Please wait
سه شنبه 06 مهر 1400 امداد باطری 21814 40

خرید باتری خودرو پژو پارس + قیمت باتری پژو پارس | ارسال و نصب رایگان باتری پژو پارس

امداد باتری فروشگاه تخصصی باتری پژو پارس به قیمت کارخانه - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما - تلفن درخواست امداد باتری 1601 بدون کد . بهترین و ارزانترین باتری پژو پارس- امداد باتری نمایندگی صباباتری و سپاهان باتری - فروش انواع باتری سوزوکی - واریان و کاسپین و اوربیتال ، برنا و شارک .

 خرید باتری پژو پارس + قیمت باتری پرشیا

پژو پرشیا یک فیس‌لیفت موفق از پژو ۴۰۵ است که در سال ۱۳۷۹ توسط ایران‌خودرو معرفی شد. این خودرو با ارائه ظاهری جذاب‌تر و امکاناتی بیشتر نسبت به پژو ۴۰۵، موفق شد به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای ایران تبدیل شود. این خودرو همچنان روی خط تولید قرار دارد و تاکنون نسخه‌های مختلفی از آن به بازار عرضه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به پژو پرشیا سال، پژو پارس LXو پژو پارس اتوماتیک اشاره کرد. پژو پارس از ابتدای تاریخ فعالیت خود تاکنون با خودروهای مختلف کره‌ای، اروپایی و چینی به رقابت پرداخته و همواره یکه‌تاز آمار فروش بوده است.پژو پرشیا با سه نوع موتور عرضه میشود. xu7 همان موتور اولیه پژو پارس هست با 1800 سی سی حجم موتور و 100 اسب بخار قدرت ( این موترو همان موتور معروف بر روی پژو پرشیا – سمند – 405 می باشد ).موتور دیگر آن TU5 میباشد با حجم موتور 1600 سی سی و 105 اسب بخار که مال پژو 206 تیپ 5 یا 206 صندوق دار میباشد که بر روی پارس هم قرار داده اند.و موتور پارس ELX مدل XU7J4P که سر سیلند زانتیایی میباشد که 110 اسب بخار قدرت تولید میکند.

باطری پژو پارس 12 ولت 66 آمپر از نوع باتریهای سیلد و اتمی است؛ با این وجود می توان بر روی آن باتری  74 آمپر پایه کوتاه و معمولی نصب کرد و هیچ مشکلی از نظر ابعاد باتری به وجود نیاید. در ادام با این مقاله از امداد باتری همراه باشید.

 

باتری پژو پارس ( پرشیا )چند آمپر است ؟

 

ظرفیت باتری اصلی: ۶۶ آمپر ساعت – ۶۶AH

ولتاژ باتری: ۱۲ ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

 

 قیمت باطری پژو پارس

لیست قیمت باتری پژو پرشیا ( پژو پارس ) 66 امپر

 

 

باتری
قیمت (تومان)
1790000
باتری 66 آمپر کاسپین صبا باتری
1790000
2286000
باتری ۶۶ آمپر سوزوکی
2530000
 
  
 
 
 

  برای خودروی پژو پارس باتری با ظرفیت 70 آمپر نیز با توجه به نیاز برقی خودرو قابل نصب می باشد

 

لیست قیمت باتری پژو پارس 74 آمپر


 
 
باتری 74 آمپر
قیمت (تومان)
1990000
2346000
باتری ۷۴ آمپر سوزوکی
2680000
باتری ۷۴ آمپر صبا کاسپین
1990000

 

 

نحوه سفارش باتری پژو پارس و تعویض آن :

ثبت سفارش به 2 صورت امکان پذیر میباشد:

1- تماس با مرکز تلفن امداد باتری با شماره  1601  ( بدون کد)

2- ثبت سفارش در وب سایت  www.1601.co

 

امداد باتری به عنوان یک استارت آپ تخصصی در زمینه فروش باتری ماشین و فروش باتری یو پی اس و ارائه انواع باتری خودرویی و صنعتی به  فعالیت می پردازد. امداد باتری به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال، حتى تعطيلات رسمی دایر بوده و به ارائه خدمات میپردازد.  ارسال و نصب باتری در امداد باتری رایگان بوده  و بطور تخصصی تامین کننده باتری سمند، باتری پژو 206 تیپ 5، باتری سانتافه ، باتری ساندرو ، باتری دنا ، باتری پراید ، باتری اسپورتیج ، باتری ساینا ،  باتری چانگان و باتری جک j5  ... می باشیم.

