Please wait
يكشنبه 26 دی 1400 امداد باطری 10907 13

خرید باتری خودرو برلیانسH320 + قیمت باتری برلیانسH320 | ارسال و نصب رایگان برلیانسH320

امداد باتری فروشگاه تخصصی باتری برلیانسH320 به قیمت کارخانه - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما - تلفن درخواست امداد باتری 1601 بدون کد . بهترین و ارزانترین برلیانسH320 - امداد باتری نمایندگی صباباتری و سپاهان باتری - فروش انواع باتری سوزوکی - واریان و کاسپین و اوربیتال ، برنا و شارک .

باتری برلیانسH320 + قیمت باتری برلیانس h320

 

در سال 2013 میلادی، شرکت خودروسازی برلیانس رسماً از خانواده سری H300 در مدل‌های ‌هاچ‌بک H320 و سدان H330 رونمایی کرد و یکسال پس از معرفی، توانست به فروش بیش از 53 هزار دستگاه در سال 2014 میلادی دست پیدا کند. به دنبال موفقیت این خودرو در بازار چین، برلیانس در سال 2015 راهی بازار ایران شد و موفق شد با تکیه بر طراحی مناسب و امکانات قابل قبول نماینده‌اش، در بازار کشورمان هم فروش بسیار خوبی را تجربه کند و در مدل‌های سدان به رقیبی سخت برای بسترن B30، جیلی GC6، رنو تندر 90 اتوماتیک، جک J5 و خودروی پژو پارس اتوماتیک تبدیل شود. مدل محبوب هاچ‌بک هم رقابت نزدیکی با ساندرو اتوماتیک، دانگ فنگ H30 کراس، پژو 206 تیپ 5 و بعد از آن 207i را آغاز کرد، در ادامه با این مقاله از امداد باتری همراه ما باشید.

پاییز سال 1393 بود که برلیانس به‌عنوان شریک چینی سایپا و خودروسازی با دسترسی به دانش فنی ب‌ام‌و، در ایران معرفی شد؛ هرچند که تاکنون هیچ سند و مدرکی برای استفاده از قطعات فنی یا دانش ب‌ام‌و در خودروهای مونتاژی این شرکت در ایران دیده نشده است. تولید هاچ‌بک H320 از نیمه 1394 ابتدا در سایپا شروع، ولی از اواخر همان سال، خط تولیدش به پارس خودرو منتقل شد. H320 به لطف طراحی ظاهری خوب و شباهت‌های اندکش به خودروهای اروپایی، تاکنون در ایران موفق ظاهر شده‌ است. هرچند که امکانات و تجهیزات رفاهی بیشتر در مدل اتومات باعث شده که استقبال مشتریان از مدل‌های اتوماتیکش بیشتر باشد اما به سبب قدرت نه چندان زیاد پیشرانه، مدل‌های دستی سری H300، به لحاظ قابلیت‌های حرکتی، مدل جذاب‌تری در مقایسه با مدل اتومات هستند. از اسفند 96 نیز سایپا، خانواده H300 را با پیشرانه جدید 1.65 لیتری و جعبه‌دنده بهبودیافته به بازار فرستاد.
از ویژگی‌های مثبت برلیانس H320 میتوان به مواردی نظیر طراحی خوب و هماهنگ بدنه، فرمان نرم، پایداری قابل قبول، استفاده از زنجیر تایم در موتور و شتاب و کشش کافی در نسخه 1.65 اشاره نمود که تمامی اینها در کنار آپشن‌های قابل قبول (در نمونه اتومات)، نماینده پارس خودرو را به گزینه‌ای مناسب در میان رقبا تبدیل نموده‌اند. البته در این بین میتوان به مشکلاتی نظیر نامشخص بودن ایمنی، کیفیت پایین متریال داخل کابین، عدم ارائه اطلاعات صحیح از فرمان به دستان راننده و کمبود آپشن در نسخه دنده‌ای هم اشاره نمود.

 

باتری برلیانسH320 چند آمپر است ؟

 

ظرفیت باتری اصلی: ۶۰ آمپر ساعت

ولتاژ باتری: ۱۲ ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

 

باتری فابریک این خود رو باتری 12 ولت، 60آمپر از نوع باتری های سیلد اتمی و پایه بلند است. در حال حاضر صبا باتری و  اوربیتال وان سیلور در بازار کنونی، موجود است که کیفیت و کارایی مناسبی برای این نوع خودرو دارد.

