Please wait
دوشنبه 26 مهر 1400 امداد باطری 11237 20

خرید باتری تویوتا پرادو + قیمت باتری پرادو | ارسال و نصب رایگان باتری تویوتا پرادو

امداد باتری فروشگاه تخصصی باتری تویوتا پرادو به قیمت کارخانه - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما - تلفن درخواست امداد باتری 1601 بدون کد . بهترین و ارزانترین باتری تویوتا پرادو - امداد باتری نمایندگی صباباتری و سپاهان باتری - فروش انواع باتری سوزوکی - واریان و کاسپین و اوربیتال ، برنا و شارک .

باتری تویوتا پرادو  + قیمت باتری پرادو

 

حدود 60 سالی می‌گذرد که تویوتا مدل شاسی‌بلند خود به نام تویوتا پرادو - Toyota Prado را تولید می‌کند و در این سال‌ها این خودرو به عنوان یکی از پیشروها در بین شاسی‌بلندهای آفرود معروف شده است. اگرچه طراحی این خودرو هنوز دارای پختگی نیست و نقدهای بسیاری نسبت به طراحی این خودرو همانند دیگر محصولات تویوتا شده است اما از نظر کیفیت و فنی و قابلیت‌های خارج از جاده حرفی در آن نیست و در این زمینه‌ها یک خودروی تمام عیار محسوب می‌شود؛ در ادما با این مقاله از امداد باتری همراه ما باشید.

تویوتا پرادو یک SUV بزرگ با کابین هفت نفره و قابلیت اطمینان اثبات شده است. بسیار راحت است، آفرود عالی است و یک انتخاب عالی برای تورهای Outback است. تویوتا LandCruiser Prado که فروش زیادی دارد، واگن بزرگی از نوع SUV است که دارای کابین هفت نفره، قابلیت اطمینان اثبات شده و خدمات بی نظیر است. برای یک وسیله نقلیه بزرگ 4WD به عنوان یک ماشین خانوادگی روزانه بسیار راحت است، اما همچنین بسیار سخت ساخته شده است و یکی از بهترین انتخابها برای سفرهای طولانی مدت است. همه نسخه های پرادو مجهز به گیربکس شش سرعته اتوماتیک و ترمز اضطراری خودکار هستند دوربین دید عقب، ناوبری ماهواره ای، کروز کنترل، تهویه مطبوع، اتصال تلفن بلوتوث، تنظیم شیب و دسترسی فرمان، کنترل های صوتی و تلفن بر روی فرمان و پورت USB. سیستم ایمنی پیش از تصادف تویوتا، که شامل ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار است. گیربکس شش سرعته اتوماتیک، نسخه های شش سرعته دستی از اکتبر 2020 برای سال مدل 2021 از محدوده حذف شد.

 

باتری تویوتا پرادو چند آمپر است ؟

 

ظرفیت باتری: ۷۰ آمپر ساعت – ۷۰AH

ولتاژ باتری: ۱۲ ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه بلند قطب چپ

 

 باتری فابریک ماشین تویوتا پرادو، باتری 70 آمپر در قالب D26 است که دارای ابعاد و آمپر مناسب برای این ماشین است. باتری 70 آمپر بهترین انتخاب برای این ماشین است زیرا توسط مهندسان سازنده این ماشین با توجه به مشخصات فنی این ماشین انتخاب شده است باتری 70 آمپر در نوع سیلد اسید، متداول ترین نوع باتری موجود است که با توجه به ساختاری که دارند دارای طول عمر حدود دو الی سه سال هستند.