 

 باطری پژو پارس

 

باطری پژو پارس در ابعاد مناسب را خریداری کنید، باتری های خودرو در اندازه ها، طول و عرض های متفاوتی هستند و همه اندازه ها برای خودروی شما مناسب نیستند. بنابراین، کار عاقلانه‌تر این است که ابتدا دفترچه راهنمای خودرو را بررسی کنید یا در مورد قالب مناسب باتری پرشیا با کارشناس مورد اعتماد خود مشورت کنید. توجه به این نکته بسیار مهم است زیرا خرید باتری پژو پارس در اندازه صحیح، به این معنی است که برای وسیله نقلیه شما مناسب است و به درستی در جای خود در خودرو قرار می گیرد.

اگر باتری ماشین شما به درستی در جای خود قرار نگیرد این اتفاق باعث ایجاد لرزش می شود و لرزش تاثیر زیادی بر روی کاهش طول عمر باطری پژو پارس خواهد داشت، بنابراین باید باطری پژو پارس مناسب را تهیه کنید تا از تعویض زودهنگام باتری جلوگیری شود.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری رنو ساندرو هستید اینجا کلیک کنید.

 

انواع پژو پارس ( پژو پرشیا )

 

  • پژو پارس ELX با موتور XUM

این تریم از پژو پارس را می‌توان کامل‌ترین مدل نسبت به دیگر تریم‌ها دانست که از بزرگ‌ترین پیشرانه با حجم ۱۹۰۵ سی سی بهره می‌برد. پس بدیهی است که مصرف سوخت آن نیز از دیگر تریم‌ها بالاتر باشد و مصرف سوخت ترکیبی آن چیزی در حدود ۸.۵ لیتر در هر صد کیلومتر است. همانطور که گفته شد کاملترین تجهیزات رفاهی را می‌توان در این تریم یافت. تجهیزاتی نظیر سیستم تهویه اتوماتیک، آینه‌های جانبی تاشونده اتوماتیک، غربیلک فرمان چرمی و... . تفاوت ظاهری این تریم در رینگ‌های اسپورت فابریک ۱۵ اینچی و غربیلک فرمان چرمی آن است.

  • پژو پارس ELX

این تریم از موتور XU7 با حجم ۱۷۶۱ سی سی بهره می‌برد. مصرف سوخت ترکیبی آن از مدل با موتور XUM کمتر است و چیزی در حدود ۸ لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد. این تریم در تجهیزات رفاهی نیز تفاوت‌های بسیاری با مدل XUM دارد. تفاوت‌هایی نظیر سیستم تهویه دستی، سیستم صوتی ساده و غربیلک فرمان پلاستیکی. شتاب این مدل نسبت به دیگر مدل‌ها بالاتر است و صفر تا صد کیلومتر را در ۹ ثانیه طی می‌کند. تفاوت ظاهری این مدل با مدل قبلی در چراغ عقب دودی آن است.

  • پژو پارس LX

این مدل با موتور TU5 با حجم ۱۵۸۷ سی سی عرضه می‌شود که در موضوع مصرف سوخت، با مصرف سوخت ترکیبی ۷.۵ لیتر در هر صد کیلومتر، بهینه‌ترین مدل پارس به حساب می‌آید. تجهیزات رفاهی این مدل بسیار شبیه به مدل ELX با موتور XUM است و تنها در مواردی جزئی تفاوت دارند. مثلا در این مدل، سیستم اتولاک (قفل شدن درب‌ها پس از گذشتن از یک سرعت معین) و اتوفلاشر (فعال شدن فلاشرها پس از ترمز ناگهانی) تعبیه شده است که در مدل ELX وجود ندارد. مدل‌های با موتور TU5 ظرفیت باک کمتری دارند و گنجایش ۶۶ لیتر بنزین را دارا هستند.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 207 هستید اینجا کلیک کنید.

