Please wait
پنجشنبه 11 شهریور 1400 امداد باطری 17321 47

خرید باتری دنا و دنا پلاس + قیمت باتری دنا پلاس | ارسال و نصب رایگان باتری دنا

امداد باتری فروشگاه تخصصی باتری دنا و دنا پلاس به قیمت کارخانه - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما - تلفن درخواست امداد باتری 1601 بدون کد . بهترین و ارزانترین باتری دنا و دنا پلاس - امداد باتری نمایندگی صباباتری و سپاهان باتری - فروش انواع باتری سوزوکی - واریان و کاسپین و اوربیتال ، برنا و شارک .

باتری دنا و دنا پلاس + قیمت باتری دنا

دنا محصول جدید و دلربای ایران خودرو است که خیلی ها بر این اعتقاد اند که این خودرو همان خودرو سمند است که تغییرات زیادی شامل حالش شده است. دنا خودرو ملی شرکت ایران خودرو به حساب می آید که در مدل های دنا پلاس، دنا پلاس توربو شارژ و دنا پلاس توربو اتوماتیک، تولید و روانه بازار شده است.طراحی ظاهری زیبای این خودرو در کنار امکانات پیشرفته رفاهی و ایمنی، باعث شده تا این خودرو از محبوب ترین خودرو های نسل خود به شما بیاید که فروش عالی در مدت زمانی کم را در کارنامه خود دارد. نکته جالب این است که بدانبد خودرو ملی کشور ما یعنی دنا به اوکراین نیز صادر شده و در این کشور از دنا به عنوان سمند دنا نام برده می شود.امداد باطری فروشگاه تخصصی باتری دنا می باشد.

 

باتری دنا چند آمپر است ؟

 

ظرفیت باتری اصلی: ۶۶ آمپر ساعت – ۶۶AH

ولتاژ باتری: ۱۲ ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

 

 

قیمت باتری دنا

لیست قیمت باتری دنا 66 آمپر

   

 

باتری
قیمت (تومان)
1790000
باتری 66 آمپر کاسپین صبا باتری
1790000
2286000
باتری ۶۶ آمپر سوزوکی
2530000
 
 

 برای خودروی دنا باتری با ظرفیت ۷۴ آمپر نیز با توجه به نیاز برقی خودرو قابل نصب می باشد

 لیست قیمت باتری دنا 74 آمپر


 
 
باتری 74 آمپر
قیمت (تومان)
1990000
2346000
باتری ۷۴ آمپر سوزوکی
2680000
باتری ۷۴ آمپر صبا کاسپین
1990000

 

 

نحوه سفارش باتری دنا و دنا پلاس و تعویض آن :

ثبت سفارش به 2 صورت امکان پذیر میباشد:

1- تماس با مرکز تلفن امداد باتری با شماره  1601  ( بدون کد)

2- ثبت سفارش در وب سایت  www.1601.co

 

امداد باتری به عنوان یک استارت آپ تخصصی در زمینه فروش باتری ماشین و فروش باتری یو پی اس و ارائه انواع باتری خودرویی و صنعتی به  فعالیت می پردازد. امداد باتری به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال، حتى تعطيلات رسمی دایر بوده و به ارائه خدمات میپردازد.  ارسال و نصب باتری در امداد باتری رایگان بوده  و بطور تخصصی تامین کننده باتری سمند، باتری پژو پارس ، باتری سانتافه ، باتری ساندرو ، باتری پژو 206 تیپ 2، باتری پراید ، باتری اسپورتیج ، باتری ساینا ،  باتری چانگان و باتری جک j5  ... می باشیم.

 

