Please wait
يكشنبه 11 مهر 1400 امداد باطری 10533 42

باتری تویوتا یاریس + قیمت باتری یاریس | ارسال و نصب باتری یاریس

امداد باتری تویوتا یاریس - ارسال و نصب باتری تویوتا یاریس در محل شما و رایگان .فروش انواع باتر 45 امپر و 35 امپر مخصوص تویوتا یاریس

باتری تویوتا یاریس + قیمت باتری یاریس

 تویوتا یاریس - Toyota Yaris یکی از بهترین‌های کلاس B segment بوده و هست و معمولا به‌راحتی در خیابان‌های باریک به مانور می‌پردازد و برخورداری از کیفیت ساخت بالا، طراحی مناسب و جذابیت‌های بصری همواره از نقاط قوت این محصول تویوتا بوده است؛ با این حال کارخانه تویوتا مطابق معمول به فکر راه‌هایی برای جلب رضایت همه اقشار خریداران بوده است. 

باتری تویوتا یاریس چند آمپر است ؟

باتری فابریک این خودرو باتری 12 ولت، 45 آمپر از نوع باتری های سیلد اتمی و پایه بلند است. در حال حاضر صبا باتری و اوربیتال وان سیلور در بازار کنونی، موجود است که کیفیت و کارایی مناسبی برای این نوع خودرو دارد.

ظرفیت باتری اصلی: ۴۵ آمپر ساعت – ۴۵AH

ولتاژ باتری: ۱۲ ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه بلند قطب چپ

 

توجه داشته باشید که در برخی از مدل های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ تویوتا یاریس باتری با ظرفیت ۳۵ آمپر نصب می شود

 

ظرفیت باتری: ۳۵ آمپر ساعت – ۳۵AH

ولتاژ باتری: ۱۲ ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه بلند قطب چپ

 قیمت باتری تویوتا یاریس

 

باتری
قیمت (تومان)
باتری ۴۵ آمپر اوربیتال
2040000
باتری ۴۵ آمپر سوزوکی
2060000

 

باتری تویوتا یاریس
قیمت (تومان)
باتری ۳۵ آمپر اوربیتال
1860000
باتری ۳۵ آمپر سوزوکی
1830000

شرکت خودروسازی تویوتا با توجه به نیاز مشتریان و فضای محدود شهرهای شلوغ و پرترافیک امروزی و همچنین بحران سوخت و آلایندگی هوا، در سال 1999 میلادی دست به طراحی و تولید یک خودروی کوچک در کلاس بدنه خودروهای شهری یا خودروهای مینی (City Car یا Mini Car) زد. این خودرو که تویوتا یاریس نام داشت در حال حاضر نیز تولید شده و در نسل سوم خود قرار دارد.

تویوتا یاریس نسل اول

تویوتا یاریس نسل اول در سال 1999 میلادی دو دو کلاس بدنه سدان (Sedan) و هاچ بک (Hatchback) تولید و به بازارهای جهانی عرضه شد. این خودرو بسته به بازار هدف با نام‌ها متفاوتی مانند تویوتا ویتز (Vitz) و پلاتز (Platz) نیز شناخته می‌شد. تویوتا یاریس نسل اول در کنار مصرف بسیار پایین سوخت، از امکانات ایمنی مناسبی نیز برخودار بود و توانست از موسسه ارزیابی ایمنی خودروهای بازار اروپا (Euro NCAP) چهار ستاره از پنج ستاره ممکن را کسب نماید.

تویوتا یاریس نسل اول توانست عنوان بهترین خودرو سال را در ژاپن کسب نماید. این خودرو تا سال 2005 در خط تولید اصلی شرکت تویوتا حضور داشت و در این سال با نسل جدید این خودرو جایگزین شد.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خریدباتری پژو 407هستید اینجا کلیک کنید.

 

 تویوتا یاریس نسل دوم

در سال 2005 و با توجه به موفقیت تویوتا یاریس نسل اول ، نسل دوم این خودرو نیز طراحی و تا سال 2013 به بازارهای جهانی عرضه شد. تویوتا یاریس نسل دوم علاوه بر امکانات مناسب و مصرف پاین سوخت و آلایندگی کم، نسبت به سایر خودروهای این کلاس از ظاهری مدرن‌تری برخودار شده بود.

