید. باتری ۶۶ آمپر و ۷۰ آمپر و حتی ۷۴ آمپر را می‌توان به راحتی روی این خودرو نصب کرد.

باتری دیگنیتی در سمت راننده، نزدیک به شیشه قرار گرفته است. فضایی که برای باتری در نظر گرفته شده است به اندازه‌ای است که انواع باتری از ۶۰ تا ۷۴ آمپر را می‌توان در آن قرار داد.در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در ادامه این مطلب از امداد باتری با ما همراه باشید.

 

 دیگنیتی

 

باتری فابریک دیگنیتی: 60 آمپر - ساعت

 

نوع باتری : اتمی ( سیلد) پایه بلند

 

نوع قطب باتری :   معمولی ( قطب چپ )

   

 

برند باتری

قیمت (تومان )

باتری 60 آمپر کاسپین

1630000

باتری 60 آمپر صبا باتری

1630000

باتری 60 آمپر اوربیتال

2100000

باتری 60 آمپر سوزوکی

2330000

 

 

 

 

ثبت سفارش به 2 صورت امکان پذیر میباشد:

- تماس با مرکز تلفن امداد باتری با شماره 1601 ( بدون کد)

- ثبت سفارش در وب سایت www.emdadebattery.com

امداد باتری

درخواست امداد

کراس‌اور دیگنیتی پرایم بهمن موتور که امروز می‌خواهیم درباره آن حرف بزنیم نیز در واقع محصولی از برند «فنگون» است و چینی‌ها و حتی مشتریان بازار کره جنوبی آنرا با نام Fengon iX5 می‌شناسند. البته در برخی بازارهای صادراتی دیگر نیز iX5 با نام و نشان دانگ‌فنگ فروخته می‌شود.دانگ فنگ iX5 محصول سال 2018 است و پلتفرم یکسانی با برادر قدیمی‌ترش، یعنی DFSK 580 دارد. البته دانگ فنگ برای طراحی iX5 مسیری کاملا متفاوت را رفته طوری که حالا با کراس‌اوری کوپه روبرو هستیم.دیگنیتی پرایم با طول 4.68 متر، عرض 1.86 متر و ارتفاع 1.64 متر، در سگمنت کراس‌اورهای سایز متوسط جای می‌گیرد.

توجه داشته باشید که نصب باتری با ظرفیت کمتر از ۶۰ آمپر روی دیگنیتی ممکن است به خودروی شما آسیب بزند. خصوصا که این خودرو دارای آپشن‌های برقی فراوانی است که برای داشتن عملکرد صحیح نیاز به تامین برق مورد نیازشان دارند. همچنین دقت داشته باشید که استفاده از باتری‌های اسیدی برای دیگنیتی به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. بهتر است برای اطمینان از سالم بودن باتری، به صورت دوره‌ای باتری خودروی خود را چک کنید تا از آسیب‌های احتمالی جلوگیری شود.

 

مزایای نصب باطری توسط امداد باتری :

 

– نصب باطری فابریک : اگرچه ممکن است خودروی شما با یک باتری دیگنیتی غیرفابریک هم روشن شود اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باطری با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باطری فابریک خودروی خود را نصب نمایید؛ از سوی دیگر استفاده از باطری غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باطری های عرضه شده توسط امداد باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

– گارانتی تعویض باطری نصب شده: باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض در سراسر کشور هستند. در هر نقطه از کشور و در ۲۴ ساعت شبانه روز، در محل شما، باطری نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد؛ تعویض خواهد شد.

– نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی: کیفیت و کارایی یک باطری تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باطری تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری ماشین برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری‌هایی را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باطری های تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باطری های عرضه شده در امدادباتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

– تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز: تعویض باتری دیگنیتی توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان امدادباتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باتری مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند

 

امداد باتری به عنوان یک استارت آپ تخصصی در زمینه فروش باتری ماشین و یو پی اس و ارائه انواع باتری خودرویی و صنعتی به  فعالیت می پردازد. امداد باتری به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال، حتى تعطيلات رسمی باز بوده و به ارائه خدمات میپردازد. حمل، نصب و سیستم برق خودرو دیگنیتی کاملا رایگان بوده و به جز هزينه باتری، شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد.