 

  • پژو پارس موتور زانتیایی

ایران خودرو، ورژن‌های اولیه پژو پارس‌ را با موتور XU7 تولید می‌کرد که از نوع 8 سوپاپ بود. اما بعد از آنکه سایپا، مونتاژ زانتیا را با همین موتور ولی با دو میل سوپاپ آغاز کرد، ایران خودرو هم بلافاصه به سراغ همین پیشرانه ارتقایافته رفت. به این ترتیب، تیپ جدیدی به نام پارس ELX در سال 1382 به وجود آمد که بعدها به «پژو پارس موتور زانتیایی» هم معروف شد.

  • پژو پارس داشبورد جدید

اواخر سال 92 بود که ایران خودرو، داشبورد جدیدش را روی پژو 405 و پژو پارس قرار داد و به این ترتیب مدل‌های جدید این دو خودرو به اسم «داشبورد جدید» معروف شد که البته بازاری‌ها به آن «داشبورد سوناتایی» هم می‌گفتند!داشبورد جدید پژو پارس با اینکه جلوه بهتری به کابین خودرو می‌داد ولی یک ویژگی بد هم دارد؛ این داشبورد از جنس «پلاستیک خشک» است که یعنی بعد از چندین سال، سر و صدای داشبورد را هم باید به انواع سروصداهای کابین اضافه کرد

  • پژو پارس اتوماتیک

این مدل نیز با موتور TU5 با حجم ۱۵۸۷ سی سی عرضه می‌شود. امکانات رفاهی آن دقیقا مانند مدل LX است. مصرف سوخت ترکیبی آن از مدل LX که حجم موتور برابری دارد بیشتر است و ۸ لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد که دلیل آن را می‌توان گیربکس اتوماتیک آن دانست. این مدل برای افرادی که  به ظاهر و توانایی‌های پارس علاقه دارند و همینطور برای رانندگی راحت در شهر به گیربکس اتوماتیک نیاز دارند، بسیار مناسب است. 

 

 

  •  پژو پارس پلاس

پژو پارس پلاس هم قرار است در سال 1400 جایگزین پارس سال (معمولی) شود. با اینکه هیچ تصویری از این محصول جدید در دسترس نیست، اما مانند سایر اعضای خانواده پلاس ایران خودرو، احتمالا پارس پلاس نیز تنها تفاوت ظاهری‌اش، اضافه‌شدن چراغ دی‌لایت و تغییر گرافیک چراغ‌هایش باشد.پژو پارس پلاس، در کنار همه این تغییرات ظاهری و تجهیزات جدیدش، به احتمال زیاد، با گیربکس 5 سرعته دستی و موتور XU7 پلاس به بازار خواهد آمد. موتوری که هم یورو5 است، هم مصرف سوختش کمتر شده و هم قدرت و گشتاورش اندکی افزایش یافته است.

 باتری چند آمپر برای پژو پارس توصیه می شود؟

با توجه به این نکته که باتری فابریک پژو پارس  66 آمپر است، اما دارندگان این خودرو در صورتی که مصرف برق اضافی دارند، جهت عملکرد بهتر باتری، بهتر است در زمان تعویض بر روی خودروی خود باطری 74 آمپر نصب کنند.

 

 در حال حاضر به دلیل شرایط کنونی کشور به دلیل ممنوعیت واردات باتری ، هیچ باتری خارجی از مبانی قانونی وارد کشور نمیشود. لذا توجه داشته باشید تمام باتری های خارجی ( کره ای ) از مبانی قاچاق وارد گردیده است.( لازم به توضیح است طول عمر مفید باتری نو 4 ماه است، پس باتر های خارجی بیشتر از 4 ماه خوابیده اند و روبه فرسودگی رفته اند.) تیم امداد باتری ، تمام تلاش خود را کرده تا از تولید کننده داخلی حمایت کند و محصولات داخلی را که دست کمی از نمونه خارجی ندارد به مصرف کننده عرضه نماید.

