Please wait
شنبه 20 شهریور 1400 امداد باطری 14696 37

خرید باتری رانا + قیمت باتری رانا | ارسال و نصب رایگان باتری رانا

امداد باتری فروشگاه تخصصی باتری رانا به قیمت کارخانه - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما - تلفن درخواست امداد باتری 1601 بدون کد . بهترین و ارزانترین باتری رانا - امداد باتری نمایندگی صباباتری و سپاهان باتری - فروش انواع باتری سوزوکی - واریان و کاسپین و اوربیتال ، برنا و شارک .

خرید باتری رانا + قیمت باتری رانا - تعویض و حمل رایگان باتری رانا پلاس و رانا

رانا یکی از محصولات ایران خودرو است که نام آن از سال ۱۳۹۱ در لیست تولیدات بزرگترین کمپانی خودروسازی ایران جای گرفت. این سدان جمع و جور که در واقع نسخه ارزان‌سازی شده پژو ۲۰۶ اس دی به شمار می‌رود، ابتدا با تیپ ای ال (EL) به دست مشتریان بازار داخل رسید اما از سال ۱۳۹۲ تیپ ال ایکس ( LX) آن به بازار آمد که در مقایسه با نسخه پیشین تغییراتی همچون بهبود کیفیت کابین و برخورداری از امکاناتی نظیر سنسور فاصله سنج عقب، شیشه بالابر برقی عقب، نمایشگر کامپیوتر سفری روی داشبورد و اضافه شدن بلندگوهای روی درب عقب را تجربه کرده بود. با نگاهی به طراحی ظاهری خودرو رانا کاملا متوجه خواهید شد که این محصول در واقع فیس لیفت پژو ۲۰۶ صندوق‌دار است که در بخش‌های جلو و عقب بدنه دستخوش تغییرات نسبتا اساسی شده اما نمای جانبی آن تحولات چندانی را نسبت به پژو ۲۰۶ صندوقدار تجربه نکرده است. دو کاسه چراغ نسبتا کشیده به فرمی ساده و چهارضلعی مانند در دو طرف یک جلوپنجره افقی با زمینه مشبک قرار گرفته‌اند. فضای نسبتا زیادی بین چراغ‌ها تا مه شکن‌ها روی سپر خالی باقی‌مانده که جزئیات خاصی روی آن به چشم نمی‌خورد. مه شکن‌ها نیز با مجرای ورود هوا در بخش پایین سپر در یک راستا قرار گرفته و فرم نسبتا هماهنگی با سایر المان‌های چهره رانا پدید آورده‌اند؛ در ادامه با این مقاله از امداد باتری همراه باشید.

باتری رانا چند آمپر است ؟

 

ظرفیت باتری اصلی: ۵۰ آمپر ساعت – ۵۰AH

ولتاژ باتری: ۱۲ ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

 

قیمت باتری رانا

لیست قیمت باتری رانا 50 آمپر

 

 

 

باتری 50 آمپر

قیمت (تومان )

باتری 50 آمپر کاسپین L1

1450000

باتری 50 آمپر اوربیتال L1

2040000

باتری 50 آمپر سوزوکی L1

2060000

باتری 50 آمپر اوربیتال L2

1860000

باتری 50 آمپر کاسپین L2

1390000

باتری 50 آمپر سوزوکی L2

1830000

 

 

 

برای خودروی رانا باتری با ظرفیت های ۵۵ و ۶۰ آمپر نیز با توجه به نیاز برقی خودرو قابل نصب می باشد

 

 لیست قیمت باتری رانا 55آمپر

  

 

باتری 55 آمپر

قیمت (تومان )

باتری 55 آمپر صبا باتری

1490000

باتری 55 آمپر اوربیتال سیلور

2000000

باتری 55 آمپر سوزوکی

2200000

باتری 55 آمپر کاسپین

1490000

 

 

 

 

 لیست قیمت باتری 60 آمپر رانا

   

 

برند باتری

قیمت (تومان )

