Please wait
يكشنبه 04 مهر 1400 امداد باطری 10995 10

خرید باتری رنو کولیوس+ قیمت باتری رنو کولیوس| ارسال و نصب رایگان باتری رنو کولیوس

امداد باتری فروشگاه تخصصی باتری رنو کولیوس به قیمت کارخانه - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما - تلفن درخواست امداد باتری 1601 بدون کد . بهترین و ارزانترین باتری رنو کولیوس - امداد باتری نمایندگی صباباتری و سپاهان باتری - فروش انواع باتری سوزوکی - واریان و کاسپین و اوربیتال ، برنا و شارک .

 

مشخصات و قیمت باتری رنو کولیوس

 

پس از شروع قرن جدید میلادی و روشن شدن این موضوع که تمایل مشتریان به‌تدریج از خودروهای هاچبک و سدان به سمت شاسی بلندهای شهری در حال گذر هستند، شرکت‌های فرانسوی نظیر پژو و رنو که تا پیش از آن عمده تمرکز خود را بر تولید محصولات سدان و هاچبک معطوف کرده بودند، به این نتیجه رسیدند که جهت حفظ و ارتقاء سهم خود از بازار جهانی نیاز دارند تا خیلی زود به سمت تولید کراس اوورهای شهری در ابعاد مختلف گام بردارند.

باتری رنو کولیوس

این خودروسازان ضمن ارتقاء کیفی و ظاهری سایر محصولات خود، توجهاتی ویژه را‌ به تولید شاسی بلندهای شهری اختصاص دادند. نتیجه این امر برای شرکت رنو به طراحی و ساخت مدل رنو کولیوس در سال ۲۰۰۶ منجر شد؛ البته طرح اولیه رنو کولیوس پیش از این و طی نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۰۰ به نمایش درآمده بود اما نسخه عملی و کاربردی این خودرو شش سال بعد و در نمایشگاه خودرو پاریس در معرض دید عموم قرار گرفت.

نسل اول رنو کولئوس که در ایران توسط شرکت پارس خودرو به دست مشتریان داخلی نیز رسید، حدود ۱۰ سال روی خط تولید شرکت رنو حضور داشت؛ با این حال طراحی نسبتا عجیب و نه چندان جذاب این مدل دست‌اندرکاران شرکت رنو را بر آن داشت تا زبان طراحی جدید و مدرنی را برای تمامی محصولات خود به ویژه رنو‌کولئوس خلق کنند. نتیجه‌ این امر تولید نسل دوم رنو کولیوس بود که از سال ۲۰۱۶ و در نمایشگاه خودرو پکن مورد پرده‌برداری قرار گرفت. این محصول بر پلتفرم CMF_CD کمپانی رنو و نیسان طراحی و توسعه یافته و در مدل‌هایی همچون نیسان ایکس تریل و رنو کجار نیز از آن استفاده شده است؛در ادامه با این مقاله از امداد باتری همراه باشید.

 

مشخصات باتری رنو کولیوس

 

ظرفیت باتری: ۶۰ آمپر ساعت – ۶۰AH

ولتاژ باتری: ۱۲ ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

 

قیمت باتری رنو کولیوس

  لیست قیمت باتری رنو کولیوس 60 آمپر

 

 

برند باتری

قیمت (تومان )

باتری 60 آمپر کاسپین

1630000

باتری 60 آمپر صبا باتری

1630000

باتری 60 آمپر اوربیتال

2100000

باتری 60 آمپر سوزوکی

2330000

 

 

 

 

  برای خودروی رنو کولیوس باتری با ظرفیت های   تا 70 آمپر نیز با توجه به نیاز برقی خودرو قابل نصب می باشد

 

لیست قیمت باتری 66 امپر رنو کولیوس

   

 

 

 

باتری
قیمت (تومان)
1790000
باتری 66 آمپر کاسپین صبا باتری
1790000
2286000
باتری ۶۶ آمپر سوزوکی
2530000
 
 

 

ثبت سفارش به 2 صورت امکان پذیر میباشد:

- تماس با مرکز تلفن امداد باتری با شماره 1601 ( بدون کد)

- ثبت سفارش در وب سایت www.emdadebattery.com

امداد باتری

 

رنو کولیوس را باید اولین کراس اور کمپانی رنو دانست .کولیوس با تلفیق جذابیت های ظاهری و فنی توانست جایگاه بسیار خوبی در سرتاسر دنیا به دست آورد به طبع به ایران هم رسید. مدل قدیمی کولیوس این جذابیت را به هیج وجه نداشت. از رقبای این خودرو میتوان به DS6 ، هیوندای سانتافه ، میتسوبیشی آوت لندر و... نام برد.

امداد باتری به عنوان یک استارت آپ تخصصی در زمینه فروش باتری ماشین و یو پی اس و ارائه انواع باتری خودرویی و صنعتی به  فعالیت می پردازد. امداد باتری به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال، حتى تعطيلات رسمی باز بوده و به ارائه خدمات میپردازد. حمل، نصب و سیستم برق خودرو  شما کاملا رایگان بوده و به جز هزينه باتری، شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد.

در ایران عمدتا 2 مدل باتری رنو کولیوس وجود دارد :

1- باتری ایرانی مناسب رنو کولیوس در جدول زیر به تعدادی از معروف ترین کارخانه های تولید باتری به همراه برندهای معروف آنها اشاره شده است. باتری تولید داخل دارای مدت زمان ضمانت بالاتر و خدمات پس از فروش بهتری نسبت به نمونه های خارجی میباشند.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری مزدا 3 هستید اینجا کلیک کنید.

 

کارخانه تولیدی

برندهای باتری کولیوس

سپاهان باتری

اوربیتال(قرمز و سیلور)

سوزوکی

پرمیوم و EFB

صبا باتری

واریان

نیو آرمو

سهند

نیرو گستران

ولتا

شارک

سین

برنا باتری

زیتکس

گلوبال

ایاس

آکو باتری

تینو

کارپیل

کاما

وایا باتری

دوون

ریبال

شادن

پاسارگاد صنعت

هندل

پروتن

لیدر

آذر باتری

ویگور

آپادانا

سولیفان

دورنا باتری

ارس

نوبل

پوشیتا

ویستا الکتریک

آرارات

پولو

اتم

 

2 - باتری کره ای مناسب رنو کولیوس : محصولات چهار کارخانه مطرح کره جنوبی، عمده باتری های وارداتی به ایران را تشکیل میدهند. در جدول زیر به برندهای معروف آنها اشاره شده است:

 

کارخانه تولیدی

برندهای باتری کولیوس

دلکور

دلکور

پوما

رویال

هگزا

شارک

هیوندای

سولایت

ایندیگو

انرسل

تارگت

اوراستارت

گلوبال

گلوبال

نوا

چیتا

فالکون

راکت

اتلس بی ایکس

اتلس

تایگر

جگوار

هانکوک

کوبا

 

 

در حال حاضر به دلیل شرایط کنونی کشور به دلیل ممنوعیت واردات باتری ، هیچ باتری خارجی از مبانی قانونی وارد کشور نمیشود. لذا توجه داشته باشید تمام باتری های خارجی ( کره ای ) از مبانی قاچاق وارد گردیده است.( لازم به توضیح است طول عمر مفید باتری نو 4 ماه است، پس باتر های خارجی بیشتر از 4 ماه خوابیده اند و روبه فرسودگی رفته اند.) تیم امداد باتری ، تمام تلاش خود را کرده تا از تولید کننده داخلی حمایت کند و محصولات داخلی را که دست کمی از نمونه خارجی ندارد به مصرف کننده عرضه نماید.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری ال نود هستید اینجا کلیک کنید. 

 

گارانتی باتری ماشین رنو کولیوس

باتری رنو کولیوس که دارای گارانتی می باشد را باید از فروشگاههای معتبر خریداری نمایید. گارانتی یا همان ضمانت نامه این اطمینان را به خریدار می دهد که یک باتری با کیفیت خریداری کرده است که سبب افزایش عملکرد خودرو می شود. باتری های فاقد گارانتی به دلیل نامرغوب بودن به قطعات دیگر خودرو آسیب می زنند. باتری رنو کولیوس فاقد گارانتی معمولا شامل باتری های قاچاق می باشد که کیفیت پایینی داشته یا بر اثر حمل و نقل نادرست طول عمر و دوام کوتاهی خواهند داشت. صرف هزینه برای خرید چنین باتری هایی اصلا مقرون به صرفه و اقتصادی نیست. گارانتی باتری رنو کولیوس شامل مواردی است که اعلام شده باشد در غیر این صورت باتری شامل گارانتی نمی باشد. مواردی که باتری را از بخش گارانتی خارج می کند شامل: تعمیر و تعویض باتری خودرو توسط افراد بی تجربه و متفرقه و همچنین آسیب به باتری به دلیل سهل انگاری، بلا استفاده بودن زیاد خودرو، معیوب بودن دینام خودرو و…

 

  • چرا از خدمات  امداد باتری استفاده نماییم؟

- شرکت امداد باتری تنها امداد باتری با برند رسمی و ثبت شده در سطح کشور میباشد که دارای نماد اعتماد اکترونیک است.

– ارسال و نصب رایگان باتری رنو کولیوس  به صورت شبانه روزی در کمتر از یک ساعت میباشد.

– قیمت مناسب و پایین تر از عموم فروشگاه های سنتی سطح شهر
– کنترل سلامت سیستم برق خودرو رنو کولیوس توسط کارشناسان امداد باتری به صورت رایگان

– امکان پرداخت هزینه باتری رنو کولیوس در محل پس از نصب باتری توسط کارت خوان سیار
– خرید باتری اصلی با تاریخ تولید جدید به همراه گارانتی معتبر و ضمانت نامه کتبی
– امکان انتخاب باتری از بین برندهای مختلف ایرانی و خارجی
– امکان خرید در تمام  روز سال حتی تعطیلات رسمی کشور و ایام نوروز
– نصب باتری فابریک برای رنو کولیوس  و رعایت استاندارد کارخانه سازنده و باطل نشدن گارانتی خودرو

  • آیا میتوانم جهت عملکرد  بهتر باطری ماشین کولیوس ، باتری با ظرفیت بالاتر  استفاده نمایم؟

بله، باتری با ظرفیت بالاتر قدرت آمپردهی بیشتر و عمر طولانی تری دارد و در زمان استفاده از لوازم برقی، فشار کمتری به سیستم برق خودرو وارد میشود. اما این نکته را فراموش نکنید که بالاتر از توان خودرو نباید باشد. چراکه باتری زود تر از موعد روبه فرسودگی میرود. برای این منظور میتوانید با شماره 1601  تماس حاص نمایید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

  • قیمت باتری رنو کولیوس

قیمت باتری رنو کولیوس به چندین عامل بستگی دارد:

- کیفیت ساخت باتری رنو کولیوس

- شرکت و برند سازنده باطری رنو کولیوس

- کشور سازنده باتری رنو کولیوس

- اتمی(خشک) یا اسیدی بودن باتری کولیوس

- سال ساخت باتری رنو کولیوس

- اعتبار گارانتی باتری کولیوس

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 206 هستید اینجا کلیک کنید.

 

  • آیا بابت حمل و نصب باتری میبایست هزینه ای پرداخت نمایم؟

خیر، هزینه حمل، نصب و تست باتری خودرو شما در محل کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه دیگری از شما دریافت نخواهد گردید.

  • آیا تحویل داغی باتری فرسوده  ضروری است؟

بله، قیمت های محاسبه شده در وبسایت با احتساب دریافت داغی باتری هم آمپر میباشد و قیمت داغی باتری از آن کسر گردیده است. در صورت نبود داغی باتری رنو کولیوس کهنه بابت هر آمپر کسری،  مبلغی به قیمت باتری کولیوس اضافه میگردد.

  • آیا باتری فروشگاه امداد باتری اتمی است یا از نوع آبی ؟

باتری های عرضه شده برای خودرو ها در شرکت امداد باتری از نوع بدون نیاز به نگهداری (Maintenance Free) و به اصطلاح اتمی و خشک میباشند.

  • عمر مفید باتری کولیوس چه قدر است؟

به طور متوسط باتری رنو کولیوس عمری حدود ۲ سال یا ۴۰،۰۰۰ کیلومتر دارد. البته هر کدام از این موارد که زودتر فرا برسد باتری نیاز به تعویض خواهد داشت. اما از آنجاییکه عموم افراد در سال حدود ۲۰،۰۰۰ کیلومتر با خودرو رانندگی میکنند، بعد از ۲ سال باتری نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد.

  • باتری قبلی من بعد از ۲ سال هنوز استارت میخورد، آیا نیاز به تعویض دارد؟

خیر ، تا زمانی که باتری خودرو شما توان استارت زدن و روشن کردن خودرو را دارد نیاز به تهیه باتری کولیوس جدید نمیباشد. فراموش نشود اعداد ذکر شده به صورت حدودی بوده و همه چیز مربوط به نوع نگهداری شما از باتری ماشین میباشد.

  • من باتری خودروی خود را ۶ ماه پیش عوض کرده ام، چرا الان دوباره خراب شده است؟

دلایل مختلفی ممکن است وجود داشته باشد که مرسوم ترین آنها خرابی دینام میباشد . لازم به ذکر است ملاک ۲ سال یا ۴۰،۰۰۰ کیلومتر در صورت نو بودن باتری رنو کولیوس و تاریخ تولید جدید معتبر می باشد. از آنجاییکه باتری با تاریخ تولید قدیمی ارزان تر بوده، تعدادی افراد سودجو اقدام به فروش باتری با سال تولید قدیمی می نمایند. مهم نیست شما ۶ ماه پیش باتری را خریداری نموده اید، مهم این است باتری رنو کولیوس خریداری شده چه زمانی تولید شده است. برای جلوگیری از سوء استفاده ضروری است حتما فاکتور یا کارت گارانتی مهردار به همراه درج تاریخ تولید از فروشنده دریافت نمایید. همچنین با خرید از امداد باتری ، باتری رنو کولیوس بسنده به نوع و برند انتخابی دارای گارانتی معتبر بوده و هر زمان که باتری در مدت گارانتی دچار مشکل شد شرکت متعهد میباشد باتری را طبق گارانتی تعویض نماید.

  • سال تولید باتری ماشین از کجا قابل شناسایی است؟

هر باتری کولیوس بر روی بدنه خود دارای یک سریال یکتا جهت شناسایی سال و ماه تولید میباشد.شماره سریال باتری کولیوس هم در عکس زیر مشخص شده است.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری رنو ساندرو هستید اینجا کلیک کنید.

 

سریال باتری رنو کولیوس

  • از کجا بفهمم باتری ماشین خراب شده است؟

بهترین راه تست باتری رنو کولیوس استفاده از دستگاه تستر کنترل سلامت باتری می باشد و همکاران ما قبل از نصب باتری با دستگاه تستر، سلامت باتری خودرو شما را کنترل می نمایند. اگر به موارد زیر برخوردید احتمال خرابی باتری رنو کولیوس وجود دارد:

  • خودرو استارت نمی خورد و روشن نمی شود.
  • از عمر باتری ۲ سال یا حدود۴۰،۰۰۰ کیلومتر گذشته است.
  • صدای استارت تغییر پیدا کرده است و خودرو اصطلاحا به زور روشن میشود.
  • هنگام استارت زدن، خودرو صدای “تق تق” و یا “یک تیک کوچک” می دهد.
  • برق پشت آمپر وجود دارد ولی خودرو روشن نمی شود.
  • درب خودرو با ریموت باز نمی شود و یا سیستم صوتی کار نمی کند.
  • با توجه با راهنمای روی باتری، نشانگر سلامت باتری تغییر رنگ داده است.
  • در حالت خاموش بودن خودرو چراغ های خودروی رنو کولیوس کم نور شده است.
  • شکل ظاهری باتری تغییر پیدا کرده است مثلا باتری باد کرده، از آن اسید نشت کرده و یا قطب های باتری ذوب شده است.

نگهداری از باتری ماشین رنو کولیوس

نگهداری از باتری رنو کولیوس باعث شده تا باتری دوام بیشتر داشته باشد و دیرتر فرسوده شود. تفاوتی ندارد که باتری رنو کولیوس شما از نوع اتمی است یا اسیدی، در هر حال باید نکاتی که در ادامه مقاله به آن اشاره می شود را رعایت کنید:

  • برای شارژ باتری رنو کولیوس به روش باتری به باتری، حتما به یاد داشته باشید که باید باتری هر دو خودرو هم آمپر باشد.
  • رنو کولیوس را در روزهای خیلی گرم و خیلی سرد سال، در پارکینگ نگهداری نمایید زیرا با افت عملکرد باتری روبرو خواهید شد.
  • باتری را با عایق بپوشانید.
  • برای شارژ باتری با شارژر، حتما باتری را از خودرو جدا کنید و مطمئن شوید که اتصالات شارژر سالم باشند.
  • شستن سر باتری ها با آب و جوش شیرین باعث از بین رفتن سولفاته سر باتری ها خواهد شد.
  • هنگام خارج کردن باتری از کاپوت خودرو ابتدا قطب منفی باتری را باز کنید.

نحوه تست باطری ماشین رنو کولیوس

تست سلامت باتری برای زمان هایی است که بخواهید اطمینان پیدا کنید که باتری رنو کولیوس سالم است یا نیاز به تعویض دارد. اگر بیش از 2 سال از خرید باتری گذشته است یا خودرو روشن نمی شود برای اطمینان از اینکه باتری سالم است یا نه، بهترین راه انجام تست سلامت باتری است که به دو روش سنتی و دستگاه دیجیتال انجام می شود که در زیر شرح داده خواهد شد.

  • روش تست دیجیتال باتری: در این روش باید به تعمیرگاه مراجعه کرده و از آنها بخواهید تا با کمک دستگاه از سالم بودن باتری مطمئن شوید. با بهره گیری از دستگاه تست، باتری تحت فشار گذاشته می شود. چنانچه عدد نمایش دهنده بر روی نمایشگر دستگاه کمتر از 9. 6 ولت را نشان دهد، عمر باطری کولیوس به پایان رسیده است و لازم است تا باتری تعویض شود. برای انجام این آزمایش نیازی به شارژ باتری نیست.
  • روش سنتی تست باتری: در این روش تنها کاری که باید انجام دهید روشن کردن خودرو است. سپس به بررسی میزان نور چراغ های بیرون و داخل کابین بپردازید. در صورتی که مشاهده کردید شدت نورها افت کرده است زمان تعویض باتری رنو کولیوس رسیده است.

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 207 هستید اینجا کلیک کنید.

شما میتوانید در صورت داشتن هرگونه سوال یا نظری در زمینه باتری کولیوس و یا نوشته فوق میتوانید در فرم نظرات انتهای صفحه با ما به اشتراک بگذارید. همکاران فنی امداد باتری در کمترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

 

 

 

باتری مناسب برای خودرو #باتری رنو کولیوس - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما -باتری فابریک رنو کولیوس - باتری کاسپین و واریان برای رنو کولیوس - نمایندگی صباباتری-نمایندگی باتری سوزوکی- نمایندگی باتری اوربیتال-قیمت باتری رنو کولیوس - تعویض باتری رنو کولیوس 
  • - 1400/07/15 , 03:14

    بهترین امپر برای باتری رنو کولیوس چند امپر است؟
    0 | 0
  • - 1400/07/17 , 03:16

    من روی ماشین رنو کولیوسم سیستم صوتی و دزدگیر نصب کردم، ایا گذاشتن باتری 74 امپر برای باتری رنو کولیوس مشکلی برای دینام ایجاد نمیکنه؟
    0 | 0
  • - 1400/07/20 , 03:21

    سلام امداد باتری ایرانخودرو. ایا باتری های شما گارانتی هم دارد؟
    0 | 0
  • - 1400/07/24 , 03:31

    سلام.شما چه برندی رو برای باتری رنو کولیوس پیشنهاد میدید؟
    0 | 0
  • - 1400/08/01 , 15:03

    سلام امداد باتری من سمت شهرک غربم چقدر طول میکشه تا برسین و باتری ماشینمو عوض کنین؟
    0 | 0
  • - 1400/08/02 , 15:03

    سلام امدا باتری ایرانخودرو .چراغ های پشت امپر ماشین من روشن نمیشه ایا اشکال از باتری هستش یا قسمت دیگری؟
    0 | 0
  • - 1400/08/02 , 15:03

    ایا کارشناسان امداد باتری خدمات تست دینام انجام میدهند؟
    0 | 0
  • - 1400/08/15 , 03:17

    اگر شیشه بالابر ماشین ضعیف شده باشه ایا اشکال از باتری هستش؟
    0 | 0
  • - 1400/08/15 , 03:33

    سلام روز بخیر امداد باتری.ایا شما خدمات امداد باتری برای رنو کولیوس هم دارید؟
    0 | 0
  • - 1400/09/01 , 15:03

    سلام.ایا شما خدمات امدادباتری به جنوب تهران هم ارائه میکنید؟
    0 | 0
باتری 90 آمپر سوزوکی

3,320,000 تومان

باتری 100 آمپر سوزوکی

3,460,000 تومان

باتری 150 آمپر سوزوکی

5,710,000 تومان

باتری 200 آمپر سوزوکی

0 تومان

باتری 35 آمپر سوزوکی

1,830,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - واریان

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - واریان

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - واریان

6,475,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - کاسپین

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال وان سیلور

1,860,000 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال EFB

996,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال EFB

876,000 تومان

باتری 66 آمپر سوزوکی

2,530,000 تومان

باتری 70 آمپر سوزوکی

2,640,000 تومان

باتری 74 آمپر سوزوکی

2,680,000 تومان

باتری 60 آمپر سوزوکی

2,330,000 تومان

باتری 45 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 50 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 55 آمپر سوزوکی

2,200,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,000,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,100,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,286,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,370,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,346,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,160,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال وان سیلور

5,220,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,760,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتالEFB

980,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتالEFB

1,023,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال EFB

1,083,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال EFB

1,157,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال EFB

1,231,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال EFB

1,260,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال EFB

1,353,000 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال EFB

1,569,000 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال EFB

1,690,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال EFB

1,946,000 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال EFB

2,309,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال EFB

2,928,000 تومان

اشتراک در خبرنامه امداد باطری

برای اشتراک در خبرنامه پست الکترونیک خود را وارد کنید.