Please wait
شنبه 25 دی 1400 امداد باطری 10779 10

خرید باتری برلیانسH230 + قیمت باتری برلیانسH230 | ارسال و نصب رایگان باتری برلیانسH230

امداد باتری فروشگاه تخصصی باتری برلیانسH230 به قیمت کارخانه - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما - تلفن درخواست امداد باتری 1601 بدون کد . بهترین و ارزانترین باتری برلیانسH230 - امداد باتری نمایندگی صباباتری و سپاهان باتری - فروش انواع باتری سوزوکی - واریان و کاسپین و اوربیتال ، برنا و شارک .

باتری برلیانس H230 + قیمت باتری برلیانس H230

در بازار خودروی ایران می توانیم خودروهای چینی مختلفی را مشاهده کنیم که برلیانس h230 یکی از آن ها به شمار می رود. یک خودروی سدان طرح اسپرت که می تواند برای خانواده های ایرانی یکی از بهترین محصولات موجود در بازار به شمار رود.دومین عضو مونتاژی برلیانس در ایران ، H230 نام دارد که یک خودروی سدان کوچک می باشد . این خودرو با توجه به سبک و سایز ، گزینه ی مناسبی برای خانواده های کم جمعیت ایرانی است . مهم ترین رقبای این خودرو ، پژو 206 صندوق دار ، رانا ، سورن و دیگر سدان های داخلی می باشند که در زمینه ی امکانات رفاهی قوی تر از برلیانس H230 هستند ، اما این خودرو با موتور مجهز به زنجیر تایم و استهلاک و مصرف پایین تر در بحث فنی نسبت به پژو های ایرانیزه و تولیدات داخلی برتر ظاهر می شود. این خودرو در دو نسخه ی دنده ای و اتوماتیک به بازار عرضه می شود و پارس خودرو با ایجاد شرایط گوناگون خرید ، سعی در جلب نظر هرچه بیشتر مشتریان دارد، در ادامه با این مقاله از امداد باتری همراه باشید.

 

مشخصات فنی باتری برلیانسH230

 

ظرفیت باتری: ۶۰ آمپر ساعت

ولتاژ باتری: ۱۲ ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

 

باتری فابریک برلیانسH230  دوازده ولت 60 آمپر از نوع باتریهای سیلد و اتمی است؛ با این وجود می توان بر روی آن باتری کوتاه و معمولی نصب کرد و هیچ مشکلی از نظر ابعاد باتری به وجود نیاید.

 

 لیست قیمت باتری برلیانس h230

قیمت باتری برلیانس h230

 

 

برند باتری

قیمت (تومان )

باتری 60 آمپر کاسپین

1630000

باتری 60 آمپر صبا باتری

1630000

باتری 60 آمپر اوربیتال

2100000

باتری 60 آمپر سوزوکی

2330000

 

 

بهترین باتری برلیانسH230

در حال حاضر باتری های برند صبا باتری و اوربیتال وان سیلور در بازار، با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می شوند؛ در صورت استفاده از تجهیزات پر مصرف برقی در ماشین می توانید باتری تا 60 آمپر هم بر روی آن نصب کنید؛ اما توجه داشته باشید که بایستی با توجه به میزان مصرف برق، از یک تکنسین برق کمک گرفته و باتری مناسب را انتخاب کنید، تا با یک انتخاب نامناسب باعث کاهش طول عمر باتری کمتر از حد استاندارد نشوید.

