Please wait
چهارشنبه 10 شهریور 1400 امداد باطری 24487 41

خرید باتری ال90 + قیمت باتری ال نود- تعویض و حمل رایگان باتری تندر 90

فروش ویژه باتری ال 90 و ارسال ، نصب رایگان - فروشگاه تخصصی باتری ال نود - امداد باتری ال 90 .اگر ماشین ال نود شما روشن نمیشه فقط یک تماس با شماره 1601 بدون کد شهری بگیر تا کارشناسان امداد باطری در کمتر از یک ساعت باتری ال نود شما را بصورت رایگان و در محل شما تعویض کنند .

 خرید باتری ال نود + قیمت باتری ال 90



امداد باطری فروشگاه تخصصی باتری ال نود در این مقاله توضیحاتی مبنی بر انواع ال نود ، باتری فابریک ال نود ، قیمت باتری ال نود و باتری ال 90 چند آمپر می باشد ارائه می کند .

ال90 يكي از خودروهاي محبوب در اروپاي شرقي ، خاورميانه و آسيا مي باشد .l90 اين محبوبيت را مرهون اتاق جادار و دلباز، سادگي و پرهيز از هرگونه پيچيدگي در بخش فني و در نتيجه سهولت تعميرات و خدمات پس از فروش قوي مي باشد.ماشین ال90 از موتور 1600 سي سي با توان 105 اسب بخار بهره مي برد كه اين ميزان قدرت در اين كلاس از خودروها قابل توجه است. اين موتور داراي 16 سوپاپ بوده و از سيستم سوخت رساني انژكتوري الكترونيكي سود مي برد. اين خودرو داراي 5 دنده در مدل دستي و 4 دنده در مدل اتومات مي باشد . تندر90 داراي شاسي و ساختار بدنه بسيارمحكم است كه ضربات وارده به اتاق رادر تصادفات به كليه قسمت هاي بدنه تقسيم كرده و از ورود مستقيم انرژي به سرنشينان جلوگيري مي كند.
ازنظر جادار بودن همين بس كه سه نفر با قد 180 سانتي متر مي توانند به راحتي در صندلي عقب ال90 بنشينند. صندوق عقب اين خودرو نيز با ظرفيت 510 ليتر براي هر خانواده ای در سفرهاي طولاني مناسب است. كليه مراحل بدنه سازي ،رنگ آميزي،مونتاژ و تكميل كاري ال 90در خطوط مجهز توليد شركت ايران خودرو انجام مي پذيرد. بكارگيري اتوماسيون سطح بالا در خطوط توليد شركت كه بزرگترين و پيشرفته ترين خودروساز خاورميانه است، بازديدكنندگان و صنعتگران سراسر جهان را به شگفتي و تحسين وا مي دارد.

باتری ال نود چند آمپر است ؟

ظرفیت باتری اصلی: ۶۰ آمپر ساعت

ولتاژ باتری: ۱۲ ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

ال ۹۰ از محصولات شرکت پارس خودرو می باشد که باتری ۶۰ آمپر قالب L2  به صورت فابریک روی این خودرو نصب است . این باتری فابریک که کارخانه روی ال ۹۰ نصب کرده است ، بسیار با کیفیت بوده و طول عمر طولانی روی ماشین دارد اما چون خودرو ال ۹۰ چند سال است که دیگر تولید نمی شود، این باتری های فابریک در اثر فرسوده شدن تقریبا دیگر وجود ندارند .اگر قصد خرید باتری ماشین ال 90 E1 ، E2 ، اتوماتیک را دارید ، بهتر است به نکاتی توجه کنید که بتوانید مناسب ترین باطری را برای این خودرو انتخاب کرده و استاندارد ترین باتری را برگزینید .در حال حاضر مناسبترین باتری  ال 90 موجود در بازار کنونی، باتری 66 آمپر برند باتری صبا باتری ، و باتری 60 آمپر و باتری 66 آمپر  برند باتری اوربیتال وان سیلور است و همینطور باطری سپاهان باتری می باشد.

  • آمپراژ باتری ال نود
  • ولتاژ باتری ال 90
  • ابعاد باتری ال 90
  • برند باتری ال نود

 قیمت باتری ال نود :

  قیمت گذاری باتری براساس نوع سیلد اسید (اتمی) یا اسیدی بودن ، آمپراژ ، برند یا مارک ، ایرانی و خارجی بودن باتری است .

