Please wait
شنبه 25 دی 1400 امداد باطری 10839 20

خرید باتری برلیانس H220 + قیمت باتری برلیانس H220 | ارسال و نصب رایگان باتری برلیانس H220

امداد باتری فروشگاه تخصصی باتری برلیانس H220 به قیمت کارخانه - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما - تلفن درخواست امداد باتری 1601 بدون کد . بهترین و ارزانترین باتری برلیانس H220- امداد باتری نمایندگی صباباتری و سپاهان باتری - فروش انواع باتری سوزوکی - واریان و کاسپین و اوربیتال ، برنا و شارک .

باتری برلیانسH220 + قیمت باتری برلیانس H220

برلیانس H220 یک هاچ‌بک کوچک است که با برند برلیانس و از سوی پارس خودرو در فاصله سال‌های 1395 تا 1398 به بازار عرضه شد. پژو 206 و ام وی ام 315، دو رقیب عمده برلیانس H220 در بازار محسوب می‌شوند. برلیانس H220 با دو گیربکس پنج سرعته دستی و نیمه اتوماتیک یا AMT به بازار عرضه شد که برخلاف اکثر خودروهای چینی، نمونه دنده‌ای آن بیشتر در معرض توجه قرار گرفت. یکی از نکات مثبت برلیانس H220، کسب پنج ستاره ایمنی از موسسه ایمنی انکپ چین یا CNCAP است. با این وجود نسخه دنده‌ای برلیانس H220 که اتفاقا فروش موفق‌تری نیز در کشورمان داشته است، از ضعف امکانات رفاهی و ایمنی رنج می‌برد و بنابراین ممکن است برخی افراد خرید رقبای برلیانس H220 را به این خودرو ترجیح دهند؛ در ادامه با این مقاله از امداد باتری همراه ما باشید.

 

باتری برلیانس h220 چند آمپر است ؟

 

ظرفیت باتری اصلی: 60 آمپر ساعت

ولتاژ باتری: 12 ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

 

قیمت باتری برلیانس h220

لیست قیمت باتری برلیانس h220 -باتری 70 آمپر

 

 

  
باتری
قیمت (تومان)
باتری 70 آمپر صبا کاسپین
1800000
2370000
باتری 70 آمپر سوزوکی
2640000
1800000

 

 

 

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خریدلکسوس IS300 هستید اینجا کلیک کنید.

 

 چه باتری مناسب این خودرو می باشد؟

در مورد استفاده از باطری ایرانی و یا کره ای باید گفت کیفیت باتریهای ایرانی مانند صبا باتری سپاهان باتری و برنا باتری در سالهای اخیر بسیار بهتر شده است و در ایران هر دو نوع باطری اتمی و اسیدی تولید میشود.

استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بکارگیری دستگاههای اروپایی کیفیت باطریهای ایرانی را تا حد زیادی بالا برده است باطری ایرانی دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر شرکتی هستند.

باطریهای کره ای سالهاست که در ایران استفاده میشود و طول عمر بسیار مناسبی دارد و شرکتهای باطری سازی ایرانی هم. به تازگی همپای آنها پیشرفت کرده اند. پس در هنگام خرید باطری میتوانید از گزینه های ایرانی هم با اطمینان کامل استفاده که البته قیمت مناسبتری هم دارند.