توجه داشته باشید که باتری کوتاه و معمولی هم می توان بر روی آن نصب کرد و هیچ مشکلی از نظر ابعاد باتری به وجود نمی آید.

 

لیست قیمت باتری برلیانس h320

 

قیمت باتری برلیانس h320

 

 

برند باتری

قیمت (تومان )

باتری 60 آمپر کاسپین

1630000

باتری 60 آمپر صبا باتری

1630000

باتری 60 آمپر اوربیتال

2100000

باتری 60 آمپر سوزوکی

2330000

 

 

 

 برلیانس H320 به عنوان یک هاچ‌بک میان رده چینی از امکانات متوسطی نظیر کیسه هوا برای راننده و سرنشین کناری، ترمزهای مجهز به ABS و EBD، تهویه مطبوع، سانروف برقی، سنسور و دوربین دنده عقب، نمایشگر مرکزی مجهز به رهیاب ماهواره‌ای و سیستم کیلس (مختص نسخه‌های جدیدتر اتوماتیک) بهره میبرد که در قیاس با امثال ساندرو مناسب است و در برابر سایر رقبای قیمتی هم میتواند تا حدودی حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.
اما در خصوص ایمنی H320 نمیتوان با اطمینان خاطر صحبت کرد چرا که حتی گزارشی از تست تصادف این خودرو در موسسه C-NCAP چین هم در دسترس نیست و در نتیجه استاندارهای ایمنی واقعی‌اش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری ال نود هستید اینجا کلیک کنید.

 

به‌محض قرار گرفتن در فضای داخلی برلیانس H320 فرمان چرمی، صندلی‌های راحت چرمی و طراحی ساده اما جذاب فضای داخلی خودرو حس مثبتی را به شما القا می‌کند. داشبورد این هاچبک چینی گرچه از پلاستیک خشک ساخته‌شده است اما از طراحی قابل قبولی برخوردار بوده که باعث می‌شود تا حدودی جنس بد مواد اولیه آن را از یاد ببرید. در بخش مرکزی داشبورد یک سیستم ملتی مدیا زیبا وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا به ترانه‌های دلخواه خود باکیفیتی مطلوب گوش فرا دهید و از رانندگی لذت ببرید. مکان قرارگیری ستون‌های A و زاویه شیشه جلو این خودرو باعث می‌شود تا دید و تسلط بسیار خوبی را نسبت به محیط اطراف تجربه کنید و می‌توان گفت بخش طراحی شرکت برلیانس در این بخش هم بسیار خوب عمل کرده است.
از امکانات رفاهی خوبی که برای این خودرو در نظر گرفته‌شده می‌توان به کروز کنترل، سانروف برقی، سیستم تهویه مطبوع الکترونیکی، تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو، تنظیم نور صفحه کیلومتر، تنظیم ۸ جهت صندلی راننده، سیستم مولتی مدیا دارای ۴ عدد بلندگو و۲ عدد توئیتر و... اشاره کرد.

 

مزایای نصب باطری توسط امداد باتری :

– نصب باطری فابریک : اگرچه ممکن است خودروی شما با یک باتری برلیانس h320 غیرفابریک هم روشن شود اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باتری برلیانس h320 با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است  باتری برلیانس h320 فابریک خودروی خود را نصب نمایید؛ از سوی دیگر استفاده از باطری غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باطری های عرضه شده توسط امداد باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

– گارانتی تعویض باطری نصب شده: باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض در سراسر کشور هستند. در هر نقطه از کشور و در ۲۴ ساعت شبانه روز، در محل شما، باتری برلیانس h320 نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد؛ تعویض خواهد شد.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 206 هستید اینجا کلیک کنید.

 

– نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی: کیفیت و کارایی یک باتری برلیانس h320 تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باطری برلیانس h320 تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری ماشین برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری‌هایی را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باتری برلیانس h320 تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمام باتری برلیانس h320 عرضه شده در امدادباتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

– تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز: تعویض باتری برلیانس h320 خودرو توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان امدادباتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باتری برلیانس h320 مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند.