 باتری دنا

بررسی دنا EF7 

ایرانخودرو دنا ای اف 7– IKCO Dena که قرار بود در سال 1391 به بازار عرضه شود، سرانجام در سال 1393 فروشش آغاز شد. علیرغم آنکه ایران خودرو، دنا را یک خودرویی کامل جدید میداند به نظر می رسد دنا بر روی پلتفرم سمند ساخته شده است که فرم ستون ها و ویژگی های بدنه بر تایید این موضوع تاکید دارند. بر سر طراحی بدنه ی دنا نظر های متفاوتی وجود دارد اما نکته ای که مشخص است، طراحی به روز تر این خودرو نسبت به سمند و تیبا، که اولین محصولات ملی محسوب میشوند، می باشد. هرچند همین طراحی نیز قابل مقایسه با خودرو های کمپانی هیوندای که قدمتی کمتر از ایران خودرو دارد نیست. دنا که با موتور EF7 عرضه می شود، قرار بود به عنوان جایگزینی برای سمند در سبد محصلات ایران خودرو قرار بگیرد که این اتفاق نیفتاد و دنا در کنار خانواده سمند و پژو برای فروش عرضه شد. همچنین دنا پلاس نیز به عنوان نسخه ی به روز شده ی دنا به سبد محصولات اضافه شد و عرضه ی دنا ی نسخه اول همچنان به قوت خود باقیست.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری مزدا 3 هستید اینجا کلیک کنید.

 

بررسی دنا پلاس

دنا پلاس نسخه فیس لیفت شده دنا است و دنا نیز بر روی پلتفرم سمند توسعه یافته که خود سمند هم به نوعی فرزند پژو 405 محسوب میشود؛ پس میتوان دنا پلاس را جزء نوادگان پژو 405 دانست که این خیلی نا امید کننده است چراکه پلتفرم 405 در دهه چهلم زندگی خود به سر میبرد و سالها با مهندسی روز جهان فاصله دارد. اما این هم بی انصافی است که بخواهیم دنا را همان 405 بزک شده بدانیم چراکه این محصول در طول این سالها بارها مورد بازنگری فنی و مهندسی قرار گرفته و از نظر ایمنی و کارایی دست خوش اصلاحات اساسی شده است.
جدا از مواردی مثل الیاژ مورد استفاده که با چشم قابل مشاهده نیستند، پیشرفت های زیادی در بدنه و کابین این محصول ایجاد شده و حالا دنا پلاس با داشتن طراحی مدرن‌تر و آپشن‌های اضافه به محصولی امن‌تر و زیباتر از جد بزرگش تبدیل شده است. اما آیا این تغییرات برای رقابت با خودروهای روز حاضر در کلاس جهانی حتی از نوع اقتصادی و چینی کافی بوده؟! پاسخ قطعاً منفی است؛ برای همین حتی نسخه توربو اتوماتیک دنا پلاس که بهترین و کامل‌ترین نمونه از این محصول به حساب می‌آید هم قادر نیست با یک خودرو معمولی چینی نظیر چری آریزو 5 رقابت نماید. 

باتری دنا پلاس توربو

بررسی دنا پلاس توربو اتوماتیک

 جدیدترین تیپ از خانواده خودروهای دنا ایران خودرو، دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک (دنا اتوماتیک) - Dena Plus Turbo Automatic می باشد.
ایران خودرو با تجهیز این خودرو به قوای فنی و امکانات کامل و با قرار دادن جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک تلاش کرده تا این خودرو را به عنوان محصولی متفاوت مورد توجه مشتریان قرار دهد.رینگ 16 اینچی با طرح جدید، فرمان چرمی با دوخت قرمز، سیستم پاور ویندوز و آنتی ترپ و شیشه های دودی عقب و ... از امکاناتی هستند که بر روی دنا پلاس توربو قرار گرفته اند. همچنین کیسه های هوای جانبی که ایران خودرو ابتدا بر روی دنا توربو دنده ای قرار داد و سپس اقدام به حذف آن کرد، بر روی دنا پلاس توربو اتوماتیک قرار گرفتند.اولین بار در خرداد ماه سال 99 ایران خودرو لیست مشخصات قطعی این خودرو را منتظر کرد. بنظر می رسد دنا پلاس توربو اتوماتیک از اواسط سال 1400 به بازار کشور وارد شود.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید  باتری برلیانس H220 هستید اینجا کلیک کنید.

