Please wait
جمعه 26 آذر 1400 امداد باطری 12174 42

خرید باتری جک J5 + قیمت باتری جک J5 | ارسال و نصب رایگان باتری جک J5

امداد باتری فروشگاه تخصصی باتری جک J5 به قیمت کارخانه - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما - تلفن درخواست امداد باتری 1601 بدون کد . بهترین و ارزانترین باتری جک J5 - امداد باتری نمایندگی صباباتری و سپاهان باتری - فروش انواع باتری سوزوکی - واریان و کاسپین و اوربیتال ، برنا و شارک .

باتری جک جی 5 + قیمت باتری جک j5

قصد خرید باتری جک جی 5 را دارید؟ مهمترین علائم خرابی باتری این خودرو چیست؟ از کجا می توانیم باتری اصل و با کیفیت را خریداری کنیم؟ بهترین قیمت خرید باتری جک J5 چقدر است؟ بهترین زمان تعویض باتری کی است؟ مشخصات باتری جک جی 5 چیست؟ در ادامه در نظر داریم به این سوالات پاسخ دهیم و به برخی از برندهای پرفروش باتری ماشین جک جی 5 پرداخته و اطلاعات مفیدی در مورد باید و نبایدهای خرید در اختیار شما قرار دهیم. باتری خریداری شده، باید مطابق با برند و مدل همان خودرو باشد. در غیر این صورت نمی توانید از کارایی آن بهره مند باشید. به همین دلیل در حین سفارش، حتما اطلاعات کامل در مورد باتری و سازگاری آن با مدل خودروی خود را بررسی کنید. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر می توانید از مشاوره ی رایگان کارشناسان امداد باتری بهره مند باشید. مشخصات باتری جک جی 5 شامل موارد زیر است:

جک J5 را باید یکی از موفق‌ترین سدان‌های چیزی بازار ایران لقب دهیم. این خودرو خوش چهره چینی در سال‌های میانی دهه نود خورشیدی توسط کرمان موتور به بازار کشورمان عرضه شد و به رقابت با محصولاتی همچون پژو پارس، ام وی ام 550 و بسترن B30F پرداخت. همانند دیگر تجربه‌های کرمان موتور، نخست نسخه دنده‌ای و سپس نسخه اتوماتیک این خودرو به تولید رسیدند و از نظر قیمت خودرو بسیار رقابتی بود. چهره زیبا در کنار پیشرانه ساخت میتسوبیشی، از جمله مزایا جک J5 هستند که به خصوص در نسخه اتوماتیک این خودرو به واسطه استفاده از رینگ‌های بزرگتر و تریم جدید کابین بیشتر می‌توان آن‌ها را حس کرد. در سوی مقابل مصرف سوخت بالا ناشی از عدم هماهنگی موتور و گیربکس عمده ضعف جک J5 در مقابل رقبایش محسوب می‌شود. نسخه دنده‌ای جک J5 همانند دیگر خودروهای اقتصادی چینی از پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد. این پیشرانه با وجود حجم کم راندمان قابل قبولی دارد و مصرف سوخت اندک آن به یکی از مزایای جک J5 دنده‌ای تبدیل شده است. نسخه اتوماتیک این خودرو به پیشرانه مجهزتر 1.8 لیتری ساخت میتسوبیشی و گیربکس اتوماتیک مجهز است.

 

باتری جک J5 چند آمپر است ؟

ظرفیت باتری اصلی: 60 آمپر ساعت

ولتاژ باتری: 12 ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه بلند قطب چپ

قیمت باتری جک J5

لیست قیمت باتری جک جی 5 - 60 آمپر

   

 

برند باتری

قیمت (تومان )

باتری 60 آمپر کاسپین

1630000

باتری 60 آمپر صبا باتری

1630000

باتری 60 آمپر اوربیتال

2100000

باتری 60 آمپر سوزوکی

2330000

 

برای خودروی جک جی 5 باتری با ظرفیت 70 آمپر نیز با توجه به نیاز برقی خودرو قابل نصب می باشد

لیست قیمت باتری جک جی 5 - 70 آمپر

 
  
باتری
قیمت (تومان)
باتری 70 آمپر صبا کاسپین
1800000
2370000
باتری 70 آمپر سوزوکی
2640000
1800000

 

 

 

 

 

 

 

 برای خرید باتری جک اس5  اینجا کلیک کنید.