برلیانس H230 یک سدان اقتصادی است و مطمئنا از یک خودرو اقتصادی چینی نباید طراحی جذابی را انتظار داشت. در بخش جلویی H230 از چراغ‌هایی ذوزنقه‌ای شکل استفاده شده و در میان آن‌ها نیز یک جلو پنجره کرومی به چشم می‌خورد. با استفاده از خطوطی که از گلگیر تا صندوق عقب امتداد یافته‌اند، طراحان سعی کرده‌اند نمایی اسپرت‌تر و جوان پسندانه برای H230 خلق کنند و تا حدودی نیز در این کار موفق بوده‌اند. نمای پشتی برلیانس H230 همانند بخش جلویی آن طراحی ساده‌ای دارد و جز چراغ‌های عجیب عقب نکته خاصی در طراحی آن به چشم نمی‌خورد. وقتی که وارد کابین برلیانس H230 می‌شویم، با طراحی دو رنگ کابین مواجه می‌شویم که از ارگونومی نسبتا خوبی برخوردار است، اما همچون تمامی سدان‌های این رده قیمتی کیفیت چندانی ندارد. در بخش فنی نیز باید گفت که برلیانس H230 به یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ و به حجم دقیق 1498 سی‌سی مجهز است که با کد BM15L شناخته می‌شود. این پیشرانه می‌تواند ضمن تولید 103 اسب بخار قدرت در 5800 دور بر دقیقه و 138 نیوتن‌متر گشتاور در 3800 دور بر دقیقه، این نیروی تولید شده را از طریق یک گیربکس 5 دنده دستی یا 4 سرعته اتوماتیک (از نوع AMT) به چرخ‌های جلو منتقل کند. با اینکه گیربکس اتوماتیک این خودرو توسط کمپانی آلمانی GETRAG ساخته شده، اما از نظر زمان تعویض دنده‌ها، چندان دقیق و به موقع عمل نمی‌کند و در مجموع عملکرد نامطلوبی دارد. تاکنون اطلاعاتی در مورد شتاب رسمی 0 تا 100 این خودرو از سوی شرکت سازنده منتشر نشده، اما طبق بررسی‌های انجام شده شتاب صفر تا صد نمونه‌های دنده دستی و اتوماتیک این خودرو به ترتیب در حدود 13 و 14.5 ثانیه است. یکی از نقاط قوت برلیانس H230 در مقابل سایر سدان‌های این رده قیمتی مصرف سوخت بهینه آن است؛ براساس اعلام رسمی شرکت پارس‌خودرو مصرف سوخت ترکیبی برلیانس H230 دنده دستی چیزی در حدود 6.3 لیتر و مصرف سوخت نسخه اتوماتیک نیز کمی بالاتر از 6.5 لیتر است. برلیانس H230 از امکانات و آپشن‌های کمی برخوردار است که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، امکان تنظیم صندلی راننده، کامپیوتر سفری و آینه‌های برقی اشاره کرد. نسخه اتوماتیک H230 در مقایسه با نسخه دنده دستی به امکانات بیشتری همچون سانروف برقی، سنسور پارک دنده عقب مجهز شده؛ البته به همان میزان از قیمت بیشتری نیز برخوردار است! برلیانس H230 همچون سایر محصولات اقتصادی چینی موجود در بازار کشور از کیفیت و قابلیت‌های چندانی برخوردار نبوده و شاید تنها برای کسانی مناسب باشد که می‌خواهند بدون توجهبه سدان‌های تکراری شرکت ایران‌خودرو، رانندگی با خودرو جدیدی را تجربه کنند. برلیانس H320 در یک جمع‌بندی کلی از مزایایی مانند طراحی قابل قبول، مصرف سوخت کم و قیمت رقابتی برخوردار است اما از ایراداتی همچون شتاب کم (در نمونه اتوماتیک)، عملکرد نامناسب گیربکس اتوماتیک و ترمز عقب کاسه‌ای نیز برخوردار است که چشم پوشی از همه آن‌ها کار سختی خواهد بود.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 206 هستید اینجا کلیک کنید.

 

قیمت باتری برلیانس h230

قیمت باتری برلیانس h230 به عواملی چون برند ، کیفیت و همچنین ظرفیت باتری (آمپر) بستگی دارد . به طور مثال برند سپاهان باتری کیفیت بالاتری نسبت به صبا باتری دارد .  یا باتری 60 آمپرساعت قیمت بالاتری نسبت به باتری 50 آمپرساعت دارد. ممکن است باتری تاریخ گذشته یا قدیمی و فاقد گارانتی تعویض با قیمت بسیار ارزان تر به خریدار معرفی شود. بنابراین هنگام  استعلام قیمت باتری برلیانس h230   باید به این مورد نیز توجه داشت.