تویوتا یاریس نسل دوم اولین نمونه ای از این خودرو بود که به بازارهای داخلی ایران نیز راه یافت و با توجه به فرم بدنه جدید و طراحی داخلی متفاوت با سایر خودروهای موجود در بازار ایران، یکی از اولین خودروهای با کیفیت این کلاس بدنه نیز به شمار می‌آمد. تویوتا یاریس نسل دوم در دو کلاس بدنه سدان و هاچ بک طراحی و به بازارهای جهانی عرضه شده بود.

 تویوتا یاریس نسل سوم

تویوتا یاریس نسل سوم  از سال 2013 به بازارهای جهانی عرضه شد. این خودرو ابتدا در کلاس بدنه هاچ بک عرضه شد و بعد از مدتی مدل هاچ بک آن نیز به بازار عرضه شد. این خودرو از ظاهر جذاب‌تری نسبت به نسل پیشین برخوردار شده و امکانات رفاهی و امنیتی آن نیز بسته به استانداردهای روز افزایش پیدا کرده بود. ادامه به بررسی کامل و ذکر مشخصات فنی و قیمت این خودرو خواهیم پرداخت.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری جک اس 3 هستید اینجا کلیک کنید.

 

این خودرو یک نمونه مجهز در این کلاس بدنه بوده و به صورت استاندارد مجهز به امکاناتی مانند سیستم هشدار برخورد از جلو (Forward Collision Warning) و سیستم هشدار خروج از خطوط جاده (Lane Departure Assist) بوده که به ندرت در بین رقبای این خودرو مانند کیا پیکانتو (Kia Picanto)، هیوندای i10 ، ام جی 3 و میتسوبیشی میراژ (Mitsubishi Mirage) وجود داشته و تنها به صورت انتخابی (آپشن) و با پرداخت مبلغ اضافی قابل سفارش است.

سواری این خودرو نرم و راحت بوده و سیستم تعلیق و کمک فنرهای این خودرو عملکردی مناسب و قابل قبول دارند. نسل سوم تویوتا یاریس و مدل سال 2017 میلادی، با تجهیز به بسته ایمنی و استفاده از سیستم های کمکی رانندگی به خودرویی ایمن و مناسب تبدیل شده است. از نقاط قوت تویوتا یاریس 2017 می‌توان به مصرف پایین سوخت، امکانات ایمنی و کمکی رانندگی نسبتا بالا در مقایسه با سایر رقبا در این کلاس و همچنین صندلی‌های عقبی جادار اشاره کرد.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 207 هستید اینجا کلیک کنید.

 

راهنمایی های خرید باتری

خوب است که برای خرید باتری خودرو موارد مهم زیر را رعایت کنید:

اعدادی که در قسمت آمپر درج شده است به این معنا است که آمپری که باید شما انتخاب کنید باید در بازه ذکر شده باشد. بازه انتخاب آمپر به سه عامل مهم بستگی دارد:

  1. میزان برقی است که خودرو مصرف می کند.
  2. میزان قدرت دینام خودرو برای شارژ باطری
  3. حجم و گنجایش محفظه داخلی خودرو برای این که باتری به صورت ایمن قرار گیرد.

نکته بسیار مهم این است که اگر خودروی شما دارای باندهای قوی است، در این صورت برقی که خودرو شما مصرف می کند بسیار بالا می رود. پس در این صورت شما نیازمند این هستید که بالاترین آمپر موجود را انتخاب کنید.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 206 هستید اینجا کلیک کنید.

 

برعکس این قضیه هم صحت دارد. به این معنا که اگر مصرف برق اضافی ندارید، می توانید کمترین آمپر را برای خودرو خود انتخاب کنید.

اگر در مناطق بسیار گرم زندگی نمی کنید، باتری های سرب اسیدی گزینه خوبی هستند. این باتری ها در محیط های ۱۰ تا ۳۵ درجه سانتی گراد به خوبی کار می کنند. اما اگر در مناطق گرمسیری زندگی می کنید این باتری ها را خریداری نکنید. چرا که  نسبت به تغییرات دما حساسیت زیادی از خود نشان می‌دهند.

 

مزایای نصب باطری توسط امداد باتری :

– نصب باطری فابریک : اگرچه ممکن است خودروی شما با یک باطری غیرفابریک هم روشن شود اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باطری با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باطری فابریک خودروی خود را نصب نمایید؛ از سوی دیگر استفاده از باطری غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باطری های عرضه شده توسط امداد باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

– گارانتی تعویض باطری نصب شده: باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض در سراسر کشور هستند. در هر نقطه از کشور و در ۲۴ ساعت شبانه روز، در محل شما، باطری نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد؛ تعویض خواهد شد.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری برلیانس H230 هستید اینجا کلیک کنید. 

