Please wait
امداد باطری 12397 23

خرید باتری برلیانسH330 + قیمت باتری برلیانسH330 | ارسال و نصب رایگان باتری برلیانسH330

امداد باتری فروشگاه تخصصی باتری برلیانسH330به قیمت کارخانه - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما - تلفن درخواست امداد باتری 1601 بدون کد . بهترین و ارزانترین باتری برلیانسH330 - امداد باتری نمایندگی صباباتری و سپاهان باتری - فروش انواع باتری سوزوکی - واریان و کاسپین و اوربیتال ، برنا و شارک .

باتری برلیانس  H330 + قیمت باتری برلیانسH330

برلیانس H330 نمونه‌ی ارتقاءیافته‌ی برلیانس FSV است. این خودرو در سال ۲۰۱۳ توسط برلیانس رونمایی شد و به فروش خوبی دست یافت که شامل ۲۵ هزار دستگاه در سال ۲۰۱۳ و ۵۳ هزار دستگاه در سال ۲۰۱۴ است. H330 تنها با یک نوع پیشرانه و در کلاس سدان و هاچبک تولید می‌شود و خریداران حق انتخاب بین جعبه‌دنده‌ی دستی یا خودکار دارند، در ادامه با این مقاله از امداد باتری همراه ما باشید.

تنها پیشرانه‌ی در دسترس برای خودروهای H330 نسخه‌ی ۱.۵ لیتری است که حداکثر توان تولیدی این پیشرانه ۱۰۳ اسب‌ بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور تولیدی ۱۳۸ نیوتن‌متر در ۳۸۰۰ دور در دقیقه است. حجم دقیق این پیشرانه ۱۴۹۸ سی‌سی است که از نوع ۴ سیلندر با آرایش خطی است و در مجموع ۱۶ سوپاپ وظیفه‌ی تخلیه‌ی دود و ورود ترکیب هوا و سوخت را بر عهده دارند. حداکثر سرعتی که برلیانس H330 با این پیشرانه و جعبه‌دنده‌ی خودکار ۴ سرعته قابلیت دستیابی دارد، ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است. وزن خالص این خودرو ۱۲۵۰ کیلوگرم است که نسبت به ابعاد خودرو کمی زیاد به نظر می‌رسد و می‌تواند عملکرد خودرو را تحت تأثیر قرار دهد.

 

 باتری برلیانسH330 چند آمپر است ؟

 

ظرفیت باتری: ۶۰ آمپر ساعت

ولتاژ باتری: ۱۲ ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

 

لیست قیمت باتری برلیانس h330

قیمت باتری برلیانس h330

 

 

برند باتری

قیمت (تومان )

باتری 60 آمپر کاسپین

1630000

باتری 60 آمپر صبا باتری

1630000

باتری 60 آمپر اوربیتال

2100000

باتری 60 آمپر سوزوکی

2330000

 

 
 

در میان خودروهای اتوماتیک و اقتصادی چینی، h330 محصولی مشهور و پرفروشی بود که توسط پارس خودرو به بازار عرضه می‌شد. تولید و عرضه H320 به بازار از سال 1394 آغاز شد و با اندکی تغییرات تا سال 1398 ادامه یافت. درنهایت، همکاری موفق برلیانس و پارس خودرو تحت تاثیر تحریم‌های بین المللی قرار گرفت و تولید این خودرو متوقف شد. Brilliance H330 در ایران با خودروهایی نظیر جک J5، ام وی ام 550، بسترن B30 و دنا پلاس رقابت می‌کند.تیراژ بالای خودروی h330 سبب شد تا به‌سرعت در بازار محبوب شود و مشتریان شناخت مطلوبی از این خودرو به دست آورند. همین مساله موجب شده است تا اکنون این خودرو به یکی از گزینه‌های موجود در بازار خودروهای کارکرده تبدیل شود؛ بنابراین، شناخت معایب برلیانس h330 به مشتریان کمک خواهد کرد تا انتخاب درست‌تری داشته باشند و از اتلاف سرمایه خود جلوگیری کنند. 

