Please wait
يكشنبه 07 شهریور 1400 امداد باطری 17361 26

خرید باتری خودرو جک s5 + قیمت باتری جک s5| ارسال و نصب رایگان باتری جک اس5

ارزنترین و بهترین باتری جک s5 در امداد باتری فروشگاه تخصصی باتری جک s5 به قیمت کارخانه - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما - تلفن درخواست امداد باتری 1601 بدون کد . بهترین و ارزانترین باتری جک اس5 - امداد باتری نمایندگی صباباتری و سپاهان باتری - فروش انواع باتری سوزوکی - واریان و کاسپین و اوربیتال ، برنا و شارک .

خرید باتری جک S5 + قیمت باتری جک اس 5

 

قصد خرید باتری جک s5 را دارید؟ مهمترین علائم خرابی باطری جک s5 چیست؟ از کجا می توانیم باتری اصل و با کیفیت را خریداری کنیم؟ بهترین قیمت خرید باتری جک s5 چقدر است؟ بهترین زمان تعویض باطری جک s5 کی است؟ مشخصات باتری جک اس 5 چیست؟ در ادامه در نظر داریم به این سوالات پاسخ دهیم و به برخی از برندهای پرفروش باطری جک s5 پرداخته و اطلاعات مفیدی در مورد باید و نبایدهای خرید در اختیار شما قرار دهیم. باتری خریداری شده، باید مطابق با برند و مدل همان خودرو باشد. در غیر این صورت نمی توانید از کارایی آن بهره مند باشید. به همین دلیل در حین سفارش، حتما اطلاعات کامل در مورد باتری و سازگاری آن با مدل خودروی خود را بررسی کنید. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر می توانید از مشاوره ی رایگان کارشناسان امداد باتری بهره مند باشید. مشخصات باتری جک اس 5 شامل موارد زیر است:

 جک اس 5 (jac s5 ) یک کراس اوور جمع و جور شهری چینی است که نخستین مرتبه در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۲ به عنوان یک مدل مفهومی کانسپت به نمایش درآمد و از اواخر سال ۱۳۹۳ به صورت مونتاژ داخل راهی بازار کشورمان شد که استقبال نسبتا گسترده مشتریان کرمان موتور در پی داشت. در سال ۱۳۹۵ نیز نسخه اتوماتیک جک s5 به مشتریان تحویل داده شد.جک s5 یک خودروی شاسی بلند چینی است که توسط شرکت کرمان موتور وارد و مونتاژ می‌شود و خیلی زود توانست به عنوان یک شاسی بلند چینی با کیفیت و زیبا در ایران به محبوبیت برسد. باتری فابریک جک    S5 از نوع ۱۲ ولت اتمی و دارای ظرفیت ۷۰ آمپر است که به خوبی نیازهای اتومبیل را برآورده می‌کند. ابعاد این باتری که پایه بلند محسوب می‌شود، ۲۸ سانتیمتر طول، ۱۸ سانتیمتر عرض و ۲۳ سانتیمتر ارتفاع است.

 

باتری مناسب جک اس 5

 

باتری جک اس ۵، اتمی ۷۰ آمپر است، اما در صورت نیاز می‌توان باتری تا ظرفیت ۸۰ آمپر هم روی این خودرو نصب کرد. توصیه می‌شود در صورت استفاده از سیستم صوتی با آمپلی فایر و یا چراغ‌های زنون که مصرف بیشتری دارند، حتما از باطری جک s5 با ظرفیت بیشتر از ۷۰ آمپر استفاده شود. محل تعبیه شده برای باتری جک اس۵، در سمت چپ خودرو، کنار موتور است.

 

باتری جک S5 چند آمپر است ؟

 

ظرفیت باتری اصلی: ۷۰ آمپر ساعت

ولتاژ باتری: ۱۲ ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه بلند قطب راست

 

باتری که برای این خودرو مناسب باشد باید دارای آمپر 70 باشد و در قالب D26 L تولید شود. پیشنهاد ما برای شما استفاده از باتری 70 آمپر پایه بلند صبا باتری  و سپاهان باتری است که دارای کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبی می باشند.

 

قیمت باتری جک s5

 

لیست قیمت باتری جک اس 5 - 70 آمپر :

 
  
 

 

  
باتری
قیمت (تومان)
باتری 70 آمپر صبا کاسپین
1800000
2370000
باتری 70 آمپر سوزوکی
2640000
1800000

 

 

 

قیمت باتری جک s5 به چندین عامل بستگی دارد:

 

- کیفیت ساخت باتری جک s5

- شرکت و برند سازنده باتری جک s5

- کشور سازنده باطری جک s5

- (خشک) یا اسیدی بودن باتری جک s5

-  سال ساخت باتری جک s5

-  اعتبار گارانتی باتری جک s5

 

 برای خرید باتری جک جی5  اینجا کلیک کنید.

