Please wait
دوشنبه 29 شهریور 1400 امداد باطری 22396 40

خرید باتری خودرو ساینا + قیمت باتری ساینا | ارسال و نصب رایگان باتری ساینا

امداد باتری فروشگاه تخصصی باتری ساینا به قیمت کارخانه - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما - تلفن درخواست امداد باتری 1601 بدون کد . بهترین و ارزانترین باتری ساینا - امداد باتری نمایندگی صباباتری و سپاهان باتری - فروش انواع باتری سوزوکی - واریان و کاسپین و اوربیتال ، برنا و شارک .

خرید باتری ساینا + قیمت باتری ساینا

پس از موفقیت‌های چشمگیر تیبا به عنوان اولین خودرو ملی شرکت سایپا، در سال 1392 این شرکت تصمیم گرفت تا با ایجاد برخی تغییرات (فیس‌لیفت) این خودرو کوچک، محصولی به مراتب مدرن‌تر و زیباتر را به بازار عرضه نماید. ساینا که در ابتدا نام 232 برای آن انتخاب شده بود، همچون برادر بزرگتر خود (تیبا) بر روی پلتفرم X200 بنا شده، اما بزرگ‌ترین تفاوت آن با سایپا تیبا این است که ساینا تنها در نسخه سدان به بازار عرضه شده و فاقد نمونه هاچبک است. سایپا ساینا هم اکنون در 3 تیپ EX، SE-A و (SE-A(LUX به بازار عرضه می‌شود که تمامی تیپ‌ها از پیشرانه‌های یکسانی برخوردارند اما از لحاظ امکانات و نوع گیربکس با یکدیگر متفاوت هستند. از میان تیپ‌های نام برده شده EX تیپ پایه بوده که از نظر تجهیزات و امکانات تفاوت چندانی با تیبا ندارند اما تیپ (SE-A(LUX علاوه بر گیربکس اتوماتیک از امکانات بسیار متنوعی در این رنج قیمتی برخوردار است که از یک سدان کوچک ساخت شرکت سایپا کاملا بعید به نظر می‌رسد.اولین سری ساینا در تیپ‌های SX و EX در سال ۱۳۹۵ روانه بازار شد و بعدها به جعبه دنده اتوماتیک مجهز شد. در آخرین سال‌های قرن چهاردهم، فیس لیفت جدید این خودرو با نام ساینا S و G به بازار آمد؛ در ادامه با این مقاله از امداد باتری همراه باشید.

 

باتری ساینا چند آمپر است ؟

 

ظرفیت باتری اصلی: ۵۰ آمپر ساعت

ولتاژ باتری: ۱۲ ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

 

باتری فابریک ساینا این خودرو باتری 12 ولت، 50 آمپر از نوع باتری های سیلد اتمی و پایه کوتاه است. در حال حاضر باتری های کاسپین و واریان  صبا باتری و  اوربیتال وان سیلور  و سوزوکی سپاهان باتری در بازار کنونی، موجود است که کیفیت و کارایی مناسبی برای این نوع خودرو دارد.

 

قیمت باتری ساینا :

لیست قیمت باتری ساینا 50 آمپر :

 

 

 

باتری 50 آمپر

قیمت (تومان )

باتری 50 آمپر کاسپین L1

1450000

باتری 50 آمپر اوربیتال L1

2040000

باتری 50 آمپر سوزوکی L1

2060000

باتری 50 آمپر اوربیتال L2

1860000

باتری 50 آمپر کاسپین L2

1390000

باتری 50 آمپر سوزوکی L2

1830000

 

 


 برای خودروی ساینا باتری با ظرفیت های ۵۵ و ۶۰ آمپر نیز با توجه به نیاز برقی خودرو قابل نصب می باشد

 

قیمت باطری ماشین ساینا

لیست قیمت باتری ساینا 55 آمپر :

 

 

باتری 55 آمپر

قیمت (تومان )