 برای خرید باتری جک اس3  اینجا کلیک کنید.

 

بهتر است بدانید که جک جی ۵ توسط شرکت بسیار معروف ایتالیایی یعنی پنین فارینا طراحی شده و از ظاهر نسبتا معقول و قابل قبولی سود می‌برد. در نمای روبرو شاهد یک جلوپنجره کشیده هستیم که عمده فضای خالی میان دو چراغ و درب موتور را به قلمرو خود تبدیل کرده است. حالت چراغ‌ها نیز تا حدودی پرخاشگرانه اما در عین حال صمیمی به نظر می‌رسد. هواکش میانه سپر  تقریبا مشابه با فرم جلوپنجره ترسیم شده و دو عدد جایگاه مه شکن در دو طرف آن فضای خالی سپر را به طرز دلنشینی پر کرده است.

همچنین دو خط حجمی که از ستون A تا دو طرف جلو پنجره کشیده شده و فرمی عضلانی و خوش‌تراش‌تر به نمای جلو این خودرو بخشیده‌اند. نمای جانبی جک جی ۵ به حالتی نسبتا ساده اما آرامش‌بخش طراحی شده و انحناهای به کار رفته در ترسیم خط سقفی و فریم پنجره‌ها حالتی آیرودینامیک داشته و به نوبه خود جذاب جلوه می‌کند.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری برلیانس H230 هستید اینجا کلیک کنید. 

 

طراحان به جهت کاهش سادگی این بخش یک خط شانه‌ای و همچنین برخی حجم پردازی‌های جزئی را روی پروفیل کناری خودرو ترسیم کرده‌اند. فرم چراغ‌های عقب و نوع طراحی سپر تا حدودی ساده و نه چندان جذاب به نظر می‌رسند اما با این وجود نمی‌توان انتقاد اساسی به طراحی نمای پشت این خودرو نسبتا اقتصادی چینی وارد دانست. به طور کل در یک جمع‌بندی باید اظهار داشت که سبک و سیاق طراحی بدنه جک جی ۵ در مقایسه با خودروهای پر زرق و برق امروزی چندان مدرن و اسپرت به نظر نخواهد رسید اما با این وجود هنگامی که آن را با محصولاتی همچون انواع ساندرو، سمند، پژو پارس و حتی برلیانس مقایسه می‌کنیم، می‌توان به زیبایی نسبی این سبک از طراحی اذعان کرد.

 

مزایای نصب باطری توسط امداد باتری :

– نصب باطری فابریک : اگرچه ممکن است خودروی شما با یک باطری غیرفابریک هم روشن شود اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باطری با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باطری فابریک خودروی خود را نصب نمایید؛ از سوی دیگر استفاده از باطری غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باطری های عرضه شده توسط امداد باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

– گارانتی تعویض باطری نصب شده: باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض در سراسر کشور هستند. در هر نقطه از کشور و در ۲۴ ساعت شبانه روز، در محل شما، باطری نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد؛ تعویض خواهد شد.

– نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی: کیفیت و کارایی یک باطری تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باطری تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری ماشین برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری‌هایی را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باطری های تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باطری های عرضه شده در امدادباتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 206 هستید اینجا کلیک کنید.

 

– تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز: تعویض باتری خودرو توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان امدادباتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باتری مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند

 

طول عمر باتری جک J5 چقدر است؟

 

طول عمر باتری ماشین، به نسبت نوع نگهداری و عملکرد متفاوت است؛ اما در حالت عادی طول عمر آن حدوداً بین 2 تا 3 سال است.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 207 هستید اینجا کلیک کنید.