 برای خرید باتری جک اس3  اینجا کلیک کنید.

 

انواع جک اس 5 

 مزیت اصلی S5 که آن را در بین خودروهای هم دوره و قیمت آن مطرح کرد در همین قسمت است. یعنی جایی که موتور 2 لیتری توربوشارژر وظیفه تامین نیروی خودرو را بر عهده می گیرد. این موتور در بهترین حالت می تواند 174 اسب بخار قدرت و 235 نیوتن متر گشتاور تولید کند که برای شتاب مناسب با گیربکس 6 سرعته دستی جفت می شود. اما همانطور که می دانید ساخت گیربکس اتوماتیک با قابلیت شبیه سازی عملکرد یک مدل دنده ای آسان نیست، حداقل به دلیل این رده قیمتی، S5 در نسخه اتوماتیک، با وجود کیفیت و گشتاور (در 265 نیوتن متر) و استفاده از گیربکس 6 سرعته دوکلاچه پر سرعت، نمی تواند شتاب مدل معمولی را تکرار کند و با شکست جزئی مواجه می شود. بخشی از این خرابی مربوط به وزن سنگین این مدل و بخشی دیگر مربوط به قدرت بیشتر در گیربکس اتوماتیک است که البته در سرعت های بالا تفاوت سبکی محسوس نیست.

  • جک s5 دستی

این نسخه دارای پیشرانه‌‎ی ۲ لیتری است که البته حجم دقیق آن ۱۹۹۷ سی‌سی است و توان خروجی آن ۱۷۴ اسب‌ بخار در دور موتور ۵۲۰۰ دور در دقیقه است. گشتاور تولیدی این پیشرانه ۲۳۵ نیوتن‌متر است که در طیف دور موتور ۲۰۰۰ الی ۴۰۰۰ دور در دقیقه، در دسترس است. تمامی این قدرت توسط جعبه دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. استاندارد آلایندگی این پیشرانه یورو ۵ است و از سیستم EOBD یا «سیستم عیب‌یابی خودکار» بهره می‌برد، که در صورت بروز ایراد در سیستم‌های کاهنده‌ی آلایندگی خودرو و کاتالیست هشدار می‌دهد که باعث افزایش طول عمر این قطعات و مانع تخریب آن‌ها می‌شود.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خریدلکسوس IS300 هستید اینجا کلیک کنید.

 

  • جک S5 اتوماتیک

هر دو نسخه پیشرانه‌ی یکسانی دارند؛ تنها تفاوت پیشرانه‌ی نسخه‌ی اتوماتیک، افزایش گشتاور تولیدی این پیشرانه از ۲۳۵ نیوتن‌متر به ۲۶۵ نیوتن‌متر است. اما مهم‌ترین تفاوت دو نسخه، به جعبه دنده‌ی آن‌ها برمی‌گردد. این نسخه مجهز به جعبه دنده‌ی ۶ سرعته‌ی اتوماتیک از نوع دوکلاچه است و سرعت تعویض دنده‌ها به مراتب بهتر از بقیه‌ی جعبه دنده‌های اتوماتیک است. در این نوع جعبه دنده‌ها دو کلاچ برای قطع و وصل نیرو روی دو محور چرخ دنده‌های زوج و فرد قرار گرفته است که مجزا از یکدیگر عمل می‌کنند؛ یکی از محورها از چرخ‌دنده‌های فرد و دیگری از چرخ‌دنده‌های زوج تشکیل می‌شود.

