Please wait
جمعه 19 شهریور 1400 امداد باطری 16824 43

خرید باتری تیبا + قیمت باتری تیبا | ارسال و نصب رایگان باتری تیبا

امداد باتری فروشگاه تخصصی باتری تیبا به قیمت کارخانه - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما - تلفن درخواست امداد باتری 1601 بدون کد . بهترین و ارزانترین باتری تیبا - امداد باتری نمایندگی صباباتری و سپاهان باتری - فروش انواع باتری سوزوکی - واریان و کاسپین و اوربیتال ، برنا و شارک .

باتری تیبا + قیمت باتری تیبا

 تیبا یا خودرو ملی شرکت سایپا، (با نام پیشین مینیاتور) نخستین محصول سایپا است که در ۲۳ آذر ۱۳۸۷ رونمایی شد. سایپا در طراحی این خودرو، تا حد زیادی از مشاوران و طراحان ایتالیایی، آلمانی و کره‌ای کمک گرفت. در طراحی این خودرو، استفاده از قطعات پراید، کیا ریو و تندر۹۰ مشهود است. ناظمی، مدیر استراتژیک سایپا با تأیید استفاده از مشاوران خارجی در این پروژه، استفاده از تجربیات سایپا در تولید ریو و پراید را باعث کاهش هزینه طراحی این خودرو می‌داند. این خودرو توسعه یافته پلتفرم S۸۱ سایپا بوده ودارای موتور ۱۵۰۰cc با مصرف حدود ۶/۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و استاندارد آلایندگی یورو ۴ است. این خودرو در نسخهٔ فول هم قابل سفارش است.هزینه طراحی این خودرو ۱۲۰ میلیون دلار بوده‌است که استفاده از قطعات و طراحی‌های مشترک، باعث کاهش هزینه تمام شده طراحی آن شده‌است.

باتری فابریک تیبا  از مدل باتری 12 ولت، 50 آمپر از نوع باتری های سیلد اتمی و پایه کوتاه است. در حال حاضر  صبا باتری و  اوربیتال وان سیلور در بازار کنونی، موجود است که کیفیت و کارایی مناسبی برای این نوع خودرو دارد؛ در ادامه با این مقاله از امداد باتری همراه باشید.

توجه داشته باشید که باتری کوتاه و معمولی هم می توان بر روی آن نصب کرد و هیچ مشکلی از نظر ابعاد باتری به وجود نمی آید.

باتری تیبا چند آمپر است ؟

 

ظرفیت باتری اصلی: ۵۰ آمپر ساعت

ولتاژ باتری: ۱۲ ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

 

قیمت باطری تیبا 2

لیست قیمت باتری تیبا 50 آمپر

 

 

 

باتری 50 آمپر

قیمت (تومان )

باتری 50 آمپر کاسپین L1

1450000

باتری 50 آمپر اوربیتال L1

2040000

باتری 50 آمپر سوزوکی L1

2060000

باتری 50 آمپر اوربیتال L2

1860000

باتری 50 آمپر کاسپین L2

1390000

باتری 50 آمپر سوزوکی L2

1830000

 

برای خودروی تیبا باتری با ظرفیت های ۵۵ و ۶۰ آمپر نیز با توجه به نیاز برقی خودرو قابل نصب می باشد

 

قیمت باتری تیبا 2 :

لیست قیمت باتری تیبا 55 آمپر :

  

 

 

باتری 55 آمپر

قیمت (تومان )

باتری 55 آمپر صبا باتری

1490000

باتری 55 آمپر اوربیتال سیلور

2000000

باتری 55 آمپر سوزوکی

2200000

باتری 55 آمپر کاسپین

1490000

 

 

قیمت باتری تیبا 2 :

 لیست قیمت باتری تیبا 60 آمپر  :

 

 

 

برند باتری

قیمت (تومان )

باتری 60 آمپر کاسپین

1630000

باتری 60 آمپر صبا باتری

1630000

باتری 60 آمپر اوربیتال

2100000

باتری 60 آمپر سوزوکی

2330000

 

انواع تیبا

تیبا هم‌اکنون در دو نسخه سدان و هاچبک (تیبا ۲) به بازار عرضه می‌شود. تیبا ۱ (صندوقدار) در انواع SX، LX، SL، EX به بازار عرضه می‌شود که تمامی این مدل‌ها ازلحاظ فنی یکسان بوده و فقط در برخی آپشن‌ها با یکدیگر اختلاف دارند.