هرچند که طراحی یک موضوع سلیقه‌ای محسوب می‌شود، اما وقتی برای اولین بار به برلیانس H220 نگاه می‌کنید قطعا طراحی آن نمی‌تواند برایتان چندان دل‌چسب باشد و ناهماهنگی‌های بسیاری در طراحی آن به چشم می‌خورد. شاید چراغ‌های جلو H220 در ترکیب با خطوط روی بدنه نمای نسبتا خشن و جوان‌پسندی را برای برلیانس H220 به وجود آورده‌ باشند، اما در مجموع نمی‌توان به طراحی این خودرو نمره قابل قبولی داد. برلیانس H220 از حیث طراحی داخلی در برابر رقبایی مانند پژو 207 حرف چندانی برای گفتن ندارد؛ اما به صورت کلی ارگونومی کابین خوب بوده و با کمترین جابجایی می‌توانید به بخش‌های مختلف دسترسی داشته باشید. برلیانس H220 از یک موتور 4 سیلندر با حجم 1498 سی‌سی بهره می‌برد که قادر است 103 اسب بخار قدرت در 5800 دور بر دقیقه و 138 نیوتن‌متر گشتاور در 3800 دور بر دقیقه را تولید کند. نیروی این پیشرانه که با کد BM15L شناخته می‌شود، از طریق یک گیربکس 5 سرعته دستی یا 4 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده، گیربکس اتوماتیک استفاده شده در این خودرو، ساخت شرکت GETRAG آلمان بوده و از نوع Automated Manual Transmission) AMT) است، اما برخلاف آنچه انتظار می‌رود عملکرد این گیربکس از هماهنگی بسیار کمی با نیروی تولیدی پیشرانه برخوردار است و این موضوع یکی از ضعف‌های بزرگ این خودرو محسوب می‌شود. براساس اعلام شرکت سازنده، برلیانس H220 با 1184 کیلوگرم وزن در نمونه دستی، طی مدت 13 ثانیه می‌تواند سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برساند و این زمان برای نسخه اتوماتیک تا حدود 14.5 ثانیه افزایش می‌یابد که شتاب چندان مناسبی به نظر نمی‌رسد. یکی از نقاط قوت این خودرو مصرف سوخت مقرون‌به‌صرفه آن است که باعث می‌شود این خودرو انتخاب خوبی برای رفت و آمدهای روزمره شما باشد؛ مصرف سوخت ترکیبی نسخه دنده دستی و اتوماتیک برلیانس به ترتیب 6.4 و 6.5 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است. از لحاظ امکانات رفاهی و آپشن نباید چندان به برلیانس H220 امیدوار بود؛ در نسخه اتوماتیک که به نوعی نسخه فول این خودرو محسوب می‌شود، تنها شاهد آپشن‌های سطح پایینی مانند کامیپوتر سفری، سنسور دنده‌عقب، چراغ مه شکن و سانروف برقی هستیم. در پایان باید گفت که برلیانس H220 نیز یکی دیگر از محصولات اقتصادی چینی است و نباید انتظار زیادی از آن داشت. مصرف سوخت مناسب، سواری نسبتا نرم و عملکرد خوب فرمان از جمله مزایایی هستند که می‌توان برای این خودرو ذکر کرد، اما از طرف دیگر، پیشرانه نه چندان قوی، طراحی ناهماهنگ، کیفیت نامناسب متریال داخلی و سطح پایین امکانات رفاهی مواردی هستند که باعث شده اغلب افراد به خرید خودروهای رقیب تمایل بیشتری داشته باشند.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خریدباتری جیلی امگرند 7هستید اینجا کلیک کنید.

 

مزایای نصب باطری توسط امداد باتری :

 

– نصب باطری فابریک : اگرچه ممکن است خودروی شما با یک باتری برلیانس h220  غیرفابریک هم روشن شود اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باطری برلیانس h220  با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باتری برلیانس h220  فابریک خودروی خود را نصب نمایید؛ از سوی دیگر استفاده از باتری برلیانس h220  غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باتری برلیانس h220  عرضه شده توسط امداد باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

– گارانتی تعویض باطری نصب شده: باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض در سراسر کشور هستند. در هر نقطه از کشور و در ۲۴ ساعت شبانه روز، در محل شما، باطری برلیانس h220 نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد؛ تعویض خواهد شد.

 

 پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خریدنیسان زامیاد هستید اینجا کلیک کنید.

 

– نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی: کیفیت و کارایی یک باطری برلیانس h220  تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باتری برلیانس h220  تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باطری برلیانس h220  برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری‌هایی را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باتری برلیانس h220  تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باطری برلیانس h220  عرضه شده در امدادباتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

– تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز: تعویض باتری برلیانس h220  خودرو توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان امدادباتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باتری برلیانس h220  مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند.