 

بررسی دنا پلاس توربو دنده ای

 ایرانخودرو دنا پلاس توربو – IKCO Dena Plus Turbo یک سال پس از عرضه ی دنا پلاس،  یعنی در سال 1396 عرضه شد.  دنا پلاس توربو نسخه ی قوی تر دنا پلاس می باشد که طراحی جدید تر، امکانات رفاهی بیشتر و حالا با موتور توربوشارژ قدرت بالاتری نیز دارد. از تغییرات آن نسبت به دنا پلاس می توان به رینگ های 16 اینچی آلومینیومی پنج پیچ جدید، فرمان چرمی با دوخت قرمز، زیرپایی موکتی با آرم توربو با نوار قرمز و تغییر طراحی دسته دنده درکنار استفاده از موتور توربو شارژ اشاره کرد. همچنین سانروف، کیسه های هوای جانبی و آینه های تاشو برقی از امکانات برجسته ذنا پلاس توربو محسوب می شوند. نسخه ی توربو ی دنا پلاس  با جعبه دنده دستی  توسط ایران خودرو عرضه می شود و تولید دنا پلاس توربو با جعبه دنده اتوماتیک نیز در برنامه ی تولید این شرکت است. ایران خودرو در پنجمین همایش صنعت خودرو کشور، دنا پلاس اتوماتیک هیبریدی را معرفی کرد. این خودرو جعبه‌دنده خودکار داشته و در کنار قابلیت هیبرید، قابلیت شارژ مستقیم با برق شهری را نیز دارد. دنا پلاس اتوماتیک هیبریدی می‌تواند بدون روشن شدن پیشرانهٔ بنزینی، در صورت شارژ کامل باتری‌ها ۹۰ کیلومتر با برق طی مسافت نموده و سطح آلایندگی آن در این حالت صفر می‌باشد. گشتاور موتور برقی این خودرو ۲۲۰ نیوتون متر اعلام شده و نیرویی برابر با ۱۴۰ اسب بخار تولید می‌کند. البته این خودرو هنوز به مرحله ی تولید انبوه نرسیده است.

بهترین برند باتری دنا 

در حال حاضر باتری های برند صبا باتری و  اوربیتال وان سیلور در بازار، با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می شوند؛ در صورت استفاده از تجهیزات پر مصرف برقی در ماشین می توانید باتری تا 74 آمپر هم بر روی آن نصب کنید؛ اما  در هنگام خرید باتری دنا  توجه داشته باشید که بایستی با توجه به میزان مصرف برق، از یک تکنسین برق کمک گرفته و باتری مناسب را انتخاب کنید، تا با یک انتخاب نامناسب باعث کاهش طول عمر باتری کمتر از حد استاندارد نشوید.

قیمت باطری دنا

قیمت باطری دنا به عواملی چون برند ، کیفیت و همچنین ظرفیت باتری (آمپر) بستگی دارد . به طور مثال برند سپاهان باتری کیفیت بالاتری نسبت به صبا باتری دارد .  یا باتری 60 آمپرساعت قیمت بالاتری نسبت به باتری 50 آمپرساعت دارد. ممکن است باتری تاریخ گذشته یا قدیمی و فاقد گارانتی تعویض با قیمت بسیار ارزان تر به خریدار معرفی شود. بنابراین هنگام  استعلام قیمت باطری دنا  باید به این مورد نیز توجه داشت.

قیمت باطری دنا با توجه به نوع مارک باتری و مدت زمان گارانتی تعویض، متفاوتی است. قیمت باطری دنا  درحال حاضر با وجود تورم و … متغیر است و بین 700000 تا 1300000 هزار تومان متغیر است. برای استعلام قیمت باطری دنا  با امداد باتری تماس بگیرید .

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 206 هستید اینجا کلیک کنید.

 

برای دنا باتری اتمی مناسب تر است یا اسیدی؟

  باتریهای اتمی به دلیل طول عمر بالاتر، عدم نوسان برق، ایجاد آلودگی کمتر و نیاز نداشتن به نگهداری، لازم به ذکر است که خرید باتری دنا  اتمی قطعا گزینه مناسب تری نسبت به نوع اسیدی آن است.

ابعاد باتری دنا

276 * 175 * 190 میلی متر

مزایای نصب باطری توسط امداد باتری :

– نصب باطری فابریک : اگرچه ممکن است خودروی شما با یک باتری دنا پلاس غیرفابریک هم روشن شود اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باطری دنا پلاس با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باتری دنا پلاس فابریک خودروی خود را نصب نمایید؛ از سوی دیگر استفاده از باطری دنا پلاس غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باتری دنا پلاس عرضه شده توسط امداد باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

– گارانتی تعویض باطری نصب شده: باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض در سراسر کشور هستند. در هر نقطه از کشور و در ۲۴ ساعت شبانه روز، در محل شما، باتری دنا پلاس نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد؛ تعویض خواهد شد.

– نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی: کیفیت و کارایی یک باتری دنا پلاس تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باطری دنا پلاس تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری دنا پلاس برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باطری دنا پلاس ای را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باتری دنا پلاس تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باتری دنا پلاس عرضه شده در امدادباتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

– تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز: تعویض باطری دنا پلاس توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان امدادباتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باطری دنا پلاس مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 207 هستید اینجا کلیک کنید.

 

باتری چند آمپر برای دنا توصیه می شود؟

با توجه به این نکته که باتری فابریک این خودرو 66 آمپر است، اما دارندگان این خودرو در صورتی که مصرف برق اضافی دارند، جهت عملکرد بهتر باتری دنا پلاس، بهتر است در زمان تعویض بر روی خودروی خود باطری 74 آمپر نصب کنند.

طول عمر باتری دنا چقدر است؟

 زمان طول عمر باطری دنا پلاس بسته به نوع عملکرد دینام، نوع استفاده و شرایط نگهداری متغیر است؛ اما در شرایط عادی مدت طول عمر باطری دنا پلاس آن، حدوداً بین 4 تا 5 سال است و پس از گذشت 3 سال بایستی نسبت به تست باتری دنا پلاس توسط متخصص برق اقدام شود.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری رنو ساندرو هستید اینجا کلیک کنید.

 

باتری دنا چه امکاناتی را برای راننده فراهم می کند؟

باتری دنا ی سالم یکی از اجزای کلیدی برای عملکرد صحیح خودرو است که به روشن به کار کردن موتور کمک می کند و وسایل الکترونیکی خودرو را در هنگام خاموش بودن موتور پشتیبانی می کند. همچنین به شما امکان می دهد زمانی که دینام غیر فعال است، گوشی خود را شارژ کنید و موسیقی مورد علاقه خود را خود را پخش کنید، اما باتری‌ دنا به مرور زمان شارژ خود را از دست می‌دهد و نیاز به شارژ مجدد پیدا می کند. بنابراین فکر نکنید با یک منبع نامحدود انرژی مواجه هستید.

چرا زمستان برای باتری دنا مسن، خطرناک است؟

چیزهای زیادی وجود دارد که می تواند بر طول عمر باتری دنا شما تاثیر گذار باشد، یکی از مهم ترین آن ها آب و هوای بیش از اندازه سرد است. همانطور که هوای گرم می تواند منجر به مشکلات باتری شود، هوای سرد نیز می تواند منجر به بروز مشکلاتی برای باتری دنا شما شود. هنگامی که شاخص گرما به باد سرد تبدیل می شود، باتری دنا شما باید سخت تر کار کند که انرژی کافی تولید کند تا ماشین شما را به خوبی راه اندازی کند. هوای سرد می‌تواند باعث غلیظ‌تر شدن روغن موتور شود که فشار بیشتری به باتری شما وارد می‌کند. به همین خاطر باتری های مسن تر در فصول سرد سال در خطر مرگ قرار دارند.

نشانه های خراب شدن باتری

 بعد از اینکه ماشین چند ساعت خوابیده بود، ماشین استارت نزند.

  1. ماشین زمان استارت زدن صدای تق تق بدهد.
  2. برق از پشت آمپر قطع شود.

نکته: هر نشانه ای از خرابی باتری، به معنی خراب بودن خود باتری نیست؛ بنابراین قبل از اقدام به  خرید باتری دنا   و تعویض باتری، حتماً از متخصص برق برای تست باتری کمک بگیرید.

 برای تهیه باطری 66 آمپر برند اوربیتال وان سیلور یا برند صبا باتری برای خودروی دنا خود با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت به فروشگاه امداد باتری مراجعه کنید.

