Please wait
شنبه 01 آبان 1400 امداد باطری 12834 20

خرید باتری چانگان cs35 + قیمت باتری چانگان | ارسال و نصب رایگان باتری چانگان

امداد باتری فروشگاه تخصصی باتری چانگان cs35 به قیمت کارخانه - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما - تلفن درخواست امداد باتری 1601 بدون کد . بهترین و ارزانترین باتری چانگان - امداد باتری نمایندگی صباباتری و سپاهان باتری - فروش انواع باتری سوزوکی - واریان و کاسپین و اوربیتال ، برنا و شارک .

 باتری چانگان و قیمت باتری چانگان

 

چانگان در حوالی سال ۲۰۱۲ روانه بازار شد و در سال ۱۳۹۳ هم شرکت سایپا آن را وارد بازار ایرانی کرد. البته خبری از مونتاژ نبود و کل خودرو به شکل وارداتی پا به ایران گذاشت. این را هم بگوییم که سایپا دست روی دست نگذاشت و به واردات صِرف اکتفا نکرد. در حدود سال ۱۳۹۵ بود که خط مونتاژ این خودرو در سایپا راه‌اندازی شد.

این دومین خودروی شاسی‌بلند چینی بعد از برلیانس V5 در سبد محصولات سایپا می‌باشد. تغییر رویکرد از محصولاتی چون V5 و Z300 به سمت خودروهای چانگان در مدتی چنین اندک، عجیب می‌نماید. فارغ از مشکلات کیفی چانگان که منجر به فراخوانی خودروهای آن در سال گذشته (2013) شده، این شرکت یکی از بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین خودروسازهای چینی به شمار می‌رود که توانسته با همکاری گسترده و طولانی‌مدت با برندهایی چون سوزوکی، مزدا و فورد، خود را آبدیده نماید.در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوره ی رایگان کارشناسان امداد باتری بهره مند باشید. 

 

مقایسه چانگان CS35، هایما S5 و ام وی ام X33

باتری چانگانcs35  چند آمپر است؟

 

ظرفیت باتری اصلی: ۶۰ آمپر ساعت – ۶۰AH

ولتاژ باتری: ۱۲ ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه کوتاه قطب راست

 

باتری چانگان در حالت فابریک کارخانه، باتری 60 آمپر قالب L2 قطب راست است. می دانم که تعجب کردید اما نه اشتباه تایپی است و نه اطلاعات نادرست! باتری که شرکت چانگان برای CS35 تولید و روی این خودرو کار گذاشت، برای اولین بار تولید شده بود و هیچ شرکت باتری سازی در سطح جهان این باتری را تا آن زمان تولید نکرده بود.

 

 لیست قیمت باتری 60 آمپر چانگان :

 

 

برند باتری

قیمت (تومان )

باتری 60 آمپر کاسپین

1630000

باتری 60 آمپر صبا باتری

1630000

باتری 60 آمپر اوربیتال

2100000

باتری 60 آمپر سوزوکی

2330000

 

 

 

 

برای خودروی چانگان باتری با ظرفیت 70 آمپر نیز با توجه به نیاز برقی خودرو قابل نصب می باشد

 

لیست قیمت باتری چانگان 70 آمپر :

 
 
 
  
باتری
قیمت (تومان)
باتری 70 آمپر صبا کاسپین
1800000
2370000
باتری 70 آمپر سوزوکی
2640000
1800000

 

 

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری مزدا 3 هستید اینجا کلیک کنید.

 

طراحی چانگان CS35 نسبتاً خوب است و با وجود شباهت به خودروهای معروف‌تر این رده، می‌توان نام تجاری و لوگوی چانگان را با افتخار روی خود پذیرا باشد. این خودرو در اصل اولین SUV چانگان است که با نشان تجاری خود این شرکت به فروش می‌رسد. همانند سایر خودروهای اخیر چانگان، یک مرکز طراحی وابسته به این شرکت در ایتالیا، کار طراحی آن را بر عهده داشته است.

طراحی داخل کابین نیز جذاب و مدرن است. نورپردازی مناسب نمایشگرها، کلیدهای زیبا، فرمان با دکمه‌های روی آن با روکش چرم، دوخت صندلی‌ها با روکش چرمی و کوک قرمزرنگ، همه در کنار هم می‌توانند مورد توجه قرار گیرند. البته کیفیت مواد را تنها با لمس و تجربه واقعی می‌توان به دست آورد. و درصورتی‌که برخلاف بسیاری از خودروهای چینی از کیفیت مناسبی استفاده شده باشد، می‌توان امیدوار به ایجاد حس خوبی برای راننده و سرنشینان بود.