باتری 55 آمپر صبا باتری

1490000

باتری 55 آمپر اوربیتال سیلور

2000000

باتری 55 آمپر سوزوکی

2200000

باتری 55 آمپر کاسپین

1490000

 

 

 

قیمت باطری ماشین ساینا

 لیست قیمت باتری ساینا 60 آمپر :

 

برند باتری

قیمت (تومان )

باتری 60 آمپر کاسپین

1630000

باتری 60 آمپر صبا باتری

1630000

باتری 60 آمپر اوربیتال

2100000

باتری 60 آمپر سوزوکی

2330000

 

ساینا پلاس، با ظاهر SX و آپشن S

ساینا پلاس اولین خودرو سری پلاس گروه خودروسازی سایپا است. طبق اعلام این شرکت، خودروهای پلاس از نظر ظاهری فرقی نکرده‌اند و فقط آپشن‌های بیشتر و به‌روزتری دارند. بنابراین تعریف، ساینا پلاس همان تیپ SX است که با آپشن‌های ساینا S عرضه می‌شود.از تغییرات ظاهری ساینا پلاس نسبت به تیپ SX می‌توان به سپر دو رنگ، چراغ‌های کوییکی جلو و کلمه ساینا پلاس در روی در جلو و پایین آینه بغل اشاره کرد. نمایشگر لمسی، فرمان اسپرت دی کات، بلوتوث، نویگیشن و شیشه دودی عقب از آپشن‌های جدید تیپ پلاس است.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری مزدا 3 هستید اینجا کلیک کنید.

 

ساینا S و ساینا G، فیس لیفت سدان جمع و جور سایپا

چهار سال بعد از عرضه اولین تیپ‌های ساینا، گروه خودروسازی سایپا فیس لیفت سدان جمع و جور خود را در تیپ‌های S و G به بازار عرضه کرد. سپر و جلو پنجره ساینا اس و جی به طور کامل تغییر کرده و یک نوار کرومی دور جلوپنجره را گرفته و چراغ‌های جلو هم مجهز به دیلایت یا چراغ روشنایی روز شده است. در عقب هم مثل جلو، طراحی گرافیک چراغ‌ها و سپر تغییر پیدا کرده است.

پیشرانه ساینا S و G همان موتور M15 تیپ‌های قبلی است و به دریچه گاز برقی مجهز شده. USB، چراغ بدرقه، آینه بغل برقی، کامپیوتر سفری، صندلی قابل تنظیم راننده و سرنشین جلو از آپشن‌های فیس لیفت جدید این خودرو است. ساینا G با آپشن‌هایی مثل نمایشگر لمسی، اتولایت، دوربین عقب، GPS، نمایشگر سیستم کنترل فشار باد تایر، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و شیشه دودی عقب تیپ فول آپشن جدید ساینا به حساب می‌آید.

ساینا SR، دو رنگ مثل کوییک R

در آخرین روزهای سال ۹۹، گروه خودروسازی سایپا از جدیدترین تیپ ساینا رونمایی کرد. این خودرو ساینا SR نام دارد و مثل کوییک R دارای بدنه‌ای دو رنگ است. هنوز مشخصاتی تیپ جدید ساینا منتشر نشده اما به احتمال زیاد به جز دو رنگ بودن، تفاوت دیگری با ساینا اس نخواهد داشت.

تیپ‌های مختلف ساینا برای سلایق مختلف

ساینا در این پنج سالی که روی خط تولید گروه خودروسازی سایپا قرار دارد، در سه سری و شش تیپ مختلف به بازار آمده و هر کدام از این تیپ‌ها می‌تواند سلایق افراد مختلفی را با سطح بودجه‌های متفاوت پوشش دهد.

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید  باتری برلیانس H220 هستید اینجا کلیک کنید.