 

در ایران عمدتا 2 مدل باتری برای دیگنیتی وجود دارد :

1- باتری ایرانی مناسب دیگنیتی: در جدول زیر به تعدادی از معروف ترین کارخانه های تولید باتری به همراه برندهای معروف آنها اشاره شده است. باتری تولید داخل دارای مدت زمان ضمانت بالاتر و خدمات پس از فروش بهتری نسبت به نمونه های خارجی میباشند.

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 207 هستید اینجا کلیک کنید.

 

کارخانه تولیدی

برندهای باتری دیگنیتی

سپاهان باتری

اوربیتال(قرمز و سیلور)

سوزوکی

پرمیوم و EFB

صبا باتری

واریان

نیو آرمو

سهند

نیرو گستران

ولتا

شارک

سین

برنا باتری

زیتکس

گلوبال

ایاس

آکو باتری

تینو

کارپیل

کاما

وایا باتری

دوون

ریبال

شادن

پاسارگاد صنعت

هندل

پروتن

لیدر

آذر باتری

ویگور

آپادانا

سولیفان

دورنا باتری

ارس

نوبل

پوشیتا

ویستا الکتریک

آرارات

پولو

اتم

 

2 - باتری کره ای مناسب دیگنیتی: محصولات چهار کارخانه مطرح کره جنوبی، عمده باتری های وارداتی به ایران را تشکیل میدهند. در جدول زیر به برندهای معروف آنها اشاره شده است:

 

کارخانه تولیدی

برندهای باتری دیگنیتی

دلکور

دلکور

پوما

رویال

هگزا

شارک

هیوندای

سولایت

ایندیگو

انرسل

تارگت

اوراستارت

گلوبال

گلوبال

نوا

چیتا

فالکون

راکت

اتلس بی ایکس

اتلس

تایگر

جگوار

هانکوک

کوبا

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری رنو ساندرو هستید اینجا کلیک کنید.

 

در حال حاضر به دلیل شرایط کنونی کشور به دلیل ممنوعیت واردات باتری ، هیچ باتری خارجی از مبانی قانونی وارد کشور نمیشود. لذا توجه داشته باشید تمام باتری های خارجی ( کره ای ) از مبانی قاچاق وارد گردیده است.( لازم به توضیح است طول عمر مفید باتری نو 4 ماه است، پس باتری های خارجی بیشتر از 4 ماه خوابیده اند و روبه فرسودگی رفته اند.) تیم امداد باتری ، تمام تلاش خود را کرده تا از تولید کننده داخلی حمایت کند و محصولات داخلی را که دست کمی از نمونه خارجی ندارد به مصرف کننده عرضه نماید.

 

  • چرا از خدمات  امداد باتری استفاده نماییم؟

- شرکت امداد باتری تنها امداد باتری با برند رسمی و ثبت شده در سطح کشور میباشد که دارای نماد اعتماد اکترونیک است.

– ارسال و نصب رایگان باتری دیگنیتی به صورت شبانه روزی در کمتر از یک ساعت میباشد.

– قیمت مناسب و پایین تر از عموم فروشگاه های سنتی سطح شهر
– کنترل سلامت سیستم برق خودرو دیگنیتی توسط کارشناسان امداد باتری به صورت رایگان

– امکان پرداخت هزینه باتری دیگنیتی در محل پس از نصب باتری توسط کارت خوان سیار
– خرید باتری اصلی با تاریخ تولید جدید به همراه گارانتی معتبر و ضمانت نامه کتبی
– امکان انتخاب باتری از بین برندهای مختلف ایرانی و خارجی
– امکان خرید در تمام  روز سال حتی تعطیلات رسمی کشور و ایام نوروز
– نصب باتری مناسب برای دیگنیتی و رعایت استاندارد کارخانه سازنده و باطل نشدن گارانتی خودرو

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 206 هستید اینجا کلیک کنید.

