Please wait
يكشنبه 04 مهر 1400 امداد باطری 11481 20

خرید باتری ساندرو استپ وی+ قیمت باتری ساندرو استپ وی| ارسال و نصب رایگان باتری ساندرو استپ وی

امداد باتری فروشگاه تخصصی باتری ساندرو استپ وی به قیمت کارخانه - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما - تلفن درخواست امداد باتری 1601 بدون کد . بهترین و ارزانترین باتری ساندرو استپ وی - امداد باتری نمایندگی صباباتری و سپاهان باتری - فروش انواع باتری سوزوکی - واریان و کاسپین و اوربیتال ، برنا و شارک .

 خرید باتری ساندرو استپ وی + قیمت باتری استپ وی

استپ وی اتوماتیک خودرویی است که پس از برجام و با همکاری نیسان و پارس خودرو تولید شد. این خودرو که در حقیقت تنها از نظر ارتفاع آن هم به صورت جزئی و همچنین کمی از نظر ظاهری با رنو ساندرو معمولی متفاوت است اما در آغاز فروش توانست نظر بسیاری را به سوی خود جلب کند.

خودروی ساندرو استپ وی یکی از خودروهای اقتصادی است که توسط شرکت داچیا ساخته شده اما در بازار جهانی برای فروش بیشتر با آرم رنو فروخته می‌شود.این خودرو در سال ۲۰۰۷ طراحی شد و چند سالی هست که در بازار ایران حضور دارد. مدل کراس این خودرو ساندرو استپ وی نام دارد.

بدنه این خودرو از نظر ظاهر شباهت زیادی با ساندروی معمولی دارد. این خودرو حدود سه سانتی متر بلند تر از ساندرو معمولی است، دارای رینگ‌های متفاوت است و روی گل گیرها فلاپ‌های مشکی چسبانده شده که حالت اسپرت خوبی به خودرو می‌دهند. تفاوت ظاهری چشمگیر دیگری دیده نمی‌شود اما روی سقف خودرو باربندی را تعبیه کردند که در ایران نشان دهنده کراس بودن خودرو بوده و البته بیشتر جنبه تزئینی دارد تا کاربردی. دست‌گیره‌های درب هم کمی تغییر داشته‌اند و چراغ‌های جلو، لایه ماتی در خود جای داده‌اند. در کل باید بگوییم ظاهر ساندرو استپ وی نسبت به ال‌نود کمی زیباتر است ولی هنوز در مقابل رقبایی مثل ۲۰۷ و برلیانس حرفی برای گفتن ندارد. به نظر می‌رسد خریداران این خودرو رنج سنی بالا تری نسبت به ۲۰۷ و برلیانس دارد و خیلی جوان پسند نیست.

 

 باتری رنو استپ وی چند آمپر است ؟

ظرفیت باتری: ۶۰ آمپر ساعت – ۶۰AH

ولتاژ باتری: ۱۲ ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

قیمت باتری رنو استپ وی:

لیست قیمت باتری 60 امپر استپ وی :

 

 

 

برند باتری

قیمت (تومان )

باتری 60 آمپر کاسپین

1630000

باتری 60 آمپر صبا باتری

1630000

باتری 60 آمپر اوربیتال

2100000

باتری 60 آمپر سوزوکی

2330000

 

 


 
 

برای خودروی رنو ساندرو استپ وی باتری با ظرفیت های ۶۶ و ۷۴ آمپر نیز با توجه به نیاز برقی خودرو قابل نصب می باشد

لیست قیمت باتری 66 آمپر رنو استپ وی:

 

باتری
قیمت (تومان)
1790000
باتری 66 آمپر کاسپین صبا باتری
1790000
2286000
باتری ۶۶ آمپر سوزوکی
2530000
 
 
 

لیست قیمت باتری رنو ساندرو استپ وی 74 آمپر :

   

 
 
باتری 74 آمپر
قیمت (تومان)
1990000
2346000
باتری ۷۴ آمپر سوزوکی
2680000
باتری ۷۴ آمپر صبا کاسپین
1990000

 

 
 

 

ثبت سفارش به 2 صورت امکان پذیر میباشد:

- تماس با مرکز تلفن امداد باتری با شماره 1601 ( بدون کد)

- ثبت سفارش در وب سایت   www.emdadebattery.com

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری مزدا 3 هستید اینجا کلیک کنید.