چانگان توانسته قیمت این کراس آور را در حد معقولی پایین نگاه دارد. با قیمتی در حدود 78 تا 92 هزار یوان، نهایتاً 15 هزار دلار باید برای CS35 پرداخت کرد که با توجه به واردات آن به صورت CBU به کشور، قاعدتاً رقمی به‌مراتب کمتر را می‌توان انتظار داشت.

 

مزایای نصب باطری توسط امداد باتری :

 

– نصب باطری فابریک : اگرچه ممکن است خودروی شما با یک باطری چانگان  غیرفابریک هم روشن شود اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باتری چانگان با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باتری چانگان  فابریک خودروی خود را نصب نمایید؛ از سوی دیگر استفاده از باطری چانگان  غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باطری های عرضه شده توسط امداد باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

– گارانتی تعویض باطری نصب شده: باطری چانگان  های نصب شده دارای گارانتی تعویض در سراسر کشور هستند. در هر نقطه از کشور و در ۲۴ ساعت شبانه روز، در محل شما، باتری چانگان  نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد؛ تعویض خواهد شد.

– نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی: کیفیت و کارایی یک باطری چانگان  تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باطری تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری ماشین برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری‌هایی را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باتری چانگان  های تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باطری های عرضه شده در امدادباتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

– تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز: تعویض باتری چانگان توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان امدادباتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باطری چانگان  مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند.

 

مشخصات فنی چانگان CS35

  • پیشرانه: ۱.۶ لیتری
  • گیربکس: ۴ساعته خودکار
  • حجم موتور: ۱۶۰۰سی‌سی
  • مصرف سوخت ترکیبی: ۷.۲ لیتر
  • فاصله بین دو محور: ۲۵۶۰ میلی‌متر

 

 نحوه سفارش باتری چانگان :

ثبت سفارش به 2 صورت امکان پذیر میباشد:

- تماس با مرکز تلفن امداد باتری با شماره 1601 ( بدون کد)

- ثبت سفارش در وب سایت www.emdadebattery.com

امداد باتری

 

امداد باتری به عنوان یک استارت آپ تخصصی در زمینه فروش باتری ماشین و یو پی اس و ارائه انواع باتری خودرویی و صنعتی به  فعالیت می پردازد. امداد باتری به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال، حتى تعطيلات رسمی باز بوده و به ارائه خدمات میپردازد. حمل، نصب و سیستم برق خودرو چانگان کاملا رایگان بوده و به جز هزينه باطری چانگان،  شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد.

 

برای چانگان cs35 باطری اتمی بهتر است یا باطری اسیدی؟

باطری چانگان  بر اساس ساختار به دو نوع تقسیم می شوند. سیلد و غیر سیلد ( اسید شارژ ) که به آنها اتمی و معمولی هم گفته می شود. این باتری ها با توجه به تفاوت هایی که در ساختار دارند، در مقایسه با یکدیگر مزایا و معایبی هم دارند.

تعمیرکاران با توجه به ویژگی های متفاوتی که باتری چانگان  اسید شارژ و سیلد دارند، در خصوص انتخاب آنها برای خودروها همواره اختلاف نظرهایی داشته اند. برخی از آنها با توجه به این که شرکت سازنده ، باتری چانگان  نوع اسید شارژ را روی این خودرو نصب می کند، توصیه می کنند که این نوع باتری ، مناسب ترین باطری چانگان  است.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید  باتری برلیانس H220 هستید اینجا کلیک کنید.

 

در حال حاضر به دلیل شرایط کنونی کشور به دلیل ممنوعیت واردات باتری ، هیچ باتری چانگان  خارجی از مبانی قانونی وارد کشور نمیشود. لذا توجه داشته باشید تمام باطری چانگان  خارجی ( کره ای ) از مبانی قاچاق وارد گردیده است.( لازم به توضیح است طول عمر مفید باتری نو 4 ماه است، پس باتری چانگان  خارجی بیشتر از 4 ماه خوابیده اند و روبه فرسودگی رفته اند.) تیم امداد باتری ، تمام تلاش خود را کرده تا از تولید کننده داخلی حمایت کند و محصولات داخلی را که دست کمی از نمونه خارجی ندارد به مصرف کننده عرضه نماید.