 

ساینا SX و EX اتوماتیک S و G
نوع موتور M15  خطی M15 دریچه گاز برقی M15 دریچه گاز برقی
حجم موتور ۱۵۰۳ سی سی ۱۵۰۳ سی سی ۱۵۰۳ سی سی
سیلندر / سوپاپ ۴ / ۸ ۴ / ۸ ۴ / ۸
قدرت ۸۷ اسب بخار ۸۷ اسب بخار ۸۷ اسب بخار
گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر ۱۲۸ نیوتن متر ۱۲۸ نیوتن متر
جعبه دنده ۵ سرعته دستی CVT ۵ سرعته دستی
شتاب ۱۲.۸ ثانیه ۱۳ ثانیه ۱۲.۸ ثانیه
سرعت ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت ۱۷۰ کیلومت بر ساعت ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت
مصرف ترکیبی ۷ لیتر ۷.۵ لیتر ۷ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۴ یورو ۴ یورو ۵
طول ۴۲۱۵ میلیمتر ۴۲۱۵ میلیمتر ۴۲۱۵ میلیمتر
عرض ۱۶۶۳ میلیمتر ۱۶۶۳ میلیمتر ۱۶۶۳ میلیمتر
ارتفاع ۱۴۸۴ میلیمتر ۱۴۸۴ میلیمتر ۱۴۸۴ میلیمتر
فاصله بین محورها ۲۴۱۰ میلیمتر ۲۴۱۰ میلیمتر ۲۴۱۰ میلیمتر
وزن ۱۰۵۰ کیلوگرم ۱۰۸۵ کیلوگرم ۱۰۵۰ کیلوگرم

 

ساینا اتوماتیک لوکس

 کم لطفی است اگر طراحی سایپا ساینا اتوماتیک – Automatic Saipa Saina را هم سطح تیبا بدانیم . بی شک ساینا نیز حرفی درمقابل خودرو های اقتصادی روز در امر طراحی ندارد اما تغییرات ایجاد شده بر روی آنرا می توان حرکتی موثر در بهبود ظاهر ساینا، که فیس لیفتی از تیبا است، بدانیم. ساینا دارای ویژگی های مشترک فنی با تیباست اما در لیست امکانات رفاهی آن مواردی بیشتر از تیبا درج شده است. ساینا در نسخه ی لوکس امکانات خوبی را در میان رقبا ی خود ارائه می دهد. آینه های برقی، دماسنج محیط خارجی، کولر دیجیتال و سنسور دنده از جمله این امکانات هستند. مدل اتوماتیک ساینا نیز در جایگاه ارزان ترین خودروی اتوماتیک کشور قرار دارد. ساینا اتوماتیک از یک جعبه دنده اتوماتیک پیوسته (CVT) ساخت کمپانی Punch Powertrain بلژیک استفاده می کند .

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 206 هستید اینجا کلیک کنید.

 

ساینا SX دنده ای

 کم لطفی است اگر طراحی سایپا ساینا SX – Saipa Saina را هم سطح تیبا بدانیم . بی شک ساینا نیز حرفی درمقابل خودرو های اقتصادی روز در امر طراحی ندارد اما تغییرات ایجاد شده بر روی آنرا می توان حرکتی موثر در بهبود ظاهر ساینا، که فیس لیفتی از تیبا است، بدانیم. ساینا دارای ویژگی های مشترک فنی با تیباست اما در لیست امکانات رفاهی آن مواردی بیشتر از تیبا درج شده است. ساینا در نسخه ی لوکس امکانات خوبی را در میان رقبا ی خود ارائه می دهد. آینه های برقی، دماسنج محیط خارجی، کولر دیجیتال و سنسور دنده از جمله این امکانات هستند.

در خرداد 99 سایپا با انتشار یک ویدیو از خودروی ساینا اس (ساینا Saina S - S) به عنوان فیس لیفت ساینا رونمایی کرد. 