 

بهترین برند باتری ساندرو استپ وی موجود در بازار

در حال حاضر باتری های برند صبا باتری و اوربیتال وان سیلور در بازار، با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می شوند؛ در صورت استفاده از تجهیزات پر مصرف برقی در ماشین می توانید باتری تا 74 آمپر هم بر روی آن نصب کنید؛ اما توجه داشته باشید که بایستی با توجه به میزان مصرف برق، از یک تکنسین برق کمک گرفته و باتری مناسب را انتخاب کنید، تا با یک انتخاب نامناسب باعث کاهش طول عمر باتری کمتر از حد استاندارد نشوید.

طراحی ظاهری رنو ساندرو استپ وی

بدنه این خودرو از نظر ظاهر شباهت زیادی با ساندروی معمولی دارد. این خودرو حدود سه سانتی متر بلند تر از ساندرو معمولی است، دارای رینگ‌های متفاوت است و روی گل گیرها فلاپ‌های مشکی چسبانده شده که حالت اسپرت خوبی به خودرو می‌دهند. تفاوت ظاهری چشمگیر دیگری دیده نمی‌شود اما روی سقف خودرو باربندی را تعبیه کردند که در ایران نشان دهنده کراس بودن خودرو بوده و البته بیشتر جنبه تزئینی دارد تا کاربردی. دست‌گیره‌های درب هم کمی تغییر داشته‌اند و چراغ‌های جلو، لایه ماتی در خود جای داده‌اند. در کل باید بگوییم ظاهر ساندرو استپ وی نسبت به ال‌نود کمی زیباتر است ولی هنوز در مقابل رقبایی مثل ۲۰۷ و برلیانس حرفی برای گفتن ندارد. به نظر می‌رسد خریداران این خودرو رنج سنی بالا تری نسبت به ۲۰۷ و برلیانس دارد و خیلی جوان پسند نیست.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری ال نود هستید اینجا کلیک کنید. 

معرفی ساندرو استپ وی + مشخصات، نمای داخلی، معایب و قیمت ساندرو

طراحی داخلی رنو ساندرو استپ وی

یکی از نکات منفی لوگان، ساندرو و ساندرو استپ وی طراحی داخلی کابین و امکانات رفاهی آن است؛ لذت رانندگی تنها چیزی است که در سواری خانواده لوگان و ساندرو به راننده القا نمی‌شود. ارگونومی راننده نامناسب و زاویه قرار گرفتن فرمان نسبت به راستای بدن راننده کاملاً ناراحت‌کننده و خسته‌کننده است. در مدل دنده‌ای فرمان قابل تنظیم نیست و در بالاترین نقطه ممکن نصب شده است ولی در نمونه اتوماتیک با تنظیم فرمان کمی شرایط بهتر خواهد شد. انتظار می‌رفت طراحی صفحه کیلومتر استپ وی کمی باسلیقه‌تر باشد. خشکی مواد به کار رفته در روی داشبورد و رودری‌ها هم مورد انتقاد برخی افراد است.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 206 هستید اینجا کلیک کنید.

معرفی ساندرو استپ وی + مشخصات، نمای داخلی، معایب و قیمت ساندرو

استفاده از دریچه‌های ورودی هوای دایره‌ای شکل، نشانگرهای دورسنج موتور و سرعت‌سنج دایره‌ای به نوعی تلاش طراح برای ایجاد هماهنگی در اتاق را یادآوری می‌کند ولی در کل خیلی ساده به نظر می‌رسد. امکانات رفاهی کاملاً پایه برای این خودرو در نظر گرفته شده و عملاً هیچ آپشن خاصی به راننده و سرنشینان هدیه نمی‌دهد. البته می‌توان آپشن هایی مانند سیستم مالتی مدیا با مانیتور ۸ اینچ، کروز کنترل، دوربین عقب، سنسور دنده عقب، دیلایت، کنسول وسط و … را روی خودرو نصب کرد.