قیمت باتری برلیانس h230 با توجه به نوع مارک باتری و مدت زمان گارانتی تعویض، متفاوتی است. قیمت باتری برلیانس h230  درحال حاضر با وجود تورم و … متغیر است و بین 700000 تا 1300000 هزار تومان متغیر است. برای استعلام قیمت باتری برلیانس h230  با امداد باتری تماس بگیرید .

 

باتری اتمی مناسب تر است یا اسیدی؟

قیمت باتری برلیانس h230  اتمی به دلیل طول عمر بالاتر، عدم نوسان برق، ایجاد آلودگی کمتر و نیاز نداشتن به نگهداری، قطعا گزینه مناسب تری نسبت به نوع اسیدی آن است.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری ال نود هستید اینجا کلیک کنید.

 

مزایای نصب باطری توسط امداد باتری :

– نصب باطری فابریک : اگرچه ممکن است خودروی شما با یک باتری برلیانس h230  غیرفابریک هم روشن شود اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باتری برلیانس h230  با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باطری فابریک خودروی خود را نصب نمایید؛ از سوی دیگر استفاده از باطری غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باطری های عرضه شده توسط امداد باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

– گارانتی تعویض باطری نصب شده: باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض در سراسر کشور هستند. در هر نقطه از کشور و در ۲۴ ساعت شبانه روز، در محل شما، باتری برلیانس h230  نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد؛ تعویض خواهد شد.

– نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی: کیفیت و کارایی یک باتری برلیانس h230  تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باطری برلیانس h230  تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری ماشین برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری‌هایی را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باتری برلیانس h230  تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باطری برلیانس h230  عرضه شده در امدادباتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

– تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز: تعویض باتری برلیانس h230  توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان امدادباتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باطری برلیانس h230  مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خریدبرلیانس H230 هستید اینجا کلیک کنید.

 

ابعاد باتری برلیانسH230

190 * 175 * 242 میلی متر

راهنمایی های خرید باتری

خوب است که برای خرید باتری برلیانس h230  خودرو موارد مهم زیر را رعایت کنید:

اعدادی که در قسمت آمپر درج شده است به این معنا است که آمپری که باید شما انتخاب کنید باید در بازه ذکر شده باشد. بازه انتخاب آمپر به سه عامل مهم بستگی دارد:

  1. میزان برقی است که خودرو مصرف می کند.
  2. میزان قدرت دینام خودرو برای شارژ باطری برلیانس h230 
  3. حجم و گنجایش محفظه داخلی خودرو برای این که باتری برلیانس h230  به صورت ایمن قرار گیرد.

نکته بسیار مهم این است که اگر خودروی شما دارای باندهای قوی است، در این صورت برقی که خودرو شما مصرف می کند بسیار بالا می رود. پس در این صورت شما نیازمند این هستید که بالاترین آمپر موجود را انتخاب کنید.

برعکس این قضیه هم صحت دارد. به این معنا که اگر مصرف برق اضافی ندارید، می توانید کمترین آمپر را برای خودرو خود انتخاب کنید.

اگر در مناطق بسیار گرم زندگی نمی کنید، باتری برلیانس h230  سرب اسیدی گزینه خوبی هستند. این باتری ها در محیط های ۱۰ تا ۳۵ درجه سانتی گراد به خوبی کار می کنند. اما اگر در مناطق گرمسیری زندگی می کنید این باتری ها را خریداری نکنید. چرا که  نسبت به تغییرات دما حساسیت زیادی از خود نشان می‌دهند.

مشاوران فنی و فروش امداد باتری، آماده هستند تا راهنمایی های لازم را در زمینه خرید باتری برلیانس h230  مناسب را در اختیار شما قرار دهند. کافی است تا با ما در ارتباط باشید.

 

 

 پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خریدنیسان زامیاد هستید اینجا کلیک کنید.

 

باتری چند آمپر برای برلیانسH230 توصیه می شود؟

با توجه به این نکته که باتری فابریک این خودرو 60 آمپر است، اما دارندگان این خودرو در صورتی که مصرف برق اضافی دارند، جهت عملکرد بهتر باتری، بهتر است در زمان تعویض بر روی خودروی خود باطری 65 آمپر نصب کنند.

