Please wait
دوشنبه 08 شهریور 1400 امداد باطری 9982 45

باتری پژو 207 + قیمت باتری 207 - ارسال و نصب رایگان باتری 207

امداد باتری 207 - تعویض و نصب باتری 207 بصورت رایگان در محل شما - باتری فابریک خودروهای پژو 207 و پژو 206، هر دو 12 ولت، 50 آمپر اسیدی، تولید برنا باطری است. اما در صورتی که نیاز به تعویض باتری خودروی خود دارید، باتری 50آمپر، 55 آمپر و 60 آمپر اوربیتال وان سیلور مناسب است.

باتری پژو 207 + قیمت باتری پژو 207

 

طراحي خودرو زيبا و اسپرت 207 آي از آخرين تكنولوژي هاي روز استفاده شده است.پژو 207آي به دليل چالاكي و قابليت هاي ديناميكي بالا، مصرف سوخت پايين، قيمت مناسب، استفاده از موتور با قدرت بالا و مطابقت با استانداردهاي روز اروپا از محبوبيت ويژه اي چه در ميان جوانان و چه در ميان خانواده ها در سطح جهان برخوردار شده است. پژو 207آي با ظاهري چالاك و استايلي زيبا و نماي داخلي شكيل، احساس آرامش و وقار خاصي را به سرنشينان خويش مي دهد. در طراحي و توليد پژو 207آي از جديدترين دستاوردهاي فني و مهندسي دنيا استفاده شده است. در ايران با سطح تجهيزات فول آپشن و در نوع گيربكس دستي و اتوماتيك به بازار عرضه مي شود. 207آي علاوه بر ايران خودرو در كشورهايي كه شريك تجاري پژو محسوب مي شوند از قبيل برز‫يل، آرژانتين، مالز ‫ي، چين نيز توليد و عرضه مي شود

در چین و جنوب آمریکا یک سدان تحت نام پژو ۲۰۷ عرضه می‌شود که در واقع از پلت فرم پژو ۲۰۶ استفاده می‌کند.این خودرو در اصل همان پژو ۲۰۷آی یا به عبارتی دیگر ۲۰۶+ است که به مانند 206 SD از صندوق عقب برخوردار است. هر چند نسخه هاچ بک آن هم در بازارهای چین، برزیل و ایران با نام ۲۰۷ عرضه می‌شود.

این خودرو با دو بدنه هاچبک و سدان (صندوقدار) در کارخانه ایران خودرو تولید می‌شود و از موتور ۱.۶ لیتری TU5 چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ استفاده می‌کند. قبل از ۲۰۷، این موتور فقط در پژو ۲۰۶ و آن هم فقط تیپ ۵ استفاده می‌شد. حجم دقیق پیشرانه پژو ۲۰۷ ایرانی، ۱۵۸۷ سی سی است و حداکثر قدرتش به ۱۰۵ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور بر دقیقه می‌رسد و می‌تواند ۱۴۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور بر دقیقه گشتاور تولید کند.

باتری پژو 207 چند آمپر است ؟

ظرفیت باتری اصلی: ۵۰ آمپر ساعت

ولتاژ باتری: ۱۲ ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

باتری مناسب پژو 207

باتری ۲۰۷ توسط شرکت خودرو سازی ایران خودرو، باتری ۵۰ آمپر در قالب L1 است. علاوه بر باتری ۵۰ آمپر، باتری ۵۵ آمپر در قالب L2 برای ماشین پژو ۲۰۷، نیز مناسب می باشد. باتری های ۵۰ آمپر و ۵۵ آمپر ماشین پژو ۲۰۷ با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا به همراه گارانتی تعویض، توسط شرکت سپاهان باتری و صبا باتری، تولید و عرضه می شود.

نوع مناسب باتری ۲۰۷، سیلد اسید است که در کارخانه سپاهان باتری، در برند اوربیتال و سوزوکی و همینطور در کارخانه صبا باتری در برند کاسپین با بهترین سطح کیفیت تولید می شود و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این نوع باتری ها نسبت به باتری های اسیدی، نگهداری آسان تری دارند، زیرا درب این باتری ها به بدنه آنها مهر و موم شده است و نیازی نیست ماهانه سطح الکترولیت آن ها را بررسی کنید و به آن آب مقطر اضافه کنید.