  • جک S5 نیوفیس

در هشتمین سال حضور جک S5 در ایران، کرمان موتور مدل جدیدی از آنرا در اواسط سال 1400 به بازار کشورمان آورد. این مدل جدید، در واقع همان فیس‌لیفت جک S5 است که سال 2015 در چین معرفی شد و حتی قرار بود در سال 1394 در کشورمان تولید شود، اما کرمان موتور این کار را نکرد. جک S5 نیوفیس در بازار چین با نام جک S5 II شناخته می‌شود که عبارت II به معنای دومین نسخه این خودروست. جک در این فیس‌لیفت، اس5 را با تغییراتی بسیار جزیی عرضه کرده که مهم‌ترینش، تغییر جلوپنجره و طراحی مجدد مه‌شکن‌های جلوست. البته نمای جانبی و حتی نمای عقبی جک S5 نیوفیس، تقریبا دست نخورده باقیمانده و تغییری نکرده‌اند. درون کابین جک S5 نیوفیس هم نباید دنبال چیز عجیب و غریبی باشید! چراکه همه چیز، مانند گذشته، سرجای خود باقیمانده. البته یک خبر خوب هم داریم؛ آن دو آپشنی که مالکان جک S5 اتومات، همیشه از نبودش شکایت می‌کردند، حالا در جک S5 نیوفیس، بصورت استاندارد وجود دارد. این دو آپشن جدید عبارتند از: «کروز کنترل» و چراغ‌های «دی‌لایت». اما مهم‌ترین تغییری که برای S5 نیوفیس رخ داده، در قسمت فنی این خودروست. جک از سال 2017 به بعد، فقط موتور 1.5 لیتری توربوشارژ را روی جک S5 گذاشته و نکته جالب اینجاست که این موتور، دقیقا همان موتوری است که بعدها روی جک X7 یا همان کی‌ام‌سی K7 نیز نصب شده. موتور جدید جک S5 نیوفیس با آنکه نیم‌لیتر کاهش حجم داشته است اما به لطف استفاده از تکنولوژی TGDi یا پاشش مستقیم سوخت به درون سیلندر، حالا راندمان بسیار بهتری نسبت به موتور 2.0 لیتری سابقش دارد. برای تشخیص این موضوع، کافی است نگاهی به تفاوت دور موتورها داشته باشیم. در موتور 2.0 لیتری، حداکثر قدرت در دور موتور 5200 بدست می‌آمد و نمودارش اصطلاحا حالت قله‌ای داشت ولی در موتور جدید 1.5 لیتری، در محدوده دورهای 4850 تا 5500 در اختیارتان هست. در موتور 2.0 لیتری، حداکثر گشتاور در دورهای 2000 تا 4000 بدست می‌آمد ولی در موتور جدید 1.5 لیتری، در محدوده دورهای 1500 تا 4500 در اختیارتان قرار دارد.

 ثبت سفارش به 2 صورت امکان پذیر میباشد:

- تماس با مرکز تلفن امداد باتری با شماره 1601 ( بدون کد)

- ثبت سفارش در وب سایت www.emdadebattery.com

امداد باتری

 

امداد باتری به عنوان یک استارت آپ تخصصی در زمینه فروش باتری ماشین و یو پی اس و ارائه انواع باتری خودرویی و صنعتی به  فعالیت می پردازد. امداد باتری به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال، حتى تعطيلات رسمی باز بوده و به ارائه خدمات میپردازد. حمل، نصب و سیستم برق خودرو جک s5 کاملا رایگان بوده و به جز هزينه باتری، شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد.

 

مزایای نصب باطری توسط امداد باتری :

 

– نصب باطری فابریک : اگرچه ممکن است خودروی شما با یک باطری جک s5 غیرفابریک هم روشن شود اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باتری جک s5 با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باطری فابریک خودروی خود را نصب نمایید؛ از سوی دیگر استفاده از باطری جک s5 غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باطری های عرضه شده توسط امداد باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

– گارانتی تعویض باطری نصب شده: باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض در سراسر کشور هستند. در هر نقطه از کشور و در ۲۴ ساعت شبانه روز، در محل شما، باتری جک s5 نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد؛ تعویض خواهد شد.

– نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی: کیفیت و کارایی یک باطری جک s5 تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باطری جک s5 تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری ماشین برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری‌هایی را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باطری های تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باطری های عرضه شده در امدادباتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

– تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز: تعویض باطری جک s5 توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان امدادباتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باطری جک s5 مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خریدباتری جیلی امگرند 7هستید اینجا کلیک کنید.

 

در حال حاضر به دلیل شرایط کنونی کشور به دلیل ممنوعیت واردات باتری ، هیچ باتری خارجی از مبانی قانونی وارد کشور نمیشود. لذا توجه داشته باشید تمام باتری های خارجی ( کره ای ) از مبانی قاچاق وارد گردیده است.( لازم به توضیح است طول عمر مفید باطری جک s5 نو 4 ماه است، پس باتر های خارجی بیشتر از 4 ماه خوابیده اند و روبه فرسودگی رفته اند.) تیم امداد باتری ، تمام تلاش خود را کرده تا از تولید کننده داخلی حمایت کند و محصولات داخلی را که دست کمی از نمونه خارجی ندارد به مصرف کننده عرضه نماید.