 

بهترین برند باتری پژو پارس موجود در بازار

در حال حاضر باتری های برند صبا باتری و اوربیتال وان سیلور در بازار برای پژو پارس با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می شوند؛ در صورت استفاده از تجهیزات پر مصرف برقی در ماشین می توانید باتری تا 74 آمپر هم بر روی آن نصب کنید؛ اما توجه داشته باشید که بایستی با توجه به میزان مصرف برق، از یک تکنسین برق کمک گرفته و باتری مناسب را انتخاب کنید، تا با یک انتخاب نامناسب باعث کاهش طول عمر باتری کمتر از حد استاندارد نشوید همچنین برای اطلاع از قیمت باطری پژو پارس سپاهان و صبا باتری میتوانید به جدول ابتدای همین صفحه مراجعه نمایید.

باطری اتمی با اسیدی تفاوتش در چیست و کدام برای پژو پارس بهتر است؟

باطری اتمی و اسیدی هر دو روی خودرو پارس قابل نصب است . باتری اسیدی نیاز به اضافه کردن آب باطری دارد و عمر کوتاه تری نسبت به باطری اتمی دارد . چرا ؟ به دلیل اینکه نوع صفحات باطری و محفظه باتری طوری طراحی شده که آب باطری دیرتر تخلیه یا تبخیر می شود و کیفیت صفحات باطری نسبت به باطری اسید شارژ بالاتر است . معمولا مشغله های زیاد افراد باعث می شود نتوانند به طور منظم آب باتری را چک کنند و باطری را سرویس کنند و امکان دارد با فراموش کردن این مورد باطری زودتر خراب شود .

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 206 هستید اینجا کلیک کنید.

 

مزایای نصب باطری توسط امداد باتری :

– نصب باطری فابریک : اگرچه ممکن است خودروی شما با یک باطری پژو پارس غیرفابریک هم روشن شود اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باطری با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باطری پژو پارس فابریک خودروی خود را نصب نمایید؛ از سوی دیگر استفاده از باطری غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باطری های عرضه شده توسط امداد باطری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

گارانتی تعویض باطری نصب شده: باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض در سراسر کشور هستند. در هر نقطه از کشور و در ۲۴ ساعت شبانه روز، در محل شما، باتری پژو پارس نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد؛ تعویض خواهد شد.

– نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی: کیفیت و کارایی یک باطری تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باتری پژو پارس تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری ماشین برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری‌هایی را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باطری پژو پارس تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باطری های عرضه شده در امدادباتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز: تعویض باطری پژو پارس خودرو توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان امداد باطری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باطری پژو پارس مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند.

 

ابعاد باتری پژو پرشیا

276 * 175 * 190 میلی متر

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری ال نود هستید اینجا کلیک کنید.

 

  • باطری پژو پارس ( پرشیا ) معمولا چقدر عمر می کند ؟

عمر باطری پژو پارس به عوامل زیر بستگی دارد :

  1. نوع مارک باتری
  2. اتمی و اسیدی بودن و آلیاژ داخلی باطری
  3. کارکرد مناسب شارژر خودرو که همان دینام آلترناتور است .
  4. میزان کارکرد خودرو ، زیاد کارکردن خودرو مانند تاکسی ها و یا زیاد خوابیدن خودرو
  5. منطقه ای که خودرو در آن است . در مناطق گرمسیر و سردسیر باطری عمر کوتاه تری دارد .

اگر کارکرد خودرو در همه موارد گفته شده نرمال باشد . باتری تقریبا دو تا سه سال کار میکند . معمولا باتری های کره ای با تاریخ تولید جدید عمر بیشتری نسب به باتری های ساخت ایران دارند .

  • بهترین باتری ماشین پژو پارس که مناسب این خودروست چیست ؟

بهترین باتری مورد استفاده برای خودرو پارس باتری اتمی یا خشک ساخت کره جنوبی که بالاترین رده های آنها دلکور و هیوندای است .

  • آیا باطری بالاتر از 74 آمپر هم میتوان برای پرشیا نصب نمود ؟

خیر . باتری بالاتر از 74 آمپر ابعاد بزرگتری هم دارد و از این لحاظ مشکل ساز است. البته نیازی هم به نصب این باتری نیست و برای لامپهای قوی و سیستم ساب ووفر و … 74 هم کافیست .