باتری های سیلد اسید به دلیل داشتن درب مهر و موم شده، آب الکترولیت خود را به مقدار زیادی از دست نمی دهند و این اتفاق باعث افزایش طول عمر باتری ۲۰۷ شده است. باتری های سیلد اسید دارای طول عمر سه ساله هستند که شما می توانید بهترین عملکرد را از این باتری ها مشاهده کنید و دیگر به هنگام استارت زدن به ماشین خود دچار مشکل نشوید.

 

ابعاد باتری پژو 207

حداکثر فضای مورد نیاز برای باتری 207 به شرح زیر است:

  • طول 20CM
    عرض 18CM
    ارتفاع 20CM

قیمت باتری 207

لیست قیمت باتری 50 آمپر پژو 207

 

 

باتری 50 آمپر

قیمت (تومان )

باتری 50 آمپر کاسپین L1

1450000

باتری 50 آمپر اوربیتال L1

2040000

باتری 50 آمپر سوزوکی L1

2060000

باتری 50 آمپر اوربیتال L2

1860000

باتری 50 آمپر کاسپین L2

1390000

باتری 50 آمپر سوزوکی L2

1830000

 

برای خودروی پژو ۲۰۷ باتری با ظرفیت های ۵۵ و ۶۰ آمپر نیز با توجه به نیاز برقی خودرو قابل نصب می باشد

 

 لیست قیمت باتری پژو 207 - 55 آمپر

 

باتری 55 آمپر

قیمت (تومان )

باتری 55 آمپر صبا باتری

1490000

باتری 55 آمپر اوربیتال سیلور

2000000

باتری 55 آمپر سوزوکی

2200000

باتری 55 آمپر کاسپین

1490000

 

لیست قیمت باتری 60 امپر پژو 207 :

 

 

برند باتری

قیمت (تومان )

باتری 60 آمپر کاسپین

1630000

باتری 60 آمپر صبا باتری

1630000

باتری 60 آمپر اوربیتال

2100000

باتری 60 آمپر سوزوکی

2330000

 

 

قیمت باطری پژو 207

قیمت باتری 207 در انواع مختلف آن باهم متفاوت هستند . علت این تفاوت ها در نوع اتمی و اسیدی ، آمپر و برند است که همه اینها در عمر باتری تاثیر گذار است . پس انتخاب شما با این 5 عامل قیمت گذاری می شود .

  • قیمت باتری 207 اسیدی کمتر است
  • قیمت باتری 207 با آمپراژ بالاتر گرانتر است
  • برند باتری با توجه به کیفیت و آلیاژ ، قیمت را تغییر میدهد
  • خدمات رسانی
  • تکنولوژی باطری

طول عمر باتری 207

طول عمر باطری بسته به شرایط استفاده و نگهداری متغیر است؛ اما در شرایط عادی مدت طول عمر باتری 207 حدوداً بین 1 تا 2 سال است که البته پس از این مدت بایستی باتری تست و در صورت لزوم تعویض شود.

باطری اتمی مناسب تر یا اسیدی؟

باتری اتمی علاوه بر این که نیاز به نگهداری ندارد، کیفیت بالاتر و طول عمر بیشتری داشته و نسبت به باتری های اسیدی ایجاد آلودگی کمتری می کند.

 

نشانه های خراب شدن باتری پژو 207 چیست؟

1- بعد از اینکه ماشین چند ساعت خوابیده بود، ماشین استارت نزند.

در این شرایط ابتدا برق دزدی ماشین را تست کنید و در صورت خرابی باتری را تعویض کنید.

2- ماشین سنگین استارت بزند.

اگر زمان روشن کردن ماشین، ماشین سنگین استارت بزند، احتمالاً باتری ضعیف شده است؛ در این شرایط اول باطری را چک و در صورتی خرابی آن را تعویض کنید.

3- در صورتی که ماشین سنگین استارت بزند و زمان روشن شدن صدای تق تق بدهد.

حد اکثر آمپر برای باتری پژو 207

باتری 207، 50 آمپر است و نبایستی بر روی آن باتری بالاتر از 62 آمپر نصب کرد؛ اما در صورتی که بر روی ماشین خود، لوازم برقی پر مصرف مانند سیستم های صوتی و یا لامپ های پر نور نصب کرده اید، می توانید به جای باتری 50 آمپر، باتری 55 و یا 60 آمپر نصب کنید.

دینام پژو 207 چند آمپر است؟

دینام فابریک 207، 75 تا 80 آمپر است و توان شارژ باتری تا توان 80 آمپر را دارد.

 

دزدگیر برای پژو 207

اگر تصمیم برای نصب دزدگیر بر روی ماشین 207 خود دارید، حتما از دزدگیر فابریک 207 به همراه سوکت فابریک این خودرو استفاده کنید تا سیستم برق و باطری ماشین دچار مشکل نشود.