طرح جلو پنجره برلیانس اچ ۳۳۰ یکی از شاخص‌ترین المان‌هایی است که الگوبرداری برلیانس از محصولات بی ام و را به خوبی نمایان می‌سازد. حالت چراغ‌های جلو نیز گرچه چندان مهیج و خشن به نظر نمی‌رسند اما چهره‌ای نسبتا مصمم و در عین حال مهربان را برای برلیانس h330 در پی داشته‌اند. طراحان سعی کرده‌اند تا با اعمال برخی حجم پردازی‌ها روی پروفیل جانبی بدنه و همچنین درپوش موتور، چهره این خودرو را از سادگی درآورده و ظاهری خوش‌فرم و نسبتا عضلانی به سدان جمع‌وجور چینی اعطا کنند تا بدین وسیله مشتریان جوان‌تر را نیز به سوی h330 فرا بخوانند.

نمای عقب برلیانس h330 نیز گرچه طراحی چندان خارق‌العاده‌ای را تجربه نکرده اما به دلیل استفاده از چراغ‌های یک تکه در جوانب درب صندوق همراه با ظاهرسازی دلنشین سپر و سایر المان‌های این ناحیه که از هماهنگی مناسب بصری برخوردار شده‌اند، می‌توان گفت نمای عقب برلیانس h330 چهره نسبتا دلنشین و متینی را از خود به نمایش گذاشته و در جلب نظر مشتریان با مشکلات عدیده‌ای مواجه نبوده است.

 برلیانس H330 یکی از محصولات این برند است که از همان اول به واسطه ی طراحی که از شراکت با برند معتبری همچون BMW به دست آمده توانسته جایگاه خوبی نسبت به سایر محصولات چینی به دست آورد. این خودرو از سال 2013 تولید شده و از سال 1394 نیز در دو نوع دستی و اتوماتیک در ایران عرضه می شود. تا اواخر سال 1396 این خودرو با پیشرانه ی 1.5 لیتری با قدرت 103 اسب بخار تولید می شد که شتاب و کشش راضی کننده ای نداشت حال پارس خودرو اقدام به عرضه ی برلیانس H330 با موتوری حجیم تر و با قدرت بیشتر کرده است.

پیشرانه ی جدید برلیانس H330 یک موتور 1.6 لیتری مجهز به سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ یا VVT که باعث بهبود مصرف سوخت شده است و دارای آلایندگی یورو 5 میباشد همچنین قدرت این خودرو به 114 اسب بخار افزایش یافته. 

سیستم گیربکس که برای برلیانس های جدید در نظر گرفته شده با همکاری شرکت هیوندای پاورتک طراحی و ساخته شده است و طبق اعلام کارخانه شتاب این خودرو 15 درصد افزایش یافته و همچنین کشش و قابلیت این خودرو در مسیرهای شیب دار نیز بهبود یافته است.

در برلیانس های جدید تجهیزاتی مانند سیستم مالتی مدیا به همراه رهیاب جزو تجهیزات انتخابی در نسخه ی اتوماتیک هستند. تودوزی داخلی به مشکی تغییر رنگ داده و سایر امکانات مانند قبل است که می توان به صندلی قابل تنظیم در 8 جهت راننده اشاره کرد که یکی از نکات مثبت این خودرو به شمار می آید و باعث می شود که بتوانید خودرو را کاملا منتاسب با بدن خود تنظیم کنید و در رانندگی های طولانی کنتر دچار خستگی شوید. از دیگر نکات مثبت برلیانس H330 که از سوی دارندگان این خودرو کاملا مورد رضایت بوده است فرمان برقی آن است اما در مقابل این رضایتمندی ها و نکات مثبت ، نکات منفی ای نیز وجود دارد که باید به کیفیت پایین متریال به کار رفته و کیفیت پایین مونتاژ نیز اشاره کرد.