 چه باتری مناسب این خودرو می باشد؟

باتری 60 آمپر همگی مناسب این خودرو هستند؛ اما می توانید در زمان تعویض باتری برلیانس h320، به جهت عملکرد مناسب تر خودرو، باطری 65 آمپر بر روی آن نصب کنید. توجه داشته باشید باید آمپر مناسب را با توجه به مصرف کننده های برقی ماشین درست انتخاب کنید تا عمر باطری برلیانس h320 کمتر از حد استاندارد نشود.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 207 هستید اینجا کلیک کنید.

 

راهنمایی های خرید باتری

خوب است که برای خرید باتری برلیانس h320 خودرو موارد مهم زیر را رعایت کنید:

اعدادی که در قسمت آمپر درج شده است به این معنا است که آمپری که باید شما انتخاب کنید باید در بازه ذکر شده باشد. بازه انتخاب آمپر به سه عامل مهم بستگی دارد:

  1. میزان برقی است که خودرو مصرف می کند.
  2. میزان قدرت دینام خودرو برای شارژ باطری
  3. حجم و گنجایش محفظه داخلی خودرو برای این که باتری برلیانس h320 به صورت ایمن قرار گیرد.

نکته بسیار مهم این است که اگر خودروی شما دارای باندهای قوی است، در این صورت برقی که خودرو شما مصرف می کند بسیار بالا می رود. پس در این صورت شما نیازمند این هستید که بالاترین آمپر موجود را انتخاب کنید.

برعکس این قضیه هم صحت دارد. به این معنا که اگر مصرف برق اضافی ندارید، می توانید کمترین آمپر را برای خودرو خود انتخاب کنید.

اگر در مناطق بسیار گرم زندگی نمی کنید، باتری برلیانس h320 سرب اسیدی گزینه خوبی هستند. این باتری ها در محیط های ۱۰ تا ۳۵ درجه سانتی گراد به خوبی کار می کنند. اما اگر در مناطق گرمسیری زندگی می کنید این باتری ها را خریداری نکنید. چرا که  نسبت به تغییرات دما حساسیت زیادی از خود نشان می‌دهند.

مشاوران فنی و فروش امداد باتری، آماده هستند تا راهنمایی های لازم را در زمینه خرید باتری مناسب خودرو، در اختیار شما قرار دهند. کافی است تا با ما در ارتباط باشید.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری رنو ساندرو هستید اینجا کلیک کنید.

 

طول عمر باتری برلیانسH320 چقدر است؟

طول عمر باتری برلیانس h320، به نسبت نوع نگهداری و عملکرد متفاوت است؛ اما در حالت عادی طول عمر آن حدوداً بین 2 تا 3 سال است.

ابعاد باتری برلیانسH320 چقدر است؟

 190 * 175 * 242 میلی متر

شتاب و وزن خودرو برلیانس H۳۲۰

مطمئناً فاکتور وزن از اهمیت خاصی در یک خودرو به شمار می‌آید چرا که هرچه خودرو سبک تر باشد عملکرد پیشرانه هم بهتر خواهد شد، برلیانس H320 دستی در میان رقبای خود در بازار ایران دارای شتاب و سرعت قابل قبولی است و می‌توان گفت که در بحث سرعت و شتاب با رقبایش برابری می‌کند، هرچند که تحقیقات میدانی نشان داده که برلیانس H320 اتوماتیک دارای شتاب ۱۶.۳ ثانیه است، که بی شک وزن برلیانس H320 باعث بروز این شتاب در مدل اتوماتیک شده است، لازم به ذکر است که شتاب ثانویه این خودرو خیلی بهتر از شتاب اولیه آن است. در کل بهتر بود که مهندسین برلیانس تمام تلاش خود را می‌کردند تا با کاهش وزن، شاهد عملکرد بهتری در بخش سرعت و شتاب بودند.

بررسی خودرو برلیانس H۳۲۰ + مشخصات، آپشن ها، رقبا و قیمت برلیانس پارس خودرو

 

کیفیت ساخت برلیانس H۳۲۰

بیشتر خودروهای چینی ساخت ایران کیفیت ساخت پایینی را دارند، هرچند در بعضی از موارد این ایراد در برخی از نمونه‌های برلیانس H320 کم و زیاد است، خودروسازانی که محصولات چینی را می‌سازند به جهت رفع این ایراد در خدمات پس از فروش سعی در رفع ایرادهای مونتاژی دارند، پارس خودرو هم سعی در رفع برخی از ایرادهای مونتاژی در خدمات پس از فروش خود دارد.