 

راهنمایی های خرید باتری

خوب است که برای خرید باتری خودرو موارد مهم زیر را رعایت کنید:

اعدادی که در قسمت آمپر درج شده است به این معنا است که آمپری که باید شما انتخاب کنید باید در بازه ذکر شده باشد. بازه انتخاب آمپر به سه عامل مهم بستگی دارد:

  1. میزان برقی است که خودرو مصرف می کند.
  2. میزان قدرت دینام خودرو برای شارژ باطری
  3. حجم و گنجایش محفظه داخلی خودرو برای این که باتری به صورت ایمن قرار گیرد.

نکته بسیار مهم این است که اگر خودروی شما دارای باندهای قوی است، در این صورت برقی که خودرو شما مصرف می کند بسیار بالا می رود. پس در این صورت شما نیازمند این هستید که بالاترین آمپر موجود را انتخاب کنید.

برعکس این قضیه هم صحت دارد. به این معنا که اگر مصرف برق اضافی ندارید، می توانید کمترین آمپر را برای خودرو خود انتخاب کنید.

اگر در مناطق بسیار گرم زندگی نمی کنید، باتری های سرب اسیدی گزینه خوبی هستند. این باتری ها در محیط های ۱۰ تا ۳۵ درجه سانتی گراد به خوبی کار می کنند. اما اگر در مناطق گرمسیری زندگی می کنید این باتری ها را خریداری نکنید. چرا که  نسبت به تغییرات دما حساسیت زیادی از خود نشان می‌دهند.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری جک اس 3 هستید اینجا کلیک کنید.

 

ابعاد باتری جک J5 چقدر است؟

 

276 * 175 * 190 میلی متر

باتری چند آمپر برای جک J5 توصیه می شود؟

دارندگان این خودرو در صورتی که مصرف برق اضافی دارند، جهت عملکرد بهتر باتری، می توانند باتری 66 آمپر بر روی آن نصب کنند.

علائم خراب شدن باتری کدام است؟

 

  1. بعد از اینکه ماشین چند ساعت خوابیده بود، ماشین استارت نزند.
  2. ماشین زمان استارت زدن صدای تق تق بدهد.
  3. برق از پشت آمپر قطع شود.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خریدباتری پژو 407هستید اینجا کلیک کنید.

 

مشخصات فنی جک جی ۵

جک جی ۵ ابتدا در نسخه دنده‌ای با موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی چهار سیلندر به بازار کشورمان راه پیدا کرد. قدرت این پیشرانه برابر با ۱۱۱ اسب بخار بوده و گشتاور حاصل از آن به ۱۴۶ نیوتن متر می‌رسد. این میزان نیرو توسط یک جعبه‌دنده ۵ سرعته دستی به سوی چرخ‌های جلو روانه می‌شود. شتاب صفر تا صد این نسخه از جک j5 برابر با ۱۰ ثانیه بوده و بیشینه سرعت آن به رقم ۱۷۵ کیلومتر در ساعت خواهد رسید. جک جی ۵ دنده‌ای معادل ۶.۶ لیتر در 100 کیلومتر سوخت مصرف خواهد کرد.

از طرف دیگر پیشرانه ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۴۱ اسب بخار و ۱۶۵ نیوتن متر گشتاور با یک جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک جفت شده و شتاب ۰ تا ۱۰۰ جک j5 را به رقم ۱۰.۵ ثانیه رسانده است. حداکثر سرعت تغییری نکرده اما میزان مصرف سوخت ترکیبی جک جی ۵ در مدل اتوماتیک به رقم ۷.۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد.

طراحی ظاهری جک J5

نوع طراحی ظاهری جک جی ۵ به گونه‌ای است که به ویژه در همان سال‌های ابتدایی عرضه به بازار ایران توانست نظر مثبت بسیاری از مشتریان، به ویژه اقشار متوسط رو به پایین جامعه را به سوی خود جلب سازد؛ چرا که عمده مشتریان هدف این خودرو را قشر کارمند و یا افرادی که پیش از آن مجبور بودند تولیدات داخلی همچون انواع سمند، پژو پارس، تندر ۹۰ و امثال این‌ها را خریداری کنند، تشکیل می‌داد. بنابراین حضور یک مدل جدید و نسبتا خوش‌قیمت با طراحی ظاهری متفاوت و به‌روزتر از تولیدات داخلی که امکانات بیشتری رفاهی ایمنی را نیز در اختیار مشتریان می‌گذاشت، کافی بود تا خریداران بازار کم تنوع ایران خیلی زود به سوی این سدان کامپکت چینی جلب شوند.