ساینا S

در خرداد 99 سایپا با انتشار یک ویدیو از خودروی ساینا اس (ساینا Saina S - S) به عنوان فیس لیفت ساینا رونمایی کرد. ساینا اس از مشخصات فنی مشابه با ساینا معمولی اما ظاهری بروز شده بهره می برد، همچنین امکانات رفاهی جدید مثل روکش چرمی صندلی ها، سنسور نور (اتولایت)، کامپیوتر سفری، سنسور فشار باد لاستیک ها و .... بهره می برد.سایپا در مورد جایگزین کردن ساینا اس با ساینا معمولی یا شروع تولید به صورت موازی با آن اطلاعاتی ارائه نکرده است.از جمله مزیت های ساینا اس نسبت به ساینا معمولی استفاده از پیشرانه یورو 5 (مطابق با استانداردهای محیط زیست) است. کابین ساینا آپشنال نیز بر اساس ساینا اتوماتیک ساخته شده است.

آپشن های ساینا اس

از جمله آپشن های ساینا اس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیشه دودی عقب
  • دی لایت / اتولایت
  • گرافیک جدید چراغ های جلو و عقب (عدم تغییر کاسه چراغ)
  • جلوپنجره جدید با قاب استیل
  • رینگ آلومینیومی جدید
  • دوربین عقب / بلوتوث
  • فرمان جدید با دکمه های کنترلی
  • روکش چرم صندلی / تریم داخلی جدید
  • سنسور فشار باد تایر
  • صفحه کیلومتر جدید

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 207 هستید اینجا کلیک کنید.

 

ساینا اتوماتیک

 در اواخر سال 96، با به ثمر رسیدن مذاکرات سایپا با شرکت گیربکس سازی پانچ بلژیک و شروع همکاری ها، ساینا اتوماتیک با لقب ارزان ترین خودروی اتوماتیک ایران وارد بازار شد. در سال 97 با بالاتر رفتن تیراژ تولید این خودرو، ساینا اتوماتیک به مقبولیت بیشتری در بازار ایران رسید و رفته رفته فروش خوبی را تجربه کرد. اما خیلی زود بخت به این خودرو پشت کرد و با افزایش تحریم ها، واردات گیربکس از بلژیک متوقف شد و ساینا اتومات نیز در سال 97 از خط تولید خارج شد.

 قیمت باتری ساینا

قیمت باطری ساینا  به چندین عامل مختلف بستگی دارد:

  • قیمت باطری ساینا بر اساس کشور سازنده باتری ماشین
  • قیمت باطری ساینا بر اساس شرکت سازنده باتری
  • قیمت باطری ساینا بر اساس نوع اتمی یا اسیدی بودن باتری
  • قیمت باتری ساینا بر اساس ظرفیت آمپراژ باتری خودرو
  • قیمت باطری ساینا بر اساس تاریخ اعتبار گارانتی باتری
  • قیمت باطری ساینا بر اساس تاریخ سال ساخت باتری

 چه باتری مناسب این خودرو می باشد؟

باتری 50 مناسب این خودرو است؛ توجه داشته باشید باید آمپر مناسب را با توجه به مصرف کننده های برقی ماشین درست انتخاب کنید تا عمر باتری کمتر از حد استاندارد نشود.

مزایای نصب باطری توسط امداد باتری :

– نصب باطری فابریک : اگرچه ممکن است خودروی شما با یک باطری ساینا غیرفابریک هم روشن شود اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باطری ساینا با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باتری ساینا فابریک خودروی خود را نصب نمایید؛ از سوی دیگر استفاده از باطری ساینا غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باتری ساینا عرضه شده توسط امداد باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

– گارانتی تعویض باطری نصب شده: باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض در سراسر کشور هستند. در هر نقطه از کشور و در ۲۴ ساعت شبانه روز، در محل شما، باتری ماشین ساینا نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد؛ تعویض خواهد شد.

– نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی: کیفیت و کارایی یک باطری ساینا تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باتری ساینا تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری ماشین برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری‌هایی را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باتری ساینا تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باتری ساینا عرضه شده در امدادباتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

– تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز: تعویض باتری ساینا خودرو توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان امدادباتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باتری ساینا مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند.

قیمت باطری ساینا

قیمت باطری ساینا به عواملی چون برند ، کیفیت و همچنین ظرفیت باتری (آمپر) بستگی دارد . به طور مثال برند سپاهان باتری کیفیت بالاتری نسبت به صبا باتری دارد .  یا باتری 60 آمپرساعت قیمت بالاتری نسبت به باتری 50 آمپرساعت دارد. ممکن است باتری تاریخ گذشته یا قدیمی و فاقد گارانتی تعویض با قیمت بسیار ارزان تر به خریدار معرفی شود. بنابراین هنگام  استعلام قیمت باطری ساینا  باید به این مورد نیز توجه داشت.

قیمت باطری ساینا با توجه به نوع مارک باتری و مدت زمان گارانتی تعویض، متفاوتی است. قیمت باطری ساینا درحال حاضر با وجود تورم و … متغیر است و بین 700000 تا 1300000 هزار تومان متغیر است. برای استعلام قیمت باطری ساینا با امداد باتری تماس بگیرید .

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری رنو ساندرو هستید اینجا کلیک کنید.

 

طول عمر باتری ساینا چقدر است؟

 طول عمر باتری ماشین ساینا، به نسبت نوع نگهداری و عملکرد متفاوت است؛ اما در حالت عادی طول عمر آن حدوداً بین 2 تا 3 سال است.

ابعاد باتری ساینا چقدر است؟

190 * 175 * 242 میلی متر

علائم خراب شدن باتری کدام است؟

  1. بعد از اینکه ماشین چند ساعت خوابیده بود، ماشین استارت نزند.
  2. ماشین زمان استارت زدن صدای تق تق بدهد.
  3. برق از پشت آمپر قطع شود.

باتری اتمی مناسب تر است یا اسیدی؟

باتریهای اتمی به دلیل طول عمر بالاتر، عدم نوسان برق، ایجاد آلودگی کمتر و نیاز نداشتن به نگهداری، قطعا گزینه مناسب تری نسبت به نوع اسیدی آن است.

نکته: هر نشانه ای از خرابی باتری ساینا، به معنی خراب بودن خود باتری نیست؛ بنابراین قبل از اقدام به تعویض باتری ساینا ، حتماً از متخصص برق برای تست باتری کمک بگیرید.

بهترین باتری برای ساینا خود را می توانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا از فروشگاه امداد باتری تهیه کنید.

 
باتری مناسب برای خودرو #باتری ساینا- تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما -باتری فابریک ساینا - باتری کاسپین و واریان برای ساینا- نمایندگی صباباتری-نمایندگی باتری سوزوکی- نمایندگی باتری اوربیتال-قیمت باتری ساینا - تعویض باتری ساینا 
  • - 1400/07/01 , 06:49

    سلام امداد باتری سایپا - اگر روی ماشینم سیستم نصب نکرده باشم ولی بخوام باتری 50 آمپر نصب کنم به ماشین فشار میاد؟
    0 | 0
    • - 1400/09/10 , 09:20

      سلام دوست عزیز.بهتره از باتری 55 امپر یا 60 امپر برای ساینا استفاده کنید
      2 | 0
  • - 1400/07/07 , 06:40

    باتری الان ماشین من 66آمپر هستش و در توضیحات شما اومده باتری ساینا 50آمپره.این موضوع مشکلی برای ماشین من نداره؟
    -1 | 0
    • - 1400/09/10 , 09:21

      باتری مناسب ساینا از 50 تا 60 آمپر می باشد و باتری قوی تر به دینام ماشین فشار اورده و باعث خرابی دینام میشود
      0 | 0
  • - 1400/07/07 , 06:54