 باتری مناسب تیبا

 باتری فابریک ماشین تیبا، باتری 50 آمپر در قالب L2 است. باتری 55 آمپر نیز در قالب L2 تولید می شود و به دلیل داشتن قالب یکسان با باتری 50 آمپر که در نتیجه دارای ابعاد یکسان هستند، به راحتی بر روی این ماشین قابل نصب است. باتری های قالب L2 دارای ابعاد ( طول*عرض*ارتفاع : 242*175*190 ) هستند که با ابعاد جایگاه قرارگیری باتری در ماشین (سینی باتری) متناسب است. این دو باتری با بهترین کیفیت  و بهترین قیمت باتری تیبا در کارخانه سپاهان باتری در برند اوربیتال تولید می شود.

قیمت باطری تیبا

قیمت باطری تیبا به عواملی چون برند ، کیفیت و همچنین ظرفیت باتری (آمپر) بستگی دارد . به طور مثال برند سپاهان باتری کیفیت بالاتری نسبت به صبا باتری دارد .  یا باتری 60 آمپرساعت قیمت بالاتری نسبت به باتری 50 آمپرساعت دارد. ممکن است باتری تاریخ گذشته یا قدیمی و فاقد گارانتی تعویض با قیمت بسیار ارزان تر به خریدار معرفی شود. بنابراین هنگام  استعلام قیمت باطری تیبا  باید به این مورد نیز توجه داشت.

قیمت باطری تیبا 2 با توجه به نوع مارک باتری و مدت زمان گارانتی تعویض، متفاوتی است. قیمت باطری تیبا درحال حاضر با وجود تورم و … متغیر است و بین 700000 تا 1300000 هزار تومان متغیر است. برای استعلام قیمت باطری تیبا با امداد باتری تماس بگیرید .

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 207 هستید اینجا کلیک کنید.

 

تیبا EX

 سایپا تیبا EX – Saipa Tiba اولین بار در 23 آذر ماه 1387 با نام مینیاتور رو نمایی شد. آغاز طراحی این خودرو به سال 1375 باز میگردد. این پروژه در سال 1383 متوقف شد و مجددا در سال 1387 بازنگری ها و تغییراتی خصوصا در قسمت عقبی خودرو اعمال شد. تیبا قطعات مشترک بسیاری با پراید، ال 90 و ریو دارد.این خودرو توسعه یافته ی پلتفرم S81 سایپا است. تیبا از یک پیشرانه ی 1.5 لیتری استفاده می کند که بعضا آنرا مشترک با پیشرانه ی کیا ریو می دانند که البته اینطور نیست. این پیشرانه در کنار یک گیربکس 5 سرعته قرار می گیرد و نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند. کیفیت پایین داشبرد و قطعات داخلی، صدای بسیار زیاد موتور در داخل کابین و پایداری ضعیف از مشکلات سایپا تیبا هستند.

تیبا SX 

سایپا تیبا SX –  Saipa Tiba اولین بار در 23 آذر ماه 1387 با نام مینیاتور رو نمایی شد. آغاز طراحی این خودرو به سال 1375 باز میگردد. این پروژه در سال 1383 متوقف شد و مجددا در سال 1387 بازنگری ها و تغییراتی خصوصا در قسمت عقبی خودرو اعمال شد. تیبا قطعات مشترک بسیاری با پراید، ال 90 و ریو دارد.این خودرو توسعه یافته ی پلتفرم S81 سایپا است. تیبا از یک پیشرانه ی 1.5 لیتری استفاده می کند که بعضا آنرا مشترک با پیشرانه ی کیا ریو می دانند که البته اینطور نیست. این پیشرانه در کنار یک گیربکس 5 سرعته قرار می گیرد و نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند. کیفیت پایین داشبرد و قطعات داخلی، صدای بسیار زیاد موتور در داخل کابین و پایداری ضعیف از مشکلات سایپا تیبا هستند.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری رنو ساندرو هستید اینجا کلیک کنید.