 

طول عمر باتری برلیانسH220 چقدر است؟

بطور متوسط باتری برلیانس h220  بعد از 2 سال نیاز به تعویض خواهد داشت. گرچه کیفیت باتری برلیانس h220  در مناطق گرمسیری و مسیرهای پرترافیک زودتر کاهش می یابد. لذا می توان گفت میزان عمر باطری برلیانس h220  به نوع مصرف و شرایط اقلیمی منطقه بستگی دارد. البته عمر باتری برلیانس h220  به نحوه عملکرد دینام و استارت ماشین برلیانس اچ 220 نیز بستگی دارد. بطور کلی باتری های ایرانی حدود یکسال و نیم تا 2 سال و باتری های اصلی کره ای حدود 3 سال عمر مفید دارند. باتری برلیانس h220  ایرانی دارای گارانتی و باتری های خارجی بدون گارانتی در بازار عرضه می شوند.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خریدبرلیانس H230 هستید اینجا کلیک کنید.

 

ابعاد باتری برلیانسH220 چقدر است؟

 باتری برلیانس h220 دارای ابعاد 24.2*17.5*19 سانتی‌متر است که امکان جایگزینی باتری برلیانس h220  با ابعاد بزرگتر را نیز دارد. در خوشبینانه‌ترین حالت، در خودرو برلیانس h220 معمولاً 2 تا 3 سال نیاز به تعویض باطری برلیانس h220  نخواهید داشت. قیمت این باتری بر اساس معیارهایی از جمله اتمی یا اسیدی بودن، ظرفیت باتری (آمپر باتری خودرو برلیانس h220)، برند باتری، کشور سازنده، تاریخ اعتبار و تاریخ ساخت باتری متفاوت است.

باتری چند آمپر برای برلیانسH220 توصیه می شود؟

باتری برلیانس h220  مناسب ، باتری 60 آمپر است. باتری 60 آمپر در کارخانه سپاهان باتری در دو قالب پایه کوتاه L2 و پایه بلند D23 تولید می شود. ماشین برلیانس به شکلی است که باتری 60 آمپر پایه کوتاه را بهتر در خود جای می دهد تا باتری 60 آمپر پایه بلند را، به طوری کلی باتری 60 آمپر پایه بلند در سینی باتری ماشین برلیانس جا نمی گیرد .

 

طراحی بدنه برلیانس H220 یکی از مزایای اصلی خودرو محسوب می‌شود. این طراحی که حاصل کار طراحان ایتالیایی پینین فارینا و جیوجیارا می‌باشد، توانسته ظاهر زیبایی به خودرو بدهد. در طراحی بخش جلو شاهد یک چهره خشن و مصمم هستیم که نشان از آمادگی بالای برلیانس H220 برای رقابت در بازار می‌باشد. چراغ‌های جلو حالتی کشیده دارند و جلوپنجره خودرو، از طراحی خوبی برخوردار است. در نمای کناری، شاهد یک طراحی قابل قبول و منطقی هستیم که قابل توجه ترین بخش آن، دو خط روی بدنه است که یکی از انتهای درب جلو شروع و تا چراغ‌های عقب کشیده شده و خط دوم که پایین خط مذکور قرار دارد، محدوده درب‌های خودرو را پوشش داده است. در بخش عقب، طراحی خودرو ما را یاد بی ام و سری ۱ می‌اندازد که با توجه به همکاری‌های دو کمپانی، خیلی ما را متعجب نکرده است. البته باید این نکته را هم ذکر کنیم که بحث طراحی یک موضوع کاملاً سلیقه‌ای بوده و ممکن است از نظر برخی افراد، طراحی این خودرو کاملاً زشت باشد.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 206 هستید اینجا کلیک کنید.

 

 

همان طور که در بخش معرفی کلی خودرو ذکر کردیم، موتور ۴ سیلندر خطی ۱.۵ لیتری ۱۶ سوپاپ تنفس طبیعی این خودرو در مدل دنده دستی به صورت ترکیبی ۶.۴ لیتر، و در مدل اتومات ۶.۵ لیتر به ازای هر صد کیلومتر بنزین مصرف می‌کند. این عدد برای خودرویی مانند برلیانس H220 کاملاً خوب و قابل قبول می‌باشد. البته باید این نکته را هم ذکر کنیم در این سگمنت بازار، بحث کم مصرف بودن خودرو برای مشتریان اهمیت بالایی دارد و ام وی ‌ام ۳۱۵ که رقیب مستقیم این خودرو محسوب می‌شود هم مصرف سوختی مشابه با این مدل دارد.