 

قیمت باتری پرادو

لیست قیمت باتری پرادو 70 آمپر

 

 
  
باتری
قیمت (تومان)
باتری 70 آمپر صبا کاسپین
1800000
2370000
باتری 70 آمپر سوزوکی
2640000
1800000

 

 

 

تویوتا پرادو 3 درب 4 سیلندر تی ایکس ال

 چهارمین نسل تویوتا پرادو - Toyota Prado TX ابتدا با مدل 2009 میلادی وارد بازارهای جهانی شد. این مدل همچون گذشته با دو نسخه پنج درب و سه درب عرضه می‌شود که مدل‌های پنج درب آن با دو تریم TXL (مدل‌های وارداتی) و VXL قابل سفارش خواهند بود. تویوتا برخلاف نسل سوم پرادو، نسخه ی 6 سیلندر را برای مدل های 3 درب نسل چهارم ارائه نکرد. چهارمین نسل پرادو که در بازار آمریکای شمالی با اندکی تغییرات تحت نام لکسوسGX450 به فروش می‌رسد، دارای ظاهری تغییر یافته ازجمله در سپرهای جلو/عقب، چراغ‌ها و آینه‌های جانبی است که نمای بروزتری را تداعی می‌کند. 

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری مزدا 3 هستید اینجا کلیک کنید.

 

راهنمایی های خرید باتری

خوب است که برای خرید باتری پرادو موارد مهم زیر را رعایت کنید:

اعدادی که در قسمت آمپر درج شده است به این معنا است که آمپری که باید شما انتخاب کنید باید در بازه ذکر شده باشد. بازه انتخاب آمپر به سه عامل مهم بستگی دارد:

  1. میزان برقی است که خودرو مصرف می کند.
  2. میزان قدرت دینام خودرو برای شارژ باطری پرادو
  3. حجم و گنجایش محفظه داخلی خودرو برای این که باتری به صورت ایمن قرار گیرد.

نکته بسیار مهم این است که اگر خودروی شما دارای باندهای قوی است، در این صورت برقی که خودرو شما مصرف می کند بسیار بالا می رود. پس در این صورت شما نیازمند این هستید که بالاترین آمپر موجود را انتخاب کنید.

برعکس این قضیه هم صحت دارد. به این معنا که اگر مصرف برق اضافی ندارید، می توانید کمترین آمپر را برای خودرو خود انتخاب کنید.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید  باتری برلیانس H220 هستید اینجا کلیک کنید.

 

اگر در مناطق بسیار گرم زندگی نمی کنید، باتری پرادو سرب اسیدی گزینه خوبی هستند. این باتری ها در محیط های ۱۰ تا ۳۵ درجه سانتی گراد به خوبی کار می کنند. اما اگر در مناطق گرمسیری زندگی می کنید این باتری ها را خریداری نکنید. چرا که  نسبت به تغییرات دما حساسیت زیادی از خود نشان می‌دهند.

مشاوران فنی و فروش امداد باتری، آماده هستند تا راهنمایی های لازم را در زمینه خرید باتری مناسب خودرو، در اختیار شما قرار دهند. کافی است تا با ما در ارتباط باشید.

 

مزایای نصب باطری توسط امداد باتری :

– نصب باطری فابریک : اگرچه ممکن است خودروی شما با یک باتری پرادو غیرفابریک هم روشن شود اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باطری پرادو با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باتری پرادو فابریک خودروی خود را نصب نمایید؛ از سوی دیگر استفاده از باتری پرادو غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باطری های عرضه شده توسط امداد باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

– گارانتی تعویض باطری نصب شده: باتری پرادو نصب شده دارای گارانتی تعویض در سراسر کشور هستند. در هر نقطه از کشور و در ۲۴ ساعت شبانه روز، در محل شما، باتری پرادو نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد؛ تعویض خواهد شد.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 206 هستید اینجا کلیک کنید.

 

– نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی: کیفیت و کارایی یک باتری پرادو تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باطری پرادو تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری ماشین برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری‌هایی را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باتری پرادو تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باتری پرادو عرضه شده در امدادباتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

– تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز: تعویض باتری پرادو توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان امدادباتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باتری پرادو مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند.