 

باتری مناسب برای خودرو #باتری دنا و دنا پلاس- تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما -باتری فابریک دنا و دنا پلاس - باتری کاسپین و واریان برای دنا و دنا پلاس- نمایندگی صباباتری-نمایندگی باتری سوزوکی- نمایندگی باتری اوربیتال-قیمت باتری دنا و دنا پلاس - تعویض باتری دنا و دنا پلاس 
  • - 1400/07/04 , 10:00

    سلام.ایا من میتونم برای باتری دنا از باتری های خارجی استفاده کنم؟
    0 | 0
    • - 1400/07/05 , 14:01

      سلام.اقا یا خانم جمشید زاده شما میتونید باتری خارجی برای ماشین دنا خودتون استفاده کنید اما چند نکته رو در نظر بگیرید : 1- از تاریخ تولید باتری کمتر از 3 ماه گذشته باشه 2- باتری های خارجی در ایران بدلیل ورود غیر مجاز خدمات گارانتی ندارند لذا توصیه میکنیم از باتری های داخلی استفاده کنید.
      0 | 0
  • - 1400/07/04 , 10:49

    من روی ماشین دنا خودم سیستم صوتی و دزدگیر دارم ایا گذاشتم باتری 74 امپر برای باتری دنا مشکلی برای دینام ایجاد نمیکنه؟
    -3 | 0
    • - 1400/07/05 , 14:05

      سلام همراه گرامی خیر اتفاقا توصیه امداد باتری به شما اینه که باتری دنا خودتون رو به 74 آمپر ارتقا بدید و مشکلی هم برای دینام پیش نمیاد
      0 | 0
  • - 1400/07/05 , 01:10

    سلام.ایا شما خدمات امدادباتری به شرق تهران هم ارائه میکنید؟
    0 | 0
    • - 1400/07/05 , 14:06

      سلام دوست عزیز امداد باتری تمام مناطق 22 گانه تهران رو خدمات میده و زمان رسیدن تکنسین امداد باتری به شما کمتر از یک ساعت می باشد
      0 | 0
  • - 1400/07/05 , 01:11

    میشه بر اساس تجربه خودتون بفرمایید بهترین باتری دنا چی می تونه باشه؟
    0 | 0
    • - 1400/07/05 , 14:07

      سلام مالک خودروی دنا عزیز در متن توضیحات گفتیم که باتری فابریک دنا 66 آمپر می باشد و شما میتوانید تا 74 آمپر برای ماشین دنا استفاده کنید و مشکلی هم نداره.از نظر برندی هم باتری ها ابتدا سپاهان و سپس صباباتری رو توصیه میکنیم
      0 | 0
    • - 1400/07/05 , 14:09

      سلام.روز بخیر باتری فابریک دنا 66 آمپر می باشد و شما میتوانید تا 74 آمپر برای ماشین دنا استفاده کنید و مشکلی هم نداره.از نظر برندی هم باتری ها ابتدا سپاهان و سپس صباباتری رو توصیه میکنیم .بستگی به میزان استفاده و لوازم جانبی نصب شده روی ماشین شما دارهوپیشنهاد میکنم برای دریافت مشاوره رایگان با تلفن 1601 تماس بگیرید تا همکاران بهتر بتونند شما را راهنمایی کنند
      0 | 0
  • - 1400/07/05 , 01:11

    من برای ماشین دنا دو تا مانیتور پشت صندلی گذاشتم به نظر شما ایا باتری 74 امپر مناسب می باشد؟
    0 | 0
    • - 1400/07/05 , 14:10

      سلام. بهترین باتری برای ماشین دنای شما همان باتری 74 آمپر می باشد.
      0 | 0
  • - 1400/07/05 , 01:15

    برای ماشین دنا باتری صبا باتری بهتره یا کاسپین؟
    0 | 0
    • - 1400/07/05 , 14:19

      همراه گرامی باتری کاسپین از مجموعه باتری های تولید صبا باتری می باشد
      0 | 0
  • - 1400/07/05 , 01:18

    سلام.روز بخیر.باتری دنا با باتری دناپلاس فرق داره؟
    0 | 0
    • - 1400/07/05 , 14:07

      سلام دوست عزیز خیر باتری دنا با باتری دنا پلاس تفاوتی ندارد
      0 | 0
  • - 1400/07/05 , 01:19

    محصولات شما چه مدت گارانتی داره؟
    0 | 0
    • - 1400/07/05 , 14:23

      گارانتی محصولات ما از 12 تا 16 ماه می باشد و این موارد در سایت کامل توضیح داده شده
      0 | 0
  • - 1400/07/05 , 01:19

    ایا کارشناسان امداد باتری خدمات تست دینام انجام میدهند؟
    -1 | 0
    • - 1400/07/05 , 14:24