  • چرا باتری ماشین پژو پارس زود خراب می شود ؟

دلایل خرابی می تواند :

  1. باطری تاریخ تولید قدیمی خریداری کرده اید
  2. از خودرو خیلی کم استفاده می کنید
  3. آلترناتور خودرو شارز ضعیف یا بیش از حد دارد
  4. نقص در سیم کشی از لحاظ برق دزدی ماشین
  5. باتری نامتناسب با خودرو است
  6. محل تماس سرباتری و قطبهای آن تمیز نبوده اند یا به خوبی بسته نشده است
  • قیمت قیمت باطری پژو پارس اتمی چند است ؟

قیمت باطری پژو پارس اتمی برای پژو پارس براساس چند مورد که در ادامه ذکر شده تعیین می شود :

  1. قیمت باطری ماشین پژو پارس بر اساس برند یا مارک باطری : به طور مثال قیمت باطری پژو پارس اتمی کره ای بالاتر از ایرانی است . 
  • نکته : برخی از فروشگاها باتری های تحت لیسانس کره ای رو به جای کره ای با قیمت کمی پایین از قیمت باطری پژو پارس اصل کره می فروشند .
  1. برای باطری اتمی باید هزینه بیشتری از باتری اسیدی یا تر پرداخت کنید .
  2. قیمت باطری پژو پارس بر اساس تاریخ باطری : برخی از فروشگاها باتری های قدیمی را با قیمت پایین تری می فروشند . این باتری ها عمر کوتاهی دارند.
  3. قیمت باطری پژو پارس بر اساس خدماتی که برای خرید باتری ماشین دریافت می کنید .
  • شارژر ( دینام آلترناتور ) پژو پارس چند آمپر است ؟

دینام پژو پارس 85 آمپر ساعت است .

  • چرا از خدمات  امداد باتری استفاده نماییم؟

- شرکت امداد باتری تنها امداد باتری با برند رسمی و ثبت شده در سطح کشور میباشد که دارای نماد اعتماد اکترونیک است.

– ارسال و نصب رایگان باتری پژو پارس به صورت شبانه روزی در کمتر از یک ساعت میباشد.

قیمت باطری پژو پارس مناسب و پایین تر از عموم فروشگاه های سنتی سطح شهر
– کنترل سلامت سیستم برق خودرو پژو پارس توسط کارشناسان امداد باتری به صورت رایگان

– امکان پرداخت هزینه باتری پژو پارس در محل پس از نصب باتری توسط کارت خوان سیار
– خرید باتری اصلی با تاریخ تولید جدید به همراه گارانتی معتبر و ضمانت نامه کتبی
– امکان انتخاب باتری از بین برندهای مختلف ایرانی و خارجی
– امکان خرید در تمام  روز سال حتی تعطیلات رسمی کشور و ایام نوروز
– نصب باتری مناسب برای پژو پارس و رعایت استاندارد کارخانه سازنده و باطل نشدن گارانتی خودرو

  • قیمت باتری پژو پارس

قیمت باتری پژو پاس به چندین عامل بستگی دارد:

- قیمت باطری پژو پارس بر اساس ساخت باتری

- قیمت باتری پژو پارس بر اساس شرکت و برند سازنده باتری

- قیمت باطری ماشین پژو پارس بر اساس کشور سازنده باتری ماشین

- قیمت باتری پژو پارس بر اساس اتمی(خشک) یا اسیدی بودن باتری خودرو

-  قیمت باطری پژو پارس بر اساس سال ساخت باتری ماشین

- قیمت باطری پژو پارس بر اساس  اعتبار گارانتی باتری

 

  • آیا بابت حمل و نصب باتری پژو پارس میبایست هزینه ای پرداخت نمایم؟

خیر، هزینه حمل، نصب و تست باتری پژو پارس در محل کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه دیگری از شما دریافت نخواهد گردید.