خرید باتری برلیانس

نکته برای خرید باتری برلیانس :

شارژ باتری خودرو باید به طور مرتب چک شود و در صورت نیاز، باید مجددا شارژ شود. اگر باتری فرسوده شده باشد باید در اولین فرصت خرید باتری برلیانس را انجام دهید. برای چک کردن میزان شارژ باتری، باید از میزان ولتاژ آن آگاه باشید.

قبل از خرید باتری برلیانس باید ولتاژ باتری را اندازه گیری کنید، باید زمانی که خودرو خاموش است از مولتی متر و ولت متر استفاده کنید. یک باتری سالم باید 12 ولت ولتاژ تولید کند. اگر ولتاژ باتری خودرو کمتر از این مقدار باشد، به این معناست که شارژ باتری تخلیه شده است.

از مهم ترین عواملی که باتری خودرو دچار آسیب می شود، عدم نگهداری صحیح از ماشین است. عامل مهم دیگر که تاثیر زیادی بر روی خرابی زودرس باتری ماشین خواهد داشت، استفاده زیاد از وسایل جانبی برقی مثل سیستم صوتی خودرو، در هنگامی که خودرو خاموش است، می باشد.

برق دزدی از دیگر عوامل موثر بر دشارژ شدن باتری است که به دلایل متعددی اتفاق می افتد. شایع ترین دلیل برق دزدی، وجود مشکل و اتصال در سیم کشی ضبط، رادیو، دزدگیر، قفل مرکزی و … است. قبل از اقدامی برای خرید باتری برلیانس جهت تعیین این که برق دزدی مربوط به کدام بخش است می توانید از روش مولتی متر استفاده کنید. باتری ماشین قطب مثبت باتری را از آن جدا کرده و در دست خود نگه دارید، سپس یک سیم مولتی متر را به قطب مثبت که در دست دارید متصل کنید و سیم دیگر را به جایی که قطب مثبت را از روی باتری جدا کرده اید، وصل کنید. اگر مولتی متر عدد صفر را نشان ندهد ، باید ولتاژ تغذیه ی مدار های الکتریکی را از طریق جدا کردن فیوز مربوطه به نوبت قطع کنید، هنگام قطع هر کدام از مدار ها، اگر عبور جریان قطع شد و مولتی متر عدد صفر را نشان داد، می فهمیم که آن مدار دچار برق دزدی می باشد.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خریدباتری جیلی امگرند 7هستید اینجا کلیک کنید.

 

مزایای نصب باطری توسط امداد باتری :

– نصب باطری فابریک : اگرچه ممکن است خودروی شما با یک باتری برلیانس h330 غیرفابریک هم روشن شود اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باتری برلیانس h330 با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باتری برلیانس h330 فابریک خودروی خود را نصب نمایید؛ از سوی دیگر استفاده از باتری برلیانس h330 غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باتری برلیانس h330 عرضه شده توسط امداد باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

– گارانتی تعویض باطری نصب شده: باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض در سراسر کشور هستند. در هر نقطه از کشور و در ۲۴ ساعت شبانه روز، در محل شما، باطری برلیانس h330 نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد؛ تعویض خواهد شد.

 

 پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خریدنیسان زامیاد هستید اینجا کلیک کنید.

 

– نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی: کیفیت و کارایی یک باتری برلیانس h330 تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باطری برلیانس h330 تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری ماشین برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری‌هایی را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باتری برلیانس h330 تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمام باتری برلیانس h330 عرضه شده در امدادباتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

– تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز: تعویض باتری برلیانس h330 توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان امدادباتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باتری برلیانس h330 مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند.

قیمت باتری برلیانس h330

قیمت باتری برلیانس h330 به عواملی چون برند ، کیفیت و همچنین ظرفیت باتری (آمپر) بستگی دارد . به طور مثال برند سپاهان باتری کیفیت بالاتری نسبت به صبا باتری دارد .  یا باتری 60 آمپرساعت قیمت بالاتری نسبت به باتری 50 آمپرساعت دارد. ممکن است باتری تاریخ گذشته یا قدیمی و فاقد گارانتی تعویض با قیمت بسیار ارزان تر به خریدار معرفی شود. بنابراین هنگام  استعلام قیمت باتری برلیانس h330   باید به این مورد نیز توجه داشت.