 

طول عمر باتری پرادو چقدر است؟

 طول عمر باتری پرادو، به نسبت نوع نگهداری و عملکرد متفاوت است؛ اما در حالت عادی طول عمر آن حدوداً بین 2 تا 3 سال است.

ابعاد باتری پرادو چقدر است؟

276 * 175 * 190 میلی متر

باتری چند آمپر برای پرادو توصیه می شود؟

دارندگان این خودرو در صورتی که مصرف برق اضافی دارند، جهت عملکرد بهتر باتری پرادو، می توانند باتری 74 آمپر بر روی آن نصب کنند.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 207 هستید اینجا کلیک کنید.

 

علائم خراب شدن باتری کدام است؟

  1. بعد از اینکه ماشین چند ساعت خوابیده بود، ماشین استارت نزند.
  2. ماشین زمان استارت زدن صدای تق تق بدهد.
  3. برق از پشت آمپر قطع شود.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری رنو ساندرو هستید اینجا کلیک کنید.

 

نسل های تویوتا پرادو :

 

نسل اول ( 1990_ 1996 )  J70

 

 

پرادو نسل اول

تویوتا J70 تولید سال 1990 - 96

پرادو نسل اول

تویوتا J70 تولید سال 1990 - 96

 

 

اولین نسل تویوتا لندکروزر پرادو که در آوریل 1990 به ژاپن معرفی شد، شکل و ظاهر برادر بزرگتر خود را یعنی تویوتا لندکروزر سری j70 را به همراه داشت و به نوعی باعث سردرگمی افراد در انتخاب این دو خودرو شده بود. طراحی مجدد سپرهای جلو، کاپوت جدید و اضافه کردن دو چراغ در قسمت جلوی خودرو از جمله تغییرات این خودرو نسبت به مدل اولیه اش بود. 

 

این خودرو برای اولین بار به سیستم پاشش سوخت برقی مجهز شد و با گیربکس اتوماتیک 4 سرعته در ژاپن عرضه شد. پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ این خودرو نیرویی معدل 71 کیلو وات ( 95 اسب بخار ) و 240 نیوتن متر گشتاور تولید می کرد و در دو نسخه 2 درب و 4 درب در مدل های( SX_EX_LX )عرضه میشد که فقط نسخه 4 درب ان در دسترس است. سیستم های فنربندی این خودرو برای راحتی بیشتر و عملکرد بهتر به روز رسانی شدند و این امکان را در اختیار راننده قرار می دادند که میزان فشردگی فنر ها را تنظیم کند. 

در مدت زمان عرضه این خودرو تویوتا پیشرانه های این خودرو را بهبود می بخشید و هرکدام را با مدلی جدید تر ارتقاء می داد به طوری که پیشرانه 22R نسخه بنزینی به پیشرانه 22R-E (سیستم سوخت رسانی انژکتوری ) ارتقاء یافت و پیشرانه دیزلی با یک موتور 2.8 لیتری ( 2776 سی سی ) و پیشرانه  2.4 لیتری ( 2446 سی سی ) 2L-T توربوشارژ دیزلی با یک موتور مجهز به ( سیستم سوخت رسانی انژکتوری ) جایگزین شد. روند جایگزین شدن و ارتقاء دادن پیشرانه های پرادو همچنان ادامه دارد. در سال 1993 موتور بنزینی 22R-E با موتور 2.7 لیتری ( 2693 سی سی ) 3RZ-FE و پیشرانه 2L-TE توربوشارژ دیزلی با یک پیشرانه 3 لیتری ( 2982 سی سی ) 1KZ-T توربوشارژ دیزلی با سرسیلندر آلومینیومی جایگزین شد. این پیشرانه 1KZ-T همچنین قادر بود میزان الایندگی تولیدی را کاهش دهد. داشبورد این خودرو با مدلی جدید تر تعویض شد و تغییرات جزئی دیگری در ترمز ها و سیستم تعلیق خودرو انجام شد. در کنار گیربکس 4 سرعته اتوماتیک تویوتا نسخه 5 سرعته دستی را برای این خودرو نیز فراهم کرده بود.

