Please wait
دوشنبه 01 آذر 1400 امداد باطری 10884 20

خرید باتری خودرو تویوتا کمری + قیمت باتری تویوتا کمری | ارسال و نصب رایگان باتری تویوتا کمری

امداد باتری فروشگاه تخصصی باتری تویوتا کمری به قیمت کارخانه - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما - تلفن درخواست امداد باتری 1601 بدون کد . بهترین و ارزانترین باتری تویوتا کمری امداد باتری نمایندگی صباباتری و سپاهان باتری - فروش انواع باتری سوزوکی - واریان و کاسپین و اوربیتال ، برنا و شارک .

باتری تویوتا کمری + قیمت باتری تویوتا کمری

 

بیش از یک دهه از زمانی که واردات ماشین های لوکس به ایران آزاد شد می‌گذرد و تویوتا کمری جزء نخستین ماشین هایی است که ابتدا با مدل کمری گرند و سپس نسل بعدی این ماشین یعنی نسل ششم تویوتا کمری که با کد XV-40 شناخته میشود وارد کشورمان شد در بازار ماشین های وارداتی جایگاه خوبی را برای خود ایجاد کرد .

تویوتا کمری طراحی ظاهری ساده ، زیبا و به دور از هر گونه حاشیه ای دارید و خطوط و برجستگی های ماشین با طراحی سپر ها، چرغ ها و دیگر قطعات بدنه تویوتا کمری هماهنگی کامل دارد و همین طراحی ساده ولی کاملا دقیق و مهندسی شده باعث شده است تا از نظر آیرودینامیک تویوتا کمری با ضریب درگ 0.27 یکی از آیرودینامیک ترین ماشین های کلاس خودش محسوب شود.

طراحی داخلی کابین تویوتا کمری همانند ظاهر خارجی ماشین ساده است و جذابیت خاصی ندارد اما در عوض ماشین جادار و راحتی است و به آسانی به تمام ادوات و تجهیزات ماشین دسترسی دارید. از آنجایی که تویوتا بر روی دوام کمری بسیار وقت گذاشته است این ماشین کیفیت ساخت و مونتاژ عالی دارد اما از نظر آپشن ماشین ساده ای است. تویوتا برای جذاب کردن چهره نسل ششم تویوتا کمری فیس لیفت جزئی در سال 2009 بر روی این ماشین انجام داد.

سابقه درخشان تویوتا کمری گرند و محبوبیت آن در بازار داخلی موجب شد تا نسل بعدی آن نیز با استقبال خوبی از سوی مشتریان ایرانی مواجه شود و البته طراحی مدرن و نسبتا جذاب این مدل که در بین فروشندگان و وارد کنندگان به خفاشی معروف شده بود نیز در این امر بی تاثیر نبود. این مدل از کمری نیز مانند دیگر مدل‏های تویوتا، سواری نرم و آرامی را به سرنشینان خود هدیه می‏دهد و اصولا خودرویی با دوام و کم استهلاک است. همچنین مدل کمری SE  با سپرها و غربیلک فرمان اسپرت نیز در بازار داخلی یافت می‏ شود؛ در ادامه با این مقاله از امداد باتری همراه ما باشید.

 

باتری تویوتا کمری چند آمپر است ؟

ظرفیت باتری اصلی: 60 آمپر ساعت

ولتاژ باتری: 12 ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه بلند قطب چپ

قیمت باتری تویوتا کمری

لیست قیمت باتری تویوتا کمری 60 آمپر

   

 

 

برند باتری

قیمت (تومان )

باتری 60 آمپر کاسپین

1630000

باتری 60 آمپر صبا باتری

1630000

باتری 60 آمپر اوربیتال

2100000

باتری 60 آمپر سوزوکی

2330000

 

 

 

برای خودروی تویوتا کمری باتری با ظرفیت 70 آمپر نیز با توجه به نیاز برقی خودرو قابل نصب می باشد

لیست قیمت باتری کمری 70 آمپر

  
  
باتری
قیمت (تومان)
باتری 70 آمپر صبا کاسپین
1800000
2370000
باتری 70 آمپر سوزوکی
2640000
1800000

 

 