باتری 60 آمپر کاسپین

1630000

باتری 60 آمپر صبا باتری

1630000

باتری 60 آمپر اوربیتال

2100000

باتری 60 آمپر سوزوکی

2330000

 

  

بهترین برند باتری رانا

در حال حاضر باتری های برند  صبا باتری و  اوربیتال وان سیلور در بازار، با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می شوند؛ در صورت استفاده از تجهیزات پر مصرف برقی در ماشین می توانید باتری تا 55 آمپر هم بر روی آن نصب کنید؛ اما توجه داشته باشید که بایستی با توجه به میزان مصرف برق، از یک تکنسین برق کمک گرفته و باتری مناسب را انتخاب کنید، تا با یک انتخاب نامناسب باعث کاهش طول عمر باتری کمتر از حد استاندارد نشوید.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 206 هستید اینجا کلیک کنید.

 

مزایای نصب باطری توسط امداد باتری :

– نصب باطری فابریک : اگرچه ممکن است خودروی شما با یک باطری رانا پلاس غیرفابریک هم روشن شود اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باطری رانا پلاس با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باطری رانا پلاس فابریک خودروی خود را نصب نمایید؛ از سوی دیگر استفاده از باطری رانا پلاس غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باطری رانا پلاس عرضه شده توسط امداد باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

– گارانتی تعویض باطری نصب شده: باطری رانا پلاس نصب شده دارای گارانتی تعویض در سراسر کشور هستند. در هر نقطه از کشور و در ۲۴ ساعت شبانه روز، در محل شما، باطری رانا پلاس نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد؛ تعویض خواهد شد.

– نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی: کیفیت و کارایی یک باطری رانا پلاس تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باطری رانا پلاس تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باطری رانا پلاس برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باطری رانا پلاس  ای را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باطری رانا پلاس تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باطری رانا پلاس عرضه شده در امدادباتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

– تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز: تعویض باطری رانا پلاس  توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان امدادباتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باطری رانا پلاس مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 207 هستید اینجا کلیک کنید.

 

باتری اتمی مناسب تر است یا اسیدی؟

باتری رانا پلاس اتمی به دلیل طول عمر بالاتر، عدم نوسان برق، ایجاد آلودگی کمتر و نیاز نداشتن به نگهداری، قطعا گزینه مناسب تری نسبت به نوع اسیدی آن است.

ابعاد باتری رانا

207 * 175 * 190 میلی متر

قیمت باطری رانا

قیمت باطری رانا به عواملی چون برند ، کیفیت و همچنین ظرفیت باتری (آمپر) بستگی دارد . به طور مثال برند سپاهان باتری کیفیت بالاتری نسبت به صبا باتری دارد .  یا باتری 60 آمپرساعت قیمت بالاتری نسبت به باتری 50 آمپرساعت دارد. ممکن است باتری تاریخ گذشته یا قدیمی و فاقد گارانتی تعویض با قیمت بسیار ارزان تر به خریدار معرفی شود. بنابراین هنگام  استعلام قیمت باطری رانا  باید به این مورد نیز توجه داشت.

قیمت باطری رانا با توجه به نوع مارک باتری و مدت زمان گارانتی تعویض، متفاوتی است. قیمت باطری رانا  درحال حاضر با وجود تورم و … متغیر است و بین 700000 تا 1300000 هزار تومان متغیر است. برای استعلام قیمت باطری رانا  با امداد باتری تماس بگیرید .

 

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری رنو ساندرو هستید اینجا کلیک کنید.

 

باتری چند آمپر برای رانا توصیه می شود؟

با توجه به این نکته که باتری رانا پلاس فابریک این خودرو 50 آمپر است، اما دارندگان این خودرو در صورتی که مصرف برق اضافی دارند، جهت عملکرد بهتر باتری رانا پلاس، بهتر است در زمان تعویض بر روی خودروی خود باتری رانا پلاس 55 آمپر نصب کنند.