 

نسل دوم ( 1996 _ 2002 ) J90

 

نسل دوم پرادو

تویوتا J90 تولید سال 1996 - 2002

نسل دوم پرادو

تویوتا J90 تولید سال 1996 - 2002

در ماه می سال 1996 تویوتا پرادو سری J90 که مدلی کاملا مستقل برای خود محسوب می شد با تغییرات انجام شده بر روی سری J70 متولد شد. طول خودرو افزایش یافته بود و از ان خودروی کوچک به یک خودروی سایز متوسط تبدیل شده بود. سیستم تعلیق های جلوی این خودرو با سیستم تعلیق های تویوتا تاکوما و 4Runner مشترک بود. سری J90 درکارخانه خودرو سازی Tahara به صورت دو مدل 3 درب با طول کوچک و مدل 5 درب با طول خودروی نسبتا بزرگ عرضه می شد.

سری 3 درب این خودرو با پیشوند R در ژاپن عرضه می شد مانند( RS_RX_RZ_RJ ). نسخه 5 درب نیز با پیشوند T مانند ( TZ_TX_TS_TJ ) شروع می شد. تمامی مدل های سری J90 با سیستم تعلیق های جناغی دوبل و سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می شدند. ترمزهای ABS و یک مانیتور که فشار، دماسنج و ارتفاع را نشان می داد بر روی تمامی مدل های سری 90 به صورت استاندارد قرار داشت. این مانیتور و سیستم های صوتی برای خودروهای عرضه شده در افریقای جنوبی به صورت یک اپشن در نظر گرفته شده بود. 

سری J90 با 5 پیشرانه قابل سفارش بود، دو پیشرانه بنزینی 2.7 لیتری 3RZ-FE و مدل جدیدتر 3.4 لیتری ( 3378 سی سی ) 6 سیلندر 5VZ-FE و سه پپشرانه دیزلی 2.8 لیتری 3L، موتور 3 لیتری 5L و موتور 3 لیتری ( 2982 سی سی ) 1KZ-TE .همچنین یک نسخه لوکس از J90 وجود داشت که challenger نامیده می شد با مشخصات روکش چرمی بر روی صندلی ها و قطعات چوبی استفاده شده بر روی درب ها.

تا ماه ژوئن سال 1999 تغییرات جزئی در این خودرو صورت گرفت. برای پیروی از قوانین رانندگی جدید، تویوتا لامپ های مه شکن را در قسمت سپر جلویی نصب کرد به استثنای خودروهای افریقای جنوبی که شامل این طرح نمی شدند. برای کاهش سرقت های اتومبیل، تویوتا سیستم ضد سرقت را بر روی این خودرو تعبیه کرده بود. سیستم های سرمایشی و گرمایشی، روف ریل و اپشن های دیگر در این سری از پرادو معرفی شده اند. تویوتا در جولای سال 2000 یک پیشرانه 3 لیتری دیزلی جدید را با نام 1KD-FTV مجهز به سیستم توربوشارژ جایگزین نسخه 1KZ-TE در این سری کرد.پرادو در کارخانه Sofasa  که یک شرکت کلمبیایی بود و محصولات شرکت تویوتا و مگان را تولید می کرد از سال 1999 تا 2009 بدون اینکه تغییرات اساسی داشته باشد ساخته می شد. 