طول عمر باتری برلیانسH230 چقدر است؟

 

زمان طول عمر باطری بسته به نوع عملکرد دینام، نوع استفاده و شرایط نگهداری متغیر است؛ اما در شرایط عادی مدت طول عمر باتری آن، حدوداً بین 4 تا 5 سال است و پس از گذشت 3 سال بایستی نسبت به تست باطری توسط متخصص برق اقدام شود.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خریدباتری جیلی امگرند 7هستید اینجا کلیک کنید.

 

نشانه های خراب شدن باتری

 

  1. بعد از اینکه ماشین چند ساعت خوابیده بود، ماشین استارت نزند.
  2. ماشین زمان استارت زدن صدای تق تق بدهد.
  3. برق از پشت آمپر قطع شود.

فضای داخلی کابین برلیانس H230 کاملا مطابق با معیارهای یک سدان کوچک اقتصادی طراحی شده و از نمای ساده اما نسبتا دلنشین به ویژه در بخش داشبورد بهره‌مند گردیده است.متریال اصلی کابین و داشبورد از جنس پلاستیک سخت و ارزان قیمت است که برای یک چنین محصول چینی در چنین کلاس قیمتی ای نمی تواند انتظاری جز این داشت. دریچه های میانی تهویه که در بخش بالایی کنسول میانی دارای فرم بیضی- مستطیل بوده و همانند خویشاوندان خود در دو انتهای کناری داشبورد که دارای فرم دایره‌ای شکل هستند، کاملا ساده و معمولی به نظر می‌رسد.

خبری از صفحه نمایشگر لمسی داشبورد در این خودرو نیست و به جای آن یک صفحه نمایشگر کوچک تک رنگ به نمایش اطلاعاتی همچون ساعت و دما مشغول است. کلیدهای چرخان سیستم تهویه فرم جالبی دارند و زیبا به نظر می‌رسند.

نکته: هر نشانه ای از خرابی باتری، به معنی خراب بودن خود باتری نیست؛ بنابراین قبل از اقدام به تعویض باتری، حتماً از متخصص برق برای تست باتری کمک بگیرید.

 برای تهیه باطری 65 آمپر برند اوربیتال وان سیلور یا برند صبا برای خودروی برلیانسH230 خود با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت به فروشگاه امداد باتری مراجعه کنید.

باتری مناسب برای خودرو #باتری برلیانس H230- تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما -باتری فابریک برلیانس H230 - باتری کاسپین و واریان برای برلیانس H230 - نمایندگی صباباتری-نمایندگی باتری سوزوکی- نمایندگی باتری اوربیتال-قیمت باتری برلیانس H230 - تعویض باتری برلیانس H230 
باتری 90 آمپر سوزوکی

3,320,000 تومان

باتری 100 آمپر سوزوکی

3,460,000 تومان

باتری 150 آمپر سوزوکی

5,710,000 تومان

باتری 200 آمپر سوزوکی

0 تومان

باتری 35 آمپر سوزوکی

1,830,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - واریان

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - واریان

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - واریان

6,475,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - کاسپین

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال وان سیلور

1,860,000 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال EFB

996,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال EFB

876,000 تومان

باتری 66 آمپر سوزوکی

2,530,000 تومان

باتری 70 آمپر سوزوکی

2,640,000 تومان

باتری 74 آمپر سوزوکی

2,680,000 تومان

باتری 60 آمپر سوزوکی

2,330,000 تومان

باتری 45 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 50 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 55 آمپر سوزوکی

2,200,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,000,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,100,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,286,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,370,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,346,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,160,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال وان سیلور

5,220,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,760,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتالEFB

980,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتالEFB

1,023,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال EFB

1,083,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال EFB

1,157,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال EFB

1,231,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال EFB

1,260,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال EFB

1,353,000 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال EFB

1,569,000 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال EFB

1,690,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال EFB

1,946,000 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال EFB

2,309,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال EFB

2,928,000 تومان

اشتراک در خبرنامه امداد باطری

برای اشتراک در خبرنامه پست الکترونیک خود را وارد کنید.