بهتر است بدانید که جک جی ۵ توسط شرکت بسیار معروف ایتالیایی یعنی پنین فارینا طراحی شده و از ظاهر نسبتا معقول و قابل قبولی سود می‌برد. در نمای روبرو شاهد یک جلوپنجره کشیده هستیم که عمده فضای خالی میان دو چراغ و درب موتور را به قلمرو خود تبدیل کرده است. حالت چراغ‌ها نیز تا حدودی پرخاشگرانه اما در عین حال صمیمی به نظر می‌رسد. هواکش میانه سپر  تقریبا مشابه با فرم جلوپنجره ترسیم شده و دو عدد جایگاه مه شکن در دو طرف آن فضای خالی سپر را به طرز دلنشینی پر کرده است.

همچنین دو خط حجمی که از ستون A تا دو طرف جلو پنجره کشیده شده و فرمی عضلانی و خوش‌تراش‌تر به نمای جلو این خودرو بخشیده‌اند. نمای جانبی جک جی ۵ به حالتی نسبتا ساده اما آرامش‌بخش طراحی شده و انحناهای به کار رفته در ترسیم خط سقفی و فریم پنجره‌ها حالتی آیرودینامیک داشته و به نوبه خود جذاب جلوه می‌کند.

باتری اتمی مناسب تر است یا اسیدی؟

 

باتریهای اتمی به دلیل طول عمر بالاتر، عدم نوسان برق، ایجاد آلودگی کمتر و نیاز نداشتن به نگهداری، قطعا گزینه مناسب تری نسبت به نوع اسیدی آن است.

نکته: هر نشانه ای از خرابی باتری، به معنی خراب بودن خود باتری نیست؛ بنابراین قبل از اقدام به تعویض باتری، حتماً از متخصص برق برای تست باتری کمک بگیرید.

باطری مناسب خودرو جک J5 خود را می توانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا از فروشگاه امداد باتری تهیه کنید.

 
باتری مناسب برای خودرو #باتری جک J5- تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما -باتری فابریک جک J5 - باتری کاسپین و واریان برای جک J5 - نمایندگی صباباتری-نمایندگی باتری سوزوکی- نمایندگی باتری اوربیتال-قیمت باتری جک J5 - تعویض باتری جک J5 
  • - 1400/02/21 , 08:18

    سلام.ماشین جک J5 من 8 ماه بود که روشن نشده بوده ایا الان باید باتری عوض بشه یا با باتری به باتری ماشین روشن میشود؟
    0 | 0
    • - 1400/08/14 , 12:37

      سلام دوست عزیز، ابتدا تکنسین های امداد باتری بررسی میکنند و اگر با باتری به باتری کردن ماشین شما روشن نشد آنرا تعویض میکنند.
      -1 | 0
  • - 1400/03/21 , 08:17

    امداد باتری خدمات باتری به باتری جک J5 هم انجام میده؟
    0 | 0
    • - 1400/08/14 , 12:40

      سلام دوست عزیز، بله امداد باتری خدمات باتری به باتری خودروی جک J5 هم انجام میدهد.
      0 | 0
  • - 1400/03/21 , 08:18

    سلام.ایا من خودم میتونم باتری جک J5 رو عوض کنم؟
    0 | 0
    • - 1400/08/14 , 12:41

      سلام جناب، بله خودتون میتونید باتری جک J5 رو تعویض کنید ولی بهتره این کارو به تکنسین های ما بسپارید تا از باتری و دینام هم تست گرفته تا شما اطمینان از سلامت آنها حاصل کنید.
      0 | 0
  • - 1400/04/05 , 21:08

    سلام.شما چه برندی رو برای باتری جک J5 پیشنهاد میدید؟
    0 | 0
    • - 1400/08/14 , 12:42