 

تیبا SL

 سایپا تیبا SL – Saipa Tiba   اولین بار در 23 آذر ماه 1387 با نام مینیاتور رو نمایی شد. آغاز طراحی این خودرو به سال 1375 باز میگردد. این پروژه در سال 1383 متوقف شد و مجددا در سال 1387 بازنگری ها و تغییراتی خصوصا در قسمت عقبی خودرو اعمال شد. تیبا قطعات مشترک بسیاری با پراید، ال 90 و ریو دارد.این خودرو توسعه یافته ی پلتفرم S81 سایپا است. تیبا از یک پیشرانه ی 1.5 لیتری استفاده می کند که بعضا آنرا مشترک با پیشرانه ی کیا ریو می دانند که البته اینطور نیست. این پیشرانه در کنار یک گیربکس 5 سرعته قرار می گیرد و نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند. کیفیت پایین داشبرد و قطعات داخلی، صدای بسیار زیاد موتور در داخل کابین و پایداری ضعیف از مشکلات سایپا تیبا هستند.

تیبا SX گاز سوز

 سایپا تیبا دوگانه سوز– Saipa Tiba  اولین بار در 23 آذر ماه 1387 با نام مینیاتور رو نمایی شد. آغاز طراحی این خودرو به سال 1375 باز میگردد. این پروژه در سال 1383 متوقف شد و مجددا در سال 1387 بازنگری ها و تغییراتی خصوصا در قسمت عقبی خودرو اعمال شد. تیبا قطعات مشترک بسیاری با پراید، ال 90 و ریو دارد.این خودرو توسعه یافته ی پلتفرم S81 سایپا است. تیبا از یک پیشرانه ی 1.5 لیتری استفاده می کند که بعضا آنرا مشترک با پیشرانه ی کیا ریو می دانند که البته اینطور نیست. این پیشرانه در کنار یک گیربکس 5 سرعته قرار می گیرد و نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند. کیفیت پایین داشبرد و قطعات داخلی، صدای بسیار زیاد موتور در داخل کابین و پایداری ضعیف از مشکلات سایپا تیبا هستند.

تیبا ۲ (هاچبک) هم اکنون در دو تیپ SX و EX بازار عرضه می‌شود که تیپ EX با دارا بودن امکاناتی همچون رینگ آلومینیومی، شیشه بالابر برقی شیشه‌های عقب و تنظیم آینه‌های جانبی برقی تیپ فول این خودرو محسوب می‌شود.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 206 هستید اینجا کلیک کنید.

 

تیبا 2 هاچ‌بک

پس از عرضه ی تیبا سدان در سال 1387، سایپا تیبا 2 (تیبا هاچبک) – Saipa Tiba 2 در سال 1393 به عنوان نسخه ی هاچبک تیبا سدان به بازار عرضه شد. تیبا 2 تفاوت ساختاری و فنی خاصی با نسخه ی سدان تیبا ندارد و از قوای محرکه مشترک با تیبا بهره می برد. از آنجایی که سایپا با شعار " رویای جوانی " اقدام به عرضه ی تیبا 2 کرده است، جا داشت تا در طراحی این خودرو برای نمونه  هاچبک، حداقل در نمای جلو، تجدید نظر کند و به روز رسانی انجام دهد؛ چرا که طراحی جلو پنجره، چراغ ها و سپر تیبا هاچبک حتی نسبت به خودرو های 2 دهه قبل ساده و بی روح به نظر می رسد. دقت پایین مونتاژ، کیفیت کم ادوات داخلی و صدای بیش از حد موتور در داخل کابین از مشکلات تیبا 2 هستند.

همچنین تیبا 2 پلاس در اوایل سال 1399 به سبد فروش سایپا اضافه شد که از نظر ظاهری و فنی تفاوت چندانی با تیبا هاچبک معمولی ندارد و این تغییرات در نسخه پلاس به اضافه شدن میله باربند، شیشه دودی عقب، سپرهای دورنگ، رینگ های جدید، جلوپنجره با قاب استیل، آینه های جانبی مشابه کوییک، روکش صندلی چرمی، کفپوش سه بعدی و حذف زه بقل خلاصه شده است.

سنسور دنده عقب و سامانه مالتی مدیا با نمایشگر و دوربین نیز به تیبا ۲ پلاس افزوده شده است. 

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری ال نود هستید اینجا کلیک کنید.