نکات نگهداری از باطری

  • زمانی که خودرو خاموش است، به هیچ عنوان ضبط و سیستم صوتی را روشن نکنید، زیرا باعث کاهش عمر باتری می شود.
  • اگر ماشین استارت نمیخورد و علت آن ضعیف بودن باطری است، حتماً از باطری کمکی برای روشن کردن خودرو استفاده کنید.

 

معرفی کلی خانواده پژو ۲۰۷i:

پژو ۲۰۷i همان ۲۰۶ پلاس بازار آفریقا و آمریکای جنوبی به حساب می آید. این خودرو به صورت محدود در بازار اروپا هم عرضه شده و در بازار کشورهایی چون ایران و چین با نام ۲۰۷ شناخته می شود. البته که ایران خودرو و پژو، نام «۲۰۷i» (۲۰۷ آی) را برای این خودرو در بازار کشور برگزیدند. پیش از آغاز تحریم های دور اول آمریکا و ترک پژو از بازار ایران، ۲۰۷i در دو تیپ دنده ای و اتوماتیک عرضه می شد. نمونه اولیه این هاچ بک تا سال ۱۳۹۱ در ایران خودرو تولید شد و وابستگی مدل اولیه به قطعات خارجی بیشتر از نسخه فعلی بود. یکی از مهم ترین ویژگی های پژو ۲۰۷i سری اول، داشتن سامانه برقی اصلی PSA در خود بود که به مراتب با خطای کمتری نسبت به نمونه های فعلی مواجه می شد و از سویی قابلیت ارتقا در آن دیده شده بود. به عنوان مثال این امکان فراهم بود (و همچنان هم امکان پذیر است) که پژو ۲۰۷i سری اول را در نمونه های دنده ای و اتوماتیک به صورت رسمی به سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سنسور نور و باران، کیسه هوای جانبی جلو، کروز کنترل و محدود کننده سرعت مجهز کرد.

بعد از ترک پژو از بازار ایران تولید ۲۰۷i متوقف شد. با عقد قرارداد برجام و بازگشت پژو شرکت ایران خودرو نمونه فیس لیفت پژو ۲۰۷i را در نمایشگاه توانمندی های صنعت خودروی ایران ۱۳۹۴، رونمایی کرد. این خودرو در بخش کاسه چراغ ها، آینه های جانبی، غربیلک فرمان، کنسول میانی و برخی اجزای دیگر به روزتر شده بود و ظاهری جذابتر را نسبت به نمونه قبلی داشت. بعدها نمونه اتوماتیک این خودرو هم به بازار معرفی شد که توانست رقابت خوبی را با رنو ساندرو پارس خودرو داشته باشد. چراغ روشنایی روز، کروز کنترل رسمی، نمایشگر لمسی، بلوتوث، پخش DVD، سنسور و دوربین عقب، مدیریت پیمایش و سرویس، راهنمای روی آینه ها، رهیاب ماهواره ای و… از جمله امکاناتی هستند که باعث تکمیل شدن پژو ۲۰۷i فیس لیفت نسبت به نمونه اولیه شده بودند.

در سال ۱۳۹۶ با معرفی نسخه نهایی پژو ۲۰۷i صندوقدار، امکاناتی نظیر فرمان کمکی برقی و آینه های جانبی تاشو برقی نیز به نمونه سدان این خودروی اقتصادی اضافه شدند. اما با وجود کاملتر شدن امکانات پژو ۲۰۷i و از سویی گزارش های کیفی ISQI، به خاطر ایرانیزه شدن سامانه های برقی (بیشتر در نمونه های دنده ای این اتفاق رخ داده است) و افزایش عمق ساخت داخل برخی مشتریان رضایت کاملی را از این خودرو ندارند و در بحث کیفیت نمونه اولیه را ترجیح می دهند.

خانواده پژو ۲۰۷i به پیشرانه TU5 مجهز است که با حجم ۱٫۶ لیتر، ۱۰۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک و یا ۵ سرعته دستی توان این پیشرانه را به چرخ های جلو ۲۰۷i هاچ بک و صندوقدار منتقل می نماید. شیشه های برقی جلو و عقب، ترمز ABS، EBD، BA، صندلی شش حالته راننده، دو کیسه هوا، تنظیم الکتریکی ارتفاع چراغ، دماسنج محیط، آینه های برقی و… از جمله امکانات پایه خانواده ۲۰۷i به حساب می آیند.