 
 

 

 

برای انتخاب باتری مناسب یک خودرو باید به دو نکته توجه کنید تا بتوانید مناسب ترین باتری را برای خودروتان تهیه کنید. نکته اول این است باتری تویوتا کمری باید میزان آمپر مناسبی داشته باشد تا بتواند به راحتی برق مورد نیاز ماشین را فراهم سازد، مورد بعدی اندازه ابعاد باتری است که باید به گونه ای باشد که به راحتی بر روی ماشین نصب شود، زیرا اگر یک باتری به درستی بر روی ماشین قرار نگیرد، از گارانتی خارج می شود.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری مزدا 3 هستید اینجا کلیک کنید.

 

مشخصات فنی باتری کمری

باتری فابریک کمری 12 ولت 70 آمپر از نوع باتریهای سیلد و اتمی است؛ با این وجود می توان بر روی آن باتری کوتاه و معمولی نصب کرد و هیچ مشکلی از نظر ابعاد باتری تویوتا کمری  به وجود نیاید.

بهترین برند باتری کمری موجود در بازار

در حال حاضر باتری های برند #صبا_باتری و #اوربیتال_وان_سیلور در بازار، با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می شوند؛ در صورت استفاده از تجهیزات پر مصرف برقی در ماشین می توانید باتری تا 74 آمپر هم بر روی آن نصب کنید؛ اما توجه داشته باشید که بایستی با توجه به میزان مصرف برق، از یک تکنسین برق کمک گرفته و باتری تویوتا کمری  مناسب را انتخاب کنید، تا با یک انتخاب نامناسب باعث کاهش طول عمر باتری تویوتا کمری کمتر از حد استاندارد نشوید.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری ال نود هستید اینجا کلیک کنید.

 

باتری اتمی مناسب تر است یا اسیدی؟

باتری تویوتا کمری  اتمی به دلیل طول عمر بالاتر، عدم نوسان برق، ایجاد آلودگی کمتر و نیاز نداشتن به نگهداری، قطعا گزینه مناسب تری نسبت به نوع اسیدی آن است.

ابعاد باتری کمری

276 * 175 * 190 میلی متر

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری رنو ساندرو هستید اینجا کلیک کنید.

 

باتری چند آمپر برای کمری توصیه می شود؟

با توجه به این نکته که باتری تویوتا کمری  فابریک این خودرو 70 آمپر است، اما دارندگان این خودرو در صورتی که مصرف برق اضافی دارند، جهت عملکرد بهتر باتری تویوتا کمری ، بهتر است در زمان تعویض بر روی خودروی خود باطری 74 آمپر نصب کنند.

طول عمر باتری کمری چقدر است؟

زمان طول عمر باطری تویوتا کمری  بسته به نوع عملکرد دینام، نوع استفاده و شرایط نگهداری متغیر است؛ اما در شرایط عادی مدت طول عمر باتری تویوتا کمری ، حدوداً بین 4 تا 5 سال است و پس از گذشت 3 سال بایستی نسبت به تست باطری توسط متخصص برق اقدام شود.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 207 هستید اینجا کلیک کنید.

 

مزایای نصب باطری توسط امداد باتری :

– نصب باطری فابریک : اگرچه ممکن است خودروی شما با یک باتری تویوتا کمری  غیرفابریک هم روشن شود اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باتری تویوتا کمری  با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باتری تویوتا کمری  فابریک خودروی خود را نصب نمایید؛ از سوی دیگر استفاده از باتری تویوتا کمری  غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باتری تویوتا کمری عرضه شده توسط امداد باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

– گارانتی تعویض باطری نصب شده: باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض در سراسر کشور هستند. در هر نقطه از کشور و در ۲۴ ساعت شبانه روز، در محل شما، باتری تویوتا کمری  نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد؛ تعویض خواهد شد.

– نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی: کیفیت و کارایی یک باتری تویوتا کمری  تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باتری تویوتا کمری  تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری ماشین برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری‌هایی را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باتری تویوتا کمری  تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باطری های عرضه شده در امدادباتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

– تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز: تعویض باتری تویوتا کمری  توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان امدادباتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باتری تویوتا کمری  مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند.