 

مشخصات فنی تیبا هاچبک

موتور تیبا 2 - car.ir (1).webp

 

تیبا هاچبک از محور محرک دیفرانسیل جلو با حجم موتور 1/5 لیتر (500 سی سی) با حداکثر قدرت ۸۷ اسب بخار در ۵۳۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه بهره میبرد.
شتاب 0 تا 100 این هاچبک کوچک 13 ثانیه است و حداکثر سرعتی که میتواند به آن دست یابد 170 کیلومتر در ساعت است.این خودرو از گیربکس دستی 5 سرعته بهره می‌برد و مصرف سوخت آن در حالت ترکیبی 6/5 لیتر در هر 100 کیلومتر است.ترمزهای تیبا دو از سیستم دیسکی در چرخ های جلو و کاسه ای در چرخ های عقب استفاده میکند.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری مزدا 3 هستید اینجا کلیک کنید.

 

ابعاد تیبا 2

 

ابعاد تیبا 2 - car.ir.webp

 

طول این خودرو 3928 میلیمتر و عرض آن 1642 میلیمتر و ارتفاع آن از سطح زمین 1484 میلیمتر می‌باشد.
فاصله بین محور عقب و جلوی ان 2410 میلیمتر و وزن آن 1040 کیلوگرم است. حجم مخزن سوخت آن 41 لیتر و قطر رینگ آن 13 اینچ است. حجم صندوق عقب تیبا هاچبک 223 لیتر و تعداد سرنشینان آن 5 نفر است.

طراحی بدنه تیبا 2

طراحی اتاق تیبا هاچبک اگرچه در مقایسه با خودروهای مدرن چنگی به دل نمیزند اما نسبت به خودروهای قدیمی تر بازار مانند پراید یا پژو 405 ظاهر قابل قبول تری از خود بجای میگذارد.
اکثر سطوح داشبورد و رودری های این خودرو از پلاستیک خشک پوشیده شده و از کیفیت خوبی برخوردار نیست. قربیلک فرمان نیز با فرم سه شاخه بسیار ساده و ابتدایی به نظر میرسد. صندلی های تیبا 2 نسبت به صندلی های پراید بسیار راحت‌تر است اما با این حال در مسافرت های طولانی بسیار آزاردهنده و ناراحت است.
فضای عقب این خودرو بسیار جادارتر از پراید 111 است اما برای افراد قدبلند میتواند آزاردهنده باشد.
صندوق عقب تیبا هاچبک معادل 240 لیتر گنجایش دارد که در مقایسه با تیبا سدان فضای کمتری برای گذاشتن بار در اختیارتان قرار میدهد.

تیبا 2 پلاس

شرکت سایپا در تابستان 98 در یکی از لیست های فروش خودرو خودروی تیبا2 پلاس را قرار داد. تیبا2 پلاس از لحاظ فنی هیچ تفاوتی با تیبا2 معمولی ندارد و تنها چند آپشن به آن اضافه شده است.رینگ آلومینیومی، روکش چرمی صندلی، کفپوش قالبی، سیستم مولتی مدیا لمسی، دیفیوزر عقب، روف ریل و برچسب "کراس" روی گلگیر جلو (!) از تفاوت های تیبا 2 پلاس و تیبا2 معمولی می باشد.

نقد تیبا 2

طبق اعلام مدیران شرکت سایپا، طراحی تیبا به‌وسیله یک گروه طراحی ایتالیایی به نام آنجلینی دیزاین (IET) انجام شده است، اما برخلاف آنچه که از نتیجه کار یک گروه حرفه‌ای ایتالیایی انتظار می‌رود، نمای ظاهری تیبا ناهماهنگ و قدیمی به نظر می‌رسد. در تمامی بخش‌های طراحی این خودرو از خطوط منحنی و ساده‌ای استفاده شده که در نمای ناموزون تیبا 2 نقش پررنگی ایفا نموده است. تنها نقطه قوت طراحی تیبا 2 بخش پشتی آن است که نسبت به سایر بخش‌های این خودرو زیباتر به نظر می‌رسد. طراحی داخلی تیبا 2 نیز شاید در مقایسه با خودرو پایه (پراید) زیباتر به نظر برسد، اما در کل میتوان گفت فضای کابین تیبا2، ترکیب ناشیانه‌ای از دو خودرو پراید و ریو دانست که از زیبایی و هماهنگی چندانی برخوردار نیست. در بخش فنی، تیبا 2 به یک پیشرانه 1503 سی‌سی 4 سیلندر مجهز شده است که توان تولید 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این پیشرانه درواقع همان پیشرانه قدیمی پراید است که توسط شرکت FEV آلمان مورد بازبینی قرار گرفته و توانمندتر شده است. شاید پیشرانه تیبا برروی کاغذ کمی قوی‌تر از پراید به نظر برسد، اما پس از رانندگی با این خودرو متوجه خواهید شد که نمی‌توان انتظار زیادی از آن داشت. طبق اعلام شرکت سازنده، این هاچبک از کوچک مصرف سوخت بسیار خوبی برخوردار است به طوری که مصرف سوخت ترکیبی آن در هر صد کیلومتر تنها 6.6 لیتر اعلام شده است. متأسفانه برخلاف شرکت ایران خودرو، شرکت سایپا شتاب صفر تا صد اغلب محصولات خود را اعلام نمی‌کند، اما طبق بررسی‌های انجام‌شده توسط تیم Z4CAR، شتاب صفر تا صد این خودرو برابر با 13.5 ثانیه است که در مقایسه با سایر خودروهای موجود در این رده قیمتی عدد مناسبی به نظر می‌رسد.