 لیست قیمت باتری ال نود -  60 آمپر :

 

برند باتری

قیمت (تومان )

باتری 60 آمپر کاسپین

1630000

باتری 60 آمپر صبا باتری

1630000

باتری 60 آمپر اوربیتال

2100000

باتری 60 آمپر سوزوکی

2330000

برای خودروی تندر ۹۰ باتری با ظرفیت های ۶۶ و ۷۴ آمپر نیز با توجه به نیاز برقی خودرو قابل نصب می باشد

لیست قیمت باتری 66 آمپر ال نود :

 

باتری
قیمت (تومان)
1790000
باتری 66 آمپر کاسپین صبا باتری
1790000
2286000
باتری ۶۶ آمپر سوزوکی
2530000
 
 

 لیست قیمت باتری ال نود 74 آمپر :

 
باتری 74 آمپر
قیمت (تومان)
1990000
2346000
باتری ۷۴ آمپر سوزوکی
2680000
باتری ۷۴ آمپر صبا کاسپین
1990000

 

 

در تعویض باتری ال90 هم میتوانید از باتری فابریک این خودرو استفاده کنید و هم از باتری 66 آمپر و باتری 74 آمپر که آمپر بیشتری تولید می کند. توصیه کارشناسان امداد باتری برای شما این است که درخودرو ال 90 از باتری فابریک استفاده کنید. باتری فابریک از هر نظری برای ماشین مناسب تر است و سازگاری بیشتری با خودرو دارد، مگر اینکه شما از سیستم یا آپشن اضافه تری روی خودرو استفاده کنید و کارشناس مربوطه تایید کند که خودرو شما به باتری با آمپر بالاتر نیاز دارد.

تاثیر دما بر باتری ال 90

حفظ طول عمر باتری ال 90 در سرما و گرما به چه صورت است؟
چند مرحله وجود دارد که می توانید برای افزایش طول عمر باتری ال 90 خود انجام دهید. یکی از اقدامات احتیاطی خوب این است که ماشین خود را به جای زیر نور مستقیم خورشید در سایه، در گاراژ یا گاراژ پارک کنید. انجام این کار کمک می کند تا دما را چند درجه پایین تر نگه دارید.

همچنین سعی کنید قسمت بالای باتری ال 90 را تمیز نگه دارید. خاک به عنوان یک رسانا عمل می کند و خوردگی به عنوان یک عایق عمل می کند، که می تواند سیستم الکتریکی شما را تحت تاثیر قرار دهد زیرا باتری شما به طور متناوب انرژی نشت می کند و برای انجام کار سخت تر کار می کند. همچنین، اگر باتری ال نود شما از نوعی است که باید به طور دوره‌ای با آب پر شود، مطمئن شوید که آن را خاموش نگه دارید. در نهایت، تعمیر و نگهداری منظم و نصب صحیح می تواند به شما کمک کند زمان زیادی به طول عمر باتری ال 90 خود اضافه کنید.

به یاد داشته باشید، درست مانند رانندگی بدون دقت و کیفیت که لاستیک و ترمز خودرو شما فرسوده میکند، رانندگی بدون رعایت کردن نکات نگهداری از باتری ماشین، باعث کاهش طول عمر باتری ال ۹۰ می شود. اگر از باتری خود به خوبی مراقبت کنید، می توانید مدت زمان بیشتری از باتری استفاده داشته باشید.

چگونه از باتری ال 90 در برابر سولفاته شدن نگهداری کنیم؟

اگر خودرو تندر 90 خود را برای مدت طولانی در شرایط آب و هوایی نامناسب بگذارید ، اینکار منجر به تجمع بلورهای سولفات سرب بر روی صفحات باتری خودرو شما می شود. این تجمع مدت زمان لازم برای شارژ مجدد باتری ال 90 را افزایش می دهد و در واقع به عنوان مقاومت عمل می کند. تجمع سولفات سرب همچنین باعث احتمال آسیب رسیدن به باتری تندر 90 و کاهش طول عمر آن می شود. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که در زمانی که هوا گرم است خودرو خود را در پارکینگ پارک کنید تا باتری خودرو شما از سولفاته شدن در اثر گرما در امان بماند.

برای جلوگیری از خالی شدن بیش از حد باتری، با اتومبیل خود را حداقل یک بار در هفته در مسیر نسبتا طولانی رانندگی کنید و فرصت تامین شارژ از دست رفته باتری توسط دینام خودرو را در اختیارش قرار دهید. برای صرفه جویی در هزینه، ابتدا اطمینان حاصل کنید که باتری ال نود خراب شده است و بعد از آن اقدام به تعویض باتری کنید، دقت داشته باشید که باتری فرسوده و باتری دشارژ را با هم اشتباه نگیرید.