پژو ۲۰۷i کد ۶۰۰۰۲ و ۶۰۱۰۲:

این نسخه ها (۶۰۰۲: دنده ای – ۶۰۱۰۲: اتوماتیک) به عنوان فول آپشن ترین پژو ۲۰۷i هاچ بک در بازار کشور شناخته می شود. رینگ آلومینیومی، ترمز دیسکی عقب و کروز کنترل جز امکاناتی است که در کد کلاس ۶۰۰۲ و ۶۰۱۰۲پژو ۲۰۷ آی دیده می شود و با توجه به فرایندهای حذف آپشن ایران خودرو، این سه ویژگی در برخی مدل های دیگر قابل دست یابی نیست.

پژو ۲۰۷i دنده ای کد ۶۰۰۰۵:

این نسخه ۲۰۷i دنده ای به ترمز عقب دیسکی مجهز است. اما رینگ آلومینیومی و کروز کنترل از آن حذف شده و جای خالی این دو ویژگی در این هاچ بک اقتصادی دیده می شود.

پژو ۲۰۷i کد ۶۰۰۰۷ و ۶۰۱۰۸:

پژو ۲۰۷i کد ۶۰۰۰۷ (دنده ای)و ۶۰۱۰۸ (اتوماتیک) به کروز کنترل و ترمز دیسکی عقب مجهز هستند. اما رینگ آلومینیومی در آن ها دیده نمی شود و رینگ فولادی و قالپاق بر روی آن ها نصب شده است.

پژو ۲۰۷i کد ۶۰۰۰۴ و ۶۰۱۰۹:

پژو ۲۰۷i هاچ بک پانورامیک با کد ۶۰۰۰۴ (دنده ای) و ۶۰۱۰۹ (اتوماتیک) عرضه می شوند. در نمونه دنده ای این خودرو کروز کنترل، ترمز دیسکی عقب و رینگ های آلومینیومی دیده نمی شود. در نسخه اتوماتیک هم رینگ آلومینیومی و ترمز دیسکی عقب حذف شده است. اما کروز کنترل همچنان در این نسخه وجود دارد. ۲۰۷i کد ۶۰۰۰۴ و ۶۰۱۰۹ به سقف شیشه ای ثابت مجهز هستند که کاور دستی بر روی آن ها نصب شده است.

پژو ۲۰۷i صندوقدار کد ۶۰۳۰۲:

پژو ۲۰۷i صندوقدار ابتدا در این نسخه به بازار عرضه شد. این نمونه دارای جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور عقب، آینه های تاشو برقی، روکش چرم مصنوعی فرمان، رینگ آلومینیومی و… است.

پژو ۲۰۷i صندوقدار کد ۶۰۳۰۶:

۲۰۷ آی صندوقدار کد ۶۰۳۰۶ به صورت رسمی از تابستان ۹۸ پا به بازار ایران گذاشت. این نسخه از نظر ایمنی و امکانات رفاهی تفاوتی با نسخه ۶۰۳۰۲ ندارد و تنها رینگ های آلومینیومی از روی آن حذف شده است.

پژو ۲۰۷i صندوقدار پانورامیک:

در نمایشگاه خودروی تهران ۱۳۹۷، شرکت ایران خودرو نمونه سقف شیشه ای ۲۰۷i صندوقدار را هم معرفی کرد. اما بر خلاف نمونه هاچ بک، فعلا پیش فروش پژو ۲۰۷i صندوقدار پانورامیک آغاز نشده و برخی احتمال می دهند که از هفته های آتی، این خودرو به صورت پیش فروش عرضه شود. با توجه به حذف ترمز دیسکی عقب از رانا، پژو ۲۰۶ صندوقدار و سایر نمونه های ۲۰۷i احتمال آن زیاد است که در آینده نزدیک ۲۰۷i صندوقدار سقف شیشه ای نیز با ترمز کاسه ای عقب عرضه شود. همچنین این احتمال وجود دارد که نمونه دنده ای برای این سدان کلاس B در نظر گرفته شود و ۲۰۷i صندوقدار با سقف پانورامیک در سال ۱۳۹۹ با جعبه دنده ۵ سرعته دستی و ۴ سرعته اتوماتیک به بازار بیاید.

قیمت باتری پژو 207 چقدر است؟

می توانید بهترین باطری 50، 55 و 60 آمپر برند صباو اوربیتال وان سیلور موجود در بازار، مناسب ماشین 207 خود را از امداد باطری تهیه کنید.