مزایای نصب باطری توسط امداد باتری :

– نصب باطری فابریک : اگرچه ممکن است خودروی شما با یک باطری تیبا غیرفابریک هم روشن شود اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باطری با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باطری فابریک خودروی خود را نصب نمایید؛ از سوی دیگر استفاده از باطری غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باطری های عرضه شده توسط امداد باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

– گارانتی تعویض باطری نصب شده: باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض در سراسر کشور هستند و با قیمت باطری تیبا مناسب عرضه میگردند. در هر نقطه از کشور و در ۲۴ ساعت شبانه روز، در محل شما، باطری نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد؛ تعویض خواهد شد.

– نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی: کیفیت و کارایی یک باطری تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باطری تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری ماشین برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری‌هایی را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باطری های تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باطری های عرضه شده در امدادباتری تولید جدید بوده  و با  درج قیمت باطری تیبا مناسب و سال ساخت در کارت گارانتی عرضه می گردد.

– تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز: تعویض باتری خودرو توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان امدادباتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باتری مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را  با قیمت باطری تیبا مناسب در نظر می گیرند.

طول عمر باتری تیبا

طول عمر باتری ماشین، به نسبت نوع نگهداری و عملکرد متفاوت است؛ اما در حالت عادی طول عمر آن حدوداً بین 2 تا 3 سال است.البته طول عمر باتری تیبا تا حد زیادی به نوع آن و کارکرد مصرف کننده بستگی دارد. بررسی‌های تجربی نشان داده است به طور معمول طول عمر مفید باطری تیبا حدود ۲ تا ۳ است.

اغلب بعد از چند سال کیفیت عملکرد باتری خودرو تیبا شما کاهش خواهد یافت. به طور مثال شیشه بالابر در زمان خاموش بودن ماشین به درستی عمل نمی‌کند یا کیفیت و قدرت نور چراغ‌های خودرو تیبای شما کمتر خواهد شد. اگر در زمان استارت زدن، برق پشت آمپر قطع شده و ماشین روشن نمی‌شود، بهتر است هرچه سریع‌تر باتری ماشین خود را عوض کنید.

افرادی که علاقمند به اسپورت کردن و نصب انواع سیستم‌های صوتی و الکترونیکی مختلف روی خودروی تیبا هستند تمایل به نصب باتری با آمپرهای ۶۶ و ۷۴ دارند. در این زمینه باید گفت که امکان نصب این باتری ها وجود دارد اما از قاب تعبیه شده توسط سازنده خودرو بیرون خواهد زد.

طول عمر باتری تیبا 2

عمر متوسط ​​باتری یک خودرو سه سال است. با این حال، این دوره تحت تأثیر عوامل متعددی است که باید در نظر گرفته شوند. از آنجایی که بخش بزرگی از کارکرد باتری به عوامل شیمیایی داخل آن مربوط می شود، عوامل محیطی که به طور کلی بر این عوامل شیمیایی تأثیر می گذارند می توانند بر باتری تیبا نیز تأثیر بگذارند. یک مثال عالی برای این گرما است.

گرما تأثیر قابل توجهی بر عملکرد و ذخیره انرژی باتری تیبا دارد. هوای گرم می‌تواند باعث تبخیر آب محلول الکترولیت داخل باتری و همچنین آسیب‌های داخلی اضافی شود. هنگامی که گرما باتری تیبا 2 را ضعیف می کند، در دمای انجماد آسیب پذیرتر می شود زیرا مقاومتی برای مقابله با تغییرات عمیق دما ندارد.یکی دیگر از مواردی که می تواند باتری تیبا شما را از بین ببرد این است که آن را برای مدت طولانی در حالت خاموش نگه دارید. این باعث می شود تا قبل از رانندگی بعدی ماشین، تمام شارژ از باتری خارج شود.