طول عمر باتری رانا چقدر است؟

 زمان طول عمر باتری رانا پلاس بسته به نوع عملکرد دینام، نوع استفاده و شرایط نگهداری متغیر است؛ اما در شرایط عادی مدت طول عمر باتری آن، حدوداً بین 4 تا 5 سال است و پس از گذشت 3 سال بایستی نسبت به تست باطری توسط متخصص برق اقدام شود.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید  باتری برلیانس H220 هستید اینجا کلیک کنید. 

 

نشانه های خراب شدن باتری

بوی بد می دهد:

اگر بخواهید ماشین خود را روشن کنید و سپس کاپوت را باز کنید، ممکن است بویی شبیه به تخم مرغ فاسد یا گوگرد حس کنید. این یک نشانه معمولی از نشتی باتری رانا پلاس است که می تواند به دلیل کهولت سن، آسیب خارجی به پایانه های باتری رانا پلاس یا کیس یا اتصال کوتاه داخلی باشد. بازدید از تعمیرگاه یا فروشگاه قطعات خودرو قدم بعدی است.

 

قاب باتری رانا برآمده:


گرما یا سرمای شدید کیف باتری شما را مجبور می کند تا شکل های نا آشنا به خود بگیرد. آنها ممکن است برآمده و متورم شوند این می تواند خطرناک باشد یا ترک، نشت اسید باتری به بیرون. هر باتری رانا پلاس که مستطیل شکل نیست باید به درستی دور ریخته شود (یعنی بازیافت شود از مرکز تعمیر خودرو خود بخواهید تا به شما کمک کند تا باتری رانا پلاس قدیمی خود را بازیافت کنید.

نکته: هر نشانه ای از خرابی باتری رانا پلاس، به معنی خراب بودن خود باتری نیست؛ بنابراین قبل از اقدام به تعویض باتری رانا پلاس، حتماً از متخصص برق برای تست باتری کمک بگیرید.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری مزدا 3 هستید اینجا کلیک کنید.

 

چه روشی برای افزایش طول عمر باتری رانا پیشنهاد می کنید؟

اطمینان حاصل کنید که قسمت بالای قطب های باتری رانا پلاس ی شما تمیز، خشک و عاری از آلودگی و کثیفی است. پایانه‌های باتری خودرو نیز به مرور زمان خورده می‌شوند و تمیز نگه داشتن آنها از رسوب راهی عالی برای افزایش عمر باتری رانا شما است. پایانه ها را با یک مسواک قدیمی آغشته به مخلوط جوش شیرین و آب بشویید.

یک تصور غلط رایج این است که هوای سرد باتری خودرو را از بین می برد اما این کاملاً درست نیست. باتری‌ رانا برای روشن کردن موتور در ماه‌های زمستان باید میزان انرژی بیشتری مصرف کند، اما دلیل اینکه بسیاری از آنها در زمستان از کار می‌افتند، بیشتر به دلیل آسیب‌هایی است که در گرمای تابستان قبلی متحمل شدند. این که باتری خودرو را در تابستان در شرایط مناسب نگهداری کنید به شما کمک می کند تا زمستان خوبی را هم پشت سر بگذارید.

 

 برای تهیه باطری 50 آمپر برند اوربیتال وان سیلور یا برند صبا برای خودروی رانا خود با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت به فروشگاه امداد باتری مراجعه کنید.

باتری مناسب برای خودرو #باتری رانا- تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما -باتری فابریک رانا - باتری کاسپین و واریان برای رانا- نمایندگی صباباتری-نمایندگی باتری سوزوکی- نمایندگی باتری اوربیتال-قیمت باتری رانا - تعویض باتری رانا 
  • -

    بهترین باتری برای رانا چیه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/11 , 08:31

      سلام همراه گرامی امداد باتری، ما باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور را برای رانا پیشنهاد می کنیم.
      5 | 0
  • -