 

راهنمایی های خرید باتری

خوب است که برای خرید باتری تویوتا کمری  موارد مهم زیر را رعایت کنید:

اعدادی که در قسمت آمپر درج شده است به این معنا است که آمپری که باید شما انتخاب کنید باید در بازه ذکر شده باشد. بازه انتخاب آمپر به سه عامل مهم بستگی دارد:

  1. میزان برقی است که خودرو مصرف می کند.
  2. میزان قدرت دینام خودرو برای شارژ باطری
  3. حجم و گنجایش محفظه داخلی خودرو برای این که باتری به صورت ایمن قرار گیرد.

نکته بسیار مهم این است که اگر خودروی شما دارای باندهای قوی است، در این صورت برقی که خودرو شما مصرف می کند بسیار بالا می رود. پس در این صورت شما نیازمند این هستید که بالاترین آمپر موجود را انتخاب کنید.

برعکس این قضیه هم صحت دارد. به این معنا که اگر مصرف برق اضافی ندارید، می توانید کمترین آمپر را برای خودرو خود انتخاب کنید.

اگر در مناطق بسیار گرم زندگی نمی کنید، باتری تویوتا کمری  سرب اسیدی گزینه خوبی هستند. این باتری ها در محیط های ۱۰ تا ۳۵ درجه سانتی گراد به خوبی کار می کنند. اما اگر در مناطق گرمسیری زندگی می کنید این باتری ها را خریداری نکنید. چرا که  نسبت به تغییرات دما حساسیت زیادی از خود نشان می‌دهند.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خریدباتری پژو 407هستید اینجا کلیک کنید.

 

قیمت باتری تویوتا کمری

باتری تویوتا کمری به عواملی چون برند ، کیفیت و همچنین ظرفیت باتری (آمپر) بستگی دارد . به طور مثال برند سپاهان باتری کیفیت بالاتری نسبت به صبا باتری دارد .  یا باتری 60 آمپرساعت قیمت بالاتری نسبت به باتری 50 آمپرساعت دارد. ممکن است باتری تاریخ گذشته یا قدیمی و فاقد گارانتی تعویض با قیمت بسیار ارزان تر به خریدار معرفی شود. بنابراین هنگام  استعلام باتری تویوتا کمری  باید به این مورد نیز توجه داشت.

باتری تویوتا کمری با توجه به نوع مارک باتری و مدت زمان گارانتی تعویض، متفاوتی است. باتری تویوتا کمری درحال حاضر با وجود تورم و … متغیر است و بین 700000 تا 1300000 هزار تومان متغیر است. برای استعلام باتری تویوتا کمری با امداد باتری تماس بگیرید .

 

نشانه های خراب شدن باتری

  1. بعد از اینکه ماشین چند ساعت خوابیده بود، ماشین استارت نزند.
  2. ماشین زمان استارت زدن صدای تق تق بدهد.
  3. برق از پشت آمپر قطع شود.

نکته: هر نشانه ای از خرابی باتری تویوتا کمری ، به معنی خراب بودن خود باتری تویوتا کمری  نیست؛ بنابراین قبل از اقدام به تعویض باتری، حتماً از متخصص برق برای تست باتری کمک بگیرید.

 

عرضه انبوه نسل چهارم کمری (XV40) در بازار ایران از مدل 2007 این ژاپنی آغاز شد. این نسل از کمری عمدتا در سه تیپ GL (پایه)، GLX (فول) و SE (اسپرت) در بازار حضور داشت ولی با توجه به واردات شخصی و یکسان‌نبودن مبدا وارداتش، تیپ‌های متنوع دیگری نظیر لیمیتد، اسپشیال و … نیز به خیابان‌های کشورمان راه یافتند و به همین دلیل نیز نمی‌توان اظهارنظری قطعی درباره جزییات هر تیپ داشت.البته وجود یک‌سری تفاوت‌ها در هر تیپ قطعی است؛ مثلا کمری GL فاقد سانروف است، صندلی برقی راننده ندارد، دکمه‌های کنترلی فرمانش حذف شده و لذا کروز کنترل هم در آن نیست.