نسخه 3 در این خودرو با پیشرانه 2.7 لیتری و مدل 5 در با پیشرانه با پیشرانه 3.4 لیتری 6 سیلندر عرضه می شد که برای هرکدام گیربکس های 4 سرعته اتوماتیک و 5 سرعته دستی قابل سفارش بودند. بین سال های 2005 تا 2009 تویوتا یک نسخه مجهز فول اپشن از مدل 5 درب را برای فروش گذاشته بود.پرادو سری J90 با ورود به انگلستان در سال 1996 با نام تویوتا کلرادو بین مردم پرطرفدار شد و جایگزینی برای خودروی تویوتا 4Runner که فروشی در بازار نداشت محسوب می شد. این اسم به این دلیل روی این خودرو گذاشته شد تا مردم با نسخه بزرگتر تویوتا لندکروزر که در ان زمان با نام لندکروزر آمازون معروف بود و فروش خوبی داشت اشتباه نگیرند و در سال 2003 این اسم از روی خودرو برداشته شد و نام تویوتا لندکروزر بر روی آن قرار گرفت.

 

نسل سوم ( 2002 _ 2009 ) J120

 

نسل سوم پرادو ( 2002 _ 2009 ) J120

تویوتا J120 تولید سال 2002 - 2009

نسل سوم پرادو ( 2002 _ 2009 ) J120

تویوتا J120 تولید سال 2002 - 2009

با ورود به سال 2002 نسل سوم تویوتا پرادو رونمایی شد. این نسل J120  نامیده شد و برای بهبود رانندگی سیستم تعلیق های جلو این خودرو توسط تویوتا اصلاح شد. پیشنهاد توسعه این خودرو در سال 1997 مطرح شد و در سال بعد 1998 کار طراحی ان شروع شد. تویوتا از همان پیشرانه های نسل قبلی بر روی این خودرو استفاده می کرد، دو پیشرانه بنزینی 2.7 لیتری 4 سیلندر و 3.4 لیتری 6 سیلندر و یک پیشرانه 3 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ دیزلی. در چین یک نسخه جدید از پیشرانه برای این خودرو عرضه شده بود که 1GR-FE نام داشت و سیلندر بود. همچنین سیستم ضد سرقت بر روی تمامی مدل های سری J120 به صورت استاندارد نصب شده بود. تویوتا به دلیل توسعه و تقویت های منظمی که بر روی خودروهای خود انجام می داد روز به روز بر تعداد فروش محصولات افزوده می شد. این تغییرات شامل سری J120 هم می شد. این خودرو در اگوست سال 2004 دو سال بعد از عرضه شاهد تغییر در پیشرانه های خود بود. موتور 3RZ-FE با یک موتور 2.7 لیتری ( 2694 سی سی ) 2TR-FE جایگزین شد و در ماه جولای همان سال موتور 5VZ-FE با یک موتور 4 لیتری ( 3955 سی سی ) 6 سیلندر V شکل 1GR-FE تعویض شد که با یک گیربکس 5 سرعته اتوماتیک در اواخر سال 2005 در دسترس بود. در امریکای شمالی این مدل با نام لکسوس GX 470 با یک موتور 4.7 لیتری ( 4663 سی سی ) 8 سیلندر V شکل 2UZ-FE به فروش می رسید. 

مدل های دیزلی نیز از دو پیشرانه، یک موتور 1KZ-TE توربوشارژ بهره که ماکزیمم نیروی تولیدی ان ها (96 کیلو وات ) 129 اسب بخار و موتور 5L-E تنفس طبیعی که نیرویی معادل با ( 70 کیلو وات ) 94 اسب بخار تولید می کرد، بهره می بردند.

در نوامبر سال 2006 تویوتا نسخه جدیدی از پیشرانه دیزلی را معرفی کرد که ( 127 کیلو وات ) 170 اسب بخار قدرت و 410 نیوتن متر گشتاور تولید می کرد و این نیرو را از طریق دو گیربکس 5 سرعته اتوماتیک و 6 سرعته دستی به چرخ ها منتقل می کرد. در اگوست سال 2007 تویوتا پرادو چندین وسیله و تجهیزات ایمنی را دریافت کرد و همچنین توانست 3 جایزه برای بهترین عملکرد در میان کلاس خودروهای SUV در استرالیا و امریکا دریافت کند. تویوتا در این مدل نیز از سیستم تعلیق های مشترک میان تویوتا 4Runner و FJ کروزر برای چندین سال استفاده کرده است.