 

– نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی: کیفیت و کارایی یک باطری تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باطری تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری ماشین برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری‌هایی را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باطری های تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باطری های عرضه شده در امدادباتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

– تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز: تعویض باتری خودرو توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان امدادباتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باتری مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند

 

باتری مناسب  تویوتا یاریس

باتری 45 آمپر مناسب این خودرو است؛ توجه داشته باشید باید آمپر مناسب را با توجه به مصرف کننده های برقی ماشین درست انتخاب کنید تا عمر باتری کمتر از حد استاندارد نشود.

طول عمر باتری یاریس چقدر است؟

 طول عمر باتری ماشین، به نسبت نوع نگهداری و عملکرد متفاوت است؛ اما در حالت عادی طول عمر آن حدوداً بین 2 تا 3 سال است.

ابعاد باتری تویوتا یاریس چقدر است؟

 222 * 175 * 260 میلی متر

علائم خراب شدن باتری تویوتا یاریس کدام است؟

تا به حال چند بار پیش آمده است که در مسیر رفتن به محل کار یا سفر متوجه شده اید که باتری تویوتا یاریس خراب شده است و مجبور شده اید که قرار کاری خود را به تعویق بیندازید یا در جاده منتظر امداد خودرو باشید تا بتوانید پس از تعویض باتری دوباره مسیر خود را ادامه دهید؟ اگر علائمی را که نشان دهنده خراب شدن باتری است، به خوبی بشناسید بسیاری از مواقع می توانید قبل از اتفاق افتادن، آن را پیش بینی نمایید و از وقوع آن جلوگیری کنید. با دانستن این موارد مثل یک راننده حرفه ای رفتار کنید:

  • چنانچه برق پشت آمپر خودرو قطع شود و اشکال از فیوزها و سرباتریها نباشد باید باتری تویوتا یاریس تعویض شود.
  • اگر باتری تویوتا یاریس پس از مدتی خوابیدن استارت نزند احتمالا باتری تخلیه شده و به اصطلاح دشارژ شده است و باید باتری خودرو را تعویض کرد.
  • اگر خودرو با استارت سنگین روشن می شود باتری ضعیف شده و باید تعویض شود.
  • اگر زمان استارت زدن برق پشت آمپر قطع شده و صدای تق تق از استارت شنیده شود زمان تعویض باتری تویوتا یاریس فرا رسیده است.

با مشاهده هر یک از علائم گفته شده باید تست کنید که اگر باتری خراب یا تخلیه شده باشد آن را عوض کنید. این کار را می توانید خودتان انجام دهید یا به متخصص بسپارید

چنانچه تصمیم دارید که خودتان اقدام به نصب باتری جدید نمایید باید ابتدا قطب منفی باطری را باز نموده و سپس قطب مثبت بعد پایه های نگهدارنده را شل کنید تا باتری آزاد شود و برای نصب باطری جدید بالعکس اقدام نمایید. اما قبل از نصب باتری جدید بست های مثبت و منفی را بررسی کنید که در صورت سولفاته شدن آن را با جوش شیرین و یا آب جوش و مسواک تمیز کنید تا باعث کاهش عملکرد باتری جدید نشود.

باتری اتمی مناسب تر است یا اسیدی؟

 

باتریهای اتمی به دلیل طول عمر بالاتر، عدم نوسان برق، ایجاد آلودگی کمتر و نیاز نداشتن به نگهداری، قطعا گزینه مناسب تری نسبت به نوع اسیدی آن است.

نکته: هر نشانه ای از خرابی باتری، به معنی خراب بودن خود باتری نیست؛ بنابراین قبل از اقدام به تعویض باتری، حتماً از متخصص برق برای تست باتری کمک بگیرید.

باطری مناسب خودرو یاریس خود را می توانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا از فروشگاه امداد باتری تهیه کنید.