قیمت باتری برلیانس h330 با توجه به نوع مارک باتری و مدت زمان گارانتی تعویض، متفاوتی است. قیمت باتری برلیانس h330  درحال حاضر با وجود تورم و … متغیر است و بین 700000 تا 1300000 هزار تومان متغیر است. برای استعلام قیمت باتری برلیانس h330  با امداد باتری تماس بگیرید .

بهترین برند باتری برلیانسH330 موجود در بازار

در حال حاضر باتری های برند صبا باتری و  اوربیتال وان سیلور در بازار، با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می شوند؛ در صورت استفاده از تجهیزات پر مصرف برقی در ماشین می توانید باتری برلیانس h330 تا 60 آمپر هم بر روی آن نصب کنید؛ اما توجه داشته باشید که بایستی با توجه به میزان مصرف برق، از یک تکنسین برق کمک گرفته و باتری مناسب را انتخاب کنید، تا با یک انتخاب نامناسب در خرید باتری برلیانس باعث کاهش طول عمر باتری کمتر از حد استاندارد نشوید.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خریدبرلیانس H230 هستید اینجا کلیک کنید.

 

باتری اتمی مناسب تر است یا اسیدی؟

  باتری برلیانس h330 اتمی به دلیل طول عمر بالاتر، عدم نوسان برق، ایجاد آلودگی کمتر و نیاز نداشتن به نگهداری، قطعا خرید باتری برلیانس اتمی گزینه مناسب تری نسبت به نوع اسیدی آن است.

ابعاد باتری برلیانسH330

190 * 175 * 242 میلی متر

باتری چند آمپر برای برلیانسH330 توصیه می شود؟

با توجه به این نکته که باتری برلیانس h330 فابریک این خودرو 55 آمپر است، اما دارندگان این خودرو در صورتی که مصرف برق اضافی دارند، جهت عملکرد بهتر باتری، بهتر است در جهت خرید باتری برلیانس بر روی خودروی خود باطری 60 آمپر نصب کنند.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری ال نود هستید اینجا کلیک کنید.

 

طول عمر باتری برلیانسH330 چقدر است؟

 زمان طول عمر باتری برلیانس h330 بسته به نوع عملکرد دینام، نوع استفاده و شرایط نگهداری متغیر است؛ اما در شرایط عادی مدت طول عمر باتری آن، حدوداً بین 4 تا 5 سال است و پس از گذشت 3 سال بایستی نسبت به تست باتری برلیانس h330 توسط متخصص برق اقدام شود.

قیمت باتری برلیانس H330

قیمت باتری برلیانس h330 به چندین عامل مختلف بستگی دارد:

  • قیمت باتری برلیانس h330 بر اساس کشور سازنده باتری ماشین
  • قیمت باتری برلیانس h330 بر اساس شرکت سازنده باتری
  • قیمت باتری برلیانس h330 بر اساس نوع اتمی یا اسیدی بودن باتری
  • قیمت باتری برلیانس h330 بر اساس ظرفیت آمپراژ باتری خودرو
  • قیمت باتری برلیانس h330 بر اساس تاریخ اعتبار گارانتی باتری
  • قیمت باتری برلیانس h330 بر اساس تاریخ سال ساخت باتری

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 206 هستید اینجا کلیک کنید.

 

نشانه های خرابی باتری برلیانس

  1.  بعد از اینکه ماشین چند ساعت خوابیده بود، ماشین استارت نزند.
  2. ماشین زمان استارت زدن صدای تق تق بدهد.
  3. برق از پشت آمپر قطع شود.