نسخه 3 درب این خودرو نیز با کد 125 به جای 120 عرضه شد که دارای مشخصات و ویژگی های یکسانی با نسخه 5 درب بودند. تنها تفاوت انها وجود پیشرانه 1KZ-TE برای نسخه 5 درب بود و مخزن سوخت به حجم 87 لیتر محدود شده بود. این سری از پرادو با 6 تریم در بازار عرضه می شد.( TZ G selection_ TZ_TX Limited_TX_RZ_RX ). بهترین تریم این خودرو TZ G selection است که ویژگی هایی از قبیل گرم کن صندلی های راننده و مسافر، گرمکن شیشه، سیستم تعلیق قابل تنظیم، سیستم کمک به رانندگی در سر بالایی و سرپایینی، قفل دیفرانسیل مرکزی و... برخوردار است.

 

نسل چهارم ( از سال 2009 به بعد ) J150

 

نسل چهارم ( از سال 2009 به بعد ) J150

تویوتا J150 تولید سال 2009

نسل چهارم ( از سال 2009 به بعد ) J150

تویوتا J150 تولید سال 2009

نسل چهارم تویوتا پرادو که با نام J150 نیز شناخته می شود در اکتبر سال 2009 در بازار عرضه شد. این خودرو در دو مدل 5 درب و 3 درب در دسترس بود. مدل 5 درب در بازارهای جهانی با دو تریم VXL و TXL ارائه می شد که اپشن های زیادی هم برای انها قابل سفارش بود. این نسخه از پرادو به صورت چهار چرخ متحرک و با گجت ها و سیستم های الکترونیکی زیادی عرضه می شد. این سری از پرادو در بازارهای امریکا در سال 2010 به عنوان لکسوس GX 460 و با تزئینات لوکس فروخته می شد. بر اساس نوع کشور و منطقه زندگی نسل چهارم مجهز به یک چرخ یدکی است که در زیر خودرو یا قسمت درب عقبی خودرو قرار می گیرد. به عنوان مثال پرادوهای عرضه شده در انگلستان چرخ یدکی در زیر خودرو قرار می گیرد در حالی که در استرالیا و آرژانتین چرخ یدکی روی درب عقب سوار شده است و فضای لازم برای مخزن سوخت کمکی را فراهم می کند و معمولا در کشور هایی این مخزن اضافه می شود که تمایل رفتن به مسافرت های طولانی را دارند. ظرفیت مخزن سوخت نسل چهارم برابر 150 لیتر است که در مقایسه با 179 لیتر نسل سوم تا حدودی کاهش پیدا کرده است. صندلی های ردیف سوم سه نفری در سری J120 با یک صندلی جدید که فقط دو نفر ظرفیت دارد جایگزین شدند. 

پیشرانه استفاده شده در این خودرو همان نسخه های قبلی هستند با این تفاوت که عملکرد گیربکس های اتوماتیک این خودرو از از هدف ماکزیمم صرفه جویی در مصرف سوخت به حداکثر کارایی و بازدهی تغییر پیدا کرده.

در ژوئن سال 2015 تویوتا با اضافه کردن سیستم VVT-I یا زمان بندی متغییر سوپاپ ها توانست قدرت خروجی موتور را 5 کیلو وات افزایش دهد تا این پیشرانه توانایی تولید ( 207 کیلو وات ) 278 اسب بخار نیرو و 381 نیوتن متر گشتاور را داشته باشد. موتور دیزلی با یک نمونه کوچکتر با نام 1GD-FTV جایگزین شد. هر دو پیشرانه به یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته AC60F ساخت آیسین مجهز شدند. فیس لیفت دوم این خودرو در 12 سپتامبر سال 2017 در استرالیا، ژاپن و اروپا عرضه شد.