علائم خراب شدن باتری کدام است؟

  1. بعد از اینکه ماشین چند ساعت خوابیده بود، ماشین استارت نزند.
  2. ماشین زمان استارت زدن صدای تق تق بدهد.
  3. برق از پشت آمپر قطع شود.

باتری اتمی مناسب تر است یا اسیدی؟

باتری برلیانس h220  اتمی به دلیل طول عمر بالاتر، عدم نوسان برق، ایجاد آلودگی کمتر و نیاز نداشتن به نگهداری، قطعا گزینه مناسب تری نسبت به نوع اسیدی آن است.

نکته: هر نشانه ای از خرابی باطری برلیانس h220 ، به معنی خراب بودن خود باتری نیست؛ بنابراین قبل از اقدام به تعویض باتری، حتماً از متخصص برق برای تست باتری برلیانس h220  کمک بگیرید.

مشخصات فنی بدنه برلیانس H220

  • کلاس بدنه:  هاچ بک
  • کلاس اتومبیل:  B Segment
  • تعداد فضای سرنشینان:  4
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو:  185/60 R 15
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب:  185/60 R 15

مشخصات فنی موتور برلیانس H220

  • حجم موتور:  1498 سی سی
  • نوع موتور:  بنزین سوز
  • تعداد سیلندرها:  4
  • تعداد سوپاپ ها:  16
  • آرایش قرار گیری سیلندرها:  خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور:  موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی:  انژکتور پاشش چند نقطه ای
  • ظرفیت باک:  42 لیتر لیتر
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار):  103 اسب بخار در 5800 دور بر دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر):  138 نیوتن متر 3800 دور بر دقیقه
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر):  68.7

مشخصات جعبه دنده ( Transmission ) برلیانس H220

  • نوع جعبه دنده:  نیمه اتوماتیک (AMT)
  • تعداد دنده (جلو):  6
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده:  کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت):  موتور جلو دیفرانسیل جلو

سیستم ترمزها برلیانس H220

  • نوع سیستم ترمز:  سیستم ترمز ضد قفل ABS
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو:  دیسکی خنک شونده
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب:  کاسه ای

سیستم تعلیق و فرمان برلیانس H220

  • نوع سیستم تعلیق:  مستقل
  • تعلیق جلو:  مک فرسون
  • تعلیق عقب:  نیمه مستقل میل پیچشی
  • کمک فنرهای جلو:  هیدرولیکی
  • کمک فنرهای عقب:  هیدرولیکی
  • نوع سیستم فرمان:  تقویت شده برقی

باطری برلیانس h220  خود را می توانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا از فروشگاه امداد باتری تهیه کنید.

باتری مناسب برای خودرو #باتری برلیانس H220- تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما -باتری فابریک برلیانس H220 - باتری کاسپین و واریان برای برلیانس H220- نمایندگی صباباتری-نمایندگی باتری سوزوکی- نمایندگی باتری اوربیتال-قیمت باتری برلیانس H220- تعویض باتری برلیانس H220 
  • - 1400/07/14 , 03:00

    من روی برلیانسH220 سیستم صوتی بستم بهتره چه باتری استفاده کنم؟
    0 | 0
  • - 1400/07/21 , 02:57

    سلام بهترین باتری برای برلیانسH220 چیه؟
    0 | 0
  • - 1400/07/21 , 03:01

    من از خدمات امداد باتری شما استفاده کردم و بسیار عالی و به موقع بود.ممنونم
    0 | 0
  • - 1400/07/22 , 02:59

    سلام امداد باتری، برای باتری برلیانسH220 میشه 60 امپر نصب کرد؟
    0 | 0
  • - 1400/07/23 , 02:59

    اگر روی برلیانسH220 باتری صبا بزاریم یا اوربیتال چقدر از نظر کارایی فرق داره؟
    0 | 0
  • - 1400/07/24 , 03:02