طول عمر باتری چانگان cs35

معمولا باطری چانگان سی اس35 به مدت سال عمر می کند.

  • برای افزایش طول عمر باتری چانگان سی اس35 بایستی بست های باطری را سفت کرد تا در جای خود نلغزد.
  • از سرباتری های استاندارد استفاده نموده و سر باطری های ماشین را تمیز کنیم.
  • باتری چانگان سی اس35 را می بایسد از حرارت مستقیم دور نگه داشت برای این کار می توان دور باتری را فویل کشید.

 

تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز

تعویض باتری چانگان cs35 توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان سپاهان باتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باتری مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند.

 

  • چرا از خدمات  امداد باتری استفاده نماییم؟

- شرکت امداد باتری تنها امداد باتری با برند رسمی و ثبت شده در سطح کشور میباشد که دارای نماد اعتماد اکترونیک است.

– ارسال و نصب رایگان باتری چانگان به صورت شبانه روزی در کمتر از یک ساعت میباشد.

– قیمت مناسب و پایین تر از عموم فروشگاه های سنتی سطح شهر
– کنترل سلامت سیستم برق خودرو چانگان توسط کارشناسان امداد باتری به صورت رایگان

– امکان پرداخت هزینه باتری چانگان cs35 در محل پس از نصب باتری توسط کارت خوان سیار
– خرید باتری اصلی با تاریخ تولید جدید به همراه گارانتی معتبر و ضمانت نامه کتبی
– امکان انتخاب باتری از بین برندهای مختلف ایرانی و خارجی
– امکان خرید در تمام  روز سال حتی تعطیلات رسمی کشور و ایام نوروز
– نصب باتری مناسب برای چانگان و رعایت استاندارد کارخانه سازنده و باطل نشدن گارانتی خودرو

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 206 هستید اینجا کلیک کنید.

 

قیمت باتری چانگان

 

قیمت باتری  به چندین عامل بستگی دارد:

- کیفیت ساخت باطری چانگان cs35

- شرکت و برند سازنده باتری چانگان سی اس 35

- کشور سازنده باطری چانگان سی اس35

- اتمی(خشک) یا اسیدی بودن باتری چانگان cs35

-  سال ساخت باطری چانگان سی اس35

-  اعتبار گارانتی باتری چانگان cs35

 

تعویض باتری چانگان سی اس 35 فرایندی است که نمی توان آن را پشت گوش انداخت. معمولا اینگونه است که باطری چانگان سی اس5 را تا زمانی که نشانه های خرابی در آن بروز نکرده است تعویض نمیکنیم و این اتفاق زمانی می افتد که باتری کاملا فرسوده شده و حتی توانایی روشن کردن ماشین را هم ندارد. در این شرایط چگونه میخواهید خود را به باتری سازی یا تعمیرگاه برسانید تا باتری چانگان CS35 را تعویض کنید؟

امداد باتری با هدف کمک و امداد رسانی به شهروندان تهرانی در تمامی ایام سال و تمامی اوقات روز می باشد. هر کجای شهر که باشید و به امداد باتری نیاز پیدا کنید، در کوتاه ترین زمان باتری چانگان سی اس 35 به دست شما خواهد رسید. کارشناسان نصب ما فرایند تعویض باتری را انجام می دهند و بعد تست باتری و تست دینام، ماشین را مثل روز اول به شما  تحویل می دهند. ارسال باطری چانگان سی اس 35 به تمام نقاط شهر تهران مانند تجریش، ونک، پاسداران و … توسط کارشناسان ما به صورت رایگان انجام می شود.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 207 هستید اینجا کلیک کنید.

 

  • آیا بابت حمل و نصب باتری چانگان میبایست هزینه ای پرداخت نمایم؟

خیر، هزینه حمل، نصب و تست باتری هیوندای چانگان در محل کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه دیگری از شما دریافت نخواهد گردید.

  • آیا تحویل داغی باتری فرسوده ضروری است؟

بله، قیمت های محاسبه شده در وبسایت با احتساب دریافت داغی باتری چانگان سی اس 35 هم آمپر میباشد و قیمت داغی باتری از آن کسر گردیده است. در صورت نبود داغی باطری چانگان cs35 کهنه بابت هر آمپر کسری،  مبلغی به قیمت باتری اضافه میگردد.