موتور رنو ساندرو استپ وی

موتور این خودرو یک موتور ۱۶۰۰ سی سی با ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را با یک گیربکس اتوماتیک به چرخ‌هایی جلو می‌رساند. این موتور، موتور معروف k۴m است و با موتور رنو مگان ۱۶۰۰ مشترک بوده اما وقتی روی این خودرو نصب شده به خاطر محدودیت‌های موجود ۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۰ نیوتن متر گشتاور کم‌تری دارد ولی از لحاظ کیفیت موتور بسیار خوبی است و به خوبی در آزمون‌های کنترل کیفی ظاهر شده است. این بخاطر این است که وقتی رنو خط تولید و مونتاژ خود را در ایران به راه انداخت نظارت‌هایی داشت و با اینکه طی سال کیفیت آن کم شده اما باز هم کیفیت قابل قبولی دارد.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری رنو ساندرو هستید اینجا کلیک کنید.

 

در کنار موتور k۴m یک گیربکس اتوماتیک خوب روی این ماشین سوار شده که البته در جایگاه دوم قرار می‌گیرد چون گیربکس برلیانس در این رده هنوز هم حرف اول را می‌زند اما از نظر شتاب ساندرو در جایگاه اول ۲۰۷ در جایگاه دوم و برلیانس در جایگاه آخر قرار می‌گیرد.

معرفی ساندرو استپ وی + مشخصات، نمای داخلی، معایب و قیمت ساندرو

مشخصات فنی رنو ساندرو استپ وی

نمونه دنده‌ای رنو ساندرو استپ وی با گیربکس ارتقا یافته نسبت به لوگان و ساندرو ارائه می‌شود و اخیراً شرکت پارس‌خودرو امکان نصب این گیربکس را برای ساندرو و لوگان فراهم کرده است. در نمونه اتوماتیک، گیربکس کاملاً مشابه گیربکس ال نود اتوماتیک و ساندرو اتوماتیک است و نمره قابل قبولی در رانندگی برای جاده و شهر کسب می‌کند. تنها مورد جذاب پیشرانه ساندرو استپ وی نسبت به لوگان این است که خودرو به شما اجازه می‌دهد دور موتور وارد ناحیه قرمز شده و به ۶۵۰۰ دور در دقیقه برسد. علت بیشتر شدن شتاب خودرو نیز همین مسئله است. مصرف بنزین با رانندگی شهری، به میزان ۸.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است که توسط کامپیوتر خودرو نمایش داده می‌شود. در رانندگی طولانی پس از طی مسافت ۴۰۰ کیلومتر با سرعت ثابت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت و چهار سرنشین، عدد کمتر از ۸.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر به دست نیامد که کمی جای تعجب دارد و با آمار ۵.۵ لیتر در صد کیلومتر اعلام شده توسط کارخانه در تناقض است ولی به هر حال شاید دلیل آن کیفیت بنزین مورد استفاده باشد.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 207 هستید اینجا کلیک کنید.

 

مشخصات رنو ساندرو - دستی رنو ساندرو - اتوماتیک
حجم موتور (سی‌سی) ۱۵۹۸ ۱۵۹۸
تعداد سیلندر ۴ ۴
تعداد مجموع سوپاپ ۱۶ ۱۶
حداکثر قدرت خروجی ۱۰۵ ۱۰۵
حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت) ۱۷۵ ۱۷۰
شتاب صفر تا صد (به ثانیه) ۱۰.۵ ۱۱.۵
نوع جعبه دنده ۵ سرعته دستی ۴ سرعته اتوماتیک
حجم باک (لیتر) ۵۰ ۵۰
مصرف سوخت سیکل ترکیبی (لیتر در ۱۰۰ کیلومتر) ۶.۷ ۸.۳
طول (میلی‌متر) ۴۰۲۰ ۴۰۲۰
عرض (میلی‌متر) ۱۷۴۶ ۱۷۴۶
ارتفاع (میلی‌متر) ۱۵۳۴ ۱۵۳۴
وزن خالص (کیلوگرم) ۱۱۰۵ ۱۱۴۶
استاندارد آلایندگی یورو ۴ یورو ۴
تایر (اینچ) ۱۵ ۱۵

 

مصرف سوخت و استانداردهای رنو ساندرو استپ وی

  • مصرف سوخت داخل شهر ۹.۱ لیتر در هر صد کیلومتر
  • مصرف سوخت خارج از شهر ۵.۵ لیتر در هر صد کیلومتر
  • مصرف سوخت ترکیبی ۸.۳ لیتر در هر صد کیلومتر
  • حجم باک ۵۰ لیتر
  • استاندارد آلایندگی یورو ۴
  • استاندارد امنیت Euroncap ۴
  • میزان تولید CO۲ ۱۵۸ گرم در هر کیلومتر