تست دینام و تست باتری در محل برای شما انجام می شود تا از سلامت باتری و خودرو ال90 خود، اطمینان حاصل کنید. توجه داشته باشید که تعویض باتری را حتما به متخصص بسپارید و خودتان اقدام به تعویض باتری نکنید تا از بروز هر گونه مشکل ناشی از بی دقتی در تعویض باتری ال 90 ، جلوگیری کنید. ارسال باتری ال نود به تمام نقاط شهر تهران مانند ازگل، شریعتی، پونک و … به صورت رایگان انجام می شود.

محدوده جریان باتری ال 90 می تواند بین 60 تا 74 آمپر تغییر کند. باتری فابریک ال 90 از نوع اتمی با طول 18 و عرض 17.5 و ارتفاع 23 سانتی متر و توسط شرکت سپاهان باتری ساخته شده است. میزان جریان الکتریکی 60 آمپر و ولتاژ 12سب تندر 90 می تواند داشته باشد، باتری 60 آمپر است. اما اگر از سیستم های صوتی قوی یا سیستم روشنایی اضافی برای خودرو استفاده می کنید، باطری با جریان 74 آمپر مناسب تر است. دینام این خودرو قادر است باتری را تا ۸۰ آمپر ساعت شارژ کند . استفاده از باتری هایی که قطب چپ و پایه کوتاه هستند، مناسب این خودروست.

باتری ماشین ال 90 باید با توجه به مشخصات این خودرو و میزان تغذیه ای که قطعات برقی این ماشین دارد مشخص شود، مهندسین شایسته گروه پارس خودرو، برای این ماشین باتری 60 آمپر پایه کوتاه را به عنوان باتری فابریک این ماشین در نظر گرفته اند. علاوه بر باتری 60 آمپر پایه کوتاه، باتری 66 آمپر و باتری 74 آمپر نیز برای باتری ال 90 مناسب می باشد. باتری ای که شما انتخاب می کنید باید علاوه بر تامین نیاز های برقی خودرو، دارای ابعادی باشد که بتواند به خوبی در جایگاه خود در داخل ماشیم قرار گیرید، این سه آمپر باتری را که نام برده ایم دارای ابعادی هستند که به راحتی در داخل ماشین ال 90 نصب می شوند.

قیمت باتری ال 90

اگر می خواهید باتری مناسبی برای ماشین ال 90 خود تهیه کنید باید در ابتدا کیفیت آن را مورد بررسی قرار دهید، سپس به سراغ قیمت باتری ال نود بروید.

برای اینکه بتوانید باتری ای با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید، حتما از نمایندگی ها خرید انجام دهید، تا از سلامت، کیفیت، ضمانت و قیمت باتری مطمئن باشید. بعضی از فروشگاه ها هستند که از نمایندگان باتری اوربیتال و یا صباباتری نیستند و باتری اوربیتال و کاسپین را با قیمت کمتری نسبت به قیمت باتری در نمایندگی ها می فروشند، اگر با این اتفاق رو به رو شدید مطمئن باشید یک جای کار ایراد دارد؛ ابتدا ضمانت باتری ال 90 را چک کنید که به احتمال زیادی خبری از ضمانت نیست، اگر هم باشد احتمالا نا معتبر است. مورد دومی که باید چک کنید تاریخ تولید باتری است، زیرا اگر باتری از تاریخ تولیدش زمان زیادی گذشته باشد از طول عمر مفید 2 الی 3 سال آن کم شده است زیرا باتری حتی اگر بر روی ماشین نصب نباشد، واکنش های شیمیایی ای انجام می دهد که از طول عمر باتری ال 90 می کاهد.

ما به عنوان نمایندگی باتری اوربیتال و کاسپین ، تمامی باتری های اوربیتال سپاهان باتری و صبا باتری  را همراه با ضمانت تعویض ثبت شده توسط شرکت و تاریخ تولید جدید کارخانه سپاهان باتری در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم.

برای ماشین ال نود ( تندر 90 ) چه باتری ، با چه مارکی یا برندی مناسب تر و بهتر است :

انتخاب برند خوب برای خرید باتری باتوجه به قیمتی که می خواهید برای آن هزینه کنید متفاوت است. آلیاژ به کار رفته در باطری و میزان جریان الکتریکی آن که برحسب آمپر بیان می شود بر قیمت باطری اثر می گذارد. باتری های کره ای طول عمر بالاتر و کیفیت بهتری دارند به همین دلیل گران تر هستند.