  • آیا میتوانم باتری با ظرفیت بالاتر استفاده نمایم؟

بله،  باتری چانگان سی اس 35  با ظرفیت بالاتر قدرت آمپردهی بیشتر و عمر طولانی تری دارد و در زمان استفاده از لوازم برقی، فشار کمتری به سیستم برق خودرو وارد میشود. اما این نکته را فراموش نکنید که بالاتر از توان دینام این خودرو کره ای نباید باشد. چراکه باطری چانگان سی اس 35 زودتر از موعد روبه فرسودگی میرود. برای این منظور میتوانید با شماره 1601  تماس حاص نمایید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

  • آیا باتری شرکت امداد باتری اتمی است یا از نوع آبی ؟

باتری های عرضه شده برای خودرو چانگان در شرکت امداد باتری از نوع بدون نیاز به نگهداری (Maintenance Free) و به اصطلاح اتمی و خشک میباشند.

  • عمر مفید باتری چانگان چه قدر است؟

به طور متوسط باتری چانگان سی اس 35 عمری حدود ۲ سال یا ۴۰،۰۰۰ کیلومتر دارد. البته هر کدام از این موارد که زودتر فرا برسد باطری چانگان سی اس 35 نیاز به تعویض خواهد داشت. اما از آنجاییکه عموم افراد در سال حدود ۲۰،۰۰۰ کیلومتر با خودرو رانندگی میکنند، بعد از ۲ سال باتری نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد.

  • باتری قبلی من بعد از ۲ سال هنوز استارت میخورد، آیا نیاز به تعویض دارد؟

خیر ، تا زمانی که باتری خودرو شما توان استارت زدن و روشن کردن خودرو را دارد نیاز به تهیه باتری چانگان سی اس 35 جدید نمیباشد. فراموش نشود اعداد ذکر شده به صورت حدودی بوده و همه چیز مربوط به نوع نگهداری شما از باتری ماشین خود میباشد.

  • من باتری ماشینم را ۶ ماه پیش عوض کرده ام، چرا الان دوباره خراب شده است؟

دلایل مختلفی ممکن است وجود داشته باشد که مرسوم ترین آنها خرابی دینام میباشد . لازم به ذکر است ملاک ۲ سال یا ۴۰،۰۰۰ کیلومتر در صورت نو بودن باتری و تاریخ تولید جدید معتبر می باشد. از آنجاییکه باتری چانگان سی اس 35 با تاریخ تولید قدیمی ارزان تر بوده، تعدادی افراد سودجو اقدام به فروش باتری با سال تولید قدیمی می نمایند. مهم نیست شما ۶ ماه پیش باتری چانگان را خریداری نموده اید، مهم این است باتری خریداری شده چه زمانی تولید شده است. برای جلوگیری از سوء استفاده ضروری است حتما فاکتور یا کارت گارانتی مهردار به همراه درج تاریخ تولید از فروشنده دریافت نمایید. همچنین با خرید از امداد باتری ، باتری چانگان  شما بسنده به نوع و برند انتخابی دارای گارانتی معتبر بوده و هر زمان که باتری چانگان در مدت گارانتی دچار مشکل شد شرکت متعهد میباشد باتری چانگان سی اس 35 را طبق گارانتی تعویض نماید.

  • سال تولید باتری چانگان از کجا قابل شناسایی است؟

هر باتری چانگان بر روی بدنه خود دارای یک سریال یکتا جهت شناسایی سال و ماه تولید میباشد.شماره سریال باتری هم در عکس زیر مشخص شده است.

 

  • از کجا بفهمم باتری  خراب شده است؟

بهترین راه تست باتری چانگان cs35 استفاده از دستگاه تستر کنترل سلامت باتری چانگان cs35 می باشد و همکاران ما قبل از نصب باتری با دستگاه تستر، سلامت باتری شما را کنترل می نمایند. اگر به موارد زیر برخوردید احتمال خرابی باتری وجود دارد:

  • خودرو استارت نمی خورد و روشن نمی شود.
  • از عمر باتری ۲ سال یا حدود۴۰،۰۰۰ کیلومتر گذشته است.
  • صدای استارت تغییر پیدا کرده است و خودرو اصطلاحا به زور روشن میشود.
  • هنگام استارت زدن، خودرو صدای “تق تق” و یا “یک تیک کوچک” می دهد.
  • برق پشت آمپر چانگان  وجود دارد ولی خودرو روشن نمی شود.
  • درب خودرو با ریموت باز نمی شود و یا سیستم صوتی کار نمی کند.
  • با توجه با راهنمای روی باتری، نشانگر سلامت باتری تغییر رنگ داده است.
  • در حالت خاموش بودن خودرو چراغ های خودرو کم نور شده است.
  • شکل ظاهری باطری چانگان  تغییر پیدا کرده است مثلا باتری باد کرده، از آن اسید نشت کرده و یا قطب های باتری ذوب شده است.

راهنمایی های خرید باتری

خوب است که برای خرید باتری چانگان موارد مهم زیر را رعایت کنید:

اعدادی که در قسمت آمپر درج شده است به این معنا است که آمپری که باید شما انتخاب کنید باید در بازه ذکر شده باشد. بازه انتخاب آمپر به سه عامل مهم بستگی دارد:

  1. میزان برقی است که خودرو مصرف می کند.
  2. میزان قدرت دینام خودرو برای شارژ باطری
  3. حجم و گنجایش محفظه داخلی خودرو برای این که باتری به صورت ایمن قرار گیرد.

نکته بسیار مهم این است که اگر خودروی شما دارای باندهای قوی است، در این صورت برقی که خودرو شما مصرف می کند بسیار بالا می رود. پس در این صورت شما نیازمند این هستید که بالاترین آمپر موجود را انتخاب کنید.

برعکس این قضیه هم صحت دارد. به این معنا که اگر مصرف برق اضافی ندارید، می توانید کمترین آمپر را برای خودرو خود انتخاب کنید.

اگر در مناطق بسیار گرم زندگی نمی کنید، باتری های سرب اسیدی گزینه خوبی هستند. باتری چانگان سی اس 35 در محیط های ۱۰ تا ۳۵ درجه سانتی گراد به خوبی کار می کنند. اما اگر در مناطق گرمسیری زندگی می کنید این باتری ها را خریداری نکنید. چرا که  نسبت به تغییرات دما حساسیت زیادی از خود نشان می‌دهند.

مشاوران فنی و فروش سپاهان باتری، آماده هستند تا راهنمایی های لازم را در زمینه خرید باتری چانگان مناسب خودرو، در اختیار شما قرار دهند. کافی است تا با ما در ارتباط باشید.

مشخصات فنی بدنه چانگان CS35

  • کلاس بدنه:  کراس اور
  • کلاس اتومبیل:  J Segment
  • وزن:  1290
  • تعداد فضای سرنشینان:  5
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو:  215/50 R 17
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب:  215/50 R 17

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری رنو ساندرو هستید اینجا کلیک کنید.

 

مشخصات فنی موتور چانگان CS35

چانگان سی‌اس۳۵ نیز همانند چانگان ایدو از موتور چهار سیلندر ۱٬۶ لیتری با قوای ۱۲۶ اسب بخار و گشتاور ۱۶۰ نیوتون استفاده می‌کند. البته یک موتور ۱٬۵ لیتری توربو با قدرت ۱۷۴ اسب بخار نیز برای این خودرو وجود دارد که در ایران مدل ۱٬۶ بلوکور مونتاژ می‌شود. برای انتقال نیرو هم گیربکس‌های پنج سرعته دستی یا چهار سرعته خودکار ساخت آیسین سیکی ژاپن که گیربکس‌های تویوتا را نیز می‌سازد قابل انتخاب هستند. برای افزایش قدرت موتور تیونینگی تحت عنوان توربو اکسپندر برای افزایش قدرت موتور استفاده می‌گردد که مکانیزم آن خنک کردن هوای قبل از ورود به موتور است که باعث متراکم شدن هوا و ورود اکسیژن بیشتر به موتور و در نتیجه افزایش قدرت آن می‌شود که نمونه‌های بلوکر از جمله پیشرانهٔ همین خودرو از انواع همین نوع از تیونینگ هستند.