 

 پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خریدنیسان زامیاد هستید اینجا کلیک کنید.

 

خرید باتری استاندارد و مناسب جک s5

برای خرید باتری جک s5  با انتخاب مراکز معتبر و شناخته شده می توانید از کیفیت و اصل بودن باتری مطمئن باشید. در حال حاضر مراکز و فروشگاه های مختلفی در حوزه ی فروش لوازم یدکی خودروی جک s5  فعالیت دارند. از سوی دیگر سودجویان از قافله عقب نمانده اند و با ترفندهای مختلف به دنبال فریب افراد هستند آنها باطری جک s5 تقلبی و غیر اصل را به قیمت ارزان به مشتری پیشنهاد می دهند تا از این طریق بتوانند توجه آنها را به دست آورند. هیچ ارزانی، بی دلیل نیست و نخواهد بود.

ما به عنوان یکی از شرکت های فعال در این زمینه، گزینه ی خرید آنلاین باتری جک s5 را برای شما فعال کرده ایم. با این خرید می توانید از استاندارد بودن باتری جک s5 مطمئن باشید. ما گارانتی لازم برای فروش را در اختیار شما قرار داده ایم. از مهمترین مزیت انتخاب ما برای خرید انواع مختلف از باتری های خودرو می توان موارد زیر را نام برد:

  • نصب باتری فابریک جک s5 
  • قیمت مناسب
  • عرضه باتری های با کیفیت اتمی از برند های ایرانی و خارجی
  • سفارش آنلاین
  • ارسال فوری و سریع
  • ارسال به سراسر کشور
  • مشاوره ی رایگان
  • گارانتی تعویض  باتری جک s5
  • تعویض باتری توسط تیم حرفه ای و با تجربه

 به محض نهایی شدن فرایند سفارش در کوتاهترین مدت زمان می توانید آن را دریافت کنید. اطلاعات کامل در مورد مشخصات هر یک از باطری جک s5 موجود در لیست فروش ما درج شده است، در صورت نیاز به توضیحات بیشتر و دریافت راهنمای خرید آنلاین می توانید با ما در تماس باشید.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خریدبرلیانس H230 هستید اینجا کلیک کنید.

 

باتری سپاهان جک s5

باتری سپاهان جک s5 یکی از پرفروش ترین انواع باتری جک s5 است. این برند گارانتی لازم را برای فروش باتری سپاهان در نظر گرفته است. به همین دلیل با اطمینان کامل می توانید خرید کنید. با توجه به کیفیت برتر این برند از خرید باتری سپاهان راضی خواهید بود. قیمت پیشنهادی برای خرید این نوع از باطری ها با توجه به کیفیت و کارایی آنها مناسب است. شرکت سپاهان باتری که در سال 1380 احداث شده با ارائه ی بهترین محصولات، امروزه توانسته است به یکی از بزرگترین شرکت های ایرانی در حوزه ی تولید باطری تبدیل شود.

باتری برنا برای جک s5

برنا باتری از دیگر برندهای داخلی محبوب در حوزه ی تولید باتری می باشد.  باطری 70 آمپر اتمی برنا باتری از نظر کیفیت، بهترین باتری جک s5  است. در لیست فروش ما می توانید محصولات این برند را مشاهده کنید. برنا باتری فعالیت خود را از سال 1369 آغاز کرده است و تا بدین روز توانسته با ارائه ی محصولات مرغوب، توجه بسیاری را به سوی خود جلب کند.

باطری صبا برای جک s5

از دیگر پرفروش ترین شرکت تولید کننده ی باتری برای خودروی جک s5  می توان باتری صبا را نام برد. این شرکت که همان شرکت باتری سازی نیرو می باشد، در حوزه ی تولید باتری فعالیت گسترده ای دارد. از مهمترین مزیت خرید باتری جک s5 برند صبا می توان به ارزان قیمت بودن آن اشاره کرد. این باتری دارای طول عمر 1.5 سال می باشد.

گارانتی باتری جک s5

ما برای فروش باتری جک s5 گارانتی بازگشت کالا را در اختیار شما قرار داده ایم. گارانتی مربوط به این نوع از محصولات توسط شرکت تولید کننده ی آنها ارائه می شود. در صورتی که از کیفیت و کارایی باتری خریداری شده راضی نباشید، می توانید در کوتاهترین مدت زمان آن را پس داده و وجه خود را طبق شرایط مندرج در گارانتی، دریافت کنید. مراکزی را برای خرید باتری خودرو و سایر تجهیزات یدکی ماشین در اولویت قرار دهید که گارانتی فروش دارند. مدت زمان ضمانت باطری تاثیر مستقیم بر قیمت محصول دارد.