در ایران از معروف ترین برند های باتری کره ای می توان به برند دلکور و هیوندای مانند تایگر و پلاتینوم ، هگزا ، شارک ، سین ، رویال ، پوما اشاره کرد. اما اگر قصد دارید باطری ایرانی بخرید، برند های سپاهان باطری، صبا باتری و برنا باتری از معروف ترین و با کیفیت ترین شرکت ها هستند. باطری های سیلد آلودگی کمتری برای محیط زیست دارند، دیرتر خراب می شوند و به بازدید های دوره ای نیاز ندارند. پس نسبت به باتری های اسیدی بهتر هستند اما قیمت بیشتری دارند. بنابراین به شما توصیه می کنیم تا از باتری مناسب محل زندگی و کاربردی خود برای خودرو تندر ۹۰استفاده کنید.باتری های اتمی به دلیل عمر بالاتر و دردسرهای کمتری که در عدم نیاز به نگهداری کردن این باتری ها دارند انتخاب بهتری است  .

باتری های با کیفیت ایرانی برای ال 90 : باطری اتمی محصول برنا باطری – باتری اتمی محصول سپاهان باطری – باطری ایرانی صبا باتری مارک واریان هستند .

باتری های با کیفیت بالای ساخت کره جنوبی : هیوندای باطری و دلکور باتری که جزو باتری های class A در باتری های خارجی محسوب می شوند .

برای انتخاب هر دو نوع ایرانی و خارجی باید تاریخ تولید باتری جدید باشند . به طور مثال در سال 1400 ، باتری تاریخ تولید 99خریداری نشود . در این صورت باتری عمر کوتاهی خواهد داشت .

قیمت باتری ال نود خود را می توانید در سایت ما مشاهده کنید اما باید بدانید که قیمت های ثبت شده با احتساب دریافت باتری کهنه هم آمپر است و در صورتی که شما باتری را به ما تحویل ندهید، مبلغ مشخصی را به ازای هر آمپر در نظر گرفته شده است، علاوه بر هزینه باتری نو، باید پرداخت شود. این قانونی است که کارخانه سازنده برای حفظ محیط زیست و حفظ چرخه تولید، تصویب کرده است.

قیمت باتری خودرویی با توجه به این که از فلز سرب در تولید باتری استفاده می شود ممکن است در زمان کوتاه، چندین بار تغییر کند، علت این امر آن است که قیمت فلز سرب جهانی است و با کاهش و افزایش نرخ ارز، قیمت فلز سرب و در نهایت قیمت باتری خودرو تغییر پیدا می کند.

مورد دیگری که بر روی قیمت باتری ال نود تاثیرگذار است، میزان آمپر هر باتری است، کارخانه سازنده، باتری های با آمپر متفاوت را با کم و زیاد کردن فلز سرب هر باتری تولید می کند، به شکلی که برای باتری 74 آمپر یک مقدار مشخصی فلز سرب استفاده می کند که قطعا بیشتر از میزان سرب مصرف شده در باتری 60 آمپر است، بنابراین قیمت باتری 74 آمپر بیستر از قیمت باتری 60 آمپر است.

قیمت باتری ال 90 در برند های مختلف نیز متفاوت است زیرا هر کدام از کارخانه های تولید باتری، از کیفیت های مختلفی از مواد اولیه برای تولید باتری استفاده می کنند. به عنوان مثال باتری سوزوکی توسط کارخانه سپاهان باتری و یا کاسپین از کارخانه صباباتری با بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تولید می شود، به همین دلیل هم توانسته است طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

طول عمر مفید باتری ال نود :

طول عمر باطری بسته به شرایط استفاده و نگهداری متغیر است؛ اما در شرایط عادی مدت طول عمر باتری ماشین ال 90 حدوداً بین 3 تا 4 سال است که البته پس از این مدت بایستی باتری تست و در صورت لزوم تعویض شود.

اگر می خواهید باتری مناسبی برای ماشین ال 90 خود تهیه کنید باید در ابتدا کیفیت آن را مورد بررسی قرار دهید، سپس به سراغ قیمت باتری ال 90 بروید.برای اینکه بتوانید باتری ای با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید، حتما از نمایندگی ها خرید انجام دهید، تا از سلامت، کیفیت، ضمانت و قیمت باتری مطمئن باشید. بعضی از فروشگاه ها هستند که از نمایندگان باتری اوربیتال و کاسپین نیستند و باتری اوربیتال و صباباتری  را با قیمت کمتری نسبت به قیمت باتری در نمایندگی ها می فروشند، اگر با این اتفاق رو به رو شدید مطمئن باشید یک جای کار ایراد دارد؛ ابتدا ضمانت باتری ال 90 را چک کنید که به احتمال زیادی خبری از ضمانت نیست، اگر هم باشد احتمالا نا معتبر است. مورد دومی که باید چک کنید تاریخ تولید باتری است، زیرا اگر باتری از تاریخ تولیدش زمان زیادی گذشته باشد از طول عمر مفید 2 الی 3 سال آن کم شده است زیرا باتری حتی اگر بر روی ماشین نصب نباشد، واکنش های شیمیایی ای انجام می دهد که از طول عمر باتری ال نود می کاهد.