بازار دست دوم برلیانس H۳۲۰

نباید انتظار بازار دست دوم خوب و پر رونقی را از یک خودروی چینی داشت.

گیربکس برلیانس H۳۲۰

گیربکس برلیانس H320 در شرایط معمولی نرم و قابل قبول عمل می‌کند، اما اگر راننده تصمیم به رانندگی هیجانی گیرد شاهد بروز ناهماهنگی بین جعبه دنده و پیشرانه خواهد بود. هرچند در این رده قیمتی این امر در اکثر خودروها مشاهده می‌شود و هرگز نمی‌توان این بخش را جز ایرادهای مهم برلیانس به حساب آورد.

باتری چند آمپر برای برلیانسH320 توصیه می شود؟

دارندگان این خودرو در صورتی که مصرف برق اضافی دارند، جهت عملکرد بهتر باتری برلیانس h320، می توانند باتری 65آمپر بر روی آن نصب کنند.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری جیلی امگرند 7 هستید اینجا کلیک کنید.

 

علائم خراب شدن باتری کدام است؟

  1. بعد از اینکه ماشین چند ساعت خوابیده بود، ماشین استارت نزند.
  2. ماشین زمان استارت زدن صدای تق تق بدهد.
  3. برق از پشت آمپر قطع شود.

باتری اتمی مناسب تر است یا اسیدی؟

باتری برلیانس h320 اتمی به دلیل طول عمر بالاتر، عدم نوسان برق، ایجاد آلودگی کمتر و نیاز نداشتن به نگهداری، قطعا گزینه مناسب تری نسبت به نوع اسیدی آن است.

نکته: هر نشانه ای از خرابی باتری برلیانس h320، به معنی خراب بودن خود باتری برلیانس h320 نیست؛ بنابراین قبل از اقدام به تعویض باتری، حتماً از متخصص برق برای تست باتری کمک بگیرید.

باتری برلیانس h320 مناسب خود را می توانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا از فروشگاه امداد باتری تهیه کنید.

باتری مناسب برای خودرو #باتری برلیانسH320- تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما -باتری فابریک برلیانسH320 - باتری کاسپین و واریان برای برلیانسH320- نمایندگی صباباتری-نمایندگی باتری سوزوکی- نمایندگی باتری اوربیتال-قیمت باتری برلیانسH320 - تعویض باتری برلیانسH320 
  • - 1400/07/10 , 09:49

    سلام امداد باتری .شما در بومهن هم خدمات دارید؟
    0 | 0
باتری 90 آمپر سوزوکی

3,320,000 تومان

باتری 100 آمپر سوزوکی

3,460,000 تومان

باتری 150 آمپر سوزوکی

5,710,000 تومان

باتری 200 آمپر سوزوکی

0 تومان

باتری 35 آمپر سوزوکی

1,830,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - واریان

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - واریان

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - واریان

6,475,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - کاسپین

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال وان سیلور

1,860,000 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال EFB

996,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال EFB

876,000 تومان

باتری 66 آمپر سوزوکی

2,530,000 تومان

باتری 70 آمپر سوزوکی

2,640,000 تومان

باتری 74 آمپر سوزوکی

2,680,000 تومان

باتری 60 آمپر سوزوکی

2,330,000 تومان

باتری 45 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 50 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 55 آمپر سوزوکی

2,200,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,000,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,100,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,286,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,370,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,346,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,160,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال وان سیلور

5,220,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,760,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتالEFB

980,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتالEFB

1,023,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال EFB

1,083,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال EFB

1,157,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال EFB

1,231,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال EFB

1,260,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال EFB

1,353,000 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال EFB

1,569,000 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال EFB

1,690,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال EFB

1,946,000 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال EFB

2,309,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال EFB

2,928,000 تومان

اشتراک در خبرنامه امداد باطری

برای اشتراک در خبرنامه پست الکترونیک خود را وارد کنید.