  • آیا تحویل داغی باتری فرسوده پژو پارس ضروری است؟

بله، قیمت های محاسبه شده در وبسایت با احتساب دریافت داغی باتری هم آمپر میباشد و قیمت داغی باتری از آن کسر گردیده است. در صورت نبود داغی باتری کهنه بابت هر آمپر کسری،  مبلغی به قیمت باطری پژو پارس بر اساس  اضافه میگردد.

  • آیا میتوانم باتری با ظرفیت بالاتر در پژو پارس استفاده نمایم؟

بله، باتری با ظرفیت بالاتر قدرت آمپردهی بیشتر و عمر طولانی تری دارد و در زمان استفاده از لوازم برقی، فشار کمتری به سیستم برق خودرو وارد میشود. اما این نکته را فراموش نکنید که بالاتر از توان دینام این خودرو کره ای نباید باشد. چراکه باتری زودتر از موعد روبه فرسودگی میرود. برای این منظور میتوانید با شماره 1601  تماس حاص نمایید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری مزدا 3 هستید اینجا کلیک کنید.

 

نشانه های خراب شدن باتری

 نشانه های کل و عمومی :

  1. بعد از اینکه ماشین چند ساعت خوابیده بود، ماشین استارت نزند.
  2. ماشین زمان استارت زدن صدای تق تق بدهد.
  3. برق از پشت آمپر قطع شود.

اما راه اصولی و درست ، تست باتری با استفاده از دستگاه تستر کنترل سلامت باطری می باشد و امدادگران امداد باتری  قبل از نصب باتری با دستگاه تستر باتری ، سلامت باتری شما را کنترل می نمایند. اگر به موارد زیر برخورديد احتمال خرابی باتری پژو پارس وجود دارد:

- خودرو استارت نمی خورد و روشن نمی شود.

-  از عمر باتری  حدود 2 سال یا حدود ۴۰۰۰ کیلومتر گذشته است. 

- صدای استارت پژو پارس تغيير پيدا کرده است و خودرو اصطلاحا به زور روشن میشود.

- هنگام استارت زدن، خودرو صدای تق تق ویا یک تیک کوچک" می دهد.

- برق پشت آمپر پژو پارس وجود دارد ولی خودرو روشن نمی شود.

- درب خودرو با ريموت باز نمی شود و  یا سیستم صوتی کار نکند.

-  با توجه به نشانگر روی باتری، نشانگر سلامت باتری تغيير رنگ داده است.

-  در حالت خاموش بودن خودرو چراغ های خودروی پژو پارس کم نور شده است. 

- شکل ظاهری باتری تغيير پيدا کرده است مثلا باتری باد کرده، از آن اسيد نشت کرده و یا قطب های باتری ذوب شده است.

نکته: هر نشانه ای از خرابی باتری، به معنی خراب بودن خود باتری نیست؛ بنابراین قبل از اقدام به تعویض باتری، حتماً از متخصص برق برای تست باتری کمک بگیرید.

 برای تهیه باطری 66 آمپر برند اوربیتال وان سیلور یا برند صبا برای خودروی پژو پارس خود با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت به فروشگاه امداد باتری مراجعه کنید.

 

 
باتری مناسب برای خودرو #باتری پژو پارس- تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما -باتری فابریک پژو پارس - باتری کاسپین و واریان برای پژو پارس - نمایندگی صباباتری-نمایندگی باتری سوزوکی- نمایندگی باتری اوربیتال-قیمت باتری پژو پارس - تعویض باتری پژو پارس 
  • - 1400/02/08 , 08:03

    من روی ماشین پرشیا سیستم صوتی و تصویری و دزدگیر دارم ایا گذاشتن باتری 74 امپر برای باتری پرشیا مشکلی برای دینام ایجاد نمیکنه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 08:03

      سلام دوست عزیز، خیر هیچ مشکلی نداره باتری مناسب شما همون 74 آمپر هست.
      0 | 0
  • - 1400/03/08 , 08:38

    سلام چقدر زمان میبره که تکنسین امدادباتری رو ارسال کنید
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 08:12

      سلام دوست عزیز زمان رسیدن تکنسین های امداد باتری به شما کمتر از یک ساعت میباشد.
      0 | 0
  • - 1400/04/07 , 07:16