باتری مناسب برای خودرو #باتری 207-قیمت باتری 207-لیست قیمت باتری 207-تعویض باتری 207-باتری پژو 207 
  • -

    باتری پژو 207 معمولا چقدر عمر میکنه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:48

      سلام دوست عزیز، طول عمر باطری بسته به شرایط استفاده و نگهداری متغیر است؛ اما در شرایط عادی مدت طول عمر باتری 207 حدوداً بین 1 تا 2 سال است که البته پس از این مدت بایستی باتری تست و در صورت لزوم تعویض شود.
      0 | 0
  • - 1400/06/23 , 02:25

    سلام من پژو ۲۰۷ دارم که روش سیستم صوتی نصب کردم. میتونم باتری ۶۶ آمپر نصب کنم ؟
    -2 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:49

      سلام دوست عزیز، خیر باتری مناسب 207 در صورت داشتن مصرف برق اضافی 60 آمپر هست و نباید باتری بیشتر از این استفاده گردد.
      -1 | 0
  • - 1400/06/23 , 02:53

    باطری برای ۲۰۷ حتمآ باید ۵۰ آمپر باشد
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:52

      سلام دوست عزیز، بله باتری فابریک 207 50 آمپر هست و در صورت مصرف برق بیشتر میتونید تا 60 آمپر هم استفاده کنید.
      10 | 0
  • - 1400/06/24 , 02:28

    باتری 60 امپر سوزوکی برای پژو 207 مناسب است؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:53

      سلام همراه گرامی امداد باتری، بله باتری سوزوکی بهترین باتری برای 207 میباشد.
      0 | 0
  • - 1400/06/25 , 02:26

    طول عمر باتری 50 امپر برای 207 چقدر است؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:55

      سلام وقت بخیر، طول عمر باطری بسته به شرایط استفاده و نگهداری متغیر است؛ اما در شرایط عادی مدت طول عمر باتری 207 حدوداً بین 1 تا 2 سال است که البته پس از این مدت بایستی باتری تست و در صورت لزوم تعویض شود.
      0 | 0
  • - 1400/06/27 , 02:28

    باتری 207 من 2 سال است که تعویض نشده ایا جا داره یا باید عوض بشه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:56

      سلام دوست عزیز، تا زمانی که مشکلی برای باتری پیش نیاد نیازی به تعویض نیست.
      0 | 0
  • - 1400/07/11 , 10:37

    باتری 55 امپر واریان بهتره یا اوربیتال؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:57

      سلام دوست عزیز، باتری اوربیتال از نظر کیفیت و کارایی و گارانتی نسبت به باتری واریان خیلی مناسب تر هست.
      0 | 0
  • - 1400/07/12 , 10:37

    وقتی ماشینی طول میکشه برای روشن شدن و بعضی وقتها اصلا استارت نمیخوره ایای مشکل از باتری هستش یا دینام؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:59

      سلام روز بخیر، این مشکل از باتری ماشین شما هست که باید ابتدا توسط متخصصین بررسی شود و در صورت نیاز تعویض گردد.
      0 | 0
  • - 1400/07/15 , 10:36

    سلام برای پژو 207 باتری اسیدی میشه گذاشت؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 12:59

      سلام دوست عزیز، بله باتری فابریک 207 باتری 50 آمپر اسیدی هست.
      10 | 0
  • - 1400/07/15 , 10:40

    بهترین امپر برای باتری پژو 207 چند امپر است؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 01:04

      سلام دوست عزیز، بهترین آمپر برای خودرو 207 50 آمپر است و در صورت مصرف برق بیشتر میتونید از باتری های 55 و 60 آمپر هم استفاده کنید.
      0 | 0
  • - 1400/07/19 , 10:38

    شما قبل از نصب باتری را امتحان میکنید که شاید مشکل از سر باتری ماشین من باشه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 01:14

      سلام جناب بله تکنسین های امداد باتری ابتدا باتری ماشین شما رو کاملا تست و بررسی می کنند.
      0 | 0
  • - 1400/07/20 , 10:38

    من باتری پژو 207 رو 2 سال است عوض نکردم و هنوز کار میکنه ایا باید تعویض کنم؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 01:15

      سلام دوست عزیز، اگر تا الان مشکلی برای باتری پیش نیمده نیاز به تعویض نیست.
      0 | 0
  • - 1400/07/25 , 09:03

    من روی پژو 207 سیستم صوتی بستم بهتره چه باتری استفاده کنم؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 01:16