      سلام دوست عزیز، پیشنهاد ما به شما باتری 60 آمپر اوربیتال وان سیلور است که بسیار کیفیت بالایی دارد.
      0 | 0
  • - 1400/04/21 , 08:15

    ایا میشه روی جک J5 باتری 74 آمپر قرار داد؟
    0 | 0
    • - 1400/08/14 , 12:43

      سلام دوست عزیز، باتری جک J5 60 آمپر هست و در صورت مصرف برق اضافی میبایست از باتری 66 آمپر استفاده کنید.
      0 | 0
  • - 1400/05/04 , 21:08

    من ماشینم رو بردم و باتری ساز به من گفته باتری 74 آمپر برای جک J5 خوبه.ایا باتری جک J5 74 امپر هستش یا 66 امپر ؟
    0 | 0
    • - 1400/08/14 , 12:45

      سلام دوست عزیز، باتری مناسب ماشین شما 66 آمپر هست و بهتره از باتری قوی تر استفاده نکنید.
      0 | 0
  • - 1400/05/21 , 08:13

    سلام روز بخیر امداد باتری.ایا شما خدمات امداد باتری برای جک J5 هم دارید؟
    0 | 0
    • - 1400/08/14 , 12:46

      سلام دوست عزیز روز شما هم بخیر، بله امداد باتری تمامی خدمات مربوط به جک J5 رو ارائه میدهد.
      0 | 0
  • - 1400/05/22 , 08:13

    باتری الان ماشین من 74آمپر هستش و در توضیحات شما اومده باتری جک J5 66 آمپره.این موضوع مشکلی برای ماشین من نداره؟
    0 | 0
    • - 1400/08/14 , 12:47

      سلام دوست عزیز، بهتر است از باتری مناسب خودروتون استفاده کنید تا مشکلی پیش نیاد.
      0 | 0
  • - 1400/06/05 , 21:08

    چراغ های ماشین من کم نور شده ایا اشکال از باتری ماشین هستش؟
    0 | 0
    • - 1400/08/14 , 12:48

      سلام دوست عزیز، بله متاسفانه باتری ماشین شما ضعیف شده و باید پس از بررسی تعویض شود.
      0 | 0
  • - 1400/06/21 , 08:12

    ایا باتری 70 امپر برای باتری جک J5 مناسبه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/14 , 12:49

      سلام دوست عزیز، خیر باتری مناسب جک J5 باتری 60 آمپر هستش.
      0 | 0
  • - 1400/07/01 , 08:10

    من فکر میکنم باتری ماشینم ضعیف شده ایا تکنسین های امداد باتری قبل از تعویض سلامت باتری ماشین رو بررسی میکنند؟
    0 | 0
    • - 1400/08/14 , 12:52

      سلام دوست عزیز، بله تکنسین های امداد باتری ابتدا از باتری ماشین شما تست سلامت گرفته و پس از بررسی در صورت نیاز تعویض می کنند.
      0 | 0
  • - 1400/07/03 , 08:10

    سلام، ایا شما خدمات باتری به باتری برای ماشین جک J5 هم دارید؟
    0 | 0
    • - 1400/08/14 , 12:52

      سلام همراه گرامی امداد باتری بله ما تمامی خدمات مربوط به جک J5 رو ارائه میدهیم.
      0 | 0
  • - 1400/07/12 , 08:09

    سلام امداد باتری جک J5 اگر روی ماشینم سیستم نصب نکرده باشم ولی بخوام باتری 66 آمپر نصب کنم به ماشین فشار میاد؟
    0 | 0
    • - 1400/08/14 , 12:54

      سلام دوست عزیز، بله بهتر است در صورت نداشتن مصرف برق اضافی باتری 60 آمپر رو ماشینتون نصب کنید.
      0 | 0
  • - 1400/07/13 , 08:20

    میشه برای کارایی بیشتر روی جک J5 باتری 74 امپر نصب کنم؟
    0 | 0
    • - 1400/08/14 , 12:55

      سلام دوست عزیز، باتری 74 آمپر برای ماشین شما مناسب نیست و باعث آسیب میشه بهتره از باتری 66 آمپر برای کارایی بیشتر استفاده کنید.
      0 | 0
  • - 1400/07/14 , 08:08