    ایا کارشناسان امداد باتری خدمات تست دینام انجام میدهند؟
    0 | 0
  • -

    ماشین رانا من از شب گذشته چراغ داخل اتاق روشن بوده و امروز به سختی استارت میزد.ایا مشکل از باتری ماشینه؟
    0 | 0
  • - 1400/06/23 , 09:03

    من روی ماشین رانا خودم سیستم صوتی و دزدگیر دارم ایا گذاشتن باتری 74 امپر برای باتری رانا مشکلی برای دینام ایجاد نمیکنه؟
    0 | 0
  • - 1400/07/06 , 10:57

    سلام امداد باتری.برای باتری رانا میشه 70 امپر نصب کرد؟
    0 | 0
    • - 1400/08/11 , 08:35

      سلام دوست عزیز، بهتره برای رانا باتری 50 آمپر تا 60 آمپر استفاده کنید.
      0 | 0
  • - 1400/07/06 , 10:58

    اگر روی رانا باتری کاسپین بزاریم یا اوربیتال چقدر از نظر کارایی فرق داره؟
    -2 | 0
    • - 1400/08/11 , 08:40

      درود خانوم جاوید، امداد باتری به شما پیشنهاد می کنه تا از باتری اوربیتال استفاده کنید چون هم از نظر کیفیت بهتره هم گارانتی بیشتری داره.
      0 | 0
  • - 1400/07/07 , 10:57

    من روی رانا سیستم صوتی بستم بهتره چه باتری استفاده کنم؟
    -1 | 0
    • - 1400/08/11 , 08:42

      سلام همراه گرامی امداد باتری، چون خودروی رانای شما مصرف برق بیشتری داره باتری 55 آمپر مناسب شماست.
      0 | 0
  • - 1400/07/08 , 10:59

    من از خدمات امداد باتری رانا شما استفاده کردم و بسیار عالی و به موقع بود.ممنونم
    0 | 0
    • - 1400/08/11 , 08:45

      سلام دوست عزیز، ممنون که امداد باتری رو انتخاب کردید و خوشحالیم که راضی بودین.
      0 | 0
  • - 1400/07/09 , 06:59

    گارانتی باتری سوزوکی با واریان فرق داره؟
    0 | 0
  • - 1400/07/09 , 10:59

    شما خدمات تست دینام رانا هم دارید؟
    0 | 0
    • - 1400/08/11 , 08:46

      سلام بله امداد باتری خدمات تست دینام رانا هم انجام میدهند.
      10 | 0
  • - 1400/07/10 , 05:57

    باتری رانا پلاس با رانا فرقی داره؟
    0 | 0
  • - 1400/07/10 , 08:00

    بیشترین امپری که بعنوان باتری رانا میشه استفاده کرد چند است؟
    0 | 0
    • - 1400/08/11 , 08:56

      سلام همراه گرامی، بیشترین آمپر برای باتری رانا باتری 60 آمپر است.
      0 | 0
  • - 1400/07/23 , 09:03

    من برای ماشین رانا دو تا مانیتور پشت صندلی گذاشتم به نظر شما ایا باتری 74 امپر مناسب می باشد؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 12:24

      سلام دوست عزیز، بیشترین آمپری که برای باتری رانا می تونید استفاده کنید 60 آمپره.
      0 | 0
  • - 1400/07/28 , 09:03

    برای ماشین رانا باتری صبا باتری بهتره یا کاسپین؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 12:27

      سلام همراه گرامی امداد باتری، کاسپین از تولیدات کارخانه صبا باتری هستش که نسبت به بقیه باتری های این کارخانه از کیفیت بیشتری برخوردار است.
      0 | 0
  • - 1400/08/04 , 03:42

    وقتی ماشینی طول میکشه برای روشن شدن و بعضی وقتها اصلا استارت نمیخوره ایای مشکل از باتری هستش یا دینام؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 06:56

      سلام همراه عزیز، مشکل از باتری هستش، تکنسین های امداد باتری ابتدا باتری رو تست کرده و در صورت نیاز تعویض میکنند لازم به ذکر است که تست دینام هم گرفته تا شما خیالتان از سلامت دینام راحت باشد.
      0 | 0
  • - 1400/08/05 , 03:42