      سلام دوست عزیز، با توجه به اینکه باتری ماشین شما مصرف برق بیشتری دارد بهتر است از باتری 60 آمپر استفاده کنید.
      16 | 0
  • - 1400/07/25 , 10:40

    میشه برای کارایی بیشتر روی پژو 207 باتری 74 امپر نصب کنم؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 01:17

      سلام دوست عزیز، خیر باتری بالای 62 آمپر برای 207 مناسب نیست و شما میتونید از باتری 60 آمپر برای کارایی بیشتر استفاده کنید.
      0 | 0
  • - 1400/07/30 , 09:03

    بهترین باتری برای پژو 207 چیه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 01:18

      سلام همراه گرامی امداد باتری، بهترین باتری خودرو 207 باتری 50 آمپر اوربیتال هست.
      0 | 0
  • - 1400/07/30 , 10:39

    من دیشب تو جاده مونده بودم، ممنون از امداد باتری که به موقع رسیدن
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 01:19

      سلام همراه عزیز، ممنون که مارو انتخاب کردین.
      0 | 0
  • - 1400/07/30 , 10:41

    سلام.شما چه برندی رو برای باتری پژو 207 پیشنهاد میدید؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 01:19

      سلام دوست عزیز، پیشنهاد ما به شما باتری اوربیتال و باتری سوزوکی از تولیدات کارخانه سپاهان باتری هست.
      14 | 0
  • - 1400/08/01 , 03:33

    بهترین باتری برای پژو 207 چیه؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 01:20

      سلام دوست عزیز، بهترین باتری 207 باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور هست.
      0 | 0
  • - 1400/08/02 , 03:35

    شما خدمات تست دینام پژو 207 هم دارید؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 01:21

      سلام دوست عزیز، امداد باتری خدمات تست دینام 207 و بقیه خودرو ها رو نیز دارد.
      0 | 0
  • - 1400/08/09 , 03:32

    سلام روز بخیر باتری پژو 207 با باتری پژو 206 فرق داره؟
    4 | 0
    • - 1400/08/13 , 01:21

      سلام دوست عزیز، خیر باتری هر دو خودرو مشابه هم میباشد.
      0 | 0
  • - 1400/08/09 , 03:34

    من روی پژو 207 سیستم صوتی بستم بهتره چه باتری استفاده کنم؟
    6 | 0
  • - 1400/08/09 , 03:37

    سلام روز بخیر باتری پژو 207 با باتری پژو 207 صندوقدار فرق داره؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 01:23

      سلام همراه گرامی، خیر باتری پژو 207 معمولی و صندوقدار باهم تفاوتی ندارند.
      0 | 0
  • - 1400/08/09 , 03:37

    سلام.ایا من میتونم برای باتری پژو 207 از باتری های خارجی استفاده کنم؟
    0 | 0
    • - 1400/08/13 , 01:24

      سلام دوست عزیز، باتری های خارجی وارد نمیشوند و اگر وارد شوند قاچاق هست و فرسوده شده بنابراین بهتر است از باتری های ایرانی که از نظر کیفیت و کارایی با خارجی فرقی ندارد استفاده کنید.
      0 | 0
باتری 90 آمپر سوزوکی

3,320,000 تومان

باتری 100 آمپر سوزوکی

3,460,000 تومان

باتری 150 آمپر سوزوکی

5,710,000 تومان

باتری 200 آمپر سوزوکی

0 تومان

باتری 35 آمپر سوزوکی

1,830,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - واریان

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - واریان

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - واریان

6,475,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - کاسپین

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال وان سیلور

1,860,000 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال EFB

996,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال EFB

876,000 تومان

باتری 66 آمپر سوزوکی

2,530,000 تومان

باتری 70 آمپر سوزوکی

2,640,000 تومان

باتری 74 آمپر سوزوکی

2,680,000 تومان

باتری 60 آمپر سوزوکی

2,330,000 تومان

باتری 45 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 50 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 55 آمپر سوزوکی

2,200,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,000,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,100,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,286,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,370,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,346,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,160,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال وان سیلور

5,220,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,760,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتالEFB

980,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتالEFB

1,023,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال EFB

1,083,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال EFB

1,157,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال EFB

1,231,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال EFB

1,260,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال EFB

1,353,000 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال EFB

1,569,000 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال EFB

1,690,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال EFB

1,946,000 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال EFB

2,309,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال EFB

2,928,000 تومان

اشتراک در خبرنامه امداد باطری

برای اشتراک در خبرنامه پست الکترونیک خود را وارد کنید.