Please wait
شنبه 30 بهمن 1400 امداد باطری 10436 42

خرید باتری جک اس 3 + قیمت باتری جک s3 | ارسال و نصب رایگان باتری جک اس 3

امداد باتری فروشگاه تخصصی باتری جک s3 به قیمت کارخانه - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما - تلفن درخواست امداد باتری 1601 بدون کد . بهترین و ارزانترین باتری جک s3 - امداد باتری نمایندگی صباباتری و سپاهان باتری - فروش انواع باتری سوزوکی - واریان و کاسپین و اوربیتال ، برنا و شارک .

 خرید باتری جک اس 3 + قیمت باتری جک s3

 

قصد خرید باتری جک s3 را دارید؟ مهمترین علائم خرابی باتری این خودرو چیست؟ از کجا می توانیم باتری اصل و با کیفیت را خریداری کنیم؟ بهترین قیمت خرید باتری جک s3 چقدر است؟ بهترین زمان تعویض باتری کی است؟ مشخصات باتری جک s3 چیست؟ در ادامه در نظر داریم به این سوالات پاسخ دهیم و به برخی از برندهای پرفروش باتری جک s3 پرداخته و اطلاعات مفیدی در مورد باید و نبایدهای خرید در اختیار شما قرار دهیم. باتری خریداری شده، باید مطابق با برند و مدل همان خودرو باشد. در غیر این صورت نمی توانید از کارایی آن بهره مند باشید. به همین دلیل در حین سفارش، حتما اطلاعات کامل در مورد باتری و سازگاری آن با مدل خودروی خود را بررسی کنید. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر می توانید از مشاوره ی رایگان کارشناسان امداد باتری بهره مند باشید. مشخصات باتری جک s3  شامل موارد زیر است:

 

باتری جک اس 3 چند آمپر است ؟

 

ظرفیت باتری اصلی: 55 آمپر ساعت

ولتاژ باتری: 12 ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

 

قیمت باتری جک اس3

لیست قیمت باتری جک  اس 3  - 55آمپر

 

 

باتری 55 آمپر

قیمت (تومان )

باتری 55 آمپر صبا باتری

1490000

باتری 55 آمپر اوربیتال سیلور

2000000

باتری 55 آمپر سوزوکی

2200000

باتری 55 آمپر کاسپین

1490000

 

 

 

لیست قیمت باتری 60 آمپر جکs3 :

 

 

برند باتری

قیمت (تومان )

باتری 60 آمپر کاسپین

1630000

باتری 60 آمپر صبا باتری

1630000

باتری 60 آمپر اوربیتال

2100000

باتری 60 آمپر سوزوکی

2330000

 

 

 

جک اس 3 با ابعاد کوچکي که دارد در رده ميني کراس اورها قرار ميگيرد و براي تردد در فضاي پر ترافيک شهري گزينه اي ارزنده محسوب ميشود که نکته مثبت جک اس 3 در صورت ارائه به بازار ايران است.جک اس3 وارد شده به ایران، در بازارهای خارج از چین، با نام S3 جدید (Refine S3) شناخته می‌شود؛ چرا که نسخه‌ی اول آن، در سال ۲۰۱۴ عرضه شد. پلتفرم S3 با سواری J4 مشترک است و از همان شاسی استفاده می‌کند. فیس‌لیفت جدیدی از جک S3 هم در چین رونمایی شده است که صرفا چراغ‌های جلوی جدیدتری را شامل می‌شد؛ اما فعلا در برنامه‌ی فروش کرمان موتور نیست. این خودرو در کشورهای آمریکای لاتین و مناطق شمال آفریقا، فروش خود را آغاز کرده است و تقریبا در همه‌جا، امکانات فنی و ظاهری مشابهی دارد. شرکت جک، با هدف تولید یک محصول اقتصادی، مدل S3 را تولید می‌کند و شاید به همین دلیل، نسخه‌ی دو دیفرانسیل یا نمونه‌‌ای با پیشرانه‌ی قدرتمند، برای جک S3 وجود ندارد.  ابعاد جک اس 3 از لحاظ طولی برابر ۴۳۲۵ میلی‌متر بوده و عرض آن ۱۷۶۵ میلی‌متر است. ارتفاع این شاسی بلند چینی نیز برابر ۱۶۶۰ میلی‌متر است. سایز لاستیک‌های J3 در نسخه اصلی ۱۸۵/۶۵ و از نوع R15 بوده و از رینگ‌هایی آلومینیمی نیز برای جک اس 3 استفاده شده است.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری جک جی 5 هستید اینجا کلیک کنید.

 

مشابه S5، جک S3 هم شباهت غیر قابل انکاری به محصولات هیوندای دارد. فرم جلو جلوپنجره، شش‌ضلعی الهام گرفته از نمونه‌های قدیمی توسان و النترا است، اما تنها سه ردیف کروم دارد و با انحنا در طرفین، قابی پلاستیکی در قسمت پایین دیده می‌شود که مکان نسبتا نامناسبی برای پلاک خودرو فراهم می‌کند. هرچند در سایز جلوپنجره، نوعی زیاده‌روی و ناهماهنگی با دیگر اجزا دیده می‌شود؛ می‌توان چراغ‌های اصلی S3 را زیبا ارزیابی کرد و آن‌ها را جذاب‌تر از S5 دانست. سپر این خودو، نسبتا ساده است و تنها در بخش کوچی از فضای زیر، دارای پلاستیک سیاه‌رنگ است. خطوط بدنه، با احتیاط زیاد و بسیار کم‌عمق در سپر S3 استفاده شده‌اند که علاوه بر کاهش هزینه‌های تولید، ریسک شلوغ شدن و به‌هم ریختگی در طراحی این کراس‌اور را کاهش می‌دهد. از سویی دیگر، چراغ مه‌شکن هم در قسمت پلاستیکی جا داده شده است که باعث ایجاد فضای خالی قابل‌توجه در لبه‌ی جانبی سپر و زیر چراغ اصلی شده است. این موضوع، تأثیری منفی بر طراحی نمای روبروی S3 می‌گذارد. از نکات مثبت در نمای اصلی این خودرو، می‌توان به فرم خوب کاپوت اشاره کرد که در راستای ستون A و هماهنگ با فرم چراغ جلو، دارای خطوط حجم‌دهنده است.

 

 

 

طراحی داخلی جک S3 نیز بی شباهت از به سایر مدل های جک نیست و از طراحی قابل قبولی برخوردار است اما کیفیت متریال بکار رفته راضی کننده نیست. با توجه به ابعاد جک S3 به عنوان کراس اوور شهری از فضای مناسبی برای سرنشینان برخوردار است اما شیبی که در قسمت عقب سقف این خودرو وجود دارد شاید برای افراد قد بلند مشکل ساز باشد.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری جک اس 5  هستید اینجا کلیک کنید.

 

جک S3 از امکانات ایمنی و رفاهی مناسبی برخوردار است که می توان به مواردی از قبیل : سیستم های ایمنی و پایداری ABS - EBD - HAC - HBA - ESC و سانروف ، صفحه نمایش لمسی ، کروز کنترل، سنسور پارک عقب و ... اشاره کرد اما در بخش فنی ضعیف عمل کرده است چرا که در این خودرو از موتور 1.5 لیتری با قدرت 107 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 155 نیوتن متر استفاده شده است که از طریق گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ های جلو منتقل می شوند و از سیستم تعلیق نرمی برخوردار است و سواری راحتی را در اختیارتان می گذارد اما به هیچ عنوان نباید از آن انتظاری در مسیرهای آفرود داشته باشید چرا که کراس اووری برای مصرف شهری است.

هنوز شتاب دقیقی از این خودرو به ثبت نرسیده است اما در بررسی ها و تست های انجام شده با توجه به شرایط جوی مختلف و نوع سوخت شتابی 12.8 الی 14.5 ثانیه ای برای این خودرو به ثبت شده است و با توجه به وزن 1250 کیلوگرمی که دارد می توان گفت با کراس اووری سریع رو به رو نیستیم.

قیمت باتری مناسب جک s3

باتری یکی از قطعات کم استهلاک و کم دردسر خودرو است که وظیفه تأمین انرژی مورد نیاز سیستم‌های برقی خودرو را برعهده دارد. سلامت باتری جک s3 بر سایر بخش‌های خودرو تأثیر مستقیم داشته و در صورت درست کار نکردن، به قطعات دیگر نیز آسیب وارد می‌شود. شما می‌توانید از هر دو نوع باتری اتمی یا اسیدی بعنوان باتری جک s3 خود استفاده کنید. باتری جک s3 به عواملی از جمله نوع باتری (اسیدی یا اتمی)، میزان آمپراژ باتری جک s3، کشور سازنده، تاریخ اعتبار و تاریخ ساخت باتری جک s3 بستگی دارد.

باتری فابریک جک S3 چند آمپر است؟

شرکت خودروسازی جک بر روی اس 3 باطری 12 ولت و 55 آمپر نصب میکند. اما برای عملکرد بهتر باتری جک s3 میتوانید باطری 60 آمپر هم نصب کنید.

طول عمر باتری جک s3 چقدر است؟

طول عمر باتری جک s3 ، به نسبت نوع نگهداری و عملکرد متفاوت است؛ اما در حالت عادی طول عمر باتری جک s3 حدوداً بین 2 تا 3 سال است.

ابعاد باتری جک s3 چقدر است؟

276 * 175 * 190 میلی متر

باتری چند آمپر برای جک s3 توصیه می شود؟

دارندگان این خودرو در صورتی که مصرف برق اضافی دارند، جهت عملکرد بهتر باتری جک s3، می توانند باتری66 آمپر بر روی آن نصب کنند.

علائم خراب شدن باتری کدام است؟

  1. بعد از اینکه ماشین چند ساعت خوابیده بود، ماشین استارت نزند.
  2. ماشین زمان استارت زدن صدای تق تق بدهد.
  3. برق از پشت آمپر قطع شود.

 طراحی ظاهری جک S3

جک S3 ظاهری عجیب و بسیار نامتوازن دارد. می توان گفت تک تک قطعات ظاهری آن به خودی خود طرح های خوبی دارند، اما وقتی در کنار هم قرار می گیرند و با فرم کلی عجیب بدنه خودرو ترکیب می شوند نمای کلی بدست آمده بسیار ناهماهنگ و حتی زشت می شود.

در نمای جلوی جک S3 یک جلو پنجره بسیار بزرگ با تزئینات کرومی که تناسبی با ابعاد خودرو ندارد به چشم می خورد. چراغ های جلو طراحی تیز و خشنی دارند و ارتفاع کاپوت نیز بسیار پایین است که با توجه به اینکه این خودرو نام کراس اور را یدک می کشد، این طراحی بسیار نامتعارف است. 

در نمای کناری جک S3، رینگ های بسیار کوچک اولین مسئله ای است که خودنمایی می کند. طول بلند خودرو به نامتناسب بودن طراحی آن دامن زده اما نوید فضای پای زیادی در کابین را می دهد، ستون A فرم متفاوتی دارد و محل نصب آینه ها نیز برای خودرویی در این سگمنت نامتعارف هستند. خطوط بدنه و ارتفاع کلی خودرو نیز از عقب به جلو در یک سراشیبی هستند و تصویر کلی را شبیه به گربه ای که احساس خطر می کند کرده اند.

نمای عقب جک S3 نیز ناهماهنگی خود با سایر بخش ها را حفظ کرده و شاید زشت ترین بخش ظاهری این خودرو باشد. چراغ های عقب گوشه های تیزی دارند و از نوع لامپی هستند. شیشه عقب ارتفاع کوتاهی دارد. بخش اعظم سپر عقب مشکی رنگ است و هم رنگ بدنه خودرو نیست. چراغ های دنده عقب و مه شکن روی سپر قرار دارند و 2 سر اگزوز تزئینی نیز دو طرف آن به چشم می خورد.

جک S3 از یک موتور 4 سیلندر تنفس طبیعی به حجم 1590 سی سی بهره می برد که 107 اسب بخار قدرت و 155 نیوتون متر گشتاور تولید می کند. این توان از طریق یک گیربکس CVT که به تیپ ترونیک نیز مجهز است به چرخ های جلو منتقل می شود. ترکیب این قوای فنی با وزن 1250 کیلوگرمی این خودرو باعث شده اند تا جک اس 3 شتابگیری بسیار ضعیفی را تجربه کند. این خودرو در قسمت جلو از تعلیق مک فرسون و در عقب از اکسل یکپارچه استفاده می کند که سواری بسیار نرمی را برای این خودرو به ارمغان می آورند هرچند این تعلیق نرم، باعث ناپایداری و هندلینگ نا مناسب خودرو در سرعت های بالا می شود. ترمز های هر چهار دیسکی هستند و از حمایت سیستم های کمکی ABS و EBD برخوردارند. فرمان خودرو نیز از نوع EPS برقی می باشد.

باتری اتمی مناسب تر است یا اسیدی؟

باتری جک s3 اتمی به دلیل طول عمر بالاتر، عدم نوسان برق، ایجاد آلودگی کمتر و نیاز نداشتن به نگهداری، قطعا گزینه مناسب تری نسبت به نوع اسیدی آن است.

نکته: هر نشانه ای از خرابی باتری جک s3، به معنی خراب بودن خود باتری نیست؛ بنابراین قبل از اقدام به تعویض باتری جک s3، حتماً از متخصص برق برای تست باتری جک s3 کمک بگیرید.

باتری جک s3 مناسب را می توانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا از فروشگاه امداد باتری تهیه کنید.

باتری مناسب برای خودرو #باتری جک s3 - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما -باتری فابریک جک s3 - باتری کاسپین و واریان برای جکs3 - نمایندگی صباباتری-نمایندگی باتری سوزوکی- نمایندگی باتری اوربیتال-قیمت باتری جک اس 3 - تعویض باتری جک s3  
باتری 90 آمپر سوزوکی

3,320,000 تومان

باتری 100 آمپر سوزوکی

3,460,000 تومان

باتری 150 آمپر سوزوکی

5,710,000 تومان

باتری 200 آمپر سوزوکی

0 تومان

باتری 35 آمپر سوزوکی

1,830,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - واریان

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - واریان

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - واریان

6,475,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - کاسپین

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال وان سیلور

1,860,000 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال EFB

996,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال EFB

876,000 تومان

باتری 66 آمپر سوزوکی

2,530,000 تومان

باتری 70 آمپر سوزوکی

2,640,000 تومان

باتری 74 آمپر سوزوکی

2,680,000 تومان

باتری 60 آمپر سوزوکی

2,330,000 تومان

باتری 45 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 50 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 55 آمپر سوزوکی

2,200,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,000,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,100,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,286,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,370,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,346,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,160,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال وان سیلور

5,220,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,760,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتالEFB

980,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتالEFB

1,023,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال EFB

1,083,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال EFB

1,157,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال EFB

1,231,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال EFB

1,260,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال EFB

1,353,000 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال EFB

1,569,000 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال EFB

1,690,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال EFB

1,946,000 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال EFB

2,309,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال EFB

2,928,000 تومان

اشتراک در خبرنامه امداد باطری

برای اشتراک در خبرنامه پست الکترونیک خود را وارد کنید.