تجربه رانندگی با رنو ساندرو استپ وی

برخلاف ۲۰۷ که فرمانش برقی بود، فرمان رنو ساندرو استپ هیدرولیکی است و سفت‌تر به نظر می‌آید که سیستم هیدرولیک قدیمی نسبت به سیستم فرمان برقی عملکرد خشک‌تری دارد. به دلیل هماهنگی خوب بین موتور k۴m و این گیربکس، شتاب این خودرو در کنار اتوماتیک بودنش بسیار خوب است؛ شتاب صفر تا صد رنو ساندرو بین ۱۲ تا ۱۲.۵ ثبت شده که قابل ارتقا است.

ساندرو شیشه جلوی بزرگی دارد و دید خوبی در جاده برای راننده فراهم می‌سازد. در کل خودرو ساندرو برای سفرهای بین شهری خودرو خیلی خوبی بوده و در شهر هم با توجه به مصرف سوخت ۸ لیتری می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

باتری اتمی مناسب تر است یا اسیدی؟

 

باتریهای اتمی به دلیل طول عمر بالاتر، عدم نوسان برق، ایجاد آلودگی کمتر و نیاز نداشتن به نگهداری، قطعا گزینه مناسب تری نسبت به نوع اسیدی آن است.

ابعاد باتری استپ وی

276 * 175 * 190 میلی متر

باتری چند آمپر برای استپ وی توصیه می شود؟

با توجه به این نکته که باتری فابریک این خودرو 60 آمپر است، اما دارندگان این خودرو در صورتی که مصرف برق اضافی دارند، جهت عملکرد بهتر باتری، بهتر است در زمان تعویض بر روی خودروی خود باطری 74 آمپر نصب کنند.

طول عمر باتری استپ وی چقدر است؟

 

زمان طول عمر باطری بسته به نوع عملکرد دینام، نوع استفاده و شرایط نگهداری متغیر است؛ اما در شرایط عادی مدت طول عمر باتری آن، حدوداً بین 4 تا 5 سال است و پس از گذشت 3 سال بایستی نسبت به تست باطری توسط متخصص برق اقدام شود.

نشانه های خراب شدن باتری

 

  1. بعد از اینکه ماشین چند ساعت خوابیده بود، ماشین استارت نزند.
  2. ماشین زمان استارت زدن صدای تق تق بدهد.
  3. برق از پشت آمپر قطع شود.

نکته: هر نشانه ای از خرابی باتری، به معنی خراب بودن خود باتری نیست؛ بنابراین قبل از اقدام به تعویض باتری، حتماً از متخصص برق برای تست باتری کمک بگیرید.

 برای تهیه باطری 60 آمپر برند اوربیتال وان سیلور یا برند صبا برای خودروی استپ وی خود با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت به فروشگاه امداد باتری مراجعه کنید.

باتری مناسب برای خودرو #باتری ساندرو استپ وی - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما -باتری فابریک ساندرو استپ وی - باتری کاسپین و واریان برای ساندرو استپ وی - نمایندگی صباباتری-نمایندگی باتری سوزوکی- نمایندگی باتری اوربیتال-قیمت باتری ساندرو استپ وی - تعویض باتری ساندرو استپ وی 
  • - 1400/07/06 , 04:20

    سلام امداد باتری.ایا باتری استپ وی با ساندرو فرق داره؟
    -5 | 0
    • - 1400/07/06 , 18:33

      سلام همراه امداد باتری عزیز.خیر فرقی نداره.باتری استپ وی با ساندرو یکی است
      0 | 0
  • - 1400/07/06 , 04:21

    سلام.روز بخیر.من روی ماشین استپ وی خودم چند تا پروژکتور بستم .پیشنهاد باتری برای ماشین من چیه؟
    0 | 0
    • - 1400/07/06 , 18:34

      سلام دوست عزیز.پیشنهاد ما برای باتری ماشین شما استفاده از باتری 74 آمپر می باشد
      0 | 0
  • - 1400/07/06 , 04:22

    باتری فابریک این ماشین 60 بود.اگر باتری 74 نصب کنم ایا مشکلی برای ماشینم دارد؟
    0 | 0
    • - 1400/07/06 , 18:34