 

قیمت باتری دیگنیتی

 قیمت باتری دیگنیتی به چندین عامل بستگی دارد:

- کیفیت ساخت باتری دیگنیتی

- شرکت و برند سازنده باتری دیگنیتی

- کشور سازنده باتری دیگنیتی

- اتمی(خشک) یا اسیدی بودن باتری ماشین دیگنیتی

-  سال ساخت باتری دیگنیتی

-  اعتبار گارانتی باتری دیگنیتی

 

  • آیا بابت حمل و نصب باتری دیگنیتی میبایست هزینه ای پرداخت نمایم؟

خیر، هزینه حمل، نصب و تست باطری دیگنیتی در محل کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه دیگری از شما دریافت نخواهد گردید.

  • آیا تحویل داغی باتری فرسوده دیگنیتی ضروری است؟

بله، قیمت های محاسبه شده در وبسایت با احتساب دریافت داغی باتری هم آمپر میباشد و قیمت داغی باتری از آن کسر گردیده است. در صورت نبود داغی باتری کهنه بابت هر آمپر کسری،  مبلغی به قیمت باتری اضافه میگردد.

  • آیا میتوانم باتری با ظرفیت بالاتر در دیگنیتی استفاده نمایم؟

بله، باتری با ظرفیت بالاتر قدرت آمپردهی بیشتر و عمر طولانی تری دارد و در زمان استفاده از لوازم برقی، فشار کمتری به سیستم برق خودرو وارد میشود. اما این نکته را فراموش نکنید که بالاتر از توان دینام این خودرو کره ای نباید باشد. چراکه باتری زودتر از موعد روبه فرسودگی میرود. برای این منظور میتوانید با شماره 1601  تماس حاص نمایید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری ال نود هستید اینجا کلیک کنید.

 

  • آیا باتری شرکت امداد باتری اتمی است یا از نوع آبی ؟

باتری های عرضه شده برای خودرو دیگنیتی در شرکت امداد باتری از نوع بدون نیاز به نگهداری (Maintenance Free) و به اصطلاح اتمی و خشک میباشند.

  • عمر مفید باتری دیگنیتی چه قدر است؟

به طور متوسط باتری عمری حدود ۲ سال یا ۴۰،۰۰۰ کیلومتر دارد. البته هر کدام از این موارد که زودتر فرا برسد باتری نیاز به تعویض خواهد داشت. اما از آنجاییکه عموم افراد در سال حدود ۲۰،۰۰۰ کیلومتر با خودرو رانندگی میکنند، بعد از ۲ سال باتری نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد.

  • باتری قبلی من بعد از ۲ سال هنوز استارت میخورد، آیا نیاز به تعویض دارد؟

خیر ، تا زمانی که باتری خودرو دیگنیتی شما توان استارت زدن و روشن کردن خودرو را دارد نیاز به تهیه باتری جدید نمیباشد. فراموش نشود اعداد ذکر شده به صورت حدودی بوده و همه چیز مربوط به نوع نگهداری شما از باتری ماشین خود میباشد.

  • من باتری دیگنیتی را ۶ ماه پیش عوض کرده ام، چرا الان دوباره خراب شده است؟

دلایل مختلفی ممکن است وجود داشته باشد که مرسوم ترین آنها خرابی دینام میباشد . لازم به ذکر است ملاک ۲ سال یا ۴۰،۰۰۰ کیلومتر در صورت نو بودن باتری و تاریخ تولید جدید معتبر می باشد. از آنجاییکه باتری دیگنیتی با تاریخ تولید قدیمی ارزان تر بوده، تعدادی افراد سودجو اقدام به فروش باتری با سال تولید قدیمی می نمایند. مهم نیست شما ۶ ماه پیش باتری را خریداری نموده اید، مهم این است باتری خریداری شده چه زمانی تولید شده است. برای جلوگیری از سوء استفاده ضروری است حتما فاکتور یا کارت گارانتی مهردار به همراه درج تاریخ تولید از فروشنده دریافت نمایید. همچنین با خرید از امداد باتری ، باتری شما بسنده به نوع و برند انتخابی دارای گارانتی معتبر بوده و هر زمان که باتری دیگنیتی در مدت گارانتی دچار مشکل شد شرکت متعهد میباشد باتری را طبق گارانتی تعویض نماید.