قیمت باتری خودرو جک اس 5

در بازار با توجه به برندهای مختلف و آمپر های مختلف باتری قیمت ها متفاوت است . که این قیمت گذاری ها رابطه مستقیم با خرابی و عمر باطری نیز دارند . برندهای محبوب و با کیفیت ایرانی شامل محصولات برنا باطری، سپاهان باطری، وایا باتری صدرا ، پاسارگاد صنعت باطری ، دورنا باطری می باشد . برندهای ارزان تر ایرانی نیز شامل محصولات صبا باتری و آذر باتری هستند.

خرید باتری ماشین جک اس 5

برای انتخاب و خرید بهترین گزینه مناسب ماشین جک اس 5 و متناسب با بودجه خود کارکرد سالیانه و همچنین عادت های رانندگی ، آپشن هایی که یک خودرو دارد و تاریخ تولید باتری نیز باید مد نظر قرار گیرند. اگر ماشین جک استفاده زیادی در طول سال دارد (30000 تا 40000 کیلومتر ) باتری ضعیفتر و ارزان مناسب خرید نخواهد بود . بهترین انتخاب، گزینه مرغوب و یا بهترین خواهد بود . با توجه به ایرانی بودن برندهای باتری همه محصولات، گارانتی کارخانه های سازنده را شامل می شود .

در هشتمین سال حضور جک S5 در ایران، کرمان موتور مدل جدیدی از آنرا در اواسط سال 1400 به بازار کشورمان آورد. این مدل جدید، در واقع همان فیس‌لیفت جک S5 است که سال 2015 در چین معرفی شد و حتی قرار بود در سال 1394 در کشورمان تولید شود، اما کرمان موتور این کار را نکرد. جک S5 نیوفیس در بازار چین با نام جک S5 II شناخته می‌شود که عبارت II به معنای دومین نسخه این خودروست. جک در این فیس‌لیفت، اس5 را با تغییراتی بسیار جزیی عرضه کرده که مهم‌ترینش، تغییر جلوپنجره و طراحی مجدد مه‌شکن‌های جلوست. البته نمای جانبی و حتی نمای عقبی جک S5 نیوفیس، تقریبا دست نخورده باقیمانده و تغییری نکرده‌اند. درون کابین جک S5 نیوفیس هم نباید دنبال چیز عجیب و غریبی باشید! چراکه همه چیز، مانند گذشته، سرجای خود باقیمانده. البته یک خبر خوب هم داریم؛ آن دو آپشنی که مالکان جک S5 اتومات، همیشه از نبودش شکایت می‌کردند، حالا در جک S5 نیوفیس، بصورت استاندارد وجود دارد. این دو آپشن جدید عبارتند از: «کروز کنترل» و چراغ‌های «دی‌لایت». اما مهم‌ترین تغییری که برای S5 نیوفیس رخ داده، در قسمت فنی این خودروست. جک از سال 2017 به بعد، فقط موتور 1.5 لیتری توربوشارژ را روی جک S5 گذاشته و نکته جالب اینجاست که این موتور، دقیقا همان موتوری است که بعدها روی جک X7 یا همان کی‌ام‌سی K7 نیز نصب شده. موتور جدید جک S5 نیوفیس با آنکه نیم‌لیتر کاهش حجم داشته است اما به لطف استفاده از تکنولوژی TGDi یا پاشش مستقیم سوخت به درون سیلندر، حالا راندمان بسیار بهتری نسبت به موتور 2.0 لیتری سابقش دارد. برای تشخیص این موضوع، کافی است نگاهی به تفاوت دور موتورها داشته باشیم. در موتور 2.0 لیتری، حداکثر قدرت در دور موتور 5200 بدست می‌آمد و نمودارش اصطلاحا حالت قله‌ای داشت ولی در موتور جدید 1.5 لیتری، در محدوده دورهای 4850 تا 5500 در اختیارتان هست. در موتور 2.0 لیتری، حداکثر گشتاور در دورهای 2000 تا 4000 بدست می‌آمد ولی در موتور جدید 1.5 لیتری، در محدوده دورهای 1500 تا 4500 در اختیارتان قرار دارد.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری ال نود هستید اینجا کلیک کنید.

 

 چرا از خدمات  امداد باتری استفاده نماییم؟

 

- شرکت امداد باتری تنها امداد باتری با برند رسمی و ثبت شده در سطح کشور میباشد که دارای نماد اعتماد اکترونیک است.