اما کمری SE تعلیقی خشک‌تر (با رینگ 17 اینچ) دارد، پدال‌هایش اسپرت است، مه‌شکن ندارد، فرمانش از نوع 3 شاخه است، به پرده برقی عقب مجهز شده و در ظاهر نیز از روی کیت بدنه اسپرت و جلوپنجره لانه‌زنبوی مشکی رنگش براحتی قابل تشخیص است. از طرف دیگر GLXها در کنسول وسط و رودری‌هایشان، تزیینات چوبی داشتند.در مورد تریم کابین نیز باید بدانید که تیپ SE تنها در رنگ‌بندی مشکی موجود است درحالیکه GL و GLX عمدتا با کابین‌های طوسی و کرمی به ایران آمده‌اند.حتما برای‌تان جالب است بدانید که در کنار کمری‌های چهار سیلندر، تعداد انگشت‌شماری از مدل 6 سیلندر 3.5 لیتری XV40 نیز بصورت شخصی وارد کشورمان شدند؛ کمری‌های 6 سیلندر را می‌توان از دو خروجی اگزوزشان، تشخیص داد.

تویوتا کمری ال ای بنزینی

 تویوتا کمری (TOYOTA CAMRY) همواره یکی از محبوب ترین خودروهای وارداتی در بازار ایران و البته یکی از پر فروش ترین سدان های تاریخ در دنیاست. نسل پنجم این خودرو از سال 2011 و با کد اتاق xv50 به بازار جهانی عرضه شد، این نسل برای بازار آمریکا و آسیا، دارای طراحی متفاوتی بود، اما هر دو مدل در قوای فنی با یکدیگر مشترک بودند، تویوتا کمری LE در واقع مدل نیم فول کمری نسل پنجم اتاق آمریکایی در بازار ایران است. موتور این خودرو 2500 سیسی حجم و 181 اسب بخار قدرت تولید میکند، این مدل در بازار ایران به تعداد بسیار محدودی عرضه شده و در حال حاضر به سختی یافت می شود.

تویوتا کمری جی ال

 در یک نگاه کلی این نسل تویوتا کمری - Toyota Camry را باید خودرویی کامل، اقتصادی، جذاب و البته نه در مقایسه با برخی رقبا دانست چرا که به لوکسی آکورد، اغواگری سوناتا و پختگی طراحی اپتیما نیست. اما از یاد نبریم کمری همواره در دنیای خودرو به عنوان اتومبیلی غیر قابل مقایسه برای علاقه مندان خود معرفی شده، عنوانی که برای بسیاری از محصولات تویوتا صدق می کند و به راستی برازنده این برند است. زمانی که طول می کشد تا به چهره آن عادت کنید، قابل چشم پوشی است .

تویوتا کمری اس ای

بعد از عرضه ی کمری گراند با موتور 6 سیلندر، نسل بعدی تویوتا کمری - Toyota Camry با موتور 4 سیلندر در 3 تیپ GL - GLX و SE عرضه شد و موفقیت نسل قبلی را بلکه بیشتر تجربه کرد. این سری از تویوتا کمری نیز مانند نسل قبلی خود از سواری نرمی برخودار است و از طراحی ظاهری و داخلی ساده و عامه پسندی بهره میبرد اما اصول آیرودینامیکی در طراحی این خودرو به خوبی به کار گرفته شده است. این مدل از کمری تا سال 2011 تولید شد که درسال 2009 نیز مورد فیس لیفت قرار گرفت و دچار تغییراتی شد، این تغییرات شامل تغییر در چینش چراغ های خطر عقب ، اضافه شدن نواره های LED و تغییر طراحی سپر جلو و عقب است.

تویوتا کمری جی ال

 بعد از عرضه ی کمری گراند با موتور 6 سیلندر، نسل بعدی تویوتا کمری - Toyota Camry با موتور 4 سیلندر در 3 تیپ GL - GLX و SE عرضه شد و موفقیت نسل قبلی را بلکه بیشتر تجربه کرد. این سری از تویوتا کمری نیز مانند نسل قبلی خود از سواری نرمی برخودار است و از طراحی ظاهری و داخلی ساده و عامه پسندی بهره میبرد اما اصول آیرودینامیکی در طراحی این خودرو به خوبی به کار گرفته شده است. این مدل از کمری تا سال 2011 تولید شد که درسال 2009 نیز مورد فیس لیفت قرار گرفت و دچار تغییراتی شد، این تغییرات شامل تغییر در چینش چراغ های خطر عقب ، اضافه شدن نواره های LED و تغییر طراحی سپر جلو و عقب است.