  • سال تولید باتری هیوندای دیگنیتی  از کجا قابل شناسایی است؟

هر باتری بر روی بدنه خود دارای یک سریال یکتا جهت شناسایی سال و ماه تولید میباشد.شماره سریال باطری دیگنیتی هم در عکس زیر مشخص شده است.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری مزدا 3 هستید اینجا کلیک کنید.

 

  • از کجا بفهمم باتری دیگنیتی خراب شده است؟

بهترین راه تست باتری دیگنیتی استفاده از دستگاه تستر کنترل سلامت باتری می باشد و همکاران ما قبل از نصب باتری دیگنیتی با دستگاه تستر، سلامت باتری شما را کنترل می نمایند. اگر به موارد زیر برخوردید احتمال خرابی باتری وجود دارد:

  • خودرو استارت نمی خورد و روشن نمی شود.
  • از عمر باتری ۲ سال یا حدود۴۰،۰۰۰ کیلومتر گذشته است.
  • صدای استارت تغییر پیدا کرده است و خودرو اصطلاحا به زور روشن میشود.
  • هنگام استارت زدن، خودرو صدای “تق تق” و یا “یک تیک کوچک” می دهد.
  • برق پشت آمپر دیگنیتی وجود دارد ولی خودرو روشن نمی شود.
  • درب خودرو با ریموت باز نمی شود و یا سیستم صوتی کار نمی کند.
  • با توجه با راهنمای روی باتری، نشانگر سلامت باتری تغییر رنگ داده است.
  • در حالت خاموش بودن خودرو چراغ های خودرو کم نور شده است.
  • شکل ظاهری باتری تغییر پیدا کرده است مثلا باتری باد کرده، از آن اسید نشت کرده و یا قطب های باتری ذوب شده است.

همچنین میتوانید در صورت داشتن هرگونه سوال یا نظری در زمینه باتری دیگنیتی و یا نوشته فوق میتوانید در فرم نظرات انتهای صفحه با ما به اشتراک بگذارید. همکاران فنی امداد باتری در کمترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

 لازم به ذکر است امداد باتری به غیر از تهران شعبه رسمی خود را در شهر اصفهان راه اندازی نموده. و برای خرید باتری فابریک دیگنیتی میتوانید از شعبه رسمی ما در اصفهان استفاده نمایید.

 

این نوشته در باتری مناسب خودرو ارسال شده و با آمپر باتری هیوندای سانتافه  ، آمپر هیوندای دیگنیتی، امداد سیار دیگنیتی، امداد باتری دیگنیتی ، امداد باتری دیگنیتی ، امداد خودرو دیگنیتی ،باتری دیگنیتی، باتری ریموت دیگنیتی ، باتری فابریک دیگنیتی ، باتری کره ای دیگنیتی ، باطری دیگنیتی، باتری ماشین دیگنیتی ، باتری مناسب دیگنیتی ، باطری دیگنیتی چند امپر است، باطری دیگنیتی چند امپره ، تعمیر در محل دیگنیتی، تعویض باتری دیگنیتی، تعویض باتری در محل دیگنیتی در اصفهان، تعویض باطری دیگنیتی در اصفهان، خرید باتری دیگنیتی ، خرید باطری دیگنیتی در اصفهان، طریقه تعویض باتری ریموت دیگنیتی ، فروش باطری دیگنیتی ، قیمت باطری دیگنیتی، قیمت باطری ماشین دیگنیتی ، مشخصات باتری دیگنیتی، مشخصات باتری دیگنیتی، نوع باتری دیگنیتی برچسب گذاری شده است.