    سلام.ایا شما خدمات امداد باتری رو برای جنوب تهران محدوده مولوی هم دارید؟
    0 | 0
    • - 1400/09/10 , 09:21

      سلام دوست عزیز.بله ما در تمام مناطق 22 گانه تهران خدمات داریم
      0 | 0
  • - 1400/07/08 , 06:40

    من روی ماشین ساینا خودم سیستم صوتی و دزدگیر و جی پی اس دارم ایا گذاشتن باتری 60امپر برای باتری ساینا مشکلی برای دینام ایجاد نمیکنه؟
    -1 | 0
    • - 1400/09/10 , 09:22

      سلام مالک ساینا عزیز.خیر اشکالی ندارد و تا باتری 60 امپر مجاز به استفاده می باشید
      0 | 0
  • - 1400/07/09 , 06:41

    سلام.ایا شما خدمات امدادباتری به شرق تهران ( تهرانپارس ) هم ارائه میکنید؟
    0 | 0
    • - 1400/09/10 , 09:22

      سلام دوست عزیز .بله ما به تهرانپارس هم اعزام تکنسین داریم
      0 | 0
  • - 1400/07/11 , 06:42

    برای ماشین ساینا باتری صبا باتری بهتره یا واریان ؟
    0 | 0
    • - 1400/09/10 , 09:32

      دوست عزیز ما نمایندگی صبا باتری هستیم و باتری واریان یکی از برندهای صبا باتری می باشد
      0 | 0
  • - 1400/07/12 , 06:41

    میشه بر اساس تجربه خودتون بفرمایید بهترین باتری ساینا چی می تونه باشه؟
    0 | 0
    • - 1400/09/10 , 09:33

      سلام.بهترین بارتی برای ساینا باتری اوربیتال و بعد از اون کاسپین می باشد
      0 | 0
  • - 1400/07/12 , 06:42

    من برای ماشین ساینا دو تا مانیتور پشت صندلی گذاشتم به نظر شما ایا باتری 55امپر مناسب می باشد؟
    0 | 0
    • - 1400/09/10 , 09:33

      سلام.بله مناسبه و بهتره از باتری 60 امپر استفاده کنید
      0 | 0
  • - 1400/07/17 , 06:43

    باتری واریان چقدر گارانتی داره؟
    0 | 0
    • - 1400/09/10 , 09:35

      دوست عزیز باتری واریان 12 ماه گارانتی دارد
      0 | 0
  • - 1400/07/24 , 06:44

    شما ماشین ساینا رو باتری به باتری میکنید؟
    0 | 0
    • - 1400/09/10 , 09:36

      سلام مالک ماشین ساینا.بله ما خدمات باتری به باتری برای ساینا هم داریم
      0 | 0
  • - 1400/07/25 , 06:43

    ماشین من خیلی بد و دیر استارت میزنه ایا مشکل از باتری هستش؟
    0 | 0
    • - 1400/09/10 , 09:36

      سلام.بله دوست عزیزومشکل از باتری می باشد
      0 | 0
  • - 1400/07/26 , 06:44

    من فکر میکنم دینام ماشینم خوب شارژ نمیکنه . ایا کارشناسان امداد باتری خدمات تست دینام انجام میدهند؟
    0 | 0
    • - 1400/09/10 , 10:19

      سلام.بله تکنسین های امداد باتری ابتدا باتری شما را تست میکنندو بعد از نصب باتری دینام ماشین را هم تست میگیرند
      0 | 0
  • - 1400/08/01 , 07:06

    ماشین ساینا من از شب گذشته چراغ داخل اتاق روشن بوده و امروز به سختی استارت میزد.ایا مشکل از باتری ماشینم هستش؟
    0 | 0
    • - 1400/09/10 , 10:21

      سلام.بله از نشانه های خرابی باتری ماشین می باشد
      0 | 0
  • - 1400/08/02 , 07:06