 

مشخصات فنی بدنه تویوتا کمری

  • کلاس بدنه:  سدان
  • کلاس اتومبیل:  D segment
  • وزن:  1475-1485 کیلوگرم
  • تعداد فضای سرنشینان:  5
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو:  215/55 R 17
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب:  215/55 R 17

مشخصات فنی موتور تویوتا کمری

  • حجم موتور:  2500 cc
  • نوع موتور:  بنزین سوز
  • تعداد سیلندرها:  4
  • تعداد سوپاپ ها:  16
  • آرایش قرار گیری سیلندرها:  خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور:  موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی:  انژکتور چند نقطه ای
  • ظرفیت باک:  70 لیتر لیتر
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار):  181 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر):  235 نیوتن متر در 4100 دور در دقیقه
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر):  72.4 اسب بخار بر لیتر

مشخصات جعبه دنده ( Transmission ) تویوتا کمری

  • نوع جعبه دنده:  اتوماتیک تیپ ترونیک
  • تعداد دنده (جلو):  6
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده:  کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت):  موتور جلو دیفرانسیل جلو

سیستم ترمزها تویوتا کمری

  • نوع سیستم ترمز:  دیسکی
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو:  دیسکی تهویه شونده
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب:  دیسکی

سیستم تعلیق و فرمان تویوتا کمری

  • تعلیق جلو:  سیستم مستقل مک فرسون
  • تعلیق عقب:  سیستم مستقل مک فرسون
برای اطلاع از قیمت باتری تویوتا کمری خود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. تیم کارشناسی امداد باتری به صورت شبانه روزی در تمامی ایام حتی ایام تعطیل آماده پاسخگویی به شما هستند.
دقت داشته باشید که قیمت هایی که توسط کارشناسان اعلام می شود با در نظر گرفتن دریافت باتری کهنه هم آمپر است، به این معنا که اگر شما باتری کهنه را به ما تحویل ندهید، مبلغی به ازای هر آمپر به قیمت باتری نو اضافه می شود.
دریافت باتری کهنه از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا آن ها به کارخانه سازنده باتری بازگردانده می شوند و توسط کارخانه به صحیح ترین شکل بازیافت می شود. بازیافت باتری ها به منظور کمک به محیط زیست و جلوگیری از افزایش افراطی قیمت باتری است، زیرا اسید موجود در باتری و پلاستیک بدنه باتری می تواند آسیب زیادی به محیط زیست برساند. همچنین در داخل باتری های خودرویی مقداری فلز سرب وجود دارد که با بازگرداندن آنها به چرخه تولید می تواند از افزایش قیمت باتری جلوگیری کرد زیرا هزینه بازیافت سرب باتری کهنه کمتر از خرید فلز سرب با قیمت به روز است زیرا قیمت فلز سرب، جهانی است و با تغییر نرخ ارز، تغییر می کند.

 

باتری مناسب برای خودرو #صبا_باتری  #اوربیتال_وان_سیلور 
  • - 1400/07/03 , 07:35

    سلام از باتری های کارخانه صباباتری سوزوکی بهتره یا سپاهان ؟
    0 | 0
  • - 1400/07/21 , 07:28

    سلام .شما باتری سوزوکی رو برای کمری پیشنهاد میدید؟
    0 | 0
  • - 1400/07/21 , 07:28

    اگر شیشه بالابر ماشین ضعیف شده باشه ایا اشکال از باتری هستش؟
    0 | 0
  • - 1400/07/22 , 07:41

    من از خدمات امداد باتری شما استفاده کردم و بسیار عالی و به موقع بود.ممنونم
    0 | 0
  • - 1400/07/23 , 07:29