استرالیا 

نسل چهارم تویوتا پرادو در 16 نوامبر سال 2009 در استرالیا عرضه شد. نسخه 5 درب شامل تریم های GX_GXL_VX و مدل گران قیمت Kakadu است. مدل Altitude در سال 2012 معرفی شد و از نظر قیمت بین مدل های GXL و VX قرار می گیرد که شامل سیستم های ناوبری ماهواره ای، سانروف، روکش های چرمی و یک مانیتور 7 اینچی است. نسخه کوچکتر 3 درب شامل تریم های SX و ZR است. 

در اواخر سال 2013 تویوتا به دلیل فروش کم تویوتا پرادو 3 درب، تنوع این خودرو را کاهش داد. همچنین در همین سال شاهد تجهیزات به روز، پنل جلوی جدید و چراغ های جدیدی در قسمت جلوی خودرو بودیم. مدل های لوکس تر چراغ های LED جلو و سیستم تعلیق بهتری دریافت کردند. برخلاف ژاپن تویوتا اسرالیا پیشرانه 4 لیتری 6 سیلندر را برای این نسل از تویوتا حفظ کرد و جایگزینی برایش معرفی نکرد. همچنین تمامی مدل های GXL  به صورت استاندارد مانیتور 7 اینچی و سیستم ناوبری ماهواره ای را دریافت کردند. 

 

باتری اتمی مناسب تر است یا اسیدی؟

باتری پرادو اتمی به دلیل طول عمر بالاتر، عدم نوسان برق، ایجاد آلودگی کمتر و نیاز نداشتن به نگهداری، قطعا گزینه مناسب تری نسبت به نوع اسیدی آن است.

نکته: هر نشانه ای از خرابی باتری پرادو، به معنی خراب بودن خود باتری نیست؛ بنابراین قبل از اقدام به تعویض باطری پرادو، حتماً از متخصص برق برای تست باتری کمک بگیرید.

باتری پرادو مناسب خود را می توانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا از فروشگاه امداد باتری تهیه کنید.

باتری مناسب برای خودرو #باتری تویوتا پرادو - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما -باتری فابریک پرادو  - باتری کاسپین و واریان برای تویوتا پرادو - نمایندگی صباباتری-نمایندگی باتری سوزوکی- نمایندگی باتری اوربیتال-قیمت باتری پرادو  - تعویض باتری تویوتا پرادو  
  • - 1400/01/05 , 06:40

    سلام.من ماشین پرادو GX خریدم و تا حالا باتری عوض نکردم، بهترین باتری برای ماشین پرادو GX چه مارکی هستش؟
    0 | 0
  • - 1400/01/21 , 06:12

    بهترین باتری برای پرادو چیه؟
    0 | 0
  • - 1400/01/23 , 06:13

    سلام امداد باتری، برای باتری پرادو VX میشه 70 امپر نصب کرد؟
    0 | 0
  • - 1400/02/13 , 09:06

    اگر روی پرادو باتری صبا بزاریم یا اوربیتال چقدر از نظر کارایی فرق داره؟
    0 | 0
  • - 1400/03/05 , 12:21

    من روی پرادو سیستم صوتی بستم بهتره چه باتری استفاده کنم؟
    0 | 0
  • - 1400/03/16 , 11:21

    شما خدمات تست دینام پرادو هم دارید؟
    0 | 0
  • - 1400/04/21 , 06:26

    من برای ماشین پرادو دو تا مانیتور پشت صندلی گذاشتم به نظر شما ایا باتری 74 امپر مناسب می باشد؟
    0 | 0
  • - 1400/05/15 , 06:23

    میشه بر اساس تجربه خودتون بفرمایید بهترین باتری پرادو چی می تونه باشه؟
    0 | 0
  • - 1400/05/15 , 09:06