      سلام دوست عزیز.یکی از خدمات امداد باتری بعد از تعویض باتری شما تست دینام ماشین شما می باشد و شما از نتیجه ان مطلع خواهید شد
      0 | 0
  • - 1400/07/05 , 01:20

    ماشین دنا من از شب گذشته چراغ داخل اتاق روشن بوده و امروز به سختی استارت میزد.ایا مشکل از باتری ماشینه؟
    0 | 0
    • - 1400/07/05 , 14:27

      سلام دوست عزیز بله متاسفانه باتری ماشین شما ضعیف و دیگه باید تعویض بشه.کافیه با شماره 1601 تماس بگیرید تا تکنسین امداد باتری ، باتری ماشین شما را بررسی و در صورت لزوم تعویض کنند
      0 | 0
  • - 1400/07/05 , 01:20

    وقتی ماشینی طول میکشه برای روشن شدن و بعضی وقتها اصلا استارت نمیخوره ایای مشکل از باتری هستش یا دینام؟
    0 | 0
    • - 1400/07/05 , 14:25

      سلام.البته باید باتریساز ماشین شما را بررسی کنید اما راحت تر از اون اینه که تکنسین های امداد باتری سلامت باتری ماشین شما را بررسی کنند.
      0 | 0
  • - 1400/07/05 , 01:21

    سلام اگه نور پشت آمپر کم بشه ولی ماشین روشن بشه نشونه در حال ضعیف تر شدن باتریه ؟
    0 | 0
    • - 1400/07/05 , 14:28

      سلام.بله مشکل از باتری شماست و باید باتری دنا شما تعویض شود.با شماره 1601 تماس بگیرید دوست عزیز
      0 | 0
  • - 1400/07/05 , 01:22

    سلام امداد باتری دنا میگن ماشین دنا از لحاظ برقی ماشین حساسیه چه باتری نصب کنم که مشکلی برای ماشین به وجود نیاد؟
    0 | 0
    • - 1400/07/05 , 14:32

      سلام. باتری فابریک دنا 66 آمپره اما شما میتونید تا باتری 74 آمپر بعنوان باتری دنا استفاده کنید و مشکلی هم ندارند
      0 | 0
  • - 1400/07/05 , 01:23

    سلام.من ماشین دنا خریدم و تا حالا باتری عوض نکردموبهترین باتری برای ماشین دنا چه مارکی هستش؟
    0 | 0
    • - 1400/07/05 , 14:34

      سلام دوست عزیز امداد باتری باتری فابریک دنا 66 آمپره اما شما میتونید تا باتری 74 آمپر بعنوان باتری دنا استفاده کنید و مشکلی هم ندارند و از نظر بند تولید کننده باتری ما به شما صبا باتری و سپاهان باتری رو توصیه میکنیم
      0 | 0
  • - 1400/07/05 , 01:24

    سلام امدا باتری ایرانخودرو .چراغ های پشت امپر ماشین من روشن نمیشه ایا اشکال از باتری هستش یا قسمت دیگری؟
    0 | 0
    • - 1400/07/05 , 14:38

      سلام دوست عزیز.بله متاسفانه مشکل ماشین شما از باتری می باشد و در اولین فرصت با تلفن 1601 تماس بگیرید تا تکنسین های امداد باتری در کمتر از یک ساعت باتری دنا شما را عوض کنند
      0 | 0
  • - 1400/07/05 , 01:29

    سلام امداد باتری دنا اگر روی ماشینم سیستم نصب نکرده باشم ولی بخوام باتری ۷۴ آمپر نصب کنم به ماشین فشار میاد؟
    0 | 0
    • - 1400/07/05 , 14:39

      سلام دوست عزیز.خیر برای ماشین دنا می توانید از باتری 66 آمپر تا 74 امپر نصب کنید و مشکلی ندارد.
      0 | 0
  • - 1400/07/05 , 01:35

    سلام.ایا شما خدمات باتری به باتری برای ماشین دنا هم دارید؟
    0 | 0
    • - 1400/07/05 , 14:36

      سلام همراه گرامی امدادباتری یکی از خدمات مهم ما خدمات باتری به باتری برای ماشین های مختلف می باشد
      0 | 0
  • - 1400/07/05 , 01:35