    من روی ماشینم سیستم صوتی و تصویری و دزدگیر دارم ایا گذاشتن باتری 74 امپر برای باتری کمری مشکلی برای دینام ایجاد نمیکنه؟
    0 | 0
  • - 1400/07/24 , 07:30

    بهترین امپر برای باتری تویوتا کمری جدید چند امپر است؟
    0 | 0
  • - 1400/07/25 , 07:31

    شما قبل از نصب باتری را امتحان میکنید که شاید مشکل از سر باتری ماشین من باشه؟
    0 | 0
  • - 1400/07/27 , 07:33

    چند وقته نور چراغ های در حالت خاموش بودن ماشین کم نور یا متناوب شده ایا اشکال از باتری هستش؟
    0 | 0
  • - 1400/07/29 , 07:33

    من برای کمری خودم باتری خارجی پیدا نکردم .ایا شما موجود دارید؟
    0 | 0
  • - 1400/07/30 , 07:32

    سلام امداد باتری، اگر برای کمری باتری سپاهان بزاریم چقدر عمر میکنه؟
    6 | 0
  • - 1400/07/30 , 07:42

    محصولات شما چه مدت گارانتی داره؟
    0 | 0
  • - 1400/08/01 , 21:07

    من روی ماشینم پروژکتور و زنون بستم ایا باتری 66 براش مناسبه؟
    0 | 0
  • - 1400/08/08 , 21:07

    وقتی ماشینی طول میکشه برای روشن شدن و بعضی وقتها اصلا استارت نمیخوره ایا مشکل از باتری هستش یا دینام؟
    0 | 0
  • - 1400/08/10 , 21:07

    من رو خودرو ام مصرف کننده اضافه برقی گذاشتم مثل زنون و باندهای خیلی قوی چه باتری برای من مناسب است؟
    0 | 0
  • - 1400/08/10 , 21:07

    سلام درود ماشین من کمری 2012 هست آیا باتریش همین 70 آمپره؟
    0 | 0
  • - 1400/08/21 , 07:37

    باتری تویوتا کمری معمولا چقدر عمر میکنه؟
    3 | 0
  • - 1400/08/21 , 07:38

    برای تویوتا کمری باتری اسیدی میشه گذاشت؟
    0 | 0
  • - 1400/08/26 , 21:07

    باتری 74 امپر صبا باتری بهتره یا سوزوکی؟
    0 | 0
  • - 1400/09/01 , 21:07

    من باتری تویوتا کمری رو 2 سال است عوض نکردم و هنوز کار میکنه ایا باید تعویض کنم؟
    0 | 0
  • - 1400/09/01 , 21:07

    سلام.ایا شما خدمات امدادباتری به شمال تهران هم ارائه میکنید؟
    0 | 0
باتری 90 آمپر سوزوکی

3,320,000 تومان

باتری 100 آمپر سوزوکی

3,460,000 تومان

باتری 150 آمپر سوزوکی

5,710,000 تومان

باتری 200 آمپر سوزوکی

0 تومان

باتری 35 آمپر سوزوکی

1,830,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - واریان

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - واریان

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - واریان

6,475,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - کاسپین

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال وان سیلور

1,860,000 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال EFB

996,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال EFB

876,000 تومان

باتری 66 آمپر سوزوکی

2,530,000 تومان

باتری 70 آمپر سوزوکی

2,640,000 تومان

باتری 74 آمپر سوزوکی

2,680,000 تومان

باتری 60 آمپر سوزوکی

2,330,000 تومان

باتری 45 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 50 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 55 آمپر سوزوکی

2,200,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,000,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,100,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,286,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,370,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,346,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,160,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال وان سیلور

5,220,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,760,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتالEFB

980,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتالEFB

1,023,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال EFB

1,083,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال EFB

1,157,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال EFB

1,231,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال EFB

1,260,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال EFB

1,353,000 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال EFB

1,569,000 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال EFB

1,690,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال EFB

1,946,000 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال EFB

2,309,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال EFB

2,928,000 تومان

اشتراک در خبرنامه امداد باطری

برای اشتراک در خبرنامه پست الکترونیک خود را وارد کنید.