دینام ال90 چند آمپر است؟

دینام ماشین ال90، 80 آمپر است و تا 80 آمپر را به خوبی شارژ می کند.

نشانه های خراب شدن باتری ال90 چیست؟

  1. بعد از اینکه ماشین چند ساعت خوابیده بود، ماشین استارت نزند.
  2. ماشین سنگین استارت بزند.
  3. برق از پشت آمپر قطع شود.

 بهترین باتری 74 آمپر برند صبا و 60 و 70 آمپر برند اوربیتال وان سیلور موجود در بازار، مناسب ماشین ال90 را از امداد باتری تهیه کنید.

باتری ال 90 چه کارایی ای در خودرو دارد؟

باتری ال نود نقش مهمی در سیستم الکتریکی خودرو ایفا می کند، زیرا یکی از مهمترین وظایف در خودرو که همان کمک شروع به کار موتور در مواقع لزوم است را بر عهده دارد. باتری ال 90 در عملکرد سیستم های کمکی خودرو مثل ساعت، رادیو و شیشه های برقی در صورت خاموش بودن موتور نقش اساسی دارد.

یکی از اجزای اصلی که باتری ال نود آن را پشتیبانی می کند استارت است که برای روشن کردن موتور خودرو استفاده می شود. هنگامی که باتری انرژی اولیه مورد نیاز برای راه اندازی موتور خودرو را تامین می کند و موتور شروع به کار می کند، دینام سیستم الکتریکی خودرو را تغذیه می کند و علاوه بر آن انرژی الکتریکی باتری ال 90 را بازیابی می کند و از این طریق باتری خودرو به طور منظم شارژ می شود.

هنگامی که توانایی باتری ال90 برای نگه داشتن شارژ به خطر بیفتد، راه اندازی موتور برای او مشکل خواهد بود. این امر ممکن است نشانه ای باشد که زمان آن رسیده که باتری ماشین را با یک باتری جدید تعویض کنیم تا باتری جدید بتواند بار دیگر به موتور جان تازه ای ببخشد.

انواع ال 90 :

تندر 90 E0

این مدل تیپ ساده و بیسیک تندر است که فاقد هر گونه امکانات خاص رفاهی می باشد. در نمای ظاهری سپرها و جلوپنجره به رنگ مشکی هستند و خودرو از رینگ های آهنی 14 اینچی بهره می برد. همچنین خودرو فاقد زه های جانبی درب بدنه است. در داخل اتاق شیشه بالابرهای هر چهار درب به صورت دستی بوده و خبری از تنظیم برقی آینه های جانبی نیز نیست. جالب است بدانید در بعضی از مدل های تیپ E0 حتی خبری از کولر و هیدرولیک فرمان هم نیست! این تیپ دیگر امروز جایی در خط مونتاژ ندارد.

 

تندر90 E0

 

تندر90 E1

در این تیپ تندر90 شاهد امکانات بیشتری است. در نمای جانبی سپرهای خودرو به رنگ بدنه در آمده اند و زه های جانبی و قالپاق نیز به خودرو اضافه شده است. در داخل کابین نیز امکاناتی چون فرمان هیدرولیک، شیشه بالابرهای برقی درب های جلو، سیستم تهویه مطبوع دستی و ایربگ راننده دیده می شوند. این تیپ نیز امروزه دیگر مونتاژ نمی شود. 

 

تندر90 E1

 

تندر90 E2

گران ترین و مجهز ترین تیپ تندر 90، تیپ E2 است. این تیپ که البته در دو نوع نیمه فول و فول مونتاژ می گردید در نمای ظاهری با هم رنگ شدن جلوپنجره و سپرها به رنگ بدنه خودرو از سایر تیپ ها متمایز است. همچنین طرح قالپاق های آن در نمونه نیمه فول با طرح قالپاق های تیپ E1 متفاوتند و در نمونه فول این تیپ نیز، تندر90 از رینگ های آلیاژی 15 اینچی بهره می برد. اضافه شدن ایربگ شاگرد در نمونه های فول، تنظیم ارتفاع صندلی راننده، تنظیم برقی آینه های جانبی به همراه گرمکن، بالابر برقی شیشه های عقب، پشت سری صندلی ها عقب و کامپیوتر سفری از جمله امکانات تیپ E2 تندر 90 می باشد. لازم به ذکر است که امروزه تنها این تیپ از میان مدل های سری E در ایران مونتاژ می شود.