  • حجم موتور:  1600 cc
  • نوع موتور:  بنزین سوز
  • تعداد سیلندرها:  4
  • تعداد سوپاپ ها16
  • آرایش قرار گیری سیلندرها:  خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور:  موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی:  انژکتوری پاشش چند نقطه ای
  • ظرفیت باک:  52 لیتر لیتر
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار):  113 اسبر بخار در 6000 دور بر دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر):  160 نیوتون متر در 4000 دور بر دقیقه
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر):  70.62 اسب بخار بر لیتر

مشخصات جعبه دنده ( Transmission ) چانگان CS35

  • نوع جعبه دنده:  اتوماتیک تیپ ترونیک
  • تعداد دنده (جلو):  4
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده:  کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت):  موتور جلو دیفرانسیل جلو

سیستم ترمزها چانگان CS35

  • نوع سیستم ترمز:  مجهز به سیستم پیشرفته ترمز BAS/EBD/ABS
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو:  دیسکی خنک شونده
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب:  دیسکی

سیستم تعلیق و فرمان چانگان CS35

  • تعلیق جلو:  مک فرسون
  • تعلیق عقب:  میل پیچشی
  • نوع سیستم فرمان:  الکتریکی (EPS)

طراحی داخلی چانگان CS۳۵

درون کابین CS۳۵، ترکیبی از طراحی‌های داخلی فورد و خودروهای آسیایی را می‌توانید مشاهده کنید. بخش عمده‌ای از داشبورد را پلاستیک مشکی تشکیل می‌دهد. پلاستیک‌های نیمه بالایی داشبورد، نرم و نیمه پایینی، خشک است. تزئینات نقره‌ای و چرم های مشکی صندلی‌ها و فرمان با دوخت قرمز، فضایی اسپرت و تا حدودی با کیفیت را به وجود آورده‌اند. اثری از نمایش گر لمسی روی کنسول دیده نمی‌شود و یک نمایش گر TFT کوچک، اطلاعات سیستم صوتی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. کلیدهای سیستم صوتی خودرو در پایین نمایش گر و با اندکی زاویه قرار گرفته‌اند که این طرح جذابیت خاصی دارد.

خروجی برق ۱۲ ولت در چانگان CS۳۵ وجود دارد و در این قسمت افزون بر تعبیه فضای مناسب برای قرار دادن تلفن همراه یا وسایل دیگر، دو دست گیره هم به سبک طراحی کابین سوپر اسپرت‌ها دیده می‌شود. فرمان CS۳۵ ساده و خوش دست است و روکش چرمی آن جلوه اسپرتی به کابین داده است. نشان گره‌ای پشت فرمان از زیباترین بخش‌های طراحی داخلی چانگان هستند که با نور پردازی آبی آسمانی جلوه زیبایی در تاریکی شب دارند. فضای کابین برای سرنشینان جلو کافی است و ارتفاع زیاد سقف مشکلی برای نشستن افراد بلند قد ایجاد نمی‌کند. فضای ردیف دوم نیز برای نشستن دو بزرگسال مناسب است.

 

چانگان CS۳۵ + مشخصات فنی، بررسی، آپشنها و مزایا


از مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی چانگان CS۳۵ می‌توان به کیسه‌های هوای راننده، سرنشین و کناری، سان روف برقی، کروز کنترل، سیستم ضد سرقت، تنظیم شش جهتی دستی صندلی راننده، سنسور پارک عقب، چراغ‌های هالوژن جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، مه شکن جلو و عقب، چراغ روز و سنسور نور، زیر آرنجی سرنشینان جلو، تهویه مطبوع دستی، کامپیوتر سفر، آینه‌های تاشوی برقی، شش بلندگو و کمربندهای ایمنی مجهز به پیش کشنده اشاره کرد. امکانات رفاهی چانگان CS۳۵ در حد نیاز است، تنها نقطه ضعف فهرست آپشن های این خودرو در برابر رقیب‌ها، فقدان سیستم چند رسانه‌ای با نمایش گر لمسی و دوربین عقب است که البته این مورد را با هزینه جداگانه به صورت افتر مارکت از بازار می‌توان تهیه کرد.
سیستم فرمان برقی CS۳۵ از بهترین آپشن های این کراس اوور چینی محسوب می‌شود. سیستم فرمان برقی خلاف سیستم‌های هیدرولیک رایج، از نیروی موتور برای چرخاندن چرخ‌ها کمک نمی‌گیرد. بنابراین افزون بر نرمی بیش‌تر، راندمان پیشرانه نیز افزایش می‌یابد و مصرف سوخت در نهایت کم‌تر می‌شود.