    سلام امداد باتری ، چراغ های پشت امپر ماشین من روشن نمیشه ایا اشکال از باتری هستش یا قسمت دیگری؟
    -1 | 0
    • - 1400/08/14 , 12:56

      سلام دوست عزیز، متاسفانه باتری ماشین شما ضعیف شده و پس از تست گرفتن باید تعویض بشه.
      7 | 0
  • - 1400/07/21 , 08:07

    سلام.من ماشین جک J5 خریدم و تا حالا باتری عوض نکردم، بهترین باتری برای ماشین جک J5 چه مارکی هستش؟
    0 | 0
    • - 1400/08/14 , 12:59

      سلام دوست عزیز، بهترین باتری جک J5 باتری 60 آمپر اوربیتال وان سیلور و باتری سوزوکی هست.
      0 | 0
  • - 1400/07/21 , 08:11

    سلام.من سمت میدان هروی هستم چقدر زمان میبره تا تکنسین برای تعویض باتری جک J5 برسه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/14 , 01:00

      سلام دوست عزیز، زمان رسیدن تکنسین های امداد باتری به شما کمتر از 1 ساعت می باشد.
      16 | 0
  • - 1400/07/21 , 08:22

    من از خدمات امداد باتری شما استفاده کردم و بسیار عالی و به موقع بود.ممنونم
    0 | 0
    • - 1400/08/14 , 01:00

      سلام دوست عزیز، ممنون از همراهی شما
      0 | 0
  • - 1400/07/23 , 08:21

    سلام امداد باتری. من سمت میدان قیام هستم تا اینجا چقدر طول میکشه که تکنسین شما تا اینجا بیاد؟
    0 | 0
    • - 1400/08/14 , 01:01

      سلام همراه گرامی امداد باتری، زمان تقریبی رسیدن تکنسین های ما به شما کمتر از 1 ساعت هست.
      0 | 0
  • - 1400/07/23 , 08:21

    سلام .شما باتری اوربیتال رو برای جک J5 پیشنهاد میدید؟
    0 | 0
    • - 1400/08/14 , 01:02

      سلام دوست عزیز، بله باتری اوربیتال از کارخانه سپاهان باتری از بهترین هاست که کیفیت و کارایی بالایی دارد.
      0 | 0
  • - 1400/07/24 , 08:22

    اگر شیشه بالابر ماشین ضعیف شده باشه ایا اشکال از باتری هستش؟
    0 | 0
    • - 1400/08/14 , 01:03

      سلام دوست عزیز، بله متاسفانه باتری ماشین شما ضعیف شده و باید توسط متخصصین ابتدا تست شود و بعد تعویض گردد.
      0 | 0
باتری 90 آمپر سوزوکی

3,320,000 تومان

باتری 100 آمپر سوزوکی

3,460,000 تومان

باتری 150 آمپر سوزوکی

5,710,000 تومان

باتری 200 آمپر سوزوکی

0 تومان

باتری 35 آمپر سوزوکی

1,830,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - واریان

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - واریان

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - واریان

6,475,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - کاسپین

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال وان سیلور

1,860,000 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال EFB

996,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال EFB

876,000 تومان

باتری 66 آمپر سوزوکی

2,530,000 تومان

باتری 70 آمپر سوزوکی

2,640,000 تومان

باتری 74 آمپر سوزوکی

2,680,000 تومان

باتری 60 آمپر سوزوکی

2,330,000 تومان

باتری 45 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 50 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 55 آمپر سوزوکی

2,200,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,000,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,100,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,286,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,370,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,346,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,160,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال وان سیلور

5,220,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,760,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتالEFB

980,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتالEFB

1,023,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال EFB

1,083,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال EFB

1,157,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال EFB

1,231,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال EFB

1,260,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال EFB

1,353,000 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال EFB

1,569,000 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال EFB

1,690,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال EFB

1,946,000 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال EFB

2,309,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال EFB

2,928,000 تومان

اشتراک در خبرنامه امداد باطری

برای اشتراک در خبرنامه پست الکترونیک خود را وارد کنید.