طراحی ظاهری یکی از عوامل بسیار موثر فروش خودرو در بازار ایران است و برلیانس H330 توانسته به این نیاز مشتریان ایرانی به خوبی پاسخ دهد. طراحی این خودرو نسبت به سایر خوردروهای همرده جذاب بوده و میان اجزای آن هماهنگی قابل قبولی برقرار است. در داخل کابین اما اوضاع کمی متفاوت به نظر می‌رسد و استفاده از پلاستیک خشک با کیفیت نه چندان مطلوب ممکن است باعث دلزدگی خریداران شود؛ البته فضای کابین برای استفاده‌های خانوادگی مناسب بوده و صندلی‌های خودرو نیز از راحتی قابل قبولی برخوردار هستند. پیشرانه 1.5 لیتری (BM15L) که روی برلیانس‌های H300 سال 1396 و قبل از آن نصب شده است می‌تواند 103 اسب بخار قدرت در 5200 دور در دقیقه و 143 نیوتن‌‌متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه را تولید نماید. دو گیربکس چهار سرعته اتوماتیک و پنج دنده دستی وظیفه انتقال نیرو این پیشرانه را به چرخ‌های جلو برعهده دارند. نمونه اتوماتیک برلیانس H330 برای رساندن سرعت خود از 0 به 100 کیلومتر بر ساعت به حدود 15 ثانیه زمان نیاز دارد که چالاکی قابل قبولی برای یک سدان خانوادگی در این رنج قیمتی به نظر نمی‌رسد، البته نمونه‌های مجهز به گیربکس دستی از نظر چالاکی در وضعیت بهتری قرار دارند. شاید چالاکی این خودرو نتواند برایتان جذاب کننده باشد، اما مصرف سوخت آن ممکن است نظرتان را به سوی خود جلب نماید. بر اساس اعلام رسمی سایت سایپا، مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در نمونه‌های اتوماتیک و دستی به ترتیب 6.7 و 6.4 لیتر در هر صد کیلومتر است. علاوه بر طراحی جذاب، آپشن‌های متنوع را هم می‌توانیم از دلایل موفقیت برلیانس H330 در ایران بدانیم. این سدان چینی با امکاناتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع با تنظیم هوای ورودی الکترونیکی، فرمان برقی با روکش چرم، تنظیم 8 جهته صندلی راننده به همراه تنظیم گودی کمر، آینه های جانبی برقی، سانروف برقی، سنسور دنده عقب، کامپیوتر سفری، تنظیم نور صفحه کیلومتر و سیستم ورود و استارت بدون کلید در کشور عرضه می‌شود. برلیانس H330 یک خودرو چینی مونتاژی بسیار موفق در بازار کشور است که طراحی جذابی دارد و امکانات بسیار خوبی نیز برای آن تدارک دیده شده است؛ البته هم اکنون به دلیل تحریم‌ها مونتاژ این خودرو متوقف شده است. همان‌طور که گفته شد برلیانس H330 از مزایایی همچون طراحی جذاب و آپشن‌های متنوع برخوردار است و فضای جادار کابین دیگر مزیتی است که می‌توانیم برای آن ذکر کنیم. از سوی دیگر معایبی مانند نفوذ صدا به داخل کابین، دسترسی سخت به قطعات یدکی و پیشرانه کم توان شاید شما را به سوی دیگر محصولات بازار سوق دهند.

معایب برلیانس H330

برلیانس اچ 330 در دو نسخه دنده‌ای و اتوماتیک توسط پارس خودرو به تولید رسید و بعدها، نسخه قوی‌تر 1.65 نیز در کنار نسخه‌های معمولی مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری به بازار عرضه شد. با این حال، تنوع گسترده تیپ‌ها سبب نشد تا این خودرو ارزش خرید فوق‌العاده‌ای داشته باشد؛ چراکه اکثر نسخه‌ها از نظر امکانات رفاهی و ایمنی بسیار ضعیف بودند و فاصله قابل‌توجهی با سایر سدان‌های اتوماتیک چینی داشتند.