    من روی ماشین خودم سیستم صوتی و دزدگیر دارم ایا گذاشتن باتری 74 امپر برای باتری پرادو مشکلی برای دینام ایجاد نمیکنه؟
    0 | 0
  • - 1400/05/21 , 06:32

    سلام امداد باتری، میگن ماشین پرادو از لحاظ برقی ماشین حساسیه چه باتری نصب کنم که مشکلی برای ماشین به وجود نیاد؟
    0 | 0
  • - 1400/06/01 , 21:06

    ماشین پرادو من از شب گذشته چراغ داخل اتاق روشن بوده و امروز به سختی استارت میزد.ایا مشکل از باتری ماشینه؟
    0 | 0
  • - 1400/06/21 , 06:20

    سلام.ایا من میتونم برای باتری پرادو از باتری های خارجی استفاده کنم؟
    0 | 0
  • - 1400/07/21 , 06:16

    من از خدمات امداد باتری شما استفاده کردم و بسیار عالی و به موقع بود.ممنونم
    0 | 0
  • - 1400/07/21 , 06:19

    بیشترین امپری که بعنوان باتری پرادو میشه استفاده کرد چند است؟
    0 | 0
  • - 1400/07/21 , 06:22

    سلام.ایا شما خدمات امدادباتری به غرب تهران هم ارائه میکنید؟
    0 | 0
  • - 1400/07/21 , 06:27

    برای ماشین پرادو باتری صبا باتری بهتره یا اوربیتال؟
    0 | 0
  • - 1400/07/21 , 06:33

    سلام.من ماشین پرادو خریدم و تا حالا باتری عوض نکردم، بهترین باتری برای ماشین پرادو VX چه مارکی هستش؟
    0 | 0
  • - 1400/07/23 , 06:29

    محصولات شما چه مدت گارانتی داره؟
    0 | 0
  • - 1400/08/02 , 21:06

    سلام اگه نور پشت آمپر کم بشه ولی ماشین روشن بشه نشونه در حال ضعیف تر شدن باتریه ؟
    0 | 0
  • - 1400/08/21 , 06:30

    وقتی ماشینی طول میکشه برای روشن شدن و بعضی وقتها اصلا استارت نمیخوره ایای مشکل از باتری هستش یا دینام؟
    0 | 0
  • - 1400/09/23 , 21:06

    ایا کارشناسان امداد باتری خدمات تست دینام انجام میدهند؟
    -1 | 0
باتری 90 آمپر سوزوکی

3,320,000 تومان

باتری 100 آمپر سوزوکی

3,460,000 تومان

باتری 150 آمپر سوزوکی

5,710,000 تومان

باتری 200 آمپر سوزوکی

0 تومان

باتری 35 آمپر سوزوکی

1,830,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - واریان

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - واریان

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - واریان

6,475,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - کاسپین

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال وان سیلور

1,860,000 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال EFB

996,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال EFB

876,000 تومان

باتری 66 آمپر سوزوکی

2,530,000 تومان

باتری 70 آمپر سوزوکی

2,640,000 تومان

باتری 74 آمپر سوزوکی

2,680,000 تومان

باتری 60 آمپر سوزوکی

2,330,000 تومان

باتری 45 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 50 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 55 آمپر سوزوکی

2,200,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,000,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,100,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,286,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,370,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,346,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,160,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال وان سیلور

5,220,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,760,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتالEFB

980,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتالEFB

1,023,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال EFB

1,083,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال EFB

1,157,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال EFB

1,231,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال EFB

1,260,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال EFB

1,353,000 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال EFB

1,569,000 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال EFB

1,690,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال EFB

1,946,000 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال EFB

2,309,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال EFB

2,928,000 تومان

اشتراک در خبرنامه امداد باطری

برای اشتراک در خبرنامه پست الکترونیک خود را وارد کنید.