 

تندر90 E2

تندر90 اتوماتیک

تندر اتوماتیک را به عبارتی می توان همان تندر تیپ E2 فول نامید که تنها گیربکس آن از نوع پنج سرعته دستی به نوع چهارسرعته اتوماتیک تیپ ترونیک تغییر کرده است. این مدل نیز در کنار مدل E2 فول امروزه تولید و به بازار عرضه می شود.

 

تندر90 اتوماتیک

پارس تندر

در نیمه دوم دهه هشتاد بود که شرکت سایپا در مراسمی، از نمونه فیس لیفت شده ( بخوانید به روز رسانی سطحی ) تندر90 تیپ E2 فول پرده برداری کرد. این اتفاق عجیب که ظاهرا رنوی فرانسه نیز در به ثمر رسیدن آن نقشی نداشته خودرویی را پدید آورده که در نمای جلو همان تندر 90 E2 است، در نمای جانبی زه درب های آن پهن تر شده و در نمای عقب طراحی ظاهری به کل تغییر کرده است! این به روز رسانی ناموزون و نه چندان جذاب با نام وطنی پارس تندر از نیمه دوم دهه هشتاد شمسی تا کنون در خط تولید قرار دارد. 

 

پارس تندر

تندر90 استیشن

این مدل از تندر90 در تعداد محدودی به صورت وارداتی به بازار خودروی کشور عرضه شد. 

 

تندر استیشن

تندر90 پیکاپ

این مدل از تندر90 همانطور که از نامش پیداس، ورژن مناسب حمل بارهای سبک بوده و چند سالی است که در ایران مونتاژ می شود. 

 

تندر پیکاپتندر پلاس

تندر پلاس همان نمونه فیس لیفت شده لوگان از سوی رنوی فرانسه است که در سال 2008 معرفی شد و در سال 1396 نیز برنامه تولید و مونتاژ آن در شرکت ایران خودرو آغاز گردید. از حیث تجهیزات رفاهی نیز تندر پلاس یک سر و گردن از تیپ E2 فول بالاتر بوده و طراحی داخل اتاق آن شباهت بسیاری به رنو ساندرو دارد. لازم به ذکر است که تندر پلاس در دو نسخه دستی و اتوماتیک مونتاژ می گردد. 

 

تندر پلاس
همراه گرامی امداد باتری برای خرید باتری ماشین های دیگر با ماه همراه باشد :

 

باتری مناسب برای خودرو #باتری ال نود-لیست قیمت باتری ال نود- امپر باتری ال نود-لیست قیمت باتری ال 90-قیمت باتری تندر 90-امداد باتری سایپا 
  • - 1400/06/28 , 10:10

    در صورتی که از سیستم صوتی پیشرفته روی ماشین استفاده میکنم باید باتری ال 90 من چند امپر باشد؟ سلام.اگر روی ماشین شما سیستم صوتی قوی باشد بهتر است باتری 66 آمپر یا 70 آمپر بعنوان باتری l90 روی ماشین خودتون نصب کنید
    0 | 0
    • - 1400/06/28 , 10:25

      سلام.اگر روی ماشین شما سیستم صوتی قوی باشد بهتر است باتری 66 آمپر یا 70 آمپر بعنوان باتری l90 روی ماشین خودتون نصب کنید
      0 | 0
    • - 1401/07/30 , 09:06

      باتری فابریکی ال90 (60آمپر) L2 می باشد که در صورت داشتن وسایل برقی اضافه می توانید از باتری(66 و 74 آمپر) L3 هم استفاده نمایید.
      0 | 0
  • - 1400/06/28 , 10:11

    سلام. باتری ال 90 من 60 امپر می باشد ایا میتوانم 66 امپر نصب کنم؟ سلام کاربر گرامی . برای باتری ال 90 هر دو این باتری ها مناسب است بستگی به لوازم جانبی نصب شده روی ماشین شما و میزان استفاده شما از ماشین می باشد ودر کل از باتری 60 آمپر تا 70 آمپر قابل نصب بر روی l90 می باشد
    0 | 0
  • - 1400/06/28 , 10:11

    برای باتری ال 90 سوزوکی بهتره یا کاسپین؟ سلام دوست عزیز.برای باتری ال 90 هر دو برند خوبی هستند و بستگی به بودجه ای داره که شما میخواهید برای تعویض باتری هزینه کنید.کاسپین از شرکن صبا باتری می باشد و سوزوکی از سپاهان باتری و ما در امداد باتری هر دو اینها رو داریم
    0 | 0
    • - 1400/06/28 , 10:26

      سلام دوست عزیز.برای باتری ال 90 هر دو برند خوبی هستند و بستگی به بودجه ای داره که شما میخواهید برای تعویض باتری هزینه کنید.کاسپین از شرکن صبا باتری می باشد و سوزوکی از سپاهان باتری و ما در امداد باتری هر دو اینها رو داریم
      0 | 0
  • - 1400/07/04 , 10:36