    سلام . چراغ ماشینم سه ساعت روشن مونده. الان ماشین استارت نمیخوره؟ راهنمایی میکنیدکه مشکل چطوری حل میشه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 08:20

      سلام دوست عزیز، باتری ماشین شما ضعیف شده و اگر با باتری به باتری کردن روشن نشه باید تکنسین ها باتری ماشین شمارو تست کرده و بعد تعویض کنند.
      0 | 0
  • - 1400/05/07 , 06:57

    سلام.روز بخیر امداد باتری.ایا شما خدمات امداد باتری برای پژو پارس اتومات هم دارید؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 08:21

      سلام دوست عزیز، بله امداد باتری خدمات پژو پارس اتومات هم انجام میدهند.
      0 | 0
  • - 1400/06/07 , 06:56

    ایا باتری 80 امپر برای باتری پرشیا مناسبه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 08:29

      سلام دوست عزیز، باتری فابریک پژو پارس 66 آمپر هست و در صورت مصرف برق بیشتر میتونید از باتری 74 آمپر استفاده کنید.
      0 | 0
  • - 1400/07/07 , 06:55

    سلام.ایا شما خدمات امداد باتری رو برای شمال تهران (تجریش) هم دارید؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 08:58

      سلام دوست عزیز، بله خدمات امداد باتری تمام مناطق 22گانه تهران رو شامل میشه.
      0 | 0
  • - 1400/07/12 , 06:54

    من فکر میکنم باتری ماشینم ضعیف شده ایا تکنسین های امداد باتری قبل از تعویض سلامت باتری ماشین رو بررسی میکنند؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 08:59

      سلام دوست عزیز، بله تکنسین های امداد باتری ابتدا تست سلامت باتری گرفته و در صورت نیاز تعویض میکنند و علاوه بر اون تست دینام هم انجام میشه تا شما از سلامت اون اطمینان حاصل کنید.
      0 | 0
  • - 1400/07/20 , 09:04

    سلام.من ماشین پژو پارس خریدم و تا حالا باتری عوض نکردم، بهترین باتری برای ماشین پژو پارس چه مارکی هستش؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 09:00

      سلام همراه گرامی امداد باتری، ما به شما باتری سوزوکی و بعد اوربیتال رو پیشنهاد میدیم که از نظر کیفیت و کارایی از بهترین باتری ها هستند.
      0 | 0
  • - 1400/07/22 , 09:04

    باتری الان ماشین من 70 آمپر هستش و در توضیحات شما اومده باتری پژو پارس 66 آمپره.این موضوع مشکلی برای ماشین من نداره؟
    -4 | 0
    • - 1400/08/12 , 09:08

      سلام دوست عزیز، خیر مشکلی نداره حتی در صورت مصرف برق بیشتر میتونید از باتری 74 آمپر هم استفاده کنید.
      0 | 0
  • - 1400/07/24 , 06:53

    سلام امداد باتری ایرانخودرو .شما خدمات باتری به باتری برای ماشین پژو پارس هم دارید؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 09:11

      سلام همراه گرامی امداد باتری، بله امداد باتری خدمات باتری به باتری برای پژو پارس هم انجام میدهد.
      0 | 0
  • - 1400/07/25 , 09:04

    سلام امداد باتری ایرانخودرو، چراغ های پشت امپر ماشین من روشن نمیشه ایا اشکال از باتری هستش یا قسمت دیگری؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 09:30

      سلام همراه عزیز امداد باتری، بله علتش ضعیف شدن باتری ماشین هستش که تکنسین های امداد باتری ابتدا تست گرفته و در صورت نیاز تعویض میکنند.
      0 | 0
  • - 1400/07/27 , 06:53

    سلام امداد باتری - اگر روی ماشینم سیستم نصب نکرده باشم ولی بخوام باتری 70 آمپر نصب کنم به دینام ماشین فشار میاد؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 09:31

      سلام دوست عزیز، خیر مشکلی نداره میتونید روی پژو پارس باتری 70 آمپر نصب کنید.
      0 | 0
  • - 1400/08/02 , 04:31

    ایا میشه روی پژو پارس باتری 60 آمپر قرار داد؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 09:34

      سلام دوست عزیز، باتری فابریک پژو پارس 66 آمپر هست و بهتره شماهم همین آمپر رو نصب کنید تا مشکلی پیش نیاد.
      0 | 0
  • - 1400/08/04 , 04:39

    امداد باتری خدمات باتری به باتری پژو پارس هم انجام میده؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 09:36

      سلام دوست عزیز، بله امداد خودرو برای پژو پارس تمامی خدمات را انجام میدهد.
      0 | 0
  • - 1400/08/05 , 04:40

    سلام.ماشین پژو پارس من 6 ماه بود که روشن نشده بوده ایا الان باید باتری عوض بشه یا با باتری به باتری ماشین روشن میشود؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 09:41

      سلام دوست عزیز، تکنسین های امداد باتری ابتدا تست سلامت گرفته و اگر با باتری به باتری ماشین شما روشن نشه تعویض میکنن
      0 | 0
  • - 1400/08/09 , 04:28

    سلام.من در خیابان قزوین هستم چقدر زمان میبره تا تکنسین برای تعویض باتری پژو پارس برسه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 09:43

      سلام دوست عزیز، شما هر جای تهران که باشین تکنسین های امداد باتری کمتر از یک ساعت طول میکشه تا به شما برسند.
      0 | 0
  • - 1400/08/09 , 04:41

    سلام.ایا من خودم میتونم باتری پژو پارس رو عوض کنم؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 09:48

      سلام همراه عزیز، بله خودتون میتونید باتری پژو پارس رو عوض کنید ولی بهتره تا تکنسین های امداد باتری این کارو انجام بدن تا از باتری و دینام هم تست بگیرند.
      0 | 0
    • - 1400/08/12 , 09:55

      سلام همراه عزیز، بله خودتون میتونید باتری پژو پارس رو عوض کنید ولی بهتره تا تکنسین های امداد باتری این کارو انجام بدن تا از باتری و دینام هم تست بگیرند.
      0 | 0
  • - 1400/08/09 , 04:42

    چراغ های ماشین من کم نور شده ایا اشکال از باتری ماشین هستش؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 09:57

      سلام دوست عزیز، بله علتش ضعیف شدن باتری هست که تکنسین های امداد باتری پس از تست گرفتن اگر نیاز بود باتری ماشین شما رو تعویض میکنند.
      0 | 0
  • - 1400/08/10 , 04:39

    سلام.شما چه برندی رو برای باتری پژو پارس پیشنهاد میدید؟
    0 | 0
    • - 1400/08/12 , 09:59

      سلام همراه گرامی، پیشنهاد امداد باتری به شما باتری های سوزوکی و اوربیتال هست که 16 ماه گارانتی داشته و کیفیت و کارایی بسیار بالایی دارند.
      0 | 0
باتری 90 آمپر سوزوکی

3,320,000 تومان

باتری 100 آمپر سوزوکی

3,460,000 تومان

باتری 150 آمپر سوزوکی

5,710,000 تومان

باتری 200 آمپر سوزوکی

0 تومان

باتری 35 آمپر سوزوکی

1,830,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - واریان

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - واریان

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - واریان

6,475,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - کاسپین

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال وان سیلور

1,860,000 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال EFB

996,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال EFB

876,000 تومان

باتری 66 آمپر سوزوکی

2,530,000 تومان

باتری 70 آمپر سوزوکی

2,640,000 تومان

باتری 74 آمپر سوزوکی

2,680,000 تومان

باتری 60 آمپر سوزوکی

2,330,000 تومان

باتری 45 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 50 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 55 آمپر سوزوکی

2,200,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,000,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,100,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,286,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,370,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,346,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,160,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال وان سیلور

5,220,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,760,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتالEFB

980,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتالEFB

1,023,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال EFB

1,083,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال EFB

1,157,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال EFB

1,231,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال EFB

1,260,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال EFB

1,353,000 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال EFB

1,569,000 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال EFB

1,690,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال EFB

1,946,000 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال EFB

2,309,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال EFB

2,928,000 تومان

اشتراک در خبرنامه امداد باطری

برای اشتراک در خبرنامه پست الکترونیک خود را وارد کنید.