    شما خدمات تست دینام برلیانسH220 هم دارید؟
    0 | 0
  • - 1400/07/25 , 03:02

    بیشترین امپری که بعنوان باتری برلیانسH220 میشه استفاده کرد چند است؟
    0 | 0
  • - 1400/07/27 , 03:04

    سلام.ایا من میتونم برای باتری برلیانسH220 از باتری های خارجی استفاده کنم؟
    0 | 0
  • - 1400/07/29 , 03:05

    من روی ماشین خودم سیستم صوتی و دزدگیر دارم ایا گذاشتن باتری 66 امپر برای باتری برلیانسH220 مشکلی برای دینام ایجاد نمیکنه؟
    0 | 0
  • - 1400/08/01 , 21:03

    سلام.ایا شما خدمات امدادباتری به جنوب تهران هم ارائه میکنید؟
    0 | 0
  • - 1400/08/03 , 21:03

    میشه بر اساس تجربه خودتون بفرمایید بهترین باتری برلیانسH220 چی می تونه باشه؟
    0 | 0
  • - 1400/08/08 , 21:03

    من برای ماشین برلیانسH220 دو تا مانیتور پشت صندلی گذاشتم به نظر شما ایا باتری 66 امپر مناسب می باشد؟
    0 | 0
  • - 1400/08/10 , 21:03

    برای ماشین برلیانسH220 باتری صبا باتری بهتره یا اوربیتال؟
    0 | 0
  • - 1400/08/12 , 21:03

    محصولات شما چه مدت گارانتی داره؟
    0 | 0
  • - 1400/08/19 , 21:03

    ماشین برلیانسH220 من از شب گذشته چراغ داخل اتاق روشن بوده و امروز به سختی استارت میزد.ایا مشکل از باتری ماشینه؟
    0 | 0
  • - 1400/08/20 , 21:03

    ایا کارشناسان امداد باتری خدمات تست دینام انجام میدهند؟
    0 | 0
  • - 1400/08/22 , 21:03

    سلام اگه نور پشت آمپر کم بشه ولی ماشین روشن بشه نشونه در حال ضعیف تر شدن باتریه ؟
    0 | 0
  • - 1400/08/23 , 21:03

    وقتی ماشینی طول میکشه برای روشن شدن و بعضی وقتها اصلا استارت نمیخوره ایای مشکل از باتری هستش یا دینام؟
    0 | 0
  • - 1400/08/30 , 21:03

    سلام امداد باتری، میگن ماشین برلیانسH220 از لحاظ برقی ماشین حساسیه چه باتری نصب کنم که مشکلی برای ماشین به وجود نیاد؟
    0 | 0
  • - 1400/09/01 , 21:03

    سلام.من ماشین برلیانسH220 خریدم و تا حالا باتری عوض نکردم، بهترین باتری برای ماشین برلیانسH220 چه مارکی هستش؟
    0 | 0
باتری 90 آمپر سوزوکی

3,320,000 تومان

باتری 100 آمپر سوزوکی

3,460,000 تومان

باتری 150 آمپر سوزوکی

5,710,000 تومان

باتری 200 آمپر سوزوکی

0 تومان

باتری 35 آمپر سوزوکی

1,830,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - واریان

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - واریان

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - واریان

6,475,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - کاسپین

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال وان سیلور

1,860,000 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال EFB

996,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال EFB

876,000 تومان

باتری 66 آمپر سوزوکی

2,530,000 تومان

باتری 70 آمپر سوزوکی

2,640,000 تومان

باتری 74 آمپر سوزوکی

2,680,000 تومان

باتری 60 آمپر سوزوکی

2,330,000 تومان

باتری 45 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 50 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 55 آمپر سوزوکی

2,200,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,000,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,100,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,286,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,370,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,346,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,160,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال وان سیلور

5,220,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,760,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتالEFB

980,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتالEFB

1,023,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال EFB

1,083,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال EFB

1,157,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال EFB

1,231,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال EFB

1,260,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال EFB

1,353,000 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال EFB

1,569,000 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال EFB

1,690,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال EFB

1,946,000 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال EFB

2,309,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال EFB

2,928,000 تومان

اشتراک در خبرنامه امداد باطری

برای اشتراک در خبرنامه پست الکترونیک خود را وارد کنید.