    سلام .روز بخیر . ببخشید قالب باتری ال 90 از نوع ال 2 هست یا ال 3؟
    0 | 0
    • - 1400/07/04 , 10:39

      باتری فابریکی ال90 (60آمپر) L2 می باشد که در صورت داشتن وسایل برقی اضافه می توانید از باتری(66 و 74 آمپر) L3 هم استفاده نمایید.
      -1 | 0
  • - 1400/07/04 , 10:44

    سلام مجدد .من یک سوال دیگه داشتم.بعد از اینکه باتری ال 90 رو عوض کردم یکبار ماشینم رو خاموش کردم و بعد از یک دقیقه خودرو رو استارت زدم و واستارت نخورد و یکبار دیگه هم بعد از دو ساعت ماشین به زور استارت خورد و روشن شد اما ساعت ماشین ریستارت شده بود در روز بعد هم خودرو به زور استارت حورد و روشن شد و ساعت هم مجدد ریست شد خواهش میکنم راهنمایی کنید مشکل از چیه
    -1 | 0
    • - 1400/07/04 , 10:46

      با سلام با این توضیحاتی که بیان نمودید احتمال می رود اتصالات باتری (بست و سرباتری) شل شده باشد، حتما آنها را بررسی نمائید.
      0 | 0
  • - 1401/04/03 , 10:56

    سلام ببخشید قالب باتری ال 90 ، ال 2 هست یا ال 3؟
    0 | 0
    • - 1401/08/03 , 14:53

      باتری فابریکی ال90 (60آمپر) L2 می باشد که در صورت داشتن وسایل برقی اضافه می توانید از باتری(66 و 74 آمپر) L3 هم استفاده نمایید.
      0 | 0
  • - 1401/04/30 , 09:01

    من برای ال 90 باتری واریان گذاشتم اما 2 سال عمر کرد به نظر شما باتری اوربیتال برای باتری ال 90 مناسب تره؟
    0 | 0
    • - 1401/07/30 , 09:17

      سلام.عمر مفید تمام باتری ها 2 سال می باشد اما با توجه به مصرف شما میتوانید این مدت بیشتر یا کمتر شود و فرق خاصی ندارد از سپاهان باشد یا صبا باتری . البته باتری سپاهان باتری گارانتی و کیفیت بهتری نسبت به صبا باتری دارد
      0 | 0
  • - 1401/05/02 , 11:05

    با سلام. این قیمت باتری ال 90 با احتساب اینکه شما باتری فرسوده قبلی رو هم پس میگیرد اعلام شده یا اون موضوع؛ جداست؟
    0 | 0
    • - 1401/08/03 , 14:54

      قیمت باتری ال 90 با احتساب باتری فرسوده شما می باشد
      0 | 0
  • - 1401/05/30 , 09:00

    من روی ماشینم سیستم صوتی و دزدگیر دارم .در این حالت بهترین باتری ال 90 چی هستش؟
    0 | 0
    • - 1401/07/30 , 09:07

      باتری فابریکی ال90 (60آمپر) L2 می باشد که در صورت داشتن وسایل برقی اضافه می توانید از باتری(66 و 74 آمپر) L3 هم استفاده نمایید.
      0 | 0
  • - 1401/06/30 , 08:57

    من 3 سال باتری ال 90 را عوض نکردم و احساس میکنم کم جون شده باید الان عوض کنم یا صبر کنم باتری ال نود بخابه؟
    0 | 0
    • - 1401/07/30 , 09:10

      سلام دوست عزیز و عمر مفید باتری ال 90 دوسال می باشد و در حال حاضر اگر احساس میکنید مشکل دار است باید تعویض گردد
      0 | 0
  • - 1401/07/01 , 08:59

    من یک تند90 مدل 95 دارم . بر اساس تجربه شما بهترین باتری ال 90 چی هستش؟
    0 | 0
    • - 1401/07/30 , 09:15

      سلام دوست عزیز . بهترین و مناسب ترین باتری ال 90 باتری 60 آمپر و یا در صورت داشتن لوازم اضافه باتری 66 امپر می باشد
      0 | 0
  • - 1401/07/04 , 08:59

    برای باتری ال 90 باتری سپاهان بزارم یا صبا ؟
    -2 | 0
    • - 1401/07/30 , 09:09

      باتری ال 90 هم میتواند اوربیتال باشد و هم کاسپین از صبا باتری . فقط نکته مهم اینست که باتری فابریک ال 90 استفاده شود البته از لحاظ امپراژ
      0 | 0
  • - 1401/07/20 , 08:58