باتری مناسب برای خودرو #امداد باتری تویوتا یاریس-امداد باتری یاریس-امداد خودرو تویوتا یاریس-امداد خودرو یاریس-امداد سیار تویوتا یاریس-امداد سیار یاریس-باتری تویوتا یاریس-باتری خودرو تویوتا یاریس-باتری کره ای تویوتا یاریس-باتری کره ای یاریس-باتری ماشین یاریس-باتری مناسب تویوتا یاریس-باتری مناسب یاریس-باتری یاریس-باطری تویوتا یاریس-باطری ماشین تویوتا یاریس-باطری مناسب برای تویوتا یاریس-باطری یاریس-تعمیر در محل تویوتا یاریس-تعمیر در محل یاریس-تعویض باتری در محل تویوتا یاریس 
  • -

    سلام گارانتی محصولات شما تا چه مدت هست؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 11:53

      سلام وقت بخیر، محصولات شرکت سپاهان تا 16 ماه گارانتی دارد و محصولات صبا باتری 12 الی 15 ماه گارانتی دارند.
      0 | 0
  • -

    اگر شیشه بالابر ماشین ضعیف شده باشه ایا اشکال از باتری هستش؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:09

      سلام دوست عزیز، بله ممکنه باتری ماشین شما ضعیف شده باشه که بعد از تست و بررسی اگر لازم باشه تعویض میشه
      0 | 0
  • - 1400/01/30 , 21:01

    سلام برای یاریس باتری اسیدی میشه گذاشت؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:15

      سلام دوست عزیز، باتری های اتمی به دلیل طول عمر بالاتر، عدم نوسان برق، ایجاد آلودگی کمتر و نیاز نداشتن به نگهداری، قطعا گزینه مناسب تری نسبت به نوع اسیدی آن است.
      0 | 0
  • - 1400/02/03 , 15:12

    ایا کارشناسان امداد باتری خدمات تست دینام هم انجام میدهند؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:16

      سلام بله امداد باتری تمامی خدمات ماشین از جمله تست دینام هم انجام میدهد.
      0 | 0
  • - 1400/03/03 , 01:09

    باتری ساز به من گفته بهتره باتری قطپ معکوس بزاری و من برای یاریس خودم باتری قطب معکوس پیدا نکردم .ایا شما موجود دارید؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:18

      سلام دوست عزیز بله امداد باتری، باتری قطب معکوس هم دارد
      0 | 0
  • - 1400/03/03 , 15:12

    سلام امداد باتری، من سمت قیطریه هستم تا اینجا چقدر طول میکشه که تکنسین شما برسند؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:18

      سلام همراه عزیز، زمان رسیدن تکنسین های امداد باتری به شما کمتر از 1 ساعت می باشد.
      0 | 0
  • - 1400/04/12 , 15:12

    سلام روز بخیر امداد باتری.ایا شما خدمات امداد باتری برای تویوتا یاریس هم دارید؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:20

      سلام دوست عزیز روز شماهم بخیر، بله امداد باتری تمامی خدمات خودروی تویوتا یاریس رو هم انجام میدهد
      0 | 0
  • - 1400/04/21 , 01:10

    من باتری یاریس رو 2 سال است عوض نکردم و هنوز کار میکنه ایا باید تعویض کنم؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:24

      سلام دوست عزیز، خیر تا زمانی که مشکلی برای باتری پیش نیاد و ضعیف نشه نیاز به تعویض نیست.
      0 | 0
  • - 1400/05/10 , 21:01

    وقتی ماشینی طول میکشه برای روشن شدن و بعضی وقتها اصلا استارت نمیخوره ایا مشکل از باتری هستش یا دینام؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:22

      سلام دوست عزیز، مشکل از باتری ماشین شما هست و ابتدا باید از باتری تست گرفته بشه و بعد در صورت نیاز تعویض بشه
      0 | 0
  • - 1400/05/21 , 01:08

    سلام درود ماشین من یاریس 2017 هست آیا باتریش همین 60 آمپره؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:25

      سلام روز بخیر، باتری فابریک خودروی یاریس 45 آمپره ولی اگه مصرف برق اضافی دارید میتونید از باتری 60 آمپر استفاده کنید.
      0 | 0
  • - 1400/05/21 , 01:10

    شما قبل از نصب باتری را امتحان میکنید که شاید مشکل از سر باتری ماشین من باشه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:27

      سلام دوست عزیز، بله تکنسین های امداد باتری ابتدا باتری ماشین شما رو کامل بررسی میکنند
      0 | 0
  • - 1400/05/23 , 15:12

    ایا میشه روی یاریس باتری 60 آمپر قرار داد؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:28

      سلام بله ولی بهتر است اگه مصرف برق اضافی دارید باتری 60 آمپر نصب کنید.
      0 | 0
  • - 1400/06/03 , 21:01

    سلام امداد باتری، اگر برای یاریس باتری اوربیتال بزاریم چقدر عمر میکنه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:29