    سلام اگه نور پشت آمپر کم بشه ولی ماشین روشن بشه نشونه در حال ضعیف تر شدن باتریه ؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 06:54

      سلام دوست عزیز، بله متاسفانه مشکل از باتری هستش و تکنسین های امداد باتری ابتدا باتری ماشین شما رو تست کرده و در صورت نیاز تعویض میکنند.
      0 | 0
  • - 1400/08/05 , 03:43

    سلام امداد باتری، میگن ماشین رانا از لحاظ برقی ماشین حساسیه چه باتری نصب کنم که مشکلی برای ماشین به وجود نیاد؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 03:20

      سلام دوست عزیز، بهترین باتری برای ماشین رانا باتری 50 آمپر اوربیتال هست ولی اگر خودروی شما مصرف برق بیشتری دارد میتونید از باتری 60 آمپر اوربیتال استفاده کنید.
      0 | 0
  • - 1400/08/08 , 03:41

    محصولات شما چه مدت گارانتی داره؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 03:24

      تمامی محصولات ما دارای گارانتی معتبر میباشند، محصولات سپاهان دارای 16 ماه گارانتی و محصولات صبا باتری تا 15 ماه گارانتی هم دارند.
      0 | 0
  • - 1400/08/08 , 03:43

    سلام.من ماشین رانا خریدم و تا حالا باتری عوض نکردم، بهترین باتری برای ماشین رانا چه مارکی هستش؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 03:26

      سلام دوست عزیز، بهترین باتری برای خودروی رانا باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور است.
      0 | 0
  • - 1400/08/09 , 03:39

    سلام.ایا شما خدمات امدادباتری به شرق تهران هم ارائه میکنید؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 03:28

      سلام دوست عزیز امداد باتری تمام مناطق 22 گانه تهران رو خدمات میده و زمان رسیدن تکنسین امداد باتری به شما کمتر از یک ساعت می باشد.
      0 | 0
  • - 1400/08/09 , 03:39

    میشه بر اساس تجربه خودتون بفرمایید بهترین باتری رانا چی می تونه باشه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 03:30

      سلام همراه گرامی امداد باتری، بهترین باتری که شما میتونید تهیه کنید باتری اوربیتال و سوزوکی از تولیدات سپاهان باتری هستش که از نظر کیفیت و کارایی و گارانتی بسیار عالی هستند.
      0 | 0
باتری 90 آمپر سوزوکی

3,320,000 تومان

باتری 100 آمپر سوزوکی

3,460,000 تومان

باتری 150 آمپر سوزوکی

5,710,000 تومان

باتری 200 آمپر سوزوکی

0 تومان

باتری 35 آمپر سوزوکی

1,830,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - واریان

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - واریان

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - واریان

6,475,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - کاسپین

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال وان سیلور

1,860,000 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال EFB

996,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال EFB

876,000 تومان

باتری 66 آمپر سوزوکی

2,530,000 تومان

باتری 70 آمپر سوزوکی

2,640,000 تومان

باتری 74 آمپر سوزوکی

2,680,000 تومان

باتری 60 آمپر سوزوکی

2,330,000 تومان

باتری 45 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 50 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 55 آمپر سوزوکی

2,200,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,000,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,100,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,286,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,370,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,346,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,160,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال وان سیلور

5,220,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,760,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتالEFB

980,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتالEFB

1,023,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال EFB

1,083,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال EFB

1,157,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال EFB

1,231,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال EFB

1,260,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال EFB

1,353,000 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال EFB

1,569,000 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال EFB

1,690,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال EFB

1,946,000 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال EFB

2,309,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال EFB

2,928,000 تومان

اشتراک در خبرنامه امداد باطری

برای اشتراک در خبرنامه پست الکترونیک خود را وارد کنید.