تیم امداد باتری (1601 )

باتری مناسب برای خودرو #باتری دیگنیتی - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما -باتری فابریک دیگنیتی - باتری کاسپین و واریان برای دیگنیتی - نمایندگی صباباتری-نمایندگی باتری سوزوکی- نمایندگی باتری اوربیتال-قیمت باتری دیگنیتی - تعویض باتری دیگنیتی 
  • - 1400/06/17 , 12:33

    من برای ماشین دیگنیتی دو تا مانیتور پشت صندلی گذاشتم به نظر شما ایا باتری 74 امپر مناسب می باشد؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:36

      سلام دوست عزیز، باتری فابریک ماشین دیگنیتی باتری 60 آمپر بوده و در صورت مصرف برق اضافی میتونید باتری 66 آمپر نصب کنید.
      0 | 0
  • - 1400/06/25 , 17:12

    سلام امداد باتری میگن ماشین دیگنیتی از لحاظ برقی ماشین حساسیه چه باتری نصب کنم که مشکلی برای ماشین به وجود نیاد؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:38

      سلام دوست عزیز، میتونید باتری 60 آمپر سوزوکی نصب کنید تا هیچ مشکلی برای ماشین شما پیش نیاید.
      0 | 0
  • - 1400/06/28 , 17:12

    ماشین دیگنیتی من از شب گذشته چراغ داخل اتاق روشن بوده و امروز به سختی استارت میزد.ایا مشکل از باتری ماشینه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:39

      سلام دوست عزیز، بله متاسفانه باتری ماشین شما ضعیف شده و باید متخصصین این کار ابتدا تست سلامت باتری گرفته و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.
      0 | 0
  • - 1400/07/01 , 12:26

    اگر روی دیگنیتی باتری صبا بزاریم یا اوربیتال چقدر از نظر کارایی فرق داره؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:40

      سلام دوست عزیز، باتری اوربیتال تولید کارخانه سپاهان باتری از نظر کیفیت و کارایی بهتر از باتری های صبا باتری میباشد و گارانتی بیشتری هم دارد.
      0 | 0
  • - 1400/07/01 , 12:32

    سلام.ایا شما خدمات امدادباتری به شرق تهران هم ارائه میکنید؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:41

      سلام دوست عزیز، بله امداد باتری به تمام مناطق 22 گانه تهران خدمات ارائه میدهد.
      0 | 0
  • - 1400/07/02 , 12:36

    سلام اگه نور پشت آمپر کم بشه ولی ماشین روشن بشه نشونه در حال ضعیف تر شدن باتریه ؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:42

      سلام دوست عزیز، بله باتری ماشین شما ضعیف شده ولی تا موقعی که ماشین استارت زده و روشن می شود نیاز به تعویض باتری نیست.
      0 | 0
  • - 1400/07/03 , 12:32

    میشه بر اساس تجربه خودتون بفرمایید بهترین باتری دیگنیتی چی می تونه باشه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:43

      سلام دوست عزیز، پیشنهاد ما به شما باتری 60 آمپر سوزوکی بوده که دارای گارانتی معتبر میباشد و کیفیت بالایی دارد.
      0 | 0
  • - 1400/07/05 , 12:34

    محصولات شما چه مدت گارانتی داره؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:44

      سلام دوست عزیز، محصولات سپاهان باتری دارای 16 ماه گارانتی معتبر بوده و محصولات صبا باتری 12 الی 15 ماه گارانتی معتبر نیز دارند.
      0 | 0
  • - 1400/07/07 , 17:12

    من چند روز پیش با کارشناسان امداد باتری تماس گرفتم و به سرعت مشکل ماشینمو برطرف کردن، ممنونم
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:45

      سلام روز بخیر، ممنون که مارو انتخاب کردید و همراه ما بودید.
      0 | 0
  • - 1400/07/15 , 12:31

    من روی ماشین دیگنیتی خودم سیستم صوتی و دزدگیر دارم ایا گذاشتن باتری 74 امپر برای باتری دیگنیتی مشکلی برای دینام ایجاد نمیکنه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:46

      سلام دوست عزیز، باتری 74 آمپر برای خودروی دیگنیتی شما مناسب نیست و باعث فشار به دینام میشود و بهتر است از آمپر کمتری استفاده کنید.
      0 | 0
  • - 1400/07/17 , 12:25

    سلام بهترین باتری برای دیگنیتی چیه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 02:48

      سلام دوست عزیز، بهترین باتری دیگنیتی باتری سوزوکی میباشد که دارای ضمانت و گرانتی معتبر بوده و بسیار با کیفیت است.
      0 | 0
  • - 1400/07/17 , 12:35