    سلام اگه نور پشت آمپر کم بشه ولی ماشین روشن بشه نشونه در حال ضعیف تر شدن باتریه ؟
    0 | 0
    • - 1400/09/10 , 10:20

      سلام.بله از نشانه های خرابی باتری ماشین می باشد
      0 | 0
  • - 1400/08/05 , 07:06

    سلام امدا باتری سایپا .چراغ های پشت امپر ماشین من روشن نمیشه ایا اشکال از باتری هستش یا قسمت دیگری؟
    0 | 0
    • - 1400/09/10 , 10:21

      سلام.بله از نشانه های خرابی باتری ماشین می باشد
      0 | 0
  • - 1400/08/09 , 08:08

    اگر شیشه بالابر ماشین ضعیف شده باشه ایا اشکال از باتری هستش؟
    0 | 0
    • - 1400/09/10 , 10:20

      بله مشکل از باتری ساینا می باشد
      0 | 0
  • - 1400/08/10 , 07:06

    من فکر میکنم باتری ماشینم ضعیف شده ایا تکنسین های امداد باتری قبل از تعویض سلامت باتری ماشین رو بررسی میکنند؟
    0 | 0
    • - 1400/09/10 , 10:20

      سلام دوست عزیز.بله تکنسین ها ابتدا سلامت باتری شما را تست کرده و در صورت مشکل در باتری ماشین انرا تعویض میکنند
      0 | 0
  • - 1400/08/12 , 07:06

    سلام.من دو ساله ماشین ساینا خریدم و تا حالا باتری عوض نکردم . بهترین باتری برای ماشین ساینا چه مارکی هستش؟
    0 | 0
    • - 1400/09/10 , 10:17

      سلام.بهترین باتری ماشین برای ساینا باتری 50 یا 55 امپر کاسپین و اوربیتال می باشد
      0 | 0
  • - 1400/08/17 , 07:07

    سلام . چراغ ماشینم دوساعت روشن مونده. الان ماشین استارت نمیخوره؟ راهنمایی میکنید که چیکار کنم؟
    0 | 0
    • - 1400/09/10 , 10:15

      سلام.متاسفانه باتری ماشین شما خالی شده و باید با شماره 1601 تماس بگیرید تا همکاران من سفارش شما را ثبت کنند
      0 | 0
  • - 1400/08/29 , 07:06

    ایا باتری 74 امپر برای باتری ساینا مناسبه؟
    0 | 0
    • - 1400/09/10 , 10:14

      سلام.باتری مناسب ساینا تا 60 آمپر می باشد
      0 | 0
باتری 90 آمپر سوزوکی

3,320,000 تومان

باتری 100 آمپر سوزوکی

3,460,000 تومان

باتری 150 آمپر سوزوکی

5,710,000 تومان

باتری 200 آمپر سوزوکی

0 تومان

باتری 35 آمپر سوزوکی

1,830,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - واریان

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - واریان

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - واریان

6,475,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - کاسپین

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال وان سیلور

1,860,000 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال EFB

996,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال EFB

876,000 تومان

باتری 66 آمپر سوزوکی

2,530,000 تومان

باتری 70 آمپر سوزوکی

2,640,000 تومان

باتری 74 آمپر سوزوکی

2,680,000 تومان

باتری 60 آمپر سوزوکی

2,330,000 تومان

باتری 45 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 50 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 55 آمپر سوزوکی

2,200,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,000,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,100,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,286,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,370,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,346,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,160,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال وان سیلور

5,220,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,760,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتالEFB

980,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتالEFB

1,023,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال EFB

1,083,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال EFB

1,157,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال EFB

1,231,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال EFB

1,260,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال EFB

1,353,000 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال EFB

1,569,000 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال EFB

1,690,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال EFB

1,946,000 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال EFB

2,309,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال EFB

2,928,000 تومان

اشتراک در خبرنامه امداد باطری

برای اشتراک در خبرنامه پست الکترونیک خود را وارد کنید.