    باتری ال 90 چند امپر است؟
    0 | 0
    • - 1401/07/30 , 09:08

      باتری فابریک ال90 (60آمپر) می باشد که در صورت داشتن وسایل برقی اضافه می توانید از باتری(66 و 74 آمپر) L3 هم استفاده نمایید.
      0 | 0
  • - 1401/07/27 , 08:57

    سلام امداد باتری - من یک ال 90 اتوماتیک دارم . چه باتری برای ال 90 من خوب هستش؟
    0 | 0
    • - 1401/07/30 , 09:07

      سلام دوست عزیز . بهترین و مناسب ترین باتری ال 90 باتری 60 آمپر و یا در صورت داشتن لوازم اضافه باتری 66 امپر می باشد
      0 | 0
  • - 1401/07/30 , 10:55

    ایا میشه باطری ال 90 رو به صندوق عقب انتقال داد بخاطری افزایش عمر باطری و ایا ایرادی پیش نمیاد برای ماشینم؟
    0 | 0
    • - 1401/08/03 , 14:55

      سلام.بله میتوانید باتری ال 90 را به صندوق عقب انتقال دهسد و مشکل خاصی پیش نمی آید
      0 | 0
  • - 1401/08/01 , 10:58

    برای ال 90 اگر سیستم نصب کنم باید باتری هم عوض کنم؟
    0 | 0
    • - 1401/08/03 , 14:57

      سلام.بعد از اتمام باتری ال 90 فعلی ، باتری 74 امپر بر روی ماشین نصب کنید
      0 | 0
  • - 1401/08/01 , 10:59

    امداد باتری ایا باتری 74 فشار به دینام نمیاره؟
    0 | 0
    • - 1401/08/03 , 14:56

      باتری ال90 (60آمپر) L2 می باشد که در صورت داشتن وسایل برقی اضافه می توانید از باتری(66 و 74 آمپر) L3 هم استفاده نمایید.
      0 | 0
  • - 1401/08/02 , 10:52

    من زیاد از کولر استفاده میکنم ایا باتری 66 برای باتری ال 90 ضعیف نیست؟
    0 | 0
    • - 1401/08/03 , 14:56

      سلام. باتری فابریکی ال90 (60آمپر) L2 می باشد که در صورت داشتن وسایل برقی اضافه می توانید از باتری(66 و 74 آمپر) L3 هم استفاده نمایید. شما میتوانید برای باتری ال 90 از باتری 74 امپر استفاده نمایید
      0 | 0
  • - 1401/08/03 , 10:50

    سلام امدادباتری . شما برای منطقه سیدخندان باتری ال 90 ارسال میکنید؟
    0 | 0
    • - 1401/08/03 , 14:53

      سلام.بله ما به تمام مناطق تهران ارسال باتری داریم
      0 | 0
  • - 1401/08/03 , 10:56

    سلام. میبخشید بیشترین آمپری که میشه رو تندر 90 نصب کرد چه آمپریه؟
    0 | 0
    • - 1401/08/03 , 14:52

      سلام . بیشترین امپری که میتوان بعنوان باتری ال 90 روی ماشین نصب کرد باتری 74 امپر می باشد
      0 | 0
باتری 90 آمپر سوزوکی

3,320,000 تومان

باتری 100 آمپر سوزوکی

3,460,000 تومان

باتری 150 آمپر سوزوکی

5,710,000 تومان

باتری 200 آمپر سوزوکی

0 تومان

باتری 35 آمپر سوزوکی

1,830,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - واریان

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - واریان

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - واریان

6,475,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - کاسپین

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال وان سیلور

1,860,000 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال EFB

996,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال EFB

876,000 تومان

باتری 66 آمپر سوزوکی

2,530,000 تومان

باتری 70 آمپر سوزوکی

2,640,000 تومان

باتری 74 آمپر سوزوکی

2,680,000 تومان

باتری 60 آمپر سوزوکی

2,330,000 تومان

باتری 45 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 50 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 55 آمپر سوزوکی

2,200,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,000,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,100,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,286,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,370,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,346,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,160,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال وان سیلور

5,220,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,760,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتالEFB

980,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتالEFB

1,023,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال EFB

1,083,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال EFB

1,157,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال EFB

1,231,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال EFB

1,260,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال EFB

1,353,000 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال EFB

1,569,000 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال EFB

1,690,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال EFB

1,946,000 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال EFB

2,309,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال EFB

2,928,000 تومان

اشتراک در خبرنامه امداد باطری

برای اشتراک در خبرنامه پست الکترونیک خود را وارد کنید.