برای مثال، تیپ دنده‌ای در هر دو مدل h330، از امکاناتی هم‌چون دوربین عقب، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم مالتی‌مدیا، ترمزهای دیسکی عقب و سانروف محروم هستند. به همین دلیل، اگر قصد خرید این خودرو را دارید، بهتر است تا این خودرو را تنها در نسخه 1.65 اتوماتیک خریداری کنید و از حداکثر امکانات و تجهیزات ممکن بهره‌مند شوید. کمبود امکانات در نسخه‌های دنده‌ای، قطعا یکی از بزرگ‌ترین معایب برلیانس h330 در مقایسه با دیگر رقبا محسوب می‌شود.

ارائه خدمات پس‌ازفروش قدرت‌مند و ارتباط نزدیک با مشتری، یکی از ملزومات اصلی هنگام ورود محصولات جدید به بازار است. متاسفانه این مساله یکی از معایب برلیانس h330 محسوب می‌شود؛ چراکه پارس خودرو با وجود بهره‌مندی از شبکه گسترده نمایندگی‌های فروش و پس‌ازفروش، خدمات مناسبی را به مالکین این خودروها ارائه نمی‌دهد و این افراد ناچار هستند تا انجام تعمیرات و سرویس‌های دوره‌ای خود را به تعمیرگاه‌های متفرقه بسپارند. این مساله در حالی اتفاق می‌افتد که شرکت‌های خصوصی رقیب با برگزاری جشنواره‌های مختلف، سعی در جلب نظر مثبت مشتریان خود دارند.

نکته: هر نشانه ای از خرابی باتری برلیانس h330، به معنی خراب بودن خود باتری نیست؛ بنابراین قبل از اقدام به خرید باتری برلیانس، حتماً از متخصص برق برای تست باتری برلیانس h330 کمک بگیرید.

 

باتری مناسب برای خودرو #باتری برلیانسH330 - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما -باتری فابریک برلیانسH330 - باتری کاسپین و واریان برای برلیانسH330 - نمایندگی صباباتری-نمایندگی باتری سوزوکی- نمایندگی باتری اوربیتال-قیمت باتری برلیانسH330 - تعویض باتری برلیانسH330 
  • - 1400/07/15 , 03:31

    سلام امداد باتری ایرانخودرو، چراغ های پشت امپر ماشین من روشن نمیشه ایا اشکال از باتری هستش یا قسمت دیگری؟
    0 | 0
  • - 1400/07/19 , 03:33

    من فکر میکنم باتری ماشینم ضعیف شده ایا تکنسین های امداد باتری قبل از تعویض سلامت باتری ماشین رو بررسی میکنند؟
    0 | 0
  • - 1400/07/21 , 03:31

    سلام.من ماشین برلیانسH330 خریدم و تا حالا باتری عوض نکردم، بهترین باتری برای ماشین برلیانسH330 چه مارکی هستش؟
    0 | 0
  • - 1400/07/21 , 03:32

    سلام، ایا شما خدمات باتری به باتری برای ماشین برلیانسH330 هم دارید؟
    0 | 0
  • - 1400/07/23 , 03:32

    سلام امداد باتری اگر روی ماشینم سیستم نصب نکرده باشم ولی بخوام باتری 66 آمپر نصب کنم به ماشین فشار میاد؟
    0 | 0
  • - 1400/07/27 , 03:34

    ایا باتری 70 امپر برای باتری برلیانسH330 مناسبه؟
    0 | 0
  • - 1400/07/28 , 03:34

    سلام.من در میدان حر هستم چقدر زمان میبره تا تکنسین برای تعویض باتری برلیانسH330 برسه؟
    0 | 0
  • - 1400/07/30 , 03:34

    ایا باتری 70 امپر برای باتری برلیانسH330 مناسبه؟
    0 | 0
  • - 1400/08/01 , 21:03

    سلام روز بخیر امداد باتری.ایا شما خدمات امداد باتری برای برلیانسH330 هم دارید؟
    0 | 0
  • - 1400/08/03 , 21:03