      سلام دوست عزیز، عمر باتری بستگی به کارایی و مراقبت شما دارد ولی به طور معمول باتری های اوربیتال 2 تا 3 سال عمر میکنند.
      0 | 0
  • - 1400/06/21 , 01:11

    چراغ های ماشین من کم نور شده ایا اشکال از باتری ماشین هستش؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:30

      سلام بله ممکن است باتری خودروی یاریس شما ضعیف شده باشد که باید تست و بررسی شود.
      0 | 0
  • - 1400/07/01 , 12:34

    میشه بر اساس تجربه خودتون بفرمایید بهترین باتری یاریس چی می تونه باشه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:33

      سلام همراه گرامی امداد باتری، پیشنهاد امداد باتری به شما باتری سوزوکی و اوربیتال هست که کارایی و کیفیت بالاتری نسبت به بقیه باتری ها دارد.
      0 | 0
  • - 1400/07/15 , 12:28

    سلام بهترین باتری برای تویوتا یاریس چیه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:35

      سلام دوست عزیز، بهترین باتری برای تویوتا یاریس باتری سوزوکی و اوربیتال از کارخانه سپاهان باتری می باشد.
      0 | 0
  • - 1400/07/15 , 12:38

    امداد باتری شما باتری خارجی برای یاریس پیشنهاد میدید؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:37

      سلام دوست عزیز، باتری های خارجی ممنوعیت واردات دارند و اگر وارد شوند به صورت قاچاقی وارد میشوند که باعث فرسودگی باتری میشود پس بهتره از باتری های تولید داخل استفاده کنید که کیفیت بسیار بالایی دارند.
      0 | 0
  • - 1400/07/17 , 12:31

    اگر روی یاریس باتری سوزوکی بزاریم یا اوربیتال چقدر از نظر کارایی فرق میکنه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:39

      سلام وقت بخیر، هر دو باتری از تولیدات کارخانه سپاهان باتری هستند که بسیار کیفیت بالایی دارند ولی بین این دو ما باتری سوزوکی رو به شما پیشنهاد میکنیم که کمی بهتر است.
      7 | 0
  • - 1400/07/20 , 12:32

    ایا باتری فابریک تویوتا یاریس را دارید؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:40

      سلام دوست عزیز، شما میتوانید از باتری های موجود در سایت که کاملا معتبر و با کیفیت هستند استفاده کنید که تفاوتی با مدل های مشابه خارجی ندارند.
      0 | 0
  • - 1400/07/24 , 12:33

    سلام، ایا من میتونم برای باتری یاریس از باتری های خارجی استفاده کنم؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:42

      سلام، بهتره که باتری های داخلی رو استفاده کنید که مطمئن تر هستند و فرسوده و خراب نیستند.
      0 | 0
  • - 1400/07/27 , 01:11

    امداد باتری خدمات باتری به باتری یاریس هم انجام میده؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:43

      سلام دوست عزیز، بله تکنسین های امداد باتری خدمات مختلفی از جمله باتری به باتری برای تویوتا یاریس هم انجام میدهند.
      0 | 0
باتری 90 آمپر سوزوکی

3,320,000 تومان

باتری 100 آمپر سوزوکی

3,460,000 تومان

باتری 150 آمپر سوزوکی

5,710,000 تومان

باتری 200 آمپر سوزوکی

0 تومان

باتری 35 آمپر سوزوکی

1,830,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - واریان

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - واریان

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - واریان

6,475,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - کاسپین

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال وان سیلور

1,860,000 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال EFB

996,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال EFB

876,000 تومان

باتری 66 آمپر سوزوکی

2,530,000 تومان

باتری 70 آمپر سوزوکی

2,640,000 تومان

باتری 74 آمپر سوزوکی

2,680,000 تومان

باتری 60 آمپر سوزوکی

2,330,000 تومان

باتری 45 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 50 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 55 آمپر سوزوکی

2,200,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,000,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,100,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,286,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,370,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,346,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,160,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال وان سیلور

5,220,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,760,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتالEFB

980,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتالEFB

1,023,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال EFB

1,083,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال EFB

1,157,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال EFB

1,231,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال EFB

1,260,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال EFB

1,353,000 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال EFB

1,569,000 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال EFB

1,690,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال EFB

1,946,000 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال EFB

2,309,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال EFB

2,928,000 تومان

اشتراک در خبرنامه امداد باطری

برای اشتراک در خبرنامه پست الکترونیک خود را وارد کنید.