علائم خراب شدن باتری تیبا کدام است؟

  1. بهترین راه تست باتری استفاده از دستگاه تستر کنترل سلامت باتری می باشد و همکاران ما قبل از نصب باتری با دستگاه تستر، سلامت باتری شما را کنترل می نمایند. اگر به موارد زیر برخوردید احتمال خرابی باتری تیبا وجود دارد:

    • خودرو استارت نمی خورد و روشن نمی شود.
    • از عمر باتری 2 سال یا حدود40،000 کیلومتر گذشته است.
    • صدای استارت تیبا تغییر پیدا کرده است و خودرو اصطلاحا به زور روشن میشود.
    • هنگام استارت زدن، خودرو صدای “تق تق” و یا “یک تیک کوچک” می دهد.
    • برق پشت آمپر تیبا وجود دارد ولی خودرو روشن نمی شود.
    • درب خودرو با ریموت باز نمی شود و یا سیستم صوتی کار نمی کند.
    • با توجه با راهنمای روی باتری، نشانگر سلامت باتری تغییر رنگ داده است.
    • در حالت خاموش بودن خودرو چراغ های خودروی تیبا کم نور شده است.
    • شکل ظاهری باتری تغییر پیدا کرده است مثلا باتری باد کرده، از آن اسید نشت کرده و یا قطب های باتری ذوب شده است.

نحوه سفارش باتری تیبا و تعویض آن :

ثبت سفارش به 2 صورت امکان پذیر میباشد:

1-تماس با مرکز تلفن امداد باتری با شماره 1601 ( بدون کد)

2- ثبت سفارش در وب سایت https://emdadebattery.com

باتری اتمی مناسب تر است یا اسیدی؟

 باتریهای اتمی به دلیل طول عمر بالاتر، عدم نوسان برق، ایجاد آلودگی کمتر و نیاز نداشتن به نگهداری، قطعا گزینه مناسب تری نسبت به نوع اسیدی آن است.

نکته: هر نشانه ای از خرابی باتری، به معنی خراب بودن خود باتری نیست؛ بنابراین قبل از اقدام به تعویض باتری، حتماً از متخصص برق امداد باتری برای تست باتری کمک بگیرید.

باطری مناسب خودرو تیبا خود را می توانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا از فروشگاه امداد باتری تهیه کنید.

 

باتری مناسب برای خودرو #باتری تیبا - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما -باتری فابریک تیبا - باتری کاسپین و واریان برای تیبا - نمایندگی صباباتری-نمایندگی باتری سوزوکی- نمایندگی باتری اوربیتال-قیمت باتری تیبا - تعویض باتری تیبا 
  • -

    سلام ببخشید من تیبا2 دارم و نمیدونم باتری ماشینم چند آمپره میشه لطفا راهنماییم کنین. خیلی ممنون
    0 | 0
    • - 1401/08/03 , 15:08

      سلام. باتری فابریک تیبا 2 ، باتری 50 امپر می باشد. البته اگر روی ماشین سیتم صوتی و یا تغییراتی در چراغها انجام شده باشد باتری 55 و یا 60 امپر باید نصب گردد .
      0 | 0
  • - 1400/07/15 , 09:32

    سلام بهترین باتری برای تیبا چیه؟
    0 | 0
    • - 1401/08/03 , 15:09

      سلام.بهترین باتری تیبا ، سپاهان باتری از مدل اوربیتال و کاسپین صبا باتری می باشد فقط لازم بذکر است باتری فابریک تیبا 50 امپر می باشد
      0 | 0
  • - 1400/07/17 , 09:33

    اگر روی تیبا باتری صبا بزاریم یا اوربیتال چقدر از نظر کارایی فرق داره؟
    0 | 0
    • - 1401/08/03 , 15:10

      برای باتری تیبا فرقی نمیکند صبا باشد یا اوربیتال .هر دو برای تیبا مناسب است فقط مدل مصرف شما در کارایی تاثیر دارد
      0 | 0
  • - 1400/07/19 , 09:33

    من روی تیبا سیستم صوتی بستم بهتره از چه باتری استفاده کنم؟
    0 | 0
    • - 1401/08/03 , 15:11