    باتری الان ماشین من 66 آمپر هستش و در توضیحات شما اومده باتری برلیانسH330، 55 آمپره.این موضوع مشکلی برای ماشین من نداره؟
    0 | 0
  • - 1400/08/05 , 21:03

    من ماشینم رو بردم و باتری ساز به من گفته باتری 60 آمپر برای برلیانسH330 خوبه.ایا باتری برلیانسH330 60 امپر هستش یا 66 امپر ؟
    0 | 0
  • - 1400/08/08 , 21:03

    ایا میشه روی برلیانسH330 باتری 70 آمپر قرار داد؟
    0 | 0
  • - 1400/08/10 , 21:03

    سلام.شما چه برندی رو برای باتری برلیانسH330 پیشنهاد میدید؟
    1 | 0
  • - 1400/08/10 , 21:03

    سلام.روز بخیر امداد باتری ایا باتری برلیانسH330 با برلیانسH220 فرق دارد؟
    0 | 0
  • - 1400/08/11 , 21:03

    امداد باتری خدمات باتری به باتری برلیانسH330 هم انجام میده؟
    0 | 0
  • - 1400/08/11 , 21:03

    سلام.ایا من خودم میتونم باتری برلیانسH330 رو عوض کنم؟
    0 | 0
  • - 1400/08/12 , 21:03

    میشه برای کارایی بیشتر روی برلیانسH330 باتری 66 امپر نصب کنم؟
    0 | 0
  • - 1400/08/13 , 21:03

    اگر شیشه بالابر ماشین ضعیف شده باشه ایا اشکال از باتری هستش؟
    0 | 0
  • - 1400/08/15 , 21:03

    سلام.ماشین برلیانسH330 من 7 ماه بود که روشن نشده بوده ایا الان باید باتری عوض بشه یا با باتری به باتری ماشین روشن میشود؟
    0 | 0
  • - 1400/08/15 , 21:03

    چراغ های ماشین من کم نور شده ایا اشکال از باتری ماشین هستش؟
    0 | 0
  • - 1400/08/20 , 21:03

    چراغ های ماشین من کم نور شده ایا اشکال از باتری ماشین هستش؟
    0 | 0
  • - 1400/08/21 , 03:42

    من دیروز تو اتوبان امام علی ماشینم خراب شد و گیر کردم و امداد باتری به سرعت اومد، ممنون ازتون
    0 | 0
  • - 1400/08/30 , 21:03

    بهترین امپر برای باتری برلیانسH330 چند امپر است؟
    0 | 0
باتری 90 آمپر سوزوکی

3,320,000 تومان

باتری 100 آمپر سوزوکی

3,460,000 تومان

باتری 150 آمپر سوزوکی

5,710,000 تومان

باتری 200 آمپر سوزوکی

0 تومان

باتری 35 آمپر سوزوکی

1,830,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - واریان

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - واریان

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - واریان

6,475,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - کاسپین

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال وان سیلور

1,860,000 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال EFB

996,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال EFB

876,000 تومان

باتری 66 آمپر سوزوکی

2,530,000 تومان

باتری 70 آمپر سوزوکی

2,640,000 تومان

باتری 74 آمپر سوزوکی

2,680,000 تومان

باتری 60 آمپر سوزوکی

2,330,000 تومان

باتری 45 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 50 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 55 آمپر سوزوکی

2,200,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,000,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,100,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,286,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,370,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,346,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,160,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال وان سیلور

5,220,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,760,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتالEFB

980,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتالEFB

1,023,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال EFB

1,083,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال EFB

1,157,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال EFB

1,231,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال EFB

1,260,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال EFB

1,353,000 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال EFB

1,569,000 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال EFB

1,690,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال EFB

1,946,000 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال EFB

2,309,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال EFB

2,928,000 تومان

اشتراک در خبرنامه امداد باطری

برای اشتراک در خبرنامه پست الکترونیک خود را وارد کنید.