– ارسال و نصب رایگان باتری به صورت شبانه روزی در کمتر از یک ساعت میباشد.

– قیمت مناسب و پایین تر از عموم فروشگاه های سنتی سطح شهر
– کنترل سلامت سیستم برق خودرو  توسط کارشناسان امداد باتری به صورت رایگان

– امکان پرداخت هزینه باتری در محل پس از نصب باتری توسط کارت خوان سیار
– خرید باتری اصلی با تاریخ تولید جدید به همراه گارانتی معتبر و ضمانت نامه کتبی
– امکان انتخاب باتری از بین برندهای مختلف ایرانی و خارجی
– امکان خرید در تمام  روز سال حتی تعطیلات رسمی کشور و ایام نوروز
– نصب باتری جک s5 مناسب  و رعایت استاندارد کارخانه سازنده و باطل نشدن گارانتی خودرو

 

علائم خراب بودن باتری جک S5 کدامند؟

 

  • نیامدن برق پشت آمپر.
  • استارت نخوردن جک s5 پس از مدتی خوابیدن.
  • صدای تق تق استارت در هنگام استارت زدن.

البته جهت آگاهی دقیق از خراب بودن باطری بهتر است با یک برقکار خودرو جهت تست باطری تماس بگیرید.

 

 باتری جک اس 5

  • آیا بابت حمل و نصب باتری جک s5 میبایست هزینه ای پرداخت نمایم؟

خیر، هزینه حمل، نصب و تست باتری جک s5 در محل کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه دیگری از شما دریافت نخواهد گردید.

  • آیا تحویل داغی باتری فرسوده جک s5 ضروری است؟

بله، قیمت های محاسبه شده در وبسایت با احتساب دریافت داغی باتری هم آمپر میباشد و قیمت داغی باتری از آن کسر گردیده است. در صورت نبود داغی باتری کهنه بابت هر آمپر کسری،  مبلغی به قیمت باتری ماشین اضافه میگردد.

  • آیا میتوانم باتری با ظرفیت بالاتر در جک s5 استفاده نمایم؟

بله، باتری با ظرفیت بالاتر قدرت آمپردهی بیشتر و عمر طولانی تری دارد و در زمان استفاده از لوازم برقی، فشار کمتری به سیستم برق خودرو وارد میشود. اما این نکته را فراموش نکنید که بالاتر از توان دینام خودرو جک s5 نباید باشد. چراکه باتری زودتر از موعد روبه فرسودگی میرود. برای این منظور میتوانید با شماره 1601  تماس حاص نمایید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

  • آیا باتری شرکت امداد باتری اتمی است یا از نوع آبی ؟

باتری های عرضه شده برای خودرو جک s5 در شرکت امداد باتری از نوع بدون نیاز به نگهداری (Maintenance Free)  و یا به اصطلاح خشک میباشند.

  • عمر مفید باتری جک s5 چه قدر است؟

به طور متوسط باتری عمری حدود ۲ سال یا ۴۰،۰۰۰ کیلومتر دارد. البته هر کدام از این موارد که زودتر فرا برسد باتری نیاز به تعویض خواهد داشت. اما از آنجاییکه عموم افراد در سال حدود ۲۰،۰۰۰ کیلومتر با خودرو رانندگی میکنند، بعد از ۲ سال باتری نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد.

  • باتری قبلی من بعد از ۲ سال هنوز استارت میخورد، آیا نیاز به تعویض دارد؟

خیر ، تا زمانی که باتری خودرو شما توان استارت زدن و روشن کردن خودرو را دارد نیاز به تهیه باتری جدید نمیباشد. فراموش نشود اعداد ذکر شده به صورت حدودی بوده و همه چیز مربوط به نوع نگهداری شما از باتری ماشین خود میباشد.

  • من باتری جک s5 را ۶ ماه پیش عوض کرده ام، چرا الان دوباره خراب شده است؟

دلایل مختلفی ممکن است وجود داشته باشد که مرسوم ترین آنها خرابی دینام میباشد . لازم به ذکر است ملاک ۲ سال یا ۴۰،۰۰۰ کیلومتر در صورت نو بودن باتری و تاریخ تولید جدید معتبر می باشد. از آنجاییکه باتری جک s5  با تاریخ تولید قدیمی ارزان تر بوده، تعدادی افراد سودجو اقدام به فروش باتری با سال تولید قدیمی می نمایند. مهم نیست شما ۶ ماه پیش باتری را خریداری نموده اید، مهم این است باتری خریداری شده چه زمانی تولید شده است. برای جلوگیری از سوء استفاده ضروری است حتما فاکتور یا کارت گارانتی مهردار به همراه درج تاریخ تولید از فروشنده دریافت نمایید. همچنین با خرید از امداد باتری ، باتری شما بسنده به نوع و برند انتخابی دارای گارانتی معتبر بوده و هر زمان که باتری جک s5 باتری جک s5 در مدت گارانتی دچار مشکل شد شرکت متعهد میباشد باتری را طبق گارانتی تعویض نماید.

  • سال تولید باتری جک s5 از کجا قابل شناسایی است؟

هر باتری بر روی بدنه خود دارای یک سریال یکتا جهت شناسایی سال و ماه تولید میباشد.شماره سریال باتری جک اس 5 هم در عکس زیر مشخص شده است.

 

  • از کجا بفهمم باتری جک s5 خراب شده است یا اصطلاحا باتری جک s5  خابیده؟

بهترین راه تست باتری استفاده از دستگاه تستر کنترل سلامت باتری می باشد و همکاران ما قبل از نصب باتری با دستگاه تستر، سلامت باتری شما را کنترل می نمایند. اگر به موارد زیر برخوردید احتمال خرابی باتری وجود دارد:

  • خودرو استارت نمی خورد و روشن نمی شود.
  • از عمر باتری ۲ سال یا حدود۴۰،۰۰۰ کیلومتر گذشته است.
  • صدای استارت تغییر پیدا کرده است و خودرو اصطلاحا به زور روشن میشود.
  • هنگام استارت زدن، خودرو صدای “تق تق” و یا “یک تیک کوچک” می دهد.
  • برق پشت آمپر جک s5 وجود دارد ولی خودرو روشن نمی شود.
  • درب خودرو با ریموت باز نمی شود و یا سیستم صوتی کار نمی کند.
  • با توجه با راهنمای روی باتری، نشانگر سلامت باتری تغییر رنگ داده است.
  • در حالت خاموش بودن خودرو چراغ های جک s5 کم نور شده است.
  • شکل ظاهری باتری جک s5 تغییر پیدا کرده است مثلا باتری باد کرده، از آن اسید نشت کرده و یا قطب های باتری ذوب شده است.

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 206 هستید اینجا کلیک کنید.

همچنین میتوانید در صورت داشتن هرگونه سوال یا نظری در زمینه باطری جک s5 و یا نوشته فوق میتوانید در فرم نظرات انتهای صفحه با ما به اشتراک بگذارید. همکاران فنی امداد باتری در کمترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

 

 

باتری مناسب برای خودرو #باتری جک s5- تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما -باتری فابریک جک اس5 - باتری کاسپین و واریان برای جک s5 - نمایندگی صباباتری-نمایندگی باتری سوزوکی- نمایندگی باتری اوربیتال-قیمت باتری جک s5- تعویض باتری جک اس5  
  • - 1400/07/12 , 10:58

    سلام.من ماشین جک s5 خریدم و تا حالا باتری عوض نکردم وبهترین باتری برای ماشین جک s5 چه مارکی هستش؟
    0 | 0
    • - 1400/12/15 , 09:00

      سلام دوست عزیز .بهترین باتری برای ماشین جک s5 باتری سپاهان اوربیتال می باشد
      0 | 0
  • - 1400/07/14 , 10:59

    من فکر میکنم باتری ماشینم ضعیف شده ایا تکنسین های امداد باتری قبل از تعویض سلامت باتری ماشین رو بررسی میکنند؟
    0 | 0
    • - 1400/12/15 , 09:01

      سلام همراه امداد باتری.بله تکنسین های امداد باتری ابتدا باتری جک اس 5 فرسوده ماشین شما را بررسی و در صورت خرابی آنرا تعویض میکنند.
      0 | 0
  • - 1400/07/15 , 10:55

    بیشترین امپری که بعنوان باتری جک s5 میشه استفاده کرد چند است؟
    13 | 0
    • - 1400/12/15 , 09:02

      بهترین و مناسب ترین باتری برای جکs5 باتری 70 آمپر می باشد
      0 | 0
  • - 1400/07/15 , 11:02

    سلام امداد باتری، ممنون از خدمات و پاسخ دهی عالی تون
    0 | 0
    • - 1400/12/15 , 09:03

      سلام.ممنون از لطف شما
      0 | 0
  • - 1400/07/17 , 10:55

    سلام.ایا شما خدمات امدادباتری به شرق تهران هم ارائه میکنید؟
    0 | 0
    • - 1400/12/15 , 09:04

      سلام دوست عزیز . امداد باتری به تمام مناطق 22 گانه تهران خدمات ارائه میکند
      0 | 0
  • - 1400/07/18 , 10:56

    برای ماشین جک s5 باتری واریان بهتره یا اوربیتال؟
    0 | 0
    • - 1400/12/15 , 09:06

      سلام.برای باتری جک اس 5 بهتر است باتری اوربیتال خریداری کنید
      0 | 0
  • - 1400/07/19 , 10:57

    محصولات شما چه مدت گارانتی داره؟
    0 | 0
    • - 1400/12/15 , 09:06

      باتری های امداد باتری از 12 ماه تا 16 ماه گارانتی دارند
      0 | 0
  • - 1400/07/23 , 10:59

    ایا باتری 80 امپر برای باتری جک s5 مناسبه؟
    0 | 0
    • - 1400/12/15 , 09:12

      سلام.متاسفانه دینام جک اس5 باتری 80 رو شارژ نمیکنه و دچار خرابی می شود.بهترین باتری برای جکS5 باتری 70 امپر می باشد
      0 | 0
  • - 1400/07/27 , 10:59

    سلام.ایا شما خدمات باتری به باتری برای ماشین جک s5 هم دارید؟
    0 | 0
    • - 1400/12/15 , 09:11

      سلام دوست عزیز.بله ما در امداد باتری خدمات باتری به باتری برای ماشین های جک S5 رو هم داریم
      0 | 0
  • - 1400/07/30 , 10:58

    ماشین جک s5 من از شب گذشته چراغ داخل اتاق روشن بوده و امروز به سختی استارت میزد.ایا مشکل از باتری ماشینه؟
    0 | 0
    • - 1400/12/15 , 09:10

      سلام مالک جک s5 .بله متاسفانه این از علائم خوابیدن باتری ماشین شما می باشد
      0 | 0
  • - 1400/08/03 , 15:11

    سلام.شما چه برندی رو برای باتری جک s5 پیشنهاد میدید؟
    0 | 0
    • - 1400/12/15 , 09:09

      مناسب ترین باتری برای جک اس 5 باتری اوربیتال از کارخانه سپاهان باتری می باشد.امداد باتری نمایندگی رسمی باتری اوربیتال می باشد
      0 | 0
  • - 1400/08/10 , 15:11

    سلام.ایا من خودم میتونم باتری جک s5 رو عوض کنم؟
    0 | 0
    • - 1400/12/15 , 09:08

      سلام دوست عزیز.بله میتوانید تعویض کنید اما ما به شما توصیه میکنیم که از تکنسین های متخصص این کار استفاده کنید.هزینه ارسال و نصب باتری ماشین در امداد باتری رایگان می باشد
      0 | 0
  • - 1400/08/15 , 11:01

    چراغ های ماشین من کم نور شده ایا اشکال از باتری ماشین هستش؟
    0 | 0
    • - 1400/12/15 , 09:07

      سلام.اگر چراغهای ماشین شما کم نور شده باشند از علائم خرابی باتری جک s5 می باشد
      0 | 0
باتری 90 آمپر سوزوکی

3,320,000 تومان

باتری 100 آمپر سوزوکی

3,460,000 تومان

باتری 150 آمپر سوزوکی

5,710,000 تومان

باتری 200 آمپر سوزوکی

0 تومان

باتری 35 آمپر سوزوکی

1,830,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - واریان

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - واریان

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - واریان

6,475,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - کاسپین

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال وان سیلور

1,860,000 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال EFB

996,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال EFB

876,000 تومان

باتری 66 آمپر سوزوکی

2,530,000 تومان

باتری 70 آمپر سوزوکی

2,640,000 تومان

باتری 74 آمپر سوزوکی

2,680,000 تومان

باتری 60 آمپر سوزوکی

2,330,000 تومان

باتری 45 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 50 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 55 آمپر سوزوکی

2,200,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,000,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,100,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,286,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,370,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,346,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,160,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال وان سیلور

5,220,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,760,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتالEFB

980,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتالEFB

1,023,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال EFB

1,083,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال EFB

1,157,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال EFB

1,231,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال EFB

1,260,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال EFB

1,353,000 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال EFB

1,569,000 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال EFB

1,690,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال EFB

1,946,000 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال EFB

2,309,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال EFB

2,928,000 تومان

اشتراک در خبرنامه امداد باطری

برای اشتراک در خبرنامه پست الکترونیک خود را وارد کنید.