    وقتی ماشینی طول میکشه برای روشن شدن و بعضی وقتها اصلا استارت نمیخوره ایای مشکل از باتری هستش یا دینام؟
    0 | 0
  • - 1400/07/19 , 12:25

    سلام امداد باتری برای باتری دیگنیتی میشه 70 امپر نصب کرد؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 03:04

      سلام دوست عزیز، باتری فابریک دیگنیتی 60 آمپره و گذاشتن باتری با آمپر بالا به دینام فشار وارد میکند.
      0 | 0
  • - 1400/07/21 , 12:27

    من روی دیگنیتی سیستم صوتی بستم بهتره از چه باتری استفاده کنم؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 03:06

      سلام دوست عزیز، شما میتونید از باتری 66 آمپر استفاده کنید که مناسب خودروتون هست.
      0 | 0
  • - 1400/07/22 , 12:27

    من از خدمات امداد باتری دیگنیتی شما استفاده کردم و بسیار عالی و به موقع بود.ممنونم
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 03:07

      سلام دوست عزیز، ممنون از همراهی شما و اینکه امداد باتری رو انتخاب کردید.
      0 | 0
  • - 1400/07/27 , 12:30

    سلام، ایا من میتونم برای باتری دیگنیتی از باتری های خارجی استفاده کنم؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 03:08

      سلام دوست عزیز، باتری های خارجی به علت نداشتن ضمانت و گارانتی معتبر و فرسوده بودن مناسب نیستند و بهتر است از باتری های ایرانی استفاده نمایید.
      0 | 0
  • - 1400/07/29 , 12:28

    شما خدمات تست دینام دیگنیتی هم دارید؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 03:09

      سلام بله امداد باتری خدمات تست دینام ماشین دیگنیتی هم ارائه میدهد.
      0 | 0
  • - 1400/07/30 , 12:29

    بیشترین امپری که بعنوان باتری دیگنیتی میشه استفاده کرد چند است؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 03:10

      سلام دوست عزیز، بیشترین آمپر در صورتی که مصرف برق اضافی دارین باتری 66 آمپر است.
      0 | 0
  • - 1400/08/01 , 17:12

    برای ماشین دیگنیتی باتری صبا باتری بهتره یا اوربیتال سیلور؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 03:11

      سلام وقت بخیر، باتری اوربیتال دارای مدت گارانتی بیشتری بوده و از نظر کیفیت و کارایی بسیار سطح بالایی دارد و مناسب تر است.
      0 | 0
  • - 1400/08/03 , 17:12

    ایا کارشناسان امداد باتری خدمات تست دینام انجام میدهند؟
    0 | 0
    • - 1400/08/16 , 03:13

      سلام دوست عزیز، بله امداد باتری خدمات تست دینام برای تمامی خودرو ها را ارائه میدهد.
      0 | 0
باتری 90 آمپر سوزوکی

3,320,000 تومان

باتری 100 آمپر سوزوکی

3,460,000 تومان

باتری 150 آمپر سوزوکی

5,710,000 تومان

باتری 200 آمپر سوزوکی

0 تومان

باتری 35 آمپر سوزوکی

1,830,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - واریان

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - واریان

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - واریان

6,475,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - کاسپین

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال وان سیلور

1,860,000 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال EFB

996,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال EFB

876,000 تومان

باتری 66 آمپر سوزوکی

2,530,000 تومان

باتری 70 آمپر سوزوکی

2,640,000 تومان

باتری 74 آمپر سوزوکی

2,680,000 تومان

باتری 60 آمپر سوزوکی

2,330,000 تومان

باتری 45 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 50 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 55 آمپر سوزوکی

2,200,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,000,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,100,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,286,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,370,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,346,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,160,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال وان سیلور

5,220,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,760,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتالEFB

980,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتالEFB

1,023,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال EFB

1,083,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال EFB

1,157,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال EFB

1,231,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال EFB

1,260,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال EFB

1,353,000 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال EFB

1,569,000 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال EFB

1,690,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال EFB

1,946,000 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال EFB

2,309,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال EFB

2,928,000 تومان

اشتراک در خبرنامه امداد باطری

برای اشتراک در خبرنامه پست الکترونیک خود را وارد کنید.