      سلام همراه عزیز.خیر اشکالی نداره.دینام استپ وی تا 74 آمپر را ساپورت می کند
      0 | 0
  • - 1400/07/06 , 04:22

    سلام.ایا شما باتری به باتری استپ وی انجام میدید؟
    0 | 0
    • - 1400/07/06 , 18:35

      سلام.یکی از خدمات مهم امداد باتری خدمات باتری به باتری ماشین می باشد
      0 | 0
  • - 1400/07/06 , 04:22

    سلام.روز بخیر. برای منطقه پاساداران خدمات دارید و هزینه نصب چقدر است؟
    0 | 0
    • - 1400/07/06 , 18:36

      سلام دوست عزیز امداد باتری تمام مناطق 22 گانه تهران رو خدمات میده و زمان رسیدن تکنسین امداد باتری به شما کمتر از یک ساعت می باشد و هزینه نصب و ارسال باتری رایگان است
      0 | 0
  • - 1400/07/06 , 04:23

    چراغ داخل کابین ماشین یک شب روشن بوده و الان دیگه استارت نمیخوره.ایا مشکل از باتری و فقط باید تعویض بشه؟
    0 | 0
    • - 1400/07/06 , 18:41

      سلام دوست عزیز.بله متاسفانه مشکل از باتری می باشد و باید باتری استپ وی شما تعویض شود
      0 | 0
  • - 1400/07/06 , 04:24

    باتری اوربیتال برای استپ وی بهتره یا کاسپین؟
    0 | 0
    • - 1400/07/06 , 18:39

      سلام . امداد باتری نمایندگی سپاهان باتری و صبا باتری می باشد و هر دو باتری را داریم.از لحاط مدت گارانتی و کیفیت و کارایی باید خدمت شما عرض کنم ابتدا اوربیتال از سپاهان باتری و سپس کاسپین صبا باتری
      0 | 0
  • - 1400/07/06 , 04:24

    تاریخ تولید باتری های صبا باتری شما چه زمانی است؟
    0 | 0
    • - 1400/07/06 , 18:37

      سلام.ما بدلیل حجم بالای سفارشات بصورت هر دو روز یکبار از کارخانه ها خرید باتری داریم
      0 | 0
  • - 1400/07/06 , 04:25

    اگر باتری استپ وی رو 74 بندازم چقدر طول عمر داره؟
    0 | 0
    • - 1400/07/06 , 18:37

      سلام دوست عزیز.بستگی به مدل استفاده و لوازم جانبی ماشین شما می باشد ولی عموما تا 24 ماه کار میکنند
      0 | 0
  • - 1400/07/06 , 04:25

    ایا شما برای شهر پردیس خدمات امداد باتری دارید؟
    0 | 0
    • - 1400/07/06 , 18:38

      سلام.متاسفانه در اون منطقه فعلا خدمات نداریم
      0 | 0
باتری 90 آمپر سوزوکی

3,320,000 تومان

باتری 100 آمپر سوزوکی

3,460,000 تومان

باتری 150 آمپر سوزوکی

5,710,000 تومان

باتری 200 آمپر سوزوکی

0 تومان

باتری 35 آمپر سوزوکی

1,830,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - واریان

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - واریان

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - واریان

6,475,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - کاسپین

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال وان سیلور

1,860,000 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال EFB

996,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال EFB

876,000 تومان

باتری 66 آمپر سوزوکی

2,530,000 تومان

باتری 70 آمپر سوزوکی

2,640,000 تومان

باتری 74 آمپر سوزوکی

2,680,000 تومان

باتری 60 آمپر سوزوکی

2,330,000 تومان

باتری 45 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 50 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 55 آمپر سوزوکی

2,200,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,000,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,100,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,286,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,370,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,346,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,160,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال وان سیلور

5,220,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,760,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتالEFB

980,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتالEFB

1,023,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال EFB

1,083,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال EFB

1,157,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال EFB

1,231,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال EFB

1,260,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال EFB

1,353,000 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال EFB

1,569,000 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال EFB

1,690,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال EFB

1,946,000 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال EFB

2,309,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال EFB

2,928,000 تومان

اشتراک در خبرنامه امداد باطری

برای اشتراک در خبرنامه پست الکترونیک خود را وارد کنید.