امکانات و تجهیزات چانگان CS۳۵

چانگان CS۳۵ در بخش ایمنی علاوه بر ۴ کیسه هوای سرنشینان جلو و جانبی، از ترمزهای دیسکی بر روی چرخ‌های جلو و عقب مجهز به سیستم‌های ABS، EBD، ESP، TCS و HBA استفاده می‌کند که برای این خودرو در چنین سگمنتی قابل قبول به نظر می‌رسد. از دیگر امکانات و تجهیزات مهم چانگان CS۳۵ هم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سانروف
  • کروز کنترل
  • ایموبلایزر
  • کامپیوتر اطلاعات سفر
  • روکش‌های چرمی صندلی‌ها
  • سنسور دنده عقب
  • چراغ‌های جلو هالوژن با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • زیر آرنجی مرکزی عقب
  • آینه‌های جانبی برقی مجهز به راهنما
  • کمربندهای ایمنی مجهز به پیش کشنده
  • در نهایت سیستم صوتی مجهز به ۶ بلندگو

چانگان CS۳۵ + مشخصات فنی، بررسی، آپشنها و مزایا

امنیت چانگان CS۳۵

مدل اتوماتیک چانگان CS۳۵ را به چهار کیسه‌ی هوا، شامل دو کیسه‌ی هوا برای سرنشین‌های جلو و دو کیسه‌ی هوای جانبی مجهز کرده است؛ اما مدل دستی این خودرو را تنها با دو کیسه‌ی هوای جلو عرضه می‌شود. از جمله قابلیت‌های ایمنی دیگر سی‌اس ۳۵ می‌توان به مواردی مانند سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سیستم کمکی ترمز BAS، قلاب‌های ISOFIX برای نصب صندلی‌های ویژه‌ی کودک، سیستم ضد سرقت و کمربندهای ایمنی مجهز به سیستم پیش‌کشنده با قابلیت تنظیم ارتفاع اشاره کرد.

مدل دستی خودروی چانگان CS۳۵ توسط مؤسسه‌ی C-NCAP چین مورد آزمایش قرار گرفت و این خودرو در مجموع موفق به کسب چهار ستاره از پنج ستاره در تست‌های تصادف شد که با توجه به رده‌ی قیمتی خودرو می‌توان عملکرد آن را در این بخش خوب توصیف کرد.

 

ما در تلاشیم تا به صورت تمام وقت و در تمامی ایام خدمات فروش اینترنتی امداد باتری را ارائه دهیم.تمامی خدمات ما با ارسال و نصب رایگان در محل خواهد بود درنتیجه خرید باتری چانگان cs35 به صورت اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد.

باتری مناسب برای خودرو #باتری چانگان cs35- تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما -باتری فابریک چانگان - باتری کاسپین و واریان برای چانگان cs35- نمایندگی صباباتری-نمایندگی باتری سوزوکی- نمایندگی باتری اوربیتال-قیمت باتری چانگان - تعویض باتری چانگان cs35 
باتری 90 آمپر سوزوکی

3,320,000 تومان

باتری 100 آمپر سوزوکی

3,460,000 تومان

باتری 150 آمپر سوزوکی

5,710,000 تومان

باتری 200 آمپر سوزوکی

0 تومان

باتری 35 آمپر سوزوکی

1,830,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - واریان

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - واریان

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - واریان

6,475,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - کاسپین

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال وان سیلور

1,860,000 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال EFB

996,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال EFB

876,000 تومان

باتری 66 آمپر سوزوکی

2,530,000 تومان

باتری 70 آمپر سوزوکی

2,640,000 تومان

باتری 74 آمپر سوزوکی

2,680,000 تومان

باتری 60 آمپر سوزوکی

2,330,000 تومان

باتری 45 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 50 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 55 آمپر سوزوکی

2,200,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,000,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,100,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,286,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,370,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,346,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,160,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال وان سیلور

5,220,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,760,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتالEFB

980,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتالEFB

1,023,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال EFB

1,083,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال EFB

1,157,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال EFB

1,231,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال EFB

1,260,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال EFB

1,353,000 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال EFB

1,569,000 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال EFB

1,690,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال EFB

1,946,000 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال EFB

2,309,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال EFB

2,928,000 تومان

اشتراک در خبرنامه امداد باطری

برای اشتراک در خبرنامه پست الکترونیک خود را وارد کنید.