      سلام. باتری تیبا 50 امپر می باشد. البته اگر روی ماشین سیتم صوتی و یا تغییراتی در چراغها انجام شده باشد باتری 55 و یا 60 امپر باید نصب گردد .
      0 | 0
  • - 1400/07/20 , 09:34

    شما خدمات تست دینام تیبا هم دارید؟
    0 | 0
    • - 1401/08/03 , 15:12

      سلام.بله در خدمات امداد باتری ، تست دینام باتری تیبا هم می باشد
      0 | 0
  • - 1400/07/28 , 09:34

    بیشترین امپری که بعنوان باتری تیبا میشه استفاده کرد چند است؟
    0 | 0
    • - 1401/08/03 , 15:13

      سلام. باتری تیبا ، 50 امپر می باشد. البته اگر روی ماشین سیتم صوتی و یا تغییراتی در چراغها انجام شده باشد باتری 55 و یا 60 امپر باید نصب گردد .
      0 | 0
  • - 1400/07/30 , 09:34

    سلام.ایا شما خدمات امدادباتری به شهرری هم ارائه میکنید؟
    0 | 0
    • - 1401/08/03 , 15:14

      سلام. به تمام نقاط استان تهران باتری تیبا ارسال میکنیم
      0 | 0
  • - 1400/08/01 , 15:09

    محصولات شما چه مدت گارانتی داره؟
    0 | 0
    • - 1401/08/03 , 15:15

      سلام. تمامی باتری های امداد باتری از 12 تا 18 ماه گارانتی دارد
      0 | 0
  • - 1400/08/05 , 15:09

    ماشین تیبا من از شب گذشته چراغ داخل اتاق روشن بوده و امروز به سختی استارت میزد.ایا مشکل از باتری ماشینه؟
    0 | 0
    • - 1401/08/03 , 15:16

      سلام.بله دقیقا مشکل از باتری شماست و باید باتری تیبا را تعویض کنید.
      0 | 0
  • - 1400/08/11 , 15:09

    سلام اگه نور پشت آمپر کم بشه ولی ماشین روشن بشه نشونه در حال ضعیف تر شدن باتریه ؟
    0 | 0
    • - 1401/08/03 , 15:16

      سلام.بله دقیقا نشانه ضعیف شدن باتری تیبا می باشد و باید باتری تیبا را تعویض کنید.
      0 | 0
  • - 1400/08/11 , 15:09

    سلام.ایا شما خدمات باتری به باتری برای ماشین تیبا هم دارید؟
    0 | 0
    • - 1401/08/03 , 15:19

      سلام.بله یکی از خدمات امداد باتری ، باتری به باتری تیبا می باشد
      0 | 0
  • - 1400/08/15 , 09:37

    سلام.شما چه برندی رو برای باتری تیبا پیشنهاد میدید؟
    0 | 0
    • - 1401/08/03 , 15:19

      سلام.بهترین باتری تیبا ، سپاهان باتری از مدل اوربیتال و کاسپین صبا باتری می باشد فقط لازم بذکر است باتری فابریک تیبا 50 امپر می باشد
      0 | 0
  • - 1400/08/20 , 15:09

    چراغ های ماشین من کم نور شده ایا اشکال از باتری ماشین هستش؟
    0 | 0
  • - 1401/04/03 , 11:55

    سلام داغی باتری تیبا رو دزدیدن به مبلغ باتری که میخوام بخرم اضافه میشه؟
    0 | 0
  • - 1401/05/23 , 03:11

    سلام چشمی باطری تیبا من سبزه اما استارت نمیخوره چکار باید بکنم ایا لازمه باطری عوض کنم یا شارژ کنم کافیه؟
    0 | 0
  • - 1401/06/03 , 11:54

    من یک ماشین تیبا دارم و وقتی خاموش میشه و یه مقدار خاموش میمونه دیگه استارت نمیزنه، مشکلش از باتریه به نظرتون؟
    0 | 0
  • - 1401/07/03 , 11:59

    در چه صورت میتونم آمپر بالا روی تیبا نصب کنم؟ الان 50 روشه
    0 | 0
    • - 1401/08/03 , 15:21

      سلام. باتری فابریک تیبا 2 ، باتری 50 امپر می باشد. البته اگر روی ماشین سیتم صوتی و یا تغییراتی در چراغها انجام شده باشد باتری 55 و یا 60 امپر باید نصب گردد .
      0 | 0
  • - 1401/07/24 , 03:11

    سلام امداد باتری - بهترین باتری تیبا چه باتری هستش ؟
    0 | 0
  • - 1401/08/01 , 12:20

    سلام، خارج از شهر تهرانم خدمات ارایه میدهید؟
    0 | 0
  • - 1401/08/01 , 12:21

    باتری فابریک تیبا با باتری پراید تفاوتی داره؟
    0 | 0
  • - 1401/08/02 , 12:22

    سلام باتری ۶۶ آمپر و بالاتر میشه برای تیبا استفاده کرد ؟
    0 | 0
  • - 1401/08/03 , 11:52

    باتری پراید151 رو میشه روی تیبا گذاشت ؟ یه باتری پراید دارم میخوام بزارم روی تیبا.
    0 | 0
  • - 1401/08/03 , 12:21

    سلام من باتری 55آمپرمیخوام نصب کنم ولی روی ماشینم سیستم دارم دزدگیرمم تصویری این باتری جواب میده برای ماشینم کم نمیاره که بخواد به ماشین فشاربیاد؟
    0 | 0
    • - 1401/08/03 , 15:18

      سلام. باتری تیبا ، 50 امپر می باشد. البته اگر روی ماشین سیتم صوتی و یا تغییراتی در چراغها انجام شده باشد باتری 55 و یا 60 امپر باید نصب گردد .
      0 | 0
  • - 1401/08/03 , 12:23

    سلام من یه هفته ماشینمو روشن نکردم باطری خالی کرده بود با باتری به باتری روشن کردم ولی الان دو روزه روشن نکردم باز باتریش ضعیف شده به نظرتون باید عوض بشه یا چه ساعت شارژ بشه
    8 | 0
    • - 1401/08/03 , 15:18

      سلام. باید باتری تیبا را تعویض کنید
      0 | 0
  • - 1401/08/03 , 12:26

    برای تیبا من کمتر از یک ساله که باتری 60 آمپر نصب کردم اما الان در حال رانندگی بودم که چراغهاش ضعیف شد و بعد خاموش شد، به نظرتون باتری مشکل داره؟ یا دلیل دیگه ای داره؟
    0 | 0
    • - 1401/08/03 , 15:18

      سلام.مشکل از ضعیف شدن باتری تیبای می باشد و باید در اولین فرصت باتری را تعویض کنید
      0 | 0
  • - 1401/08/03 , 12:28

    سلام.من تیبا مدل 95 دارم.الان باتری ۵۰ آمپر روی ماشینم نصبه.میخوام سیستم صوتی نصب کنم . چه باتری مناسب ماشین تیبا می باشد ؟
    0 | 0
    • - 1401/08/03 , 15:17

      سلام. باتری تیبا ، 50 امپر می باشد. البته اگر روی ماشین سیتم صوتی و یا تغییراتی در چراغها انجام شده باشد باتری 55 و یا 60 امپر باید نصب گردد .
      0 | 0
باتری 90 آمپر سوزوکی

3,320,000 تومان

باتری 100 آمپر سوزوکی

3,460,000 تومان

باتری 150 آمپر سوزوکی

5,710,000 تومان

باتری 200 آمپر سوزوکی

0 تومان

باتری 35 آمپر سوزوکی

1,830,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - واریان

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - واریان

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - واریان

6,475,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - کاسپین

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال وان سیلور

1,860,000 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال EFB

996,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال EFB

876,000 تومان

باتری 66 آمپر سوزوکی

2,530,000 تومان

باتری 70 آمپر سوزوکی

2,640,000 تومان

باتری 74 آمپر سوزوکی

2,680,000 تومان

باتری 60 آمپر سوزوکی

2,330,000 تومان

باتری 45 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 50 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 55 آمپر سوزوکی

2,200,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,000,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,100,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,286,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,370,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,346,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,160,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال وان سیلور

5,220,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,760,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتالEFB

980,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتالEFB

1,023,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال EFB

1,083,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال EFB

1,157,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال EFB

1,231,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال EFB

1,260,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال EFB

1,353,000 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال EFB

1,569,000 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال EFB

1,690,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال EFB

1,946,000 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال EFB

2,309,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال EFB

2,928,000 تومان

اشتراک در خبرنامه امداد باطری

برای اشتراک در خبرنامه پست الکترونیک خود را وارد کنید.