Please wait
يكشنبه 16 آبان 1400 امداد باطری 11103 20

خرید باتری خودرو لندکروز + قیمت باتری تویوتا لندکروز| ارسال و نصب رایگان باتری لندکروز

امداد باتری فروشگاه تخصصی باتری تویوتا لندکروز به قیمت کارخانه - تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما - تلفن درخواست امداد باتری 1601 بدون کد . بهترین و ارزانترین باتری لندکروز- امداد باتری نمایندگی صباباتری و سپاهان باتری - فروش انواع باتری سوزوکی - واریان و کاسپین و اوربیتال ، برنا و شارک .

 

باتری تویوتا لندکروز + قیمت باتری لندکروز

 باتری لند کروز

تویوتا لندکروزر گل سرسبد تولیدات شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن بوده و به عنوان یک شاسی بلند بزرگ و لوکس از توانایی‌های آفرود مثال‌زدنی و بسیار قابل قبول بهره می‌برد.این خودرو تاکنون در قالب پنج نسل مهمان بازارهای مختلف بوده که نسل پنجم آن از سال ۲۰۰۷ به کشورمان راه یافت و طبق انتظار مورد استقبال مشتریان مرفه به ویژه افرادی که مشکل مالی در آفرود ندارند، قرار گرفت. نمونه نیوفیس این خودرو نیز که در بخش‌هایی همچون سپر، جلوپنجره و چراغ‌های اتولایت LED با مدل پیشین متفاوت بود، از سال ۲۰۱۲ تا پیش از اجرایی شدن ممنوعیت ورود خودروهای لوکس، به دست مشتریان ایرانی رسید.این خودرو پس از ممنوعیت ورود نیز محبوبیت خود را همچون گذشته و بلکه بیشتر در میان خریداران داخلی حفظ کرد و امروزه یکی از پرطرفدارترین شاسی بلندهای تمام‌عیار و لوکس بازار ایران به حساب می‌آید، در ادامه با این مقاله از امداد باتری جهت کسب اطلاعات بیشتر همراه باشید.

 

باتری تویوتا لندکروز چند آمپر است ؟

 

ظرفیت باتری: 70 آمپر ساعت – 70AH

ولتاژ باتری: 12 ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه بلند قطب چپ

 

قیمت باتری تویوتا لندکروز

لیست قیمت باتری لندکروز 70 آمپر

 
 
  
باتری
قیمت (تومان)
باتری 70 آمپر صبا کاسپین
1800000
2370000
باتری 70 آمپر سوزوکی
2640000
1800000

 

 

برای خودروی تویوتا لنکروز باتری با ظرفیت 90 آمپر نیز با توجه به نیاز برقی خودرو قابل نصب می باشد

 

 

نمای ظاهری تویوتا لندکروزر از مدت‌ها پیش یعنی از زمان عرضه اولیه نسل پنجم این خودرو تاکنون تغییرات چندانی نکرده و گرچه همچنان از ابهت و جبروت خاصی سود می‌برد، اما به نظر می‌رسد کند. به هر حال تویوتا لندکروزر موجود در بازار ایران در نوع خود همچنان نمایی شایسته، جذاب و ایرانی پسند ارائه داده و توانسته به خوبی نظرش مشتریان مرفه و آفرودر را نسبت به خود جلب سازد؛ به ویژه در مدل نیوفیس با ارائه ظاهری به روزتر این میزان رضایت تا حدودی بیشتر به نظر می‌رسد.

در نمای روبرو شاهد چراغ‌های بزرگی هستیم که بی واسطه دو طرف یک جلوپنجره با نوارهای کرومی مزین به لوگوی تویوتا را به تسخیر خود درآورده و بخش اعظم نیمه بالایی چهره لندکروز را در سیطره دارند. طراحی سپر نیز در عین سادگی جلوه‌ای قابل قبول و متناسب با سایر المان‌ها برای چهره تویوتا لندکروزر رقم زده استنمای داخلی تویوتا لندکروزر در مقایسه با شاسی بلندهای جدیدتر، چندان مدرن و خلاقانه به نظر نمی‌رسد. اما با این وجود هنوز هم می‌تواند شمایلی تشریفاتی را در عین سادگی به کاربران خود اعطا کند. داشبورد حجیم و به ویژه کنسول میانی آن نیز احساس خوشایندی را به سرنشینان اعطا کرده و فضای اختصاصی بیشتری را در کنار تونل بزرگ جعبه‌دنده به سرنشینان جلو بخشیده است. طرح فرمان چهار شاخه کاملا ساده و نه‌چندان زیبا بوده که البته متناسب با سبک طراحی کلی کابین به نظر می‌رسد و پنل کیلومتر شمار سیلندری پشت آن نیز جلوه نسبتا اسپرتی را مقابل چشمان راننده پدید آورده است.

 

ثبت سفارش به 2 صورت امکان پذیر میباشد:

- تماس با مرکز تلفن امداد باتری با شماره 1601 ( بدون کد)

- ثبت سفارش در وب سایت www.emdadebattery.com

 امداد باتری

 

تویوتا لندکروز  یکی از جذاب ترین شاسی بلند های کارخانه تویوتا میباشد و شاید میتوان برای معرفی کارخانه تويوتا به همین نام لندکروز بسنده کرد.انقدر جذاب که برای آفرود هم از این خودرو غول پیکر استفاده میکنند. شاسی بلند فول سایز تویوتا در سال ۱۹۴۱ به درخواست ارتش ژاپن برای عبور از موانع سخت توليد شد. سری جدید لندکروز در سال ۲۰۰۷ طراحی و تولید شد و به ایران نیز وارد شد. البته در سال ۲۰۱۳ ممنوعیت واردات باعث شد تا ورود لندکروز به کشور متوقف شود. تویوتا لندکروز در دو مدل GXR که همان مدل ۶ سیلندر و VXR مدل ۸ سیلندر توليد شد. مدل ۶ سیلندر آن دارای یک موتور 4 لیتری با توان ۳۴۰ اسب بخار و مدل ۸ سيلندر دارای یک موتور ۴٫۷ لیتری با توان ۳۸۴ اسب بخار می باشد. اما مصرف سوخت این غول ژاپنی بالاست در کجموع لندکروز یک ماشین بسیار فوق العاده هم برای آفرود و هم برای مسافرت های برون شهری می باشد.

امداد باتری به عنوان یک استارت آپ تخصصی در زمینه فروش باتری ماشین و یو پی اس و ارائه انواع باتری خودرویی و صنعتی به  فعالیت می پردازد. امداد باتری به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال، حتى تعطيلات رسمی باز بوده و به ارائه خدمات میپردازد. حمل، نصب و سیستم برق خودرو تویوتا لندکروز کاملا رایگان بوده و به جز هزينه باتری، شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد.

 

بهترین باتری برای ماشین تویوتا لندکروز

وقتی صحبت از تويوتا لندکروز می شود باید بهترین قطعات مطابق با استانداردهای این خودرو انتخاب شود. ما فقط با محصولات و برندهای برتر قابل اعتماد کار می کنيم تا شما هم بتوانيد با اطمينان کامل کالای مورد نظر را خریداری کنید. برخی از مارک های برتر باتری ما دلکور ، سپاهان باطری و برنا باطری هستند.

با خرید اینترنتی باتری لندکروز ، براحتی و با قیمت مناسب می توانید باتری فابریک و استاندارد این خودرو را را تهیه نمایید .

برای تویوتا لندکروز می توان از هر دو نوع باتری سیلد اتمی و باطری غیر سیلد یا اسیدی بهره برد به شرط آنکه توجه نمایید ظرفیت باتری با توجه به تجهیزات برقی خودرو مانند سیستم صوتی، چراغ ها، بالابر شیشه و غیره انتخاب شود.

از دیگر نکات مهم در زمان خرید باتری تویوتا لندکروز توجه به شرایط اقلیمی منطقه است. به طور مثال چنانچه در مناطق گرمسیری سکونت و تردد دارید، بهتر است از باتری های اسیدی استفاده کنید زیرا این باتری ها به دلیل سازگاری بیشتر در دمای بالا و تنظیم آب باطری مناسب تر به نظر می آیند.

اگر در منطقه گرم زندگی نمی کنید (معتدل یا سردسیر) انتخاب باتری های سیلد اتمی انتخاب خوبی است زیرا این نوع باتری در محیط هایی با دمای بین 10 تا 35 درجه عملکرد مطلوبی دارد.

قیمت باتری ماشین تویوتا لندکروز

باتری لندکروز بر اساس تاریخ اعتبار تولید، کشور سازنده، نوع اتمی یا اسیدی بودن باطری و تاریخ ساخت باتری قیمت گذاری می شوند. مشاهده شده برخی فروشگاه ها باتری های تاریخ گذشته را با قیمت های بسیار پایینتر عرضه می کنند. باتری های تاریخ گذشته با توجه به فاسد شدن و سولفاته شدن با باطری کهنه و فرسوده تفاوتی نخواهند داشت.با توجه به فضای جایگیری و سیم کشی خودرو لندکروز باطری های 70 آمپر ساعت و 90 آمپر ساعت پایه بلند قابل نصب بر روی این خودرو می باشد. هر چه قدر آمپر باتری بالاتر رود قیمت نیز افزایش می یابد. انتخاب برندهای مختلف در بین برندها و تنوع زیاد شاید برای برخی از افراد مشکل ساز باشد. همچنین برندی که منتخب شماست می تواند هزینه شما را کم و زیاد کند. اما با توجه به اطلاعات و بحث و گفتگوهای فراوانی که در وبسایت ها و فضای مجازی وجود دارد ، با کمی تحقیق می توانید راحتتر مارک باتری ماشین خود را انتخاب کنید.

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری برلیانس H230 هستید اینجا کلیک کنید.

در ایران عمدتا 2 مدل باتری لندکروز وجود دارد :

1- باتری ایرانی مناسب تویوتا لندکروز در جدول زیر به تعدادی از معروف ترین کارخانه های تولید باتری به همراه برندهای معروف آنها اشاره شده است. باتری تولید داخل دارای مدت زمان ضمانت بالاتر و خدمات پس از فروش بهتری نسبت به نمونه های خارجی میباشند.

2 - باتری کره ای مناسب تویوتا لندکروز : محصولات چهار کارخانه مطرح کره جنوبی، عمده باتری های وارداتی به ایران را تشکیل میدهند. در جدول زیر به برندهای معروف آنها اشاره شده است:

 

در حال حاضر به دلیل شرایط کنونی کشور به دلیل ممنوعیت واردات باتری ، هیچ باتری خارجی از مبانی قانونی وارد کشور نمیشود. لذا توجه داشته باشید تمام باتری های خارجی ( کره ای ) از مبانی قاچاق وارد گردیده است.( لازم به توضیح است طول عمر مفید باتری نو 4 ماه است، پس باتر های خارجی بیشتر از 4 ماه خوابیده اند و روبه فرسودگی رفته اند.) تیم امداد باتری ، تمام تلاش خود را کرده تا از تولید کننده داخلی حمایت کند و محصولات داخلی را که دست کمی از نمونه خارجی ندارد به مصرف کننده عرضه نماید.

 

  • چرا از خدمات  امداد باتری استفاده نماییم؟

- شرکت امداد باتری تنها امداد باتری با برند رسمی و ثبت شده در سطح کشور میباشد که دارای نماد اعتماد اکترونیک است.

– ارسال و نصب رایگان باتری لندکروز  به صورت شبانه روزی در کمتر از یک ساعت میباشد.

– قیمت مناسب و پایین تر باتری لندکروز از عموم فروشگاه های سنتی سطح شهر
– کنترل سلامت سیستم برق خودرو تویوتا لندکروز  توسط کارشناسان امداد باتری به صورت رایگان

– امکان پرداخت هزینه باتری تویوتا لندکروز   در محل پس از نصب باتری توسط کارت خوان سیار
– خرید باتری لندکروز اصلی تویوتا لندکروز   با تاریخ تولید جدید به همراه گارانتی معتبر و ضمانت نامه کتبی
– امکان انتخاب باتری لندکروز از بین برندهای مختلف ایرانی و خارجی
– امکان خرید باطری لندکروز در تمام  روز سال حتی تعطیلات رسمی کشور و ایام نوروز
– نصب باتری لندکروز مناسب  و رعایت استاندارد کارخانه سازنده و باطل نشدن گارانتی خودرو

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 206 هستید اینجا کلیک کنید.

 

  • آیا بابت حمل و نصب باتری میبایست هزینه ای پرداخت نمایم؟

خیر، هزینه حمل، نصب و تست باتری تویوتا لندکروز در محل کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه دیگری از شما دریافت نخواهد گردید.

بله، قیمت های محاسبه شده در وبسایت با احتساب دریافت داغی باتری هم آمپر میباشد و قیمت داغی باتری لندکروز از آن کسر گردیده است. در صورت نبود داغی باتری کهنه بابت هر آمپر کسری،  مبلغی به قیمت باتری تویوتا لندکروز اضافه میگردد.

  • آیا میتوانم باتری با ظرفیت بالاتر در تویوتا لندکروز استفاده نمایم؟

بله، باطری لندکروز با ظرفیت بالاتر قدرت آمپردهی بیشتر و عمر طولانی تری دارد و در زمان استفاده از لوازم برقی، فشار کمتری به سیستم برق خودرو وارد میشود. اما این نکته را فراموش نکنید که بالاتر از توان دینام تویوتا لندکروز  نباید باشد. چراکه باتری زود تر از موعد روبه فرسودگی میرود. برای این منظور میتوانید با شماره 1601  تماس حاص نمایید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

  • آیا باتری شما اتمی است یا از نوع آبی ؟

باتری های عرضه شده برای خودرو تویوتا لندکروز در شرکت امداد باتری از نوع بدون نیاز به نگهداری (Maintenance Free) و به اصطلاح اتمی و خشک میباشند.

  • عمر مفید باتری تویوتا لندکروز چه قدر است؟

به طور متوسط باتری عمری حدود ۲ سال یا ۴۰،۰۰۰ کیلومتر دارد. البته هر کدام از این موارد که زودتر فرا برسد باتری نیاز به تعویض خواهد داشت. اما از آنجاییکه عموم افراد در سال حدود ۲۰،۰۰۰ کیلومتر با خودرو رانندگی میکنند، بعد از ۲ سال باتری تویوتا لندکروز نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد.

  • باتری قبلی تویوتا لندکروز من بعد از ۲ سال هنوز استارت میخورد، آیا نیاز به تعویض دارد؟

خیر ، تا زمانی که باتری خودرو شما توان استارت زدن و روشن کردن خودرو را دارد نیاز به تهیه باتری جدید نمیباشد. فراموش نشود اعداد ذکر شده به صورت حدودی بوده و همه چیز مربوط به نوع نگهداری شما از باتری تویوتا لندکروز میباشد.

  • من باتری خودروی تویوتا لندکروز خود را ۶ ماه پیش عوض کرده ام، چرا الان دوباره خراب شده است؟

دلایل مختلفی ممکن است وجود داشته باشد که مرسوم ترین آنها خرابی دینام میباشد . لازم به ذکر است ملاک ۲ سال یا ۴۰،۰۰۰ کیلومتر در صورت نو بودن باتری و تاریخ تولید جدید معتبر می باشد. از آنجاییکه باتری با تاریخ تولید قدیمی ارزان تر بوده، تعدادی افراد سودجو اقدام به فروش باتری با سال تولید قدیمی می نمایند. مهم نیست شما ۶ ماه پیش باتری را خریداری نموده اید، مهم این است باتری خریداری شده چه زمانی تولید شده است. برای جلوگیری از سوء استفاده ضروری است حتما فاکتور یا کارت گارانتی مهردار به همراه درج تاریخ تولید از فروشنده دریافت نمایید. همچنین با خرید از امداد باتری ، باتری شما بسنده به نوع و برند انتخابی دارای گارانتی معتبر بوده و هر زمان که باتری تویوتا لندکروز در مدت گارانتی دچار مشکل شد شرکت متعهد میباشد باتری را طبق گارانتی تعویض نماید.

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری پژو 207 هستید اینجا کلیک کنید.

 

  • سال تولید باتری تویوتا لندکروز از کجا قابل شناسایی است؟

هر باتری بر روی بدنه خود دارای یک سریال یکتا جهت شناسایی سال و ماه تولید میباشد.شماره سریال باتری تویوتا لندکروز هم در عکس زیر مشخص شده است.

 سريال باتری لندکروز

  • از کجا بفهمم باتری تویوتا لندکروز خراب شده است؟

بهترین راه تست باتری لندکروز استفاده از دستگاه تستر کنترل سلامت باتری می باشد و همکاران ما قبل از نصب باتری با دستگاه تستر، سلامت باتری تویوتا لندکروز شما را کنترل می نمایند. اگر به موارد زیر برخوردید احتمال خرابی باتری تویوتا لندکروز وجود دارد:

  • خودرو استارت نمی خورد و روشن نمی شود.
  • از عمر باتری ۲ سال یا حدود۴۰،۰۰۰ کیلومتر گذشته است.
  • صدای استارت تویوتا لندکروز  تغییر پیدا کرده است و خودرو اصطلاحا به زور روشن میشود.
  • هنگام استارت زدن، خودرو صدای “تق تق” و یا “یک تیک کوچک” می دهد.
  • برق پشت آمپر تویوتا لندکروز  وجود دارد ولی خودرو روشن نمی شود.
  • درب خودرو با ریموت باز نمی شود و یا سیستم صوتی کار نمی کند.
  • با توجه با راهنمای روی باتری لندکروز، نشانگر سلامت باتری تغییر رنگ داده است.
  • در حالت خاموش بودن خودرو چراغ های خودروی تویوتا لندکروز کم نور شده است.
  • شکل ظاهری باتری لندکروز تغییر پیدا کرده است مثلا باتری باد کرده، از آن اسید نشت کرده و یا قطب های باتری ذوب شده است.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری جک اس 3 هستید اینجا کلیک کنید.

 

مزایای نصب باطری توسط امداد باتری :

– نصب باطری فابریک : اگرچه ممکن است خودروی شما با یک باطری غیرفابریک هم روشن شود اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باطری لندکروز با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باطری فابریک خودروی خود را نصب نمایید؛ از سوی دیگر استفاده از باطری غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باطری های عرضه شده توسط امداد باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

– گارانتی تعویض باطری نصب شده: باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض در سراسر کشور هستند. در هر نقطه از کشور و در ۲۴ ساعت شبانه روز، در محل شما، باتری لندکروز نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد؛ تعویض خواهد شد.

– نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی: کیفیت و کارایی یک باطری تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باطری تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری ماشین برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری‌هایی را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باتری لندکروز تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باطری های عرضه شده در امدادباتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

– تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز: تعویض باتری خودرو توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان امدادباتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باتری مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند.

 

پیشنهاد میکنم اگر بدنبال خرید باتری رنو ساندرو هستید اینجا کلیک کنید.

 

همچنین میتوانید در صورت داشتن هرگونه سوال یا نظری در زمینه باتری تویوتا لندکروز  و یا نوشته فوق میتوانید در فرم نظرات انتهای صفحه با ما به اشتراک بگذارید. همکاران فنی امداد باتری در کمترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

 لازم به ذکر است امداد باتری به غیر از تهران شعبه رسمی خود را در شهر اصفهان راه اندازی نموده. و برای خرید باتری فابریک تویوتا لندکروز میتوانید از شعبه رسمی ما در اصفهان استفاده نمایید.

 

 
باتری مناسب برای خودرو #باتری لندکروز- تضمین به روز بودن تاریخ باتری ها و گارانتی 16 ماهه - ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما -باتری فابریک تویوتا لندکروز - باتری کاسپین و واریان برای لندکروز - نمایندگی صباباتری-نمایندگی باتری سوزوکی- نمایندگی باتری اوربیتال-قیمت باتری لندکروز - تعویض باتری تویوتا لندکروز 
  • -

    وقتی ماشینی طول میکشه برای روشن شدن و بعضی وقتها اصلا استارت نمیخوره ایای مشکل از باتری هستش یا دینام؟
    0 | 0
  • - 1400/07/15 , 07:00

    اگر روی لندکروز باتری سوزوکی بزاریم یا اوربیتال چقدر از نظر کارایی فرق داره؟
    0 | 0
  • - 1400/07/17 , 06:59

    سلام بهترین باتری برای تویوتا لندکروز چیه؟
    0 | 0
  • - 1400/07/18 , 06:59

    سلام امداد باتری، برای باتری تویوتا لندکروز میشه 74 امپر نصب کرد؟
    0 | 0
  • - 1400/07/20 , 07:01

    من روی تویوتا لندکروز دزدگیر بستم بهتره چه باتری استفاده کنم؟
    0 | 0
  • - 1400/07/21 , 07:02

    من از خدمات امداد باتری لندکروز شما استفاده کردم و بسیار عالی و به موقع بود.ممنونم
    0 | 0
  • - 1400/07/22 , 07:02

    شما خدمات تست دینام تویوتا لندکروز هم دارید؟
    0 | 0
  • - 1400/07/22 , 07:03

    بیشترین امپری که بعنوان باتری تویوتا لندکروز میشه استفاده کرد چند است؟
    0 | 0
  • - 1400/07/25 , 07:03

    سلام.ایا من میتونم برای باتری تویوتا لندکروز از باتری های خارجی استفاده کنم؟
    0 | 0
  • - 1400/07/28 , 07:04

    سلام.ایا شما خدمات امدادباتری به مرکز تهران هم ارائه میکنید؟
    0 | 0
  • - 1400/07/30 , 07:04

    من روی ماشین لندکروز خودم سیستم صوتی و دزدگیر دارم ایا گذاشتم باتری 74 امپر برای باتری لندکروز مشکلی برای دینام ایجاد نمیکنه؟
    0 | 0
  • - 1400/07/30 , 07:12

    امداد باتری دمتون گرم، دیشب تو خیابون مونده بودم تماس گرفتم باهاتون یک ساعته رسیدین
    0 | 0
  • - 1400/08/01 , 17:07

    میشه بر اساس تجربه خودتون بفرمایید بهترین باتری تویوتا لندکروز چی می تونه باشه؟
    0 | 0
  • - 1400/08/01 , 17:07

    ایا کارشناسان امداد باتری خدمات تست دینام انجام میدهند؟
    0 | 0
  • - 1400/08/03 , 17:07

    برای ماشین تویوتا لندکروز باتری صبا باتری بهتره یا اوربیتال سیلور؟
    0 | 0
  • - 1400/08/08 , 17:07

    محصولات شما چه مدت گارانتی داره؟
    0 | 0
  • - 1400/08/13 , 17:07

    ماشین تویوتا لندکروز من از شب گذشته چراغ داخل اتاق روشن بوده و امروز به سختی استارت میزد.ایا مشکل از باتری ماشینه؟
    0 | 0
  • - 1400/08/15 , 17:07

    سلام اگه نور پشت آمپر کم بشه ولی ماشین روشن بشه نشونه در حال ضعیف تر شدن باتریه ؟
    0 | 0
  • - 1400/08/19 , 17:07

    سلام امداد باتری، میگن ماشین تویوتا لندکروز از لحاظ برقی ماشین حساسیه چه باتری نصب کنم که مشکلی برای ماشین به وجود نیاد؟
    0 | 0
  • - 1400/08/30 , 17:07

    سلام.من ماشین تویوتا لندکروز خریدم و تا حالا باتری عوض نکردم، بهترین باتری برای ماشین لندکروز چه مارکی هستش؟
    0 | 0
باتری 90 آمپر سوزوکی

3,320,000 تومان

باتری 100 آمپر سوزوکی

3,460,000 تومان

باتری 150 آمپر سوزوکی

5,710,000 تومان

باتری 200 آمپر سوزوکی

0 تومان

باتری 35 آمپر سوزوکی

1,830,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - واریان

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - واریان

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - واریان

6,475,000 تومان

باتری 100 آمپر صبا باتری - کاسپین

2,780,000 تومان

باتری 120 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 200 آمپر صبا باتری - کاسپین

0 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال وان سیلور

1,860,000 تومان

باتری 45 آمپر اوربیتال EFB

996,000 تومان

باتری 35 آمپر اوربیتال EFB

876,000 تومان

باتری 66 آمپر سوزوکی

2,530,000 تومان

باتری 70 آمپر سوزوکی

2,640,000 تومان

باتری 74 آمپر سوزوکی

2,680,000 تومان

باتری 60 آمپر سوزوکی

2,330,000 تومان

باتری 45 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 50 آمپر سوزوکی

2,060,000 تومان

باتری 55 آمپر سوزوکی

2,200,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 60 آمپر صبا باتری

1,630,000 تومان

باتری 66 آمپر صبا باتری

1,790,000 تومان

باتری 70 آمپر صبا باتری

1,800,000 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 55 آمپر صبا باتری

1,490,000 تومان

باتری 50 آمپر صبا باتری

1,450,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 74 آمپر صبا باتری

1,870,000 تومان

باتری 80 آمپر صبا باتری

0 تومان

باتری 90 آمپر صبا باتری

2,390,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,040,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,000,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,100,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,286,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,370,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال وان سیلور

2,346,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,160,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال وان سیلور

0 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال وان سیلور

5,220,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال وان سیلور

3,760,000 تومان

باتری 50 آمپر اوربیتالEFB

980,000 تومان

باتری 55 آمپر اوربیتالEFB

1,023,000 تومان

باتری 60 آمپر اوربیتال EFB

1,083,000 تومان

باتری 66 آمپر اوربیتال EFB

1,157,000 تومان

باتری 70 آمپر اوربیتال EFB

1,231,000 تومان

باتری 74 آمپر اوربیتال EFB

1,260,000 تومان

باتری 80 آمپر اوربیتال EFB

1,353,000 تومان

باتری 90 آمپر اوربیتال EFB

1,569,000 تومان

باتری 100 آمپر اوربیتال EFB

1,690,000 تومان

باتری 120 آمپر اوربیتال EFB

1,946,000 تومان

باتری 150 آمپر اوربیتال EFB

2,309,000 تومان

باتری 200 آمپر اوربیتال EFB

2,928,000 تومان

اشتراک در خبرنامه امداد باطری

برای اشتراک در خبرنامه پست الکترونیک خود را وارد کنید.