    من فکر میکنم باتری ماشینم ضعیف شده ایا تکنسین های امداد باتری قبل از تعویض سلامت باتری ماشین رو بررسی میکنند؟
    0 | 0
    • - 1400/07/05 , 14:22

      سلام دوست عزیز.بله تکنسین های امداد باتری قبل از تعویض باتری ، سلامت باتری ماشین شما را بررسی و نتیجه را به شما گزارش میدهند و بعد از تایید شما باتری ماشین شما را تعویض میکنند
      0 | 0
  • - 1400/07/05 , 01:36

    سلام.ایا شما خدمات امداد باتری رو برای شمال تهران هم دارید؟
    0 | 0
    • - 1400/07/05 , 14:15

      سلام دوست عزیز امداد باتری تمام مناطق 22 گانه تهران رو خدمات میده و زمان رسیدن تکنسین امداد باتری به شما کمتر از یک ساعت می باشد
      0 | 0
  • - 1400/07/05 , 01:37

    سلام.من در خیابان قزوین هستم چقدر زمان میبره تا تکنسین برای تعویض باتری دنا برسه؟
    0 | 0
    • - 1400/07/05 , 13:59

      سلام دوست عزیز امداد باتری تمام مناطق 22 گانه تهران رو خدمات میده و زمان رسیدن تکنسین امداد باتری به شما کمتر از یک ساعت می باشد
      0 | 0
  • - 1400/07/05 , 01:38

    ایا باتری 80 امپر برای باتری دنا پلاس مناسبه؟
    0 | 0
    • - 1400/07/05 , 13:52

      سلام دوست عزیز برای ماشین دنا و دنا پلاس تا 74 آمپر قابل نصب می باشد و مشکلی ندارد.باتری فابریک دنا 66 آمپر می باشد که اگر شما سیستم صوتی با تجهیزات برقی روی ماشین خود داشته باشید میتوانید تا 74 امپر استفاده بفرمایید
      0 | 0
  • - 1400/07/05 , 01:39

    سلام.روز بخیر امداد باتری.ایا شما خدمات امداد باتری برای دنا پلاس هم دارید؟
    0 | 0
    • - 1400/07/05 , 01:50

      سلام.روز بخیر.بله امداد باتری خدمات تعویض باتری درمحل را برای ماشین های دنا پلاس هم ارائه میدهد
      10 | 0
  • - 1400/07/05 , 10:48

    باتری الان ماشین من 70 آمپر هستش و در توضیحات شما اومده باتری دنا 66 آمپره.این موضوع مشکلی برای ماشین من نداره؟
    -3 | 0
    • - 1400/07/05 , 14:02

      سلام دوست عزیز.باتری فابریک دنا 66 آمپره اما شما میتونید تا باتری 74 آمپر بعنوان باتری دنا استفاده کنید و مشکلی هم ندارند
      0 | 0
باتری 90 آمپر سوزوکی

3,320,000 تومان

باتری 100 آمپر سوزوکی

3,460,000 تومان

باتری 150 آمپر سوزوکی

5,710,000 تومان

باتری 200 آمپر سوزوکی

0 تومان

باتری 35 آمپر سوزوکی

1,830,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - واریان

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - واریان

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - واریان

6,475,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - کاسپین

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال وان سیلور

1,860,000 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال EFB

996,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال EFB

876,000 تومان

باتری 66 آمپر سوزوکی

2,530,000 تومان

باتری 70 آمپر سوزوکی

2,640,000 تومان

باتری 74 آمپر سوزوکی

2,680,000 تومان

باتری 60 آمپر سوزوکی

2,330,000 تومان

باتری 45 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 50 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 55 آمپر سوزوکی

2,200,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,000,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,100,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,286,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,370,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,346,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,160,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال وان سیلور

5,220,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,760,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتالEFB

980,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتالEFB

1,023,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال EFB

1,083,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال EFB

1,157,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال EFB

1,231,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال EFB

1,260,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال EFB

1,353,000 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال EFB

1,569,000 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال EFB

1,690,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال EFB

1,946,000 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال EFB

2,309,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال EFB

2,928,000 تومان

اشتراک در خبرنامه امداد باطری

برای اشتراک در خبرنامه